Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Polako su poceli radovi u Pakovracu, tj. na delu gde ce im biti neki put za ispitivanje. Pitala sam al ni oni nemaju pojma cemu ce sluziti. Kaze covek da je tek pocetak. Nalazi se na padini Ovcarica, tu po nekim parcelama treba da bude i privremena baza.
toliko za sada kad nesto vise saznam javljam, evo i slike. ovo je juce slikano
 

Prilozi

  • IMG_20200804_122239.jpg
    IMG_20200804_122239.jpg
    773,9 KB · Pregleda: 6.358
sev":ht6rl921 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763279#p763279 je napisao(la):
smirgla » Sre Avg 05, 2020 8:06 am[/url]":ht6rl921]Onda je rešenje za NS ići preko Zvornika, Loznice, ŠA, RU. Tim putem sam otišao za Trebinje ali sam mislio da probam a2 u povratku iako je 90km duže, ipak je manje zamorno.

Ako mogu da ti predložim manje poznatu alternativu: do Vlasenice sve isto preko Romanije (Sokolac, Han pijesak), onda iza Kasabe na Bratunac, pa na Ljuboviju (nikad, ali nikad gužva na tom malom prelazu), pa iz Ljubovije na Pecku, Osečinu, Valjevo i onda na A2.

Sve je odličan ili dobar put. Ljubovija-Pecka-Osečina je mali lokalac, ali sasvim podnošljiv i uvek prazan. Osečina-Valjevo savršen put.

Ovo je ruta kojom sam pre neki dan došao sa Jahorine oko 20min brže nego preko Zvornika i Loznice i neuporedivo opuštenije (nema kamiona, preticanja itd).

edit: aha, tek sad vidim da ideš u NS (nije sve za BG:))). U tom slučaju ipak Šabac-Ruma-NS je bolje. A ovo gore nek ostane zbog ostalih
Da, ima nas i van BG :)
Pokušavam naći alternativu serpentinama oko Sokolca i Han Pjeska. Dok sam išao sam nije mi teško padalo ali onda je došla beba i od tada gledam konfor pre brzine.
 
Miro, do septembra - ne znam da li se pominje 1.ili 30. nema šanse. Još ima mnogo da se radi.
Na Sušici i Krivaji su mostovi razvaljeni - ruši se i pravi nanovo ograda, trenutno samo sa leve strane ka Zl.
Isto se radi i iznad Užica ispod tunela, ali i pored kamenoloma. Ima i završenih deonica.
Pž - Ue je skoro završeno. Sada rade na sređivanju kosina i seči drveća iznad puta. Ima mestimično još manjih radova, ali to ne pravi problem.
E, problem je i dalje Pž - Ča. Od Požege (Prijanovića do Ovčar banje ima još mnogo radova. Do zime možda bude gotovo.
Ostaje nadvožnjak i pristupne rampe na raskrsnici na Sušici (Zlatibor - Mokra Gora). To će potrajati sigurno i dalje jer je most u lošem stanju. Ovih dana je promenljiv režim saobraćaja - povremeno se ide devijacijom.
Ubedljivo najveće gužve iznad Ue su negde posle 12 pa do 4-5 popodne. U ostalom dobu dana skoro zanemarljivo. Uglavnom se prolazi u prvom intervalu.
Izuzetak je petak i nedelja popodne kada imamo veće kretanje i asimetrične smerove, pa semafori prave kolaps jedne strane dok dduga ima po 3-4 vozila.
Išao sam ovih dana i preko Divčibara i, verujte, nije rešenje. Ima mnogo lošeg asfalta pa iako se be stoji, opet treba prilično vremena.
Kako sam god išao, kuda god, a ovih dana idem svakog drugog - trećeg dana za Bg, od centra Užica do KCS treba 3 sata i zavisno, kako je po Bgd, i neki minut više.
Jedino sam jedne večeri uspeo za kraće u varijanti full Miloš +obilaznica +Obrenovački da dođem do Kc za 2 h 25', ali sa konstantnim 130 sa usporavanjima samo tamo gde je 80, a posle Save i preko 150 (bilo u ponedeljak posle 11 uveče, žiive duše nije bilo).
Zato, izbegavajte pre podne i vreme popodnevnog špica, kao i petak ka Zl i nedelju ka Bg, spremite se za nekoliko kratkih zastanaka - oko 3' i bez nervoze putujte glavnim džadama.
 
