Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Može da se ukopa put u zemlju,pa da se izbetonira ploča iznad.Nešto poput plitkog tunela.Niti bi bilo vrućina,niti bi bilo snega i čišćenja istog.Ne bi trebale ni ograde,niti bi neko mogao da ih ukrade.Do sada nisu uspeli da ukradu tunel.Gore bi ovce i koze mogle nesmetano da pasu,i ne bi se narušio pejzaž.
 
Leković Đorđije":2kxan2mx je napisao(la):
Može da se ukopa put u zemlju,pa da se izbetonira ploča iznad.Nešto poput plitkog tunela.Niti bi bilo vrućina,niti bi bilo snega i čišćenja istog.Ne bi trebale ni ograde,niti bi neko mogao da ih ukrade.Do sada nisu uspeli da ukradu tunel.Gore bi ovce i koze mogle nesmetano da pasu,i ne bi se narušio pejzaž.
Шта се дешава у случају пожара? Та деоница је око 30км и то на висини од 1100-1350 мнв.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693628#p693628 je napisao(la):
drvopro » Sub Dec
Ma prvo da vidimo kako li će do Pž da čiste, kada jednom završe....
Što se čišćenja tiče, deonicu Beograd Niš i u kriznim vremenima čišćena je perfektno. Dešavali su se povremeno nanosi nadomak Niša zvog vetra, to se ne može očistiti mada se moglo pošumiti taj deo pored AP-a. Do danas nije zaštićen taj deo od vetra.
Ako zeznu i čišćenje A2 onda se postavlja pitanje isplativosti i sigurnosti vožnjom istim. Ako se začepi AP nema okretanja nazad nema odmorišta nema kafana nema pumpi.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
[/quote]
Mene je zacudilo do sada na delu do Ljiga ,vidim i da je sad kada je 120km ista situacija,da po jedan kamion cisti smer i to je to.
Prociste onu voznu da kazem tj ciste je, ona obilazna nije nista bogzna, verovatno se ceka da prestanu padavine. U takvim uslovima je jako rizicno preticati, o brzini nema govora.
A platis jednako kao da je sve ok,mnogi verovatno malo i brzaju racunaju ipak je AP. Na ibarskoj ocekujes haos pa svi vise paze.

Iskreno,mozda sam naivna, ali sam mislila da idu 3 kamiona po smeru, pa da bude sto bolje ocisceno. I govorimo obicno na delu do ispod Rudnika, na dalje ka Bg je druga klima nema padavina toliko....
Zato i kazem, pitam se hoce li ovako odrzavati puteve i ka Pz jer imamo vece snegove nego Cacak.
 
drvopro":2kyfiydv je napisao(la):
Ćutanje shvatam kao odobravanje. Bilo bi zanimljivo čuti recimo koliko je koštala eksproprijacija sremske zemlje za ovu poslednju deonicu. I spisak prvih deset vlasnika zemljišta koji su najviše novca dobili. Takodje su zanimljivii vlasnici zemlje pored autoputa. U svakoj normalnoj državi to treba da bude javni podatak.
Zanimljiviji su podaci o tome i za planiranu završnu fazu do Vojvodjanske ulice.
Odnosno zanimljivo je ko uopšte određuje kuda će neka deonica da prođe.
To je recimo prvi segment korupcije.
Odnosno prvi je rana informacija o tome kuda je put planiran. To je insajderska informacija i podložna je korupciji.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Занимљиво,како бисте Ви изабрали и одлучили се да правите пут.Па вама било лоја варијанта би била сумљива,зар не?Најбоље да још возимо земљаним путевима.Не знам шта се мене тиче чија је земља поред аутопута,ја земље тамо немам а да забијам главу у туђи џеп нема потребе па све била и од функционера.И Ви би да можете се овајдили од аутопута да сте у могућности.Али можда нисте па је ту мука...мени је битно да имамо пут,кредит је узео ко је узео,узеће га и онај после овога и онај после,итд... и Ви би га узели да сте на месту одлучивања а сигурно вратили паре ако је земља претплаћена вам не пада на памет.Узели су ми порез,тих пара немам више на стању,а то да ћемо да одлучујемо на шта ће да га потроше,хм...много филмова се гледа...

