Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Dzabe pričamo o rokovima završetka kad još nisu ni krenuli grade, na satelitu se ne vidi 100m da je trasirano. Ako i kad vidite buldozere i bagere da kreću da skidaju zemlju na trasi, od tad možemo računati vreme i predviđati završetak. A i to će zavisiti dal imaju 5 mašina kao na Moravskom koridoru pre par dana na tv-u, ili 100 kao u Cg. Za sad ne vidim na skorijim snimcima ni da Kinezi imaju više mašina, ni naši podizvođači, pa ako je takvo stanje, još ne očekujem ozbiljniji početak radova. A ako ne počnu ni sledeća 3 meseca kao prethodnih 15, onda ništa od ove godine jer dolazi zima, a tada se zbog vremena manje radi sve do februara/marta. Kako sad stoje stvari teško pre 2023, a i 2,5 godine za 30km autoputa kroz planine je gledajući našu istoriju gradnje, optimistično. Kolko se gradi zadnji sektor Bg obilaznice, i to uglavnom poluautoput na 3x lakšem, ravnijem terenu pa im trebaju godine i godine, a isto Kinezi grade, i to prilično aktivno...
 
Pozdrav za moje Gorobilje i Požežane, znači ipak će možda biti promena trase. Koliko ja vidim ova crvena linija je daleko od moje kuće nekih 200 metara. Ako dočekamo radove jednog dana imaćemo slika i videa puno, samo zdravlja da bude!
 
20dda7f2e0543883322ceb8470338c3f.png

Gospođa pokazauje realno stanje stvari - koliko je puta urađeno do sad :mrgreen:
 
Da li smo uopste svesni sta se dogadja ?????
Ljudi projekcija deficita budzeta je bila minus 20 milijardi din za ovu godinu pre korone. Sada je vec minus 650-700milijardi din ili ti 5,5-6 milijardi eura.
Da li ste svesni šta ovo znaci ???
Treba biti ili mnogo hrabar ili mnogo lud covek i pricati o ovim putevima novim o prugama i rokovima u ovoj situaciji kada je minus skoro 6 milijardi a jos 8 milijardi treba vratiti kamatu , glavnicu i garancije razne ove godine. Odakle ????
Carobnjak zna.
Para nema i nista se ne gradi niti se pomera sa mrtve tacke. Svi cute. Nijedan novinar nije napisao tekst o tome da su rokovi poceli pre vise od godinu dana a da se nekoliko autoputeva koji su planirani uopste ne rade. Nema nista na terenu. 5 masina i 5 radnika bukvalno.
Toliko smo propali kao drustvo da mi nemamo ni emisiju ni tekst ni reportazu o lazima i o mazanju očiju gradjanima.
I kako da nam bude bolje ??????
Kad da nam bude bolje kada smo dočekali da je na sceni samocenzura. I to kakva. Hrabriji su bili novinari za vreme Slobe i neke nisi mogao da kupiš. Ovo danas je strašno. Bruka i sramota.
 
Nije prestala. Evo emisije od pre dva dana - https://www.youtube.com/watch?v=2B0Pd-uHMzo

Na stranu što ja stvarno ne razumem koncept te emisije. Kad god pogledam imam utisak da je propagangno glasilo ministarke Mihajlović. Kritičkog mišljenja ili uopšte bilo kakvog mišljenja u toj emisiji nema. Sve se svodi na prepričavanje izjava ministarke i inžinjera koji rade na nekim projektima.