@ Ljikača, hvala na dojavi. Deluje strasno da tek skidaju granje al' ajde - pomozi Bože!

@ Branik, ma za Zlatibor znam da nema sanse, ali onaj Drobnjak je bas pricao kako ce Cacak- Uzice biti zavrseno do Septembra da se to finansira iz evropskih fondova itd.... pa se nadam da su makar Pu- Ue priveli kraju.
Koliko im treba vremena za deo ispred Lucana ne znam, ali da makar NESTO kompletiraju, nesto....

Iznad Ue, ka Zlatiboru je stvarno haos. Trebalo bi da se bas angazuju i zavrse za najminimalniji period.

Moj zakljucak je da bi bio red da se nakon, pa ima vise od 5 godina cini mi se, zavrse i maknu sa dela Cacak Zlatibor. Na 100 mesta otvoreni radovi, godinama vec mucenje svima.... Dosta je bilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763283#p763283:dzbll0qf je napisao(la):
Niko Kažanegra » Wed Aug 05, 2020 8:31 am[/url]":dzbll0qf]

Vlasto , kako si ti jednom meni odgovorio ?
1. Prijatelju - smiri se.

2. O ukusima ne vredi raspravljati.

Aja dodajem...Jeste ,jeste ,ti znas bolje od Branika a on covek svaki dan ide tim putevima....


Veoma sam radostan tvojim reply-om, kojim na informativan način obaveštavaš članove foruma o stanju radova na relaciji Sušica-Ovčar Banja.

I to iz dva razloga:

Prvi - pamćenje te odlično služi.

Drugi - razvejao si sumnje mnogih članova foruma da si (sa)radnik BIA-e, tj. da pratiš njihovo kretanje po Srbiji,
i na osnovu toga daješ ispravke o stanju na putevima.


p.s. Onaj drugi + si dobio od mene.
 
Jutros 5:30h, Zemun - Gorobilje, put trajao 2h 20min. Sve po ograničenju.
Uključenje na AP na Bežanji, isključenje u Preljini... Vrlo pusto na AP.
Do Čačka je trebalo oko sat ipo.
Od Čačka do Tučkova sve ok. Tu ima naznaka radova ali nema nikakvih zastoja. Obilazi se tunel kod skretanja za Lučane i onda dva naizmenična propuštanja u Guglju.



Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
Veoma sam radostan tvojim reply-om, kojim na informativan način obaveštavaš članove foruma o stanju radova na relaciji Sušica-Ovčar Banja.

I to iz dva razloga:

Prvi - pamćenje te odlično služi.

Drugi - razvejao si sumnje mnogih članova foruma da si (sa)radnik BIA-e, tj. da pratiš njihovo kretanje po Srbiji,
i na osnovu toga daješ ispravke o stanju na putevima.


p.s. Onaj drugi + si dobio od mene.
[/quote]

Хвала за + ,али мени искрено то ништа не значи. НА форуму сам искључиво због информација са терена,не због плусића....

Што се тиче твојих разлога ,хвала за први а други је брате толико глуп да га нећу ни коментарисати ( ипак сам очекивао неки бољи коментар од некога ко је завршио ЕТФ као ти ) ..

Све најбоље... :sesir:
 
Појавиле су се информације да овде код нас касне радови јер им нису стигли радници из Црне Горе а нису стигли јер им још Црногорци нису платили па као Кинези неће да пребаце раднике и механизацију овамо док се то не реши.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Mali info o radovima do Cacka. Ko ide iz Pz ka Bg OBAVEZNO kroz Pilatovice do Lučana, oko tunela nece skoro i velike su kolone. Kad smo otisli oko podne sat nam je trebao do Preljine - strasno!
Duz puta u Jelen Dolu stavljaju ograde, i na jos par mesta one kaveze sa kamenjem, faebaju potporne zidove, sve to naravno uz obustavu. Veca je guzva iz smera ka Zlatiboru. I ko putuje tada nek ide preko Markovice.
Povratak je bio brzi jer su radovi prekinuti samo smo se zeznuli i resili da ne idemo starim putem nego obidjemo tunel i ovim klasicnim do Pz, i u 19h je bio zastoj.

Beograd, lep, bez guzve, ima covek da se parkira....u 16:30 na Gazeli nema guzve...milina.
Zato u Ovcar Banji ima 50 automobila minimum, u kafani kod puta :)
Radova nema, nista videla nisam. Osim sto duz AP ima odrzavanja, sisaju travu pa na nekim delovima jedna traka je blokirana.
Srecan put svima!
 