Послато са SM-G9500 уз помоћ Тапатока
 
Da li bi problem snežnih nanosa na pešteru mogle da reše vetrenjače? Ukratko, duž te najproblematičnije deonice od Duge Poljane do Boljara postave se vetrenjače koje proizvode struju kojom se topi sneg preko grejača postavljenih ispod asfalta. Ovo bi u startu bilo skupo rešenje, ali dugoročno mislim da bi imalo smisla. Ne znam kolko je to izvodljivo, verovatno bi trebalo uraditi nekakvu studiju, analizu itd. I da li neko zna da li takvo rešenje negde postoji?
 
Tuneli, vetrenjace, plastenici su se ranije spominjali... Kako nam je samo masta bujna. Plastenici su bili opcija a ovamo se postavlja pitanje pozara u tenelima? Aha, a plastenici su otporni na pozar? Ovaj forum je bas dobar izvor smeha ponekada.
Pa autoputevi postoje i na drugim mestima gde ima snega. I uvek su 100% prohodni? Pester mu ga dodje najgore mesto na planeti otprilike. Vrata pakla.
 
Tacno Dule, najbolje, najlepse, najzdravije... saditi drvece na nekoj bezbednoj udaljenosti od puta za slucaj da kola slete. Ograde tipa bukobrani su mnogo primitivnije resenje.
Ni vetrenjace nisu losa ideja da proizvde struju i da se deo te energije koristi za odrzavanje autoputa pored, ali taj kraj po mapama vetro potencijala Srbije i nema bas neki vetropotencijal, pa je pitanje dal bi bilo dovoljno za pokretanje vetrenjaca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693659#p693659:1ptdi1rr je napisao(la):
branik » 29 Dec 2019 03:20[/url]":1ptdi1rr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693639#p693639:1ptdi1rr je napisao(la):
SRBO » Ned Dec 29, 2019 1:05 am[/url]":1ptdi1rr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693628#p693628:1ptdi1rr je napisao(la):
drvopro » 28 Dec 2019 22:52[/url]":1ptdi1rr]
MiraC":1ptdi1rr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693536#p693536 je napisao(la):
branik » Sub Dec 28, 2019 8:10 pm[/url]":1ptdi1rr]A kako će se čistiti preko Pešteri kad je nastala frka sa ovih desetak cm?
Ma prvo da vidimo kako li će do Pž da čiste, kada jednom završe....
Što se čišćenja tiče, deonicu Beograd Niš i u kriznim vremenima čišćena je perfektno. Dešavali su se povremeno nanosi nadomak Niša zvog vetra, to se ne može očistiti mada se moglo pošumiti taj deo pored AP-a. Do danas nije zaštićen taj deo od vetra.
Ako zeznu i čišćenje A2 onda se postavlja pitanje isplativosti i sigurnosti vožnjom istim. Ako se začepi AP nema okretanja nazad nema odmorišta nema kafana nema pumpi.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Тако исто може и по Пештеру, лупи се заштитна шумица около
Šumica? Znaš li kako izgleda pešterska zima sa minusima, snegovima i smetovima. Kako izgleda visoravan sa kilometrima ravnice na više od 1000m? Tu "šumica" ne raste. Padali su putari na ispitu kod Niša više puta sa ne tako velikim snegom, ali jakim vetrom. Pre dve - tri zime 3 dana im je putvbio zatvoren. Kod Niša, hej! A zamislite tek visti iz DugecPoljane o kojoj svake zime pričamo kad zagudi. Na Pešteri se radi samo o snegu, već i o dugoj zimi, ekstremnim mrazevima — - 30 i više. Tada i tehnika otkazuje. Biće dosta vozila koja će ostajati na putu iz raznih razloga. Šta kad stane autobus u sred ničega? Šta kad nastane zastoj na takvom mrazu? Srećom, imamo supermena koji će 24/7 biti na usluzi, spasavati decu iz smetova i donositi topao čaj.

Онда лепо дрвеће за те услове. Ако може да расте у Сибиру, вала може и по Пештеру. Ионако је све то вештачки створено пре ко зна колико миленијума
 
Nisam razumeo komentar da na Pešteru šumica ne raste, kada se vidi na Google mapi da ima šuma upravo pored trase autoputa između Duge Polajne i Boljara. Znači moguće je zasaditi okolo drveni zid protiv snežnih smetova, buke, lepote, zdravlja itd... Ako je problem u suvoći zemlje, tj da na visoravni nema mnogo vode pa stoga slabije raste, može se dovesti voda cevima kap po kap, nije skupo.
 
