Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ljudi nemate pojma kako smo mi nebitni na globalnom nivou ove nase planete. Da li vi znate da je nemacka treca zemlja za ameriku a mi smo 3033 zemlja. Da li znate da npr u kompaniji Dow Chemicals dirketor iz amerike uopste nikad cuo nije za generalnog direktora evropskog oganka jedne od najmocnijih hemijskih kompanija na svetu ako ne i najmlcnije. Dajte bre da gledamo samo zivu glavu da izvucemo padamo kao svece na putevima svami dan. Deset geberacija u odnosu nas ce plata biti 30 000 din i tacka. To se jedino moze promeniti ako svi krenemo da se menjamo na nasem mirko nivou

Ovo je off topic ali gledajte od pojedinacnog ka opstem. Npr ti si jedinka. Imas svoju sobu svojih 5 kvadrata npr. Onda ide tvoja porodica. Tu vas je dvoje ili vise. Pa onda leba da jedes moras nesto da radis. Pretpistavimo da nisi krao i da ti tata nije jak pa moras da radis za Gazdu. Kako se penjes od pojedinacnog ka opstem Ti si sve manji i manji i nestajes sve vise i vise. U porodici vec i pomoz Boze nesto se pitas mada sad porodica luca po svim savovima. Posle porodice je zgrada i komsiluk. Tu kao nesto se pitas npr polomis komsiji brisac pa mozda te ne navata. Ali vec si pao u Korporaciji i kod Gazde! Me ne zanimas ga covece! Onda ide stranka pa drzava pa evropska vlada pa americka koja upravlja svetom. Iza njih neka duboka drzava stoji dal je djavo dal su vanzemaljci he.bem li ih sve ne znam. Ali vi sad mislite da cete naterati Vucica da vrati oenzije koje je besparvno uzzeo a ne znate da se vase Ja zavrsava bre na nivou posla i korporacije. Cik se usudi da kazes Gazdi i Direktoru izlazim u 15.55h. Lepo je sto diskutujemo ali vecina zelja je uzalud. Sva sreca pa se grade autoputevi da mi prezivi dete ili unuce. A kredite ce da vraca. Kao sto mi vracamo sve kredite.
 
drvopro":1bxrk6kd je napisao(la):
Videh vest da se proširuje naplatna rampa Preljina. Da li može neko to konkretnije da objasni.
Ako sam dobro shvatio na izlazu će biti 4 posebne trake?
A na ulazu 3?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Otprilike ovo je nova situacija na izlazu.

9ce9147695a0908e5af77b6a5efe288f.jpg
 
StaraMo":86s6ryz4 je napisao(la):
drvopro":86s6ryz4 je napisao(la):
Videh vest da se proširuje naplatna rampa Preljina. Da li može neko to konkretnije da objasni.
Ako sam dobro shvatio na izlazu će biti 4 posebne trake?
A na ulazu 3?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Otprilike ovo je nova situacija na izlazu.

Мислиш ли да ће овај број и распоред наплатних рампи решити проблем?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Nece resiti u potpunosti ali ce deo Jersey blokova povući nazad, povećanje platoa i povećanje propusnosti traka će u principu smanjiti popunjenost platoa,i uz povećanje korisnika Enp problem moze biti ublažen.

Jedino što dodatna Enp traka sada ide levo pa treba promeniti navike,mada i ove desno imaju funkciju Enp ali će prvenstveno biti manuelne.
 
Kakva će biti situacija na Preljini posle proširenja? Kolko se očekuje da će se čekati?
 
Earthmoving":2xd6uc3l je napisao(la):
Kakva će biti situacija na Preljini posle proširenja? Kolko se očekuje da će se čekati?
Cifre i matematika kažu da problema neće biti ali videćemo šta će realnost pokazati....kvar nekog kamiona na primer u zoni između stare i nove rampe može napraviti veliki zastoj na ulazu.
 
Super. Jbte, kakvi su to likovi, godisnji prihod od putarina ce im ove godine biti oko 200 mil evra, a stisli se 3 godine da daju 100.000 evra da se prosiri koja traka na Preljini.
 
StaraMo":3wx5hm9p je napisao(la):
drvopro":3wx5hm9p je napisao(la):
Videh vest da se proširuje naplatna rampa Preljina. Da li može neko to konkretnije da objasni.
Ako sam dobro shvatio na izlazu će biti 4 posebne trake?
A na ulazu 3?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Otprilike ovo je nova situacija na izlazu.


StaraMo":3wx5hm9p je napisao(la):
drvopro":3wx5hm9p je napisao(la):
Videh vest da se proširuje naplatna rampa Preljina. Da li može neko to konkretnije da objasni.
Ako sam dobro shvatio na izlazu će biti 4 posebne trake?
A na ulazu 3?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Otprilike ovo je nova situacija na izlazu.


Put sa krajnje leve strane, levo od kućica je trebalo ostaviti za enp a ove 4 za naplatu. Ili da prošire još. No fale prilazne trake.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ma samo kad bi uveli zakon o redu. Bukvalno zakon o regulisanju i ponašanju u redu u prodavnici, pošti, naplatnoj rampi itd.
A jedna od stavki da bude da nema čekanja dužeg od 15 minuta. Inače slede penali. Primer Preljine čekanje duže od 60+15 minuta putarina gratis od Obrenovca. Pogotovo za korisnike sa tagom. Njima da plate izvesnu sumu za čekanje.
Kako kazu na zapadu, vreme je novac.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Niko da iskomentarise Kineze?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ne vredi ta levo je deo koji je inicijalno proširivan letos i zbog visokog nasipa tada su odlučili da šire ulaz,a izlaz bočnon od zgrade ,medjutim saobraćaj je demantovao to pa je ovo bilo trenutno jedino moguće rešenje...

