Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A nafta? To bi nas spasilo...
Nego.... treba mi info od Beograđana

Sl sedmice idemo za Bg ( odrediste je Slavija). Da li postoje neki radovi ili nesto sto bi trebali da znamo? Nismo od marta dolazili pa ne znamo situaciju.

A inace dobili smo savet, ako sam tacno razumela da od Prijanovica idemo u Prilipac pa u Lucane( smer iz Pz ka Ca) jer ima zastoja do tunela pred Lu i u Jelen Dolu, pa da izbegnemo nesto makar. Kako sam cula , nakon toga do Cacka je bez radova.
Do Uzica ima radova( kod Zlakuse) ali su asfaltirali, valjda je završni sloj, vozač kaze da je kao pista.
 
MiraC":dkbdljau je napisao(la):
A nafta? To bi nas spasilo...
Nego.... treba mi info od Beograđana

Sl sedmice idemo za Bg ( odrediste je Slavija). Da li postoje neki radovi ili nesto sto bi trebali da znamo? Nismo od marta dolazili pa ne znamo situaciju.

A inace dobili smo savet, ako sam tacno razumela da od Prijanovica idemo u Prilipac pa u Lucane( smer iz Pz ka Ca) jer ima zastoja do tunela pred Lu i u Jelen Dolu, pa da izbegnemo nesto makar. Kako sam cula , nakon toga do Cacka je bez radova.
Do Uzica ima radova( kod Zlakuse) ali su asfaltirali, valjda je završni sloj, vozač kaze da je kao pista.
Мислите да идете преко Марковице или да се враћате на Магистралу?

Елем, у доњим Пилатовићима је ових дана радар мање више сваки дан а иначе није био раније међутим много људи користи тај правац ради заобилажења гужве и сада су ту поставили ограничење на 50 чини ми се и сачекуша сваки дан.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Na magistralu, mada mogu misliti kako je i pored Jelen
Dola.
Ali preko Markovice je...auuuuh. jos meni nije jasno kako ce AP tu proci.

Hvala ti puno zaista za dojavu za radar. Nismo imali pojma o tome! Ja podrzavam kaznjavanje brzih vozaca, ali vrlo cesto smo se susretali sa posebnim sacekusama na pravcima koji nelogicno imaju malo ogranicenje i onda sako pisu kazne.
A nema ih da kontrolisu neke delove koji su haos.
Ali propisi su tu da se postuju koliko god nelogicni bili.
Hvala jos jednom!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762447#p762447:1oao9948 je napisao(la):
MiraC » Ned Avg 02, 2020 5:20 pm[/url]":1oao9948]A nafta? To bi nas spasilo...
Nego.... treba mi info od Beograđana

Sl sedmice idemo za Bg ( odrediste je Slavija). Da li postoje neki radovi ili nesto sto bi trebali da znamo? Nismo od marta dolazili pa ne znamo situaciju.

A inace dobili smo savet, ako sam tacno razumela da od Prijanovica idemo u Prilipac pa u Lucane( smer iz Pz ka Ca) jer ima zastoja do tunela pred Lu i u Jelen Dolu, pa da izbegnemo nesto makar. Kako sam cula , nakon toga do Cacka je bez radova.
Do Uzica ima radova( kod Zlakuse) ali su asfaltirali, valjda je završni sloj, vozač kaze da je kao pista.

Na potesu do Slavije, ako ideš Milošem Velikim, pa onda obliaznicom i auto-putem kroz grad do Autokomande, nema nikakvih specijalnih radova. Možeš eventualno naleteti na radove na održavaju ili sl. Čak mi se čini da nema radova ni na Vračaru, bar u glavnim ulicama.
 
Koliko je (da ne kažem težu reč) kontraverzno odvođenje puta do Surčina govori i činjenica da su razdaljine Preljina - Slavija:

151km Preljina -A2-Surčin-Dobanovci-Gazela-Autokomanda-Slavija
128km Preljina - Milanovac-Topola-Mladenocac-Mali Požarevac-A1-Autokomanda-Slavija

Ja sam, naravno, za A2 jer je put super, nema gužve i brže je, ali da li je normalno čak 23km razlike?
 