Bukvalno više korisnih reportaža dobijemo na ovom forumu nego li u emisiji javnog servisa kojeg svi plaćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761630#p761630:hudnq25s je napisao(la):
Igor » Čet Jul 30, 2020 10:32 pm[/url]":hudnq25s]Jel to neka razmera :)
He, meni je više delovalo kao znaci navoda. Tipa to ovaj baroniše.
Što se tiče emisije Koridori, moj konstruktivni predlog bi bio da uđu u tunel, u blato trase, da sa radnicima i šefovima gradilišta direktno prate probleme sa kojima se susreću. Npr ovde smo naišli na vodu, ovde je skliznula zemlja, ovde je dalekovod, ovde se sa ovim borimo, ovde sa onim. I tako iz emisije u emisiju kako se preskaču prepreke dok se na kraju sve ne preskoče i otvori autoput. Dakle prikazati borbu sa prirodnim silama. To bi bilo mnogo realnije, zanimljivije i edukativnije. Ali verovatno se takva forma ne bira jer bi se bavila problemima, a ova vlast ima drugačiji pristup istini.
 
Па да, улепшати ствари је вазда био императив.
Елем, сад чујем да су у Прилипцу где треба да стигне кртица нашли угаљ...

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Earthmoving":sfdxo9xe je napisao(la):
U Prilipcu ugalj, u Jelen Dolu kamen... ostadoste uskoro bez brda ;)
Још само неку термалну воду очекујемо, хихихи.
Иначе, за Прилипац се знало да има угља али да је та жила слаба па се због тога никада није озбиљније приступило вађењу па ми није јасно чему се чуде...

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761638#p761638:4f5l6mm8 je napisao(la):
biciklista » Čet Jul 30, 2020 11:02 pm[/url]":4f5l6mm8]Da li smo uopste svesni sta se dogadja ?????
Ljudi projekcija deficita budzeta je bila minus 20 milijardi din za ovu godinu pre korone. Sada je vec minus 650-700milijardi din ili ti 5,5-6 milijardi eura.
Da li ste svesni šta ovo znaci ???

Mislim da si poprilično u pravu.

Enivej, evo te velike mape puteva koju je AV predstavio juče. Inače, mapu je kreirao Institut za puteve BG. Slika je mozaik sa TV, ne mogu da nađem original.


7c909448048f1fc215092afe0b6da26b.png
 
Na prvi pogled na mapu primetih da su deonicu od Malog Požarevca do Mladenovca izostavili,označio sam crvenom i plavom bojom,ajde ovaj crveni deo je radjen početkom osamdesetih i ima po tri trake na usponima ali plavi deo od Vlaškog polja do Mladenovca je put uglavnom kroz naselje ,stvarno smešno jer ukupno rastojanje je oko 16km.

Drugo što na brzinu primetih je da nisu spojili put Valjeva do Iverka pa zatim oko Lajkovca (planiranom obilaznicom) sa Lazarevcom i ovamo dalje ka Boru što bi bar na slici dalo sliku jedne preko potrebne saobraćajnice koja bi povezala Zapad i Istok Srbije..


62d6ff7e3883d963ecd78bde4047af9a.jpg
 
Za ovo treba 10-15 mlrd evra, sto ne vidim da je dobro finansirati sadašnjim modelom zaduživanja, tj prebacivanje deci da plate. Mislim da je najbolji model sa 2-3% godišnje inflacije štampanjem novca namenski za autoputeve i još ponešto ako se odluči da je top prioritet. Jer cena gradnje se plaća iste godine inflacijom, a ne za 20 godina plus kamata što je skuplje za nas ali isplativije za strane kreditore. Ali kako sam razumeo vlast je predala monetarnu nezavisnost nadnacionalnim institucijama, pa je zabranjeno finansiranje stampanjem para. Zaduženje dalje nosi stranu kontrolu nad zemljom koja joj duguje. Iz tog razloga ima naizgled paradoks da je Amerika najzaduženija, a njen dolar svetska valuta, dakle logično bi bilo da ona bude davalac kredita a ne dužnik. Međutim ona je dužnik jer ima tu monetarnu politiku zaduživanja umesto mogućnost da država sebi štampa novac, pa dug stalno raste. I tako većina zemalja danas na svetu, plaćaju stranim entitetima dug umesto sami štampaju sebi pare. Naravno preterano štampanje vodi lošoj hiperinflaciji, ali štampanje koje prati rast privrede je prirodna promena kao što je prirodno i jesti. Ako puno jedete ste debeli, ako malo neuhranjeni, postoji mera u zavisnosti od vaših psihofizičkih aktivnosti i trošenja.
 