Prvo sam posmislio da su neki "žbunići" a ne pravo drveće. A onda sam pomislio da raste samo na južnim padinama brda, gde ima više sunca a manje vetra i da nije moguće da raste na ravnom terenu. A onda ugleda ovo.
Pogledajte prilog 1
A kada se pogleda izbliza vidi se veliko drveće.


Deluje mi da je sađeno planski tako da veravatno može da raste i da se održi.
 
Msc":2bi7djvv je napisao(la):
drvopro":2bi7djvv je napisao(la):
Ćutanje shvatam kao odobravanje. Bilo bi zanimljivo čuti recimo koliko je koštala eksproprijacija sremske zemlje za ovu poslednju deonicu. I spisak prvih deset vlasnika zemljišta koji su najviše novca dobili. Takodje su zanimljivii vlasnici zemlje pored autoputa. U svakoj normalnoj državi to treba da bude javni podatak.
Zanimljiviji su podaci o tome i za planiranu završnu fazu do Vojvodjanske ulice.
Odnosno zanimljivo je ko uopšte određuje kuda će neka deonica da prođe.
To je recimo prvi segment korupcije.
Odnosno prvi je rana informacija o tome kuda je put planiran. To je insajderska informacija i podložna je korupciji.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Занимљиво,како бисте Ви изабрали и одлучили се да правите пут.Па вама било лоја варијанта би била сумљива,зар не?Најбоље да још возимо земљаним путевима.Не знам шта се мене тиче чија је земља поред аутопута,ја земље тамо немам а да забијам главу у туђи џеп нема потребе па све била и од функционера.И Ви би да можете се овајдили од аутопута да сте у могућности.Али можда нисте па је ту мука...мени је битно да имамо пут,кредит је узео ко је узео,узеће га и онај после овога и онај после,итд... и Ви би га узели да сте на месту одлучивања а сигурно вратили паре ако је земља претплаћена вам не пада на памет.Узели су ми порез,тих пара немам више на стању,а то да ћемо да одлучујемо на шта ће да га потроше,хм...много филмова се гледа...

Послато са SM-G9500 уз помоћ Тапатока
Ne sećaš se bila je afera oko kupovine zemljišta za autoput koji ide od Batajnice ka Dobanovcima.
Sada nema afera, predsednik kaže pravi se taj i taj put i ide tuda i tuda. A praviće ga taj i taj i koštaće toliko i toliko. Ostaje sve u kući.
A tebi je to u redu?
Nit ko pita stručnu javnost a kamoli javnost.
Ja sigurno ne bih "gurnuo" autoput A2 toliko na zapad a dolazi sa juga ka Beogradu. I onda svi se pitaju kako iz Beograda doći na taj A2. I ne bih ga pravio preko Srema.
A ovaj završni deo A2 ići će delom preko zemljišta PKB-a koje za sada ne znamo čije je. Arapi čini mi se nisu kupili to zemljište. Nemamo javni uvid šta se dešava sa ostatkom zemljišta na tom delu. I kuda ce zapravo ici trasa. Pretpostavka je da će to zemljište koštati oko 5 milona eur po hektaru. Jer pre dve godine je građevinska firma za 30ari platila zemljište 2miliona eur na uglu Vojovodjanske i Dr Ivana Ribara. Tu je potom izgradjen Lidl. Ali ako mi to ne znamo ne znači da veliki igrači ne znaju.
Slična situacija je recimo i sa obezbeđenjem sirovina za gradnju autoputa. Veliki igrač zna par godina pre svih gde ce i šta će da se pravi pa može ili da kupi ili otvori pripremi kamenolom za budući autoput.
Dakle ovde nema javnosti nema transparentnosti nema aukcije nema ni stručne javnosti da kaže neku reč o bilo kom projektu koje naravno građani placaju.
Što se strane firme angažuju?
Zbog korupcije, i diskrecije. Mnogo je lakše stranoj firmi da diskretno kurumpira nego domaćoj.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Rekoh ja ranije. Srbija je licemerno društvo. "Gadi" joj se da priča o parama, u njamanju ruku je "nepristojno" pričati o novcu, a sve se zapravo radi zbog istog.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Evo ponovo sam prosao celom deonicom, ista prica :D Na celoj deonici sam video 2 (slovima: dva) kamiona - jedan kod petlje obrenovac koji cisti, i drugi kod petlje Ub, koji stoji jer se pokvarilo nesto u mehanizmu za posipanje soli pa radnici popravljaju. :bg4:

Brdjani - Ljig katastrofa, jedva ociscena samo desna traka :notok: (ili utabana od saobracaja, vise nisam siguran)
Ljig - Obr solidno ociscena desna traka. leva tu i tamo.
Obr - Bg cisto sve

Kod tunela Veliki Kik saobracajna nezgoda, 3 vozila. I nadam se da se jos neko nece zalepiti jer su na dnu nizbrdice poslagani. :violina:


Novo resenje za ulazak na Preljinu je spremno, kada sidjete sa tobogana / ukljucenja na sam AP, odmah su tu 3 kucice (u preticajnoj, voznoj i zaustavnoj traci). Iksreno mi deluje da su PREBLIZU samog silaska na AP (tobogana) i nisam siguran da se nece napraviti kolona u toj jednoj ulaznoj traci koja vodi do 3 kucice, ali videcemo. :vops: Nazalost nisam slikao zbog musave soferke.
 
Ja sam jutros prosao oko 9h od zmaj pumpe do Preljine 1h 15min. Sneg je padao nista srasno ,u pravcu prema Čačku jedan kamion koji cisti u suprotnom dva zajedno kako i treba . Na pojedinim deonicama oko Brdjana samo desna cista. Mora bolje moj zakljucak.
Preljina bez guzve i bez ikakvih zastoja do Kotromana.
2h i 45 min zmaj pumpa -Kotroman normalne voznje mokar kolovoz i mestimicno sneg.
 
drvopro":1dx1i7rs je napisao(la):
Msc":1dx1i7rs je napisao(la):
drvopro":1dx1i7rs je napisao(la):
Ćutanje shvatam kao odobravanje. Bilo bi zanimljivo čuti recimo koliko je koštala eksproprijacija sremske zemlje za ovu poslednju deonicu. I spisak prvih deset vlasnika zemljišta koji su najviše novca dobili. Takodje su zanimljivii vlasnici zemlje pored autoputa. U svakoj normalnoj državi to treba da bude javni podatak.
Zanimljiviji su podaci o tome i za planiranu završnu fazu do Vojvodjanske ulice.
Odnosno zanimljivo je ko uopšte određuje kuda će neka deonica da prođe.
To je recimo prvi segment korupcije.
Odnosno prvi je rana informacija o tome kuda je put planiran. To je insajderska informacija i podložna je korupciji.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Занимљиво,како бисте Ви изабрали и одлучили се да правите пут.Па вама било лоја варијанта би била сумљива,зар не?Најбоље да још возимо земљаним путевима.Не знам шта се мене тиче чија је земља поред аутопута,ја земље тамо немам а да забијам главу у туђи џеп нема потребе па све била и од функционера.И Ви би да можете се овајдили од аутопута да сте у могућности.Али можда нисте па је ту мука...мени је битно да имамо пут,кредит је узео ко је узео,узеће га и онај после овога и онај после,итд... и Ви би га узели да сте на месту одлучивања а сигурно вратили паре ако је земља претплаћена вам не пада на памет.Узели су ми порез,тих пара немам више на стању,а то да ћемо да одлучујемо на шта ће да га потроше,хм...много филмова се гледа...