Stigoh danas da obidjem radove u Markovicu

Postavili su tablu, ogradili su deo i postavili su i kucicu za portira al nikog jos tu nema.
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

Ako se secate mojih prethodnik slika iz Markovica ovaj put je bio makadam sad su to betorinali
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

Prosao sam i iza ovog magacina za sljnak ili sta vec, slede slike kampa i deo gde se vidi ulaz u tunel, mislim da je samo betonirano okolo portala za tunel da nisu nista krenuli sa kopanjem.

Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

Pravo je ulaz u tunel leva i desno je desna cev.
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

Posto je bilo blata nisam mogao da idem dalje da vidim kako izgleda deo gde je tunel

Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

Kamioni su sa PG tablicama
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr

I dve iz daljine
Markovica - Autoput Beograd Pozega by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
 
U petak u 22h sam prolazio tuda i zeznuo sam se sto nisam isao preko Pilatovica, ispred tunela smo sustigli dva kamiona sa prikolicom i 30 na sat smo vozili sve do Prijanovica.
 
А шта уштедиш ту, платићеш на Сушици.
https://www.facebook.com/1005992075/pos ... 493215770/
Ко има мало авантуристичког духа, а забаса у време шпица (14-15 30) може и да заобиђе целу деоницу и на Златибор дође из правца Вишеграда, и неће осетити гужву. Возиће се мало дуже (двадесетак минута) али неће чекати.
За оне са мачо више авантуризма нудим и варијанту локалним путевима (нешто краће у км, временски исто), али са лепим погледом, једним манастиром и језером.
У остала доба дана изван шпица можда се не исплати то планинарење
 
Hvala na trudu Srdjane.
U nedelju sam prosao autoputem i bilo je bas dosta vozila, i to u oba smera, onako bas fino, ne pretrpano kao na A1 tako da je ovde moguca opustenija voznja. Ali kamiona i autobusa skoro da nije bilo, ne znam dal sto je bila nedelja il sto izbegavaju putarinu...
 
Ko ne može da podnese gužve i čekanja, a ide dalje od Požege i Užica (Nova Varoš, Prijepolje, Priboj, CG) i ne smeta mu put preko brda i pri tom
uživa u pogledu, može iz Čačka da preko Jelice dođe u Guču, a zatim do Ivanjice, pa preko Prilika i Katića pored Mučnja do Jasenova i dalje do Kokinog Broda i tu se vraća preko brane na magistralu. Kilmetraža je slična, nema zastoja, nema ni gužve, put solidan na momente odličan, ali i sa nešto više zakrpa od Jasenova do Kokinog Broda.
 
Da, cudno je da je taj lep kraj prilicno prazan celim tim putem Ivanjiva-Kokin brod, a koji je nov i dobar, imao bi dosta da ponudi, sto ce se vremenom verovatno i desiti nakon zavrsetka autoputa do Pozege ili jos bolje do Ivanjice. Nema potreba da se svi sjate u Beograd i druge gradove, posebno ako ima dobar put moze se do odredista stigne za sat-dva, i ako je jeftino gorivo i putarina, sto bi bio slucaj sa vinjetama i elektrovozilima koja se pune na svoje solarne panele. Recimo, kada bi autoput do Pozege i do NBg bio zavrsen, moglo bi se stici do tog poteza sa oko 2 sata, sto je ok posebno ako bi gorivo i putarina bili simbolicni, ne skupi kao danas. Pozitivna strana korone je sto je ljude malo usmerila u tom smeru razmisljanja, da drzava nije okupirana i da zeli dobro svom rodu, ona bi to pomogla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765061#p765061:3vmvqo74 je napisao(la):
ŽeljkoNV » Uto Avg 11, 2020 11:46 am[/url]":3vmvqo74]Ko ne može da podnese gužve i čekanja, a ide dalje od Požege i Užica (Nova Varoš, Prijepolje, Priboj, CG) i ne smeta mu put preko brda i pri tom
uživa u pogledu, može iz Čačka da preko Jelice dođe u Guču, a zatim do Ivanjice, pa preko Prilika i Katića pored Mučnja do Jasenova i dalje do Kokinog Broda i tu se vraća preko brane na magistralu. Kilmetraža je slična, nema zastoja, nema ni gužve, put solidan na momente odličan, ali i sa nešto više zakrpa od Jasenova do Kokinog Broda.
Potvrđujem sve navedeno, vozio tom deonicom. Može i preko Arilja do Prilika pa dalje na Katiće.
 