Earthmoving":35el03ef je napisao(la):
Za ovo treba 10-15 mlrd evra, sto ne vidim da je dobro finansirati sadašnjim modelom zaduživanja, tj prebacivanje deci da plate. Mislim da je najbolji model sa 2-3% godišnje inflacije štampanjem novca namenski za autoputeve i još ponešto ako se odluči da je top prioritet. Jer cena gradnje se plaća iste godine inflacijom, a ne za 20 godina plus kamata što je skuplje za nas ali isplativije za strane kreditore. Ali kako sam razumeo vlast je predala monetarnu nezavisnost nadnacionalnim institucijama, pa je zabranjeno finansiranje stampanjem para. Zaduženje dalje nosi stranu kontrolu nad zemljom koja joj duguje. Iz tog razloga ima naizgled paradoks da je Amerika najzaduženija, a njen dolar svetska valuta, dakle logično bi bilo da ona bude davalac kredita a ne dužnik. Međutim ona je dužnik jer ima tu monetarnu politiku zaduživanja umesto mogućnost da država sebi štampa novac, pa dug stalno raste. I tako većina zemalja danas na svetu, plaćaju stranim entitetima dug umesto sami štampaju sebi pare. Naravno preterano štampanje vodi lošoj hiperinflaciji, ali štampanje koje prati rast privrede je prirodna promena kao što je prirodno i jesti. Ako puno jedete ste debeli, ako malo neuhranjeni, postoji mera u zavisnosti od vaših psihofizičkih aktivnosti i trošenja.
Браво.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Meni je na ovoj mapi iznenađenje autoput Pančevo - Vršac. Decenijama se priča o tome pa je jedno vreme bio zaboravljen, evo ga sad opet zvanično u planovima.

I iznenađenje je ova mreža brzih saobraćajnica po istočnoj Srbiji.

Očigledno se odustalo da se Fruškogorski koridor preko Dunava kod Kaća nastavi ka Rumuniji tj Temišvaru. Sada je veza ka Rumuniji severnije, tj brza saobraćajnica ka Kikindi i južnije Pančevo - Vršac. A sredine, koja je jedino logična, nema.
 
Da završe od Požege do Pojata i BG Obilaznicu, pa da pričamo dalje.
 
Koliko nedostaje bar neka reportazica...... :gobb: :gobb: :gobb:

Za uzvrat :gobb: :gobb: :sesir:

24 Mart

B5FE9856-2D26-42BB-98EB-27605112AC94.jpeg


31 Jul

8B26C964-DE03-4569-8A0D-E6AD7A1945B6.jpeg
 
Па то је одлично што су пронашли угаљ. Сад могу бесплатно да греју кампове. То ће да појефтини аутопут.

Иначе у Прилипцу постоји топоним Рудник пар стотина метара од тунела. Ту је био рудник угља и затворен је средином прошлог века.
 
Pa to je sve poznato. Ko god malo poznaje arheologiju zna da je Prilipac mesto koje je toliko bogato arheoloskim nasledjem da je logicno da sve te stvari postoje u okolini. Bogatstvo ruda, vode,zemljista. U Prilipcu je pronadjena najstarija srpska kuća.
Iskreno voleo bih kada bi kopanjem za autoput pronasli nesto sto je od velike istorijske vaznosti za Srbe i Srbiju jer toga sigurno ima ispod zemlje u tom mestu i okolini.
Ovo su ne samo moje želje vec verujem i mnogih drugih arheologa iz naše zemlje.
Živela Srbija !!!
 
Volim kako Alvirovic lepo iskritikuje a i daje pohvale. Mada ovo je vec sve receno i vidjeno.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oyH13C0qTNY[/youtube]
 
Vrh