Послато са SM-G9500 уз помоћ Тапатока
Ne sećaš se bila je afera oko kupovine zemljišta za autoput koji ide od Batajnice ka Dobanovcima.
Sada nema afera, predsednik kaže pravi se taj i taj put i ide tuda i tuda. A praviće ga taj i taj i koštaće toliko i toliko. Ostaje sve u kući.
A tebi je to u redu?
Nit ko pita stručnu javnost a kamoli javnost.
Ja sigurno ne bih "gurnuo" autoput A2 toliko na zapad a dolazi sa juga ka Beogradu. I onda svi se pitaju kako iz Beograda doći na taj A2. I ne bih ga pravio preko Srema.
A ovaj završni deo A2 ići će delom preko zemljišta PKB-a koje za sada ne znamo čije je. Arapi čini mi se nisu kupili to zemljište. Nemamo javni uvid šta se dešava sa ostatkom zemljišta na tom delu. I kuda ce zapravo ici trasa. Pretpostavka je da će to zemljište koštati oko 5 milona eur po hektaru. Jer pre dve godine je građevinska firma za 30ari platila zemljište 2miliona eur na uglu Vojovodjanske i Dr Ivana Ribara. Tu je potom izgradjen Lidl. Ali ako mi to ne znamo ne znači da veliki igrači ne znaju.
Slična situacija je recimo i sa obezbeđenjem sirovina za gradnju autoputa. Veliki igrač zna par godina pre svih gde ce i šta će da se pravi pa može ili da kupi ili otvori pripremi kamenolom za budući autoput.
Dakle ovde nema javnosti nema transparentnosti nema aukcije nema ni stručne javnosti da kaže neku reč o bilo kom projektu koje naravno građani placaju.
Što se strane firme angažuju?
Zbog korupcije, i diskrecije. Mnogo je lakše stranoj firmi da diskretno kurumpira nego domaćoj.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Слажем се али у којој држави се ради другачије?Свуда у свету је корупција и начини рада је исти као код нас,па нисмо ми ово измислили,побогу.Ми само копирамо.
Не можемо генерације да променимо али дај да имамо неку корист.Од оних пре нисам видио а можд че следећи бии још бољи од ових,одакле знам,видећемо.
Имамо пут.Па можда неко ради у нашем интересу али га ми нећемо приметити јер одмах су ту завере,мутна посла,итд...
Неко се жали што се сада проширује напл.рампа Прељина,па када су требали да је прошире,да се проширила пре,било би то окаректерисано као расипање,....итд.Увек смо контра то је чудо једно.Ја кажем бело ти кажеш црно,и тако у недоглед.....јбг.
Све најбоље дрвопро....

Послато са SM-G9500 уз помоћ Тапатока
 
To rastinje na Pešteri taman sad bi trebalo posaditi, pa kad put možda jednom prođe, zakkoni ga.
Od Krčmara do Divčibara sve je šuma. I šta se desilo: uoči praznika, dok traje punjenje kapaciteta, put je stao. Vikend beogradsku vozači nenavikli na pravu zimu, ljubitelji ol sizon guma i oni koji svoje zimske uništavaju leti, uz javašluk u čišćenju i eto dovoljno razloga da nekome prisedne praznik.
Pri tome, Divčibare su jedva na 1000m.
Prethodnih dana sam više puta pisao o važnosti guma u zapadnoj Srbiji. Krizno vreme koje postalo trajno stanje, uvelo je pojam roka za čišćenje po prestanku padavina.
Deonicu ap preko Suvobora čiste sa po jednim kamionom. Kako čiatiti dve trake jednim vozilom?
Ako desnu očiste, ostaje zakrčena zaustavna, a izlazak u levu trenutno postaje opasan i može momentalno da zanese vozilo. Putevi Užice imaju kamion sa dva raonika kojim čiste desnu i proširenja pored, ili šire očišćeni deo. Za ap tako nešto očito još nisu nabavili. Bude li samo malo više snega, videćemo svu nemoć operative i države da organizuje čišćenje najobičnijeg snega.
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/foto- ... ne/ytzr9hr
 
@branik Toliko je nameta na plećima vozača, al nemoj ga kriviti još i za sneg i gume. Prvi sneg pada dva meseca kasnije od dana kada treba staviti zimske gume. Propisom kom je gumarskom lobiju nabacen posao vredan desetine i stotine miliona eur očito nije rešen problem. Samo je produbljen.
Vozim zimske gume id kraja oktobra. Naravno deru se više nego normalno kada je toplije. I neću ih menjati do kraja aprila. Da, znam da zimske moraju samo kad je sneg na putu ali ne mogu baš da menjam gume svakih sedam dana. Propis je napravio problem. Još se u poslednje vreme provlači i to da osiguranje ne pokriva štetu ako zimi nemaš zimske gume.
I eto kako sistemski, preko propisa, da bi nekome nabacio posla, praviš problem i na kraju štetu građanima.
A ovo neciscenje A2 je skandal prve vrste. Kao i neciscenje puta ka ski centru.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Поново ћу цитирати сам себе

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:3ubdv15y je napisao(la):
Dzigi Bau » Ned Sep 22, 2019 5:49 pm[/url]":3ubdv15y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:3ubdv15y je napisao(la):
мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":3ubdv15y]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.