I teresuje me nesto dal ovaj auto out ima neku vezu tj spoj sa onim korodorom kroz frusku goru
 
@ Ivchonu, hvala. Ili sidjemo sa Gazele pa " dobro utabanim stazama " pored sajma pa tom stranom. A prosli put nas je navigacija odvela na autokomandu i brzo smo se snašli , srecom nije bila guzva.
To m3 zanimalo, umeju da kopaju redom pa da proverimo da li je nesto ozbiljnije zatvoreno od ulica itd...
@ pendolino zato mnogi i dalje idu tim alternativama. Mislim da je AP stvarno nezamenljiv, all kada je bio deo do Obrenovca i mi jednom upali u Spic - ljufi isli kuci- lakse bi stigli Ibarskom. Tako se nekp zezne jednom pa posle ne rizikuje ako zna da ume da bude haos
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663729#p663729:1xm8tp22 je napisao(la):
antec » Сре Сеп 25, 2019 11:51 am[/url]":1xm8tp22]Прилипац 22. септембар.
Трасиран је приступни пут до излаза тунела Муњин Брег. Пут није још увек насут само је искрчена траса приступног пута и однето дрвеће. Поред пута је скинута земља, вероватно за камп. Машина и радника нема.

Зеленим заставицама је обележена траса аутопута, док је црвеним обележена траса тунела.

Испред самог улаза тунела вршена су испитивања земљишта и остали су узорци земљишта.
Камена нема. Има доста земље и огромна количина глине. Са обе стране тунела протичу два потока који су имали воде иако веома дуго није било падавина.

Намеће се закључак да је траса тунела Муњин Брег у Прилипцу пуна подземне воде коју задржава глина.

Ако је Бранчић 900м прављен 5 година за Муњин Брег 2800м ће требати 15 година.

Прилипац 2. август 2020
Избетониран је приступни пут до тинела, напраљен је камп за раднике, одмах поред је подигнута и бетонска база.
Избетонирано је око улаза у тунел да се не би земља обрушавала. Постаљен је темељ за контролну кућицу. Постаљена је трафостаница за тунел али струја није доведена. Копање тунела није почето.
Активиран је стари каменолом у Прилипцу.
Након 15 месеци, Прилипцу 0м пута, 0м тунела.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762588#p762588:32bny0yl je napisao(la):
sasa901 » Pon Avg 03, 2020 1:38 am[/url]":32bny0yl]I teresuje me nesto dal ovaj auto out ima neku vezu tj spoj sa onim korodorom kroz frusku goru

Biće dve veze, prva je preko E70 (ka Zagrebu) pa isključenje za Rumu, a druga je preko E75 (ka Subotici) pa isključenje kod Kaća.

Na slici ispod je ta druga, bolja, varijanta. Zelenom je obeležen Fruškogorski koridor a plavom je deo puta E75. Naravno, u obe varijante isključenje sa Miloša Velikog su kod Surčina.

Realno, ova druga varijanta bi moooožda mogla da bude gotova za 4 god jer zahteva most preko Dunava i obilaznicu oko Petrovaradina a to su poslednje faze Fruškogorskog koridora. Ali kad sve bude gotovo biće nadrealno.

2a91955a3c959bb91378fc232a752fc1.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762567#p762567:3eo3ab5t je napisao(la):
Pendolino » 02 Aug 2020 11:07 pm[/url]":3eo3ab5t]Koliko je (da ne kažem težu reč) kontraverzno odvođenje puta do Surčina govori i činjenica da su razdaljine Preljina - Slavija:

151km Preljina -A2-Surčin-Dobanovci-Gazela-Autokomanda-Slavija
128km Preljina - Milanovac-Topola-Mladenocac-Mali Požarevac-A1-Autokomanda-Slavija

Ja sam, naravno, za A2 jer je put super, nema gužve i brže je, ali da li je normalno čak 23km razlike?

ja sam jedan od najvecih kriticara varaijante preko surcina. pisao sam o tome vec dovoljno da nema potrebe da ponavljam, ta trasa je zlocin pre svega za obrenovcane i sve one ljude koji zive u tom kraju a vezani su za beograd na dnevnoj bazi. njima su se popisali u zivot, ukradeno im je vreme i novac.

e sad.. prosle nedelje sam prvi put isao u tom pravcu pa sam u odlasku odabrao varijantu preko umke dok sam u povratku iskoristio priliku da se provozam od obrenovca do surcina. neuporedivo, za nas koji cemo tim pravcem ici par puta godisnje opcija preko surcina je definitivno bolja, puotvanje preko umke u koloni iza gradskog autobusa nije resenje...

koliko ce decenija ili vekova proci dok se veza obrenovac-bgd ne napravi kako treba ne znam, nadam se da cu to doziveti....
 