A danas sam bio u obilasku radova u Lucanima (Krstac)

Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
Untitled by Srdjan Prpa, on Flickr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764879#p764879:ypjkynw6 je napisao(la):
smirgla » Pon Avg 10, 2020 8:43 pm[/url]":ypjkynw6]Miro, smer ka BG mislis da i iza 17h bolje kroz Pilatovice? Hvala!
Da, da. Guzva je i cekanje je, bolje je kroz Platovice. Cini se, kratko je rastojanje,ali se ceka dosta.
Tunel je jakoooo lep, oblozili su ga spolja sa kamenim blokovima/ kockama, neka lepa boja bež, ne znam koji je ono kamen, verujem da ce imati i struju... bas je lepo. Vidi se da su ga i unutra uradili...jako lepo, jako lepo

Od tunela ka Pz ne regulise semafor vec ciko sa zastavicom aliipak se stvori guzva.,
Bolje je ovamo kroz Platovice makar se vozi i samo treba paziti na policiju sto je neko upozorio.

@srdjanprpa, hvala veliko na ovim kvalitetnim slikama, hvala za trud!
 
Ima pomaka, toliko da se kaze da ne stoji, ali ima naznaka da ce se ubrzati na osvonvu reportaza! Na istim hvala!
 
Evo ga moje iskustvo danas na putu iz Trebinja za Novi Sad.

Oko 18h sam bio kod Mačkata. 19:15 u Čačku. Na dva semafora sam izgubio 3 minuta i minut na devijaciji kod tunela. Nije bilo drugih obustava.

Hvala svima na savetima. Kako je bilo 18h probao sam sreću na magistrali. Ima kamiona i saobraćaja.

I na A2 iza 20h je bilo ne tako malo vozila.
Čačak Novi Sad 1h45. Autoput kada se produži do Požege biće ozbiljna alternativa nama sa severa za Trebinje. I sad je mislim 15min do 30min krace ali 90km duže.

Neprijatno sam iznenađen manjkom putokaza ka A2. Jedini putokaz je na kružnom toku pre naplatne rampe. Po mom mišljenju, morao bi biti još kod Požege gde je moguće krenuti za BG i drugim pravcima ali i ne samo zbog Beogradjana. Kada A2 stigne do Požege biće druga priča...

Imate sjajno odradjene puteve u tom kraju. Mnogo bolje nego u Vojvodini...
 
Sad je onaj Drobnjak rekao
Do 1.9.bice gotov deo Ovcar banja - Uzice
A do 1.10 ili nekoliko dana kasnije Uzice - Zlatibor.
Ovo prvo mozda i bude a drugo....ne znam dal je verovatno
 
U 18 30 pošao iz Ue, u 21 05 bio kod Merkatora u Bgd. Osim jednog kraćeg zastoja u Uzićima zbog sudara, nikakvog zaustavljanja nije bilo. Do Preljine kolona, ali sa tempom 80-95.
Na ap tempomat na 111 od početka do kraja, sa izuzetkom drndavog tunela. Saobraćaj iznenađujuće jak.
Samo da je izbeći Čačak. I 2 sata Ue - Bg deluju vrlo dobro. I onaj krug po Sremu nosi bar 5-10'. Ne kukam za početkom u Pž, već u Pakovraću!
A u tom Pakovraću nekoliko kamiona neke meni nepoznate marke stoji parkirano u redu na pristupnom putu plavog naselja pored magistrale
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765676#p765676:202r3vmz je napisao(la):
MiraC » Čet Avg 13, 2020 8:53 am[/url]":202r3vmz]Sad je onaj Drobnjak rekao
Do 1.9.bice gotov deo Ovcar banja - Uzice
A do 1.10 ili nekoliko dana kasnije Uzice - Zlatibor.
Ovo prvo mozda i bude a drugo....ne znam dal je verovatno
Ima šanse da Užice - Sušica bude gotovo do oktobra, ali ne i nadvožnjak. Ne znam zašto ga ne sruše načisto i ne naprave ljudski kružni tok velikog prečnika. I ovako ruše konstrukciju. Frka je malo i na mostovima, ali nalivanje ograde ići će brzo. Veliko je nesec i po kad se ozbiljno radi.
 
Vrh