Kao što sam već jednom napisao ovde:

"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"
 
@msc Ni u afričkim državama se više tako ne radi. I ako se radi ipak se to malo i krije. Nešto se namesti. Više se ni ne krije kako se to ovde radi. Na osnovu pausalnih procena za moravski koridor potpisan je ugovor. Sa dodatnih 20% novca. Ovde nema strategije šta ide prvo pa drugo itd... Nema na osnovu toga pripremljenih planova. Nema naposletku takmičenja za neki posao.
Zamisli da tako neko vodi svoje imanje, svoju firmu?
Građani su po pitanju troškova jako jako nategnuti. U jednom trenutku će to pući prestaće da plaćaju račune izvršitelji će tu biti nemoćni zbog ogromnog broja i sistem će početi da se urušava. Iz aviona se vidi da su neki troškovi debelo prestigli ono povećanje penzija. Bukvalno je sve sistemski pripremljeno da se ne samo uzmu pare penzionerima mnogo više od povećanja penzija.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Kako da ne krivim i vozače? Gde su pošli nespremni? Šta je sa lancima, stoje u gepeku za policiju?
Po malim mestima u unutrašnjosti ljudi su navikli na ovo i odlično se snalaze i znaju da se samo u sebe mogu uzdati. Ogroman je broj vozača pri stavu da zimske vozi cele godine, da može da prođe sa all seasons. One zimske što se voze cele godine, letos su pregrejane i bez obzira na šaru, nisu sad ni za šta. Univerzalne su ok za kišu i T do nule, ali sigurno ne i za - 6 i vlažan sneg koji se pod točkom momentalno pretvara u led.
Juče i jutros bio je haos na putu ka Zlatiboru. Išao je saobračaj usporeno, svaki čas se zastajkivalo, jer je na svakih nekokiko stotina metara bio po neki problem. Bez uvrede, ni jedna tablica tih po kanalima i u ogradama nije bila lokalna, već Bg, Vojvodina i CG. Konfiguracija i klima južno od Valjeva i Divčibara nas tera da se spremimo i snalazimo. Ovde sam pre 15 - 20 dana više puta pisao o ozbiljnim zimskim gumama u ovom kraju.
Ne znam koja firma čisti A2, ali jednostavno bi trebalo da znaju da ovakav vlažan sneg ne smeju da dozvole da počne da formira pokrivač. On se samo lepi, brzo raste i bitka se lako gubi. A posledice snose ljudi koji ostanu negde na putu ili dožive nezgodu. Ali ni mi ne možemo biti toliko razmaženi da u sred mećave očekujemo crn asfalt, već se trenutno prilagođavati uslovima.
A ako sad ne može da se očisti 30cm, šta če raditi sa sjeničkih 60 - 70cm, što je tamo uobičajeno.?
 
За гуме си апсолутно у праву. Био је застој и на Кадињачи и на Дебелом брду. Код нас се свађају ко треба да чисти: НП Тара или општина ББ. Па не чисти нико. Иначе код нас је 75цм снега. Срећа те је северац. Ако икад и направе АП преко ПЕШТЕРА биће занимљиво видети како ће га одржавати зими. Посебно оне делове који су на 1300 м.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
branik":2u2srhzc je napisao(la):
Bez uvrede, ni jedna tablica tih po kanalima i u ogradama nije bila lokalna, već Bg, Vojvodina i CG. Konfiguracija i klima južno od Valjeva i Divčibara nas tera da se spremimo i snalazimo.

Bio sam na Zlatiboru pre neke dve nedelje (a i pre neki dan). Počeo je da pada sneg, naglo, kada sam krenuo dole ka UE. Tri automobila su se ponašala kao prosečan BG vozač po kiši, kao starije gospođe. Tablice UE, NV i PŽ. U povratku na Zlatibor, bilo je nešto bolje, vozio sam neku gospođu u Čajetinu i ona je psovala komšiju, "vozi kao da prvi put vidi sneg".

Tako da, ne bih generalizovao. Naravno da su lokalci spremniji, ili bi trebali biti. Posebno mislim na Užičane, kojima i po suvom treba čestitati kako izađu do pojedinih kuća.

Idem opet za koji dan, a imam i kameru :D


P.S. Bio je i NS, ali oni su mi kritični skoro na svakom brdu, tokom 12 meseci :D

T-T
 
Vrh