Па онда је ипак боља и за оне који иду сваки дан... Осим за оне који су између, у Баричу, Малој Мо, њима не значи ништа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762695#p762695:25f9tx28 je napisao(la):
Пантограф » 03 Aug 2020 11:30 am[/url]":25f9tx28]Па онда је ипак боља и за оне који иду сваки дан... Осим за оне који су између, у Баричу, Малој Мо, њима не значи ништа.

bolje im je koliko je i meni bolje da sa vidikovca na bezaniju svakodnevno idem obilaznicom preko dobanovaca... lakse se vozi a to sto bi mi svaki dan uzelo pola sata vise (u dva smera) i litar-dva benzina, ma to nema veze.. to su samo pare i vreme, koga briga
 
Potrošiće malo više goriva, to je tačno, ali ne i vremena - osim ako ne voze istom brzinom autoputem i magistralom (znam i takve), što je već bezbednosni problem.

Ja sam stvarno naučio po svetu da kružim ako negde ima autoput (u Parizu, pa u Solunu), i baš i ne vidim humanitarnu katastrofu ovde. Mislim, 7 km se autoputem pređe za 3 i po minuta.

Ovde je veći problem što će obilaznica da postane zakrčena čim je dovedu u punom profilu do Bubanj potoka, pa bi svakako trebalo da se napravi jedna transverzala, od pravca Ibarske ka Milošu le Grand, kao što svojevremeno predloži forumaš prostorni planer.
 
to malo vise goriva je mozda i par tona goriva dnevno, uzimajuci sve one koji taj put prelaze svakodnevno. pa da mnozimo mesecno,godisnje...tebe i mene bas briga, nije to nas problem, nije iz naseg dzepa. ekologija na stranu, koga bas briga

vreme koje ce u nastupajucim decenijama obrenovcani potrositi da autoputem u beograd idu preko surcina umesto da u beograd idu autoputem preko ostruznice takodje nije nasa briga. to sto bi im umesto da se voze preko jakova i boljevaca mozda bilo korisnije da to vreme nesto rade i zarade, uce, igraju sah ili naprosto sede iza lokalnog drakstora nije humanitarna katatrofa ali je veliki gubitak resursa

takodje, da se nadovezem na tvrdnju o o zakrcenju obilaznice, obrenovcani ce upravo zahvaljujuci odluci da ih saljemo na surcin generisati dodatni saobracaj na njoj, varijantom preko ostruznice oni obilaznicu, za odlazak u beograd, ne bi ni videli osim odozdo.
 
Da, to je živa istina za obilaznicu i most kod Ostružnice, kojem sa ovakvim položajem 'Miloša' fale dve trake po smeru.
 
Juče od Prijepolja išao do Bgd, preko Ča, pa na A2. Vratio se popodne u Užice.
Između Pž i Pakovraća radova ima milion. Bila su tri semafora i nekoliko zastavica. Asfaltira se, prave betonske podzide, obeležavaju linije, kosi trava...
Popodne nije bilo tako strašno, Pž - Ue bilo je bez zaustavljanja. Pista prava.
Na ap na 3-4 mesta su čunjevi, kosi se razdelni pojas, ali bez velikog smanjivanja brzine. Negde kod Uba - Obrenovca postavlja se bukobrani, na par mesta boje tačke za maglu. Radove u tunelu nisam video.
Ubedljivo najgore parče puta je uzvodni ostružnički most i pripadajuće parče puta. Video sam zašto sam upao pre neki dan pred kamion na uključenju na nišku obilaznicu. Čunjevima su iz pravca Surčina pomerili desnu traku još desno, u traku za ubrzavanje, a ja to nisam mogao da vidim ranije, dok nisam video točak pored mog retrovizora.
Sva četiri puta sam stao pravo na rampu, čak se devojka u Obrenovcu nije bunila zbog krupne novčanice.
Ušteda u vremenu postoji, ali samo alo ideš na gornjoj granici ograničenja ili čak preko. A ide se.
Tempomat na 128 i tek sam nekoliko vozila pretekao, a mene na desetine. Za istočni deo Bg ipak je isplativije preko Šumadije
 
Pozdrav svima, idem iz Trebinja za NS. Ako sam dobro razumeo, nema smisla Višegrad - Užice - A2 zbog radova na magistralnom?
 
smirgla":2svyid58 je napisao(la):
Pozdrav svima, idem iz Trebinja za NS. Ako sam dobro razumeo, nema smisla Višegrad - Užice - A2 zbog radova na magistralnom?
Има смисла, ако наилазиш ноћу нема гужве, само избегни дневни шпиц.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763137#p763137:2szd5g71 je napisao(la):
branik » Tue Aug 04, 2020 6:31 pm[/url]":2szd5g71]Samo je frka od 8 do 17. Ostalo je podnošljivo

Vraga podnošljivo.

