Prethodnih dana sam isto razmišljao o velikom broju vozila u zaustavnoj traci. Mislim ds sada veliki broj vozača tek uči kako se koristi ap.
Doživeo sam i preticanje sa desne strane.
I ranije mi je bio taj utisak - deo bg vozača ne razlikuje vožnju ulicom sa više saobraćajnih traka i vožnju na putu sa više traka. Kao što u mom gradu neki ne znaju da se ponašaju na ulici sa dve paralne saobraćajne trake pa voze kao da je jedna ili onu desnu vide kao prostor da stanu sa sva 4, tako neki ne razlikuju put i ulicu.
Na usponu uz Zl često imam problem da "ubedim" neke da se pomere u desnu traku, a gledao sam i masu preticanja sa desne strane. To je nedopustivo i opasno, složićete se.
A na tagu još mora da se radi. Komplikovana je procedura i sam tag, ograničenog veka je preskup nekome ko ap koristi nekoliko puta godišnje. Em daš pare za putarinu, em potrošiš više goriva, em platiš tag, razmišljaju ljudi, skupo je to. E, ko češće koristi ap, drugačije je, posebno ako je uvezan sa karticom. Osim da imaš para i da ti neko ne zakrči rampu ENP, druge brige onda nemaš.
Doživeo sam i preticanje sa desne strane.
I ranije mi je bio taj utisak - deo bg vozača ne razlikuje vožnju ulicom sa više saobraćajnih traka i vožnju na putu sa više traka. Kao što u mom gradu neki ne znaju da se ponašaju na ulici sa dve paralne saobraćajne trake pa voze kao da je jedna ili onu desnu vide kao prostor da stanu sa sva 4, tako neki ne razlikuju put i ulicu.
Na usponu uz Zl često imam problem da "ubedim" neke da se pomere u desnu traku, a gledao sam i masu preticanja sa desne strane. To je nedopustivo i opasno, složićete se.
A na tagu još mora da se radi. Komplikovana je procedura i sam tag, ograničenog veka je preskup nekome ko ap koristi nekoliko puta godišnje. Em daš pare za putarinu, em potrošiš više goriva, em platiš tag, razmišljaju ljudi, skupo je to. E, ko češće koristi ap, drugačije je, posebno ako je uvezan sa karticom. Osim da imaš para i da ti neko ne zakrči rampu ENP, druge brige onda nemaš.