Oko Užica:
Ona dva mosta do daljeg naizmenično.
U tunelima ostavljaju građevinske mašine pa je i dalje naizmenično propuštanje. Juče kilometarska kolona.

Ovde je rešenje ići preko Mačkata

Posle Užica prema Čačku:
Na pojedinim segmentima radova isto ostaje propuštanje jer je jedna traka neupotrebljiva.
Rešenje je da se ide preko Divčibara.
 
Onda je rešenje za NS ići preko Zvornika, Loznice, ŠA, RU. Tim putem sam otišao za Trebinje ali sam mislio da probam a2 u povratku iako je 90km duže, ipak je manje zamorno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763199#p763199:1n9mdq7n je napisao(la):
vlasta » Uto Avg 04, 2020 10:47 pm[/url]":1n9mdq7n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763137#p763137:1n9mdq7n je napisao(la):
branik » Tue Aug 04, 2020 6:31 pm[/url]":1n9mdq7n]Samo je frka od 8 do 17. Ostalo je podnošljivo

Vraga podnošljivo.

Oko Užica:
Ona dva mosta do daljeg naizmenično.
U tunelima ostavljaju građevinske mašine pa je i dalje naizmenično propuštanje. Juče kilometarska kolona.

Ovde je rešenje ići preko Mačkata

Posle Užica prema Čačku:
Na pojedinim segmentima radova isto ostaje propuštanje jer je jedna traka neupotrebljiva.
Rešenje je da se ide preko Divčibara.


Vlasto , kako si ti jednom meni odgovorio ?
1. Prijatelju - smiri se.

2. O ukusima ne vredi raspravljati.

:sesir:

Aja dodajem...Jeste ,jeste ,ti znas bolje od Branika a on covek svaki dan ide tim putevima....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763137#p763137:1jqjqwn3 je napisao(la):
branik » Uto Avg 04, 2020 5:31 pm[/url]":1jqjqwn3]Samo je frka od 8 do 17. Ostalo je podnošljivo
Mislim da je ovo pravo sumiranje stvar. Verujte, koliko god bilo naporno mislim da ovi zastoji nisu toooliko katastrofa kao inace.

Prosle g se na delu Pz - Ue cekalo i preko 40min na semaforima, samo na tom delu, pa zastoj na pozeskoj petlji itd...da ne brojim.

Branik, ti se bolje razumes u radove, rok za radove Ca -Ue ( mislim da ne spada deo ka Zlatiboru) je septembar. Znam, znam, bilo je nerealno i onda, ali koliko treba za aktivne rqdove makar na delu Pz-Ue? Ja sam razumela da je asfaltiranje gotovo, ostaje okolo puta sto rade. Mozda definitivno zavrse do zime, sta mislis?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763279#p763279:27mlp0q9 je napisao(la):
smirgla » Sre Avg 05, 2020 8:06 am[/url]":27mlp0q9]Onda je rešenje za NS ići preko Zvornika, Loznice, ŠA, RU. Tim putem sam otišao za Trebinje ali sam mislio da probam a2 u povratku iako je 90km duže, ipak je manje zamorno.

Ako mogu da ti predložim manje poznatu alternativu: do Vlasenice sve isto preko Romanije (Sokolac, Han pijesak), onda iza Kasabe na Bratunac, pa na Ljuboviju (nikad, ali nikad gužva na tom malom prelazu), pa iz Ljubovije na Pecku, Osečinu, Valjevo i onda na A2.

Sve je odličan ili dobar put. Ljubovija-Pecka-Osečina je mali lokalac, ali sasvim podnošljiv i uvek prazan. Osečina-Valjevo savršen put.

Ovo je ruta kojom sam pre neki dan došao sa Jahorine oko 20min brže nego preko Zvornika i Loznice i neuporedivo opuštenije (nema kamiona, preticanja itd).

edit: aha, tek sad vidim da ideš u NS (nije sve za BG:))). U tom slučaju ipak Šabac-Ruma-NS je bolje. A ovo gore nek ostane zbog ostalih
 
Vrh