Mnogi su ovde lepo predlagali da bi u slucaju kada se prave parcijalno deonice kao ova trebalo koristiti parkinge kao privremeno resenje za rampe a kasnije vraćati stvar u projektovane okvire.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693536#p693536:1qg7xbxl je napisao(la):
branik » Sub Dec 28, 2019 8:10 pm[/url]":1qg7xbxl]A kako će se čistiti preko Pešteri kad je nastala frka sa ovih desetak cm?
Ma prvo da vidimo kako li će do Pž da čiste, kada jednom završe....
 
Treba minimum 7 traka za naplatu - izlaz. Minimum par stotina metara svaka.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
što se tiče naplatnih rampi, iz današnje perspektive nije jasno zašto se uopšte pravila naplatna rampa preljina ako je već privremena, moglo je da se uradi kao u obrenovcu na nekom proširenju između takova i čačka da se napravi privremena i ukloni kasnije.
ili da se napravi dvostepen izlaz, da manuelno se plaća npr 2 km pre odvajanja a da tu ENP samo prođu trećom trakom i malo kasnije i oni u 2 trake plate i onda se spoje svi zajedno i idu ka preljini.

poslovica kaže, ko kupuje ono što mu nije neophodno, prodavaće ono što mu je potrebno.

mi smo za sada sagradili AP koji su nam bili poluneophodni i počeli deonice koje nam nisu neophodne a spremamo se da gradimo i deonice koje nam nisu uopšte potrebne.

za sada smo prodali/poklonili u kontri rudnik u Boru, PKB, Železaru...
nagradno pitanje glasi: šta ćemo još sve (morati) prodati u kontri da bi sagradili tek planirane deonice?
neki od ponuđenih odgovora bi bili: vojvođanska zemlja, EPS, Kolubara, Telekom, Vodovod i kanalizacija, Deponije / gradske čistoće... dopunite slobodno
 
MiraC":okcisci6 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693536#p693536 je napisao(la):
branik » Sub Dec 28, 2019 8:10 pm[/url]":okcisci6]A kako će se čistiti preko Pešteri kad je nastala frka sa ovih desetak cm?
Ma prvo da vidimo kako li će do Pž da čiste, kada jednom završe....
Što se čišćenja tiče, deonicu Beograd Niš i u kriznim vremenima čišćena je perfektno. Dešavali su se povremeno nanosi nadomak Niša zvog vetra, to se ne može očistiti mada se moglo pošumiti taj deo pored AP-a. Do danas nije zaštićen taj deo od vetra.
Ako zeznu i čišćenje A2 onda se postavlja pitanje isplativosti i sigurnosti vožnjom istim. Ako se začepi AP nema okretanja nazad nema odmorišta nema kafana nema pumpi.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
@dobri_samaricanin Napiši šta je poluneophodno a šta nepotrebno.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693628#p693628:3veericp je napisao(la):
drvopro » 28 Dec 2019 22:52[/url]":3veericp]
MiraC":3veericp je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693536#p693536 je napisao(la):
branik » Sub Dec 28, 2019 8:10 pm[/url]":3veericp]A kako će se čistiti preko Pešteri kad je nastala frka sa ovih desetak cm?
Ma prvo da vidimo kako li će do Pž da čiste, kada jednom završe....
Što se čišćenja tiče, deonicu Beograd Niš i u kriznim vremenima čišćena je perfektno. Dešavali su se povremeno nanosi nadomak Niša zvog vetra, to se ne može očistiti mada se moglo pošumiti taj deo pored AP-a. Do danas nije zaštićen taj deo od vetra.
Ako zeznu i čišćenje A2 onda se postavlja pitanje isplativosti i sigurnosti vožnjom istim. Ako se začepi AP nema okretanja nazad nema odmorišta nema kafana nema pumpi.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Тако исто може и по Пештеру, лупи се заштитна шумица около
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693620#p693620:g6jlx9az je napisao(la):
drvopro » Sub Dec 28, 2019 10:42 pm[/url]":g6jlx9az]Niko da iskomentarise Kineze?
Kod Kineza su po meni bile glavne 2 stvari: 1. niski troskovi zivota (npr mnogo jeftinije gorivo i sve cene, jer Evropa i Amerika imaju mnogo belih medveda koje moraju indirektno stititi i finansirati pa to u krajnjem povecava cene proizvoda i troskove zivota, pa plata u Americi 1000 dolara= plata u Kini 400 dolara) i time jeftinije cene za izvoz i 2. odluka Duboke drzave krajem 70ih da tehnologiju firmi koju su pokupovali, prvenstveno u SAD, sa svojim kapitalom prebace u Kinu i tamo izmeste proizvodnju. Nakon toga je jasno da rastom izvoza su imali priliv bogatstva u Kinu koji se dalje rasporedjuje na: usavrsavanje tehnologije, gradnju mase autoputeva brzih pruga, brana, vetroparkova, metroa... , plasiranje kredita u inostranstvu (gradnja svojih trgovackih puteva, smanjenje rizika od dolara njegovim ulaganjem po svetu, sutrasnje ubiranje kamata od datih kredita, rast politickog uticaja...). Plus Kinezi su vec hiljadama godina drzavom udisciplinovani pa se lako se oragnizuju... i time i tako grade po 5.000km autoputeva godisnje, sto je i bilo pitanje
 
Nema apsolutno nikakvog rezona da Srbije posle Požege nastavlja da gradi put prema CG dok se e vidi kako izgradnja puta tamo napreduje.
Sad se kod nas gradi 40 km a treba jos 129 km da se uradi da bi posao bio zavrsen.
Kad vidimo kojom dinamikom se gradi put u CG necemo brzo vidjeti kraj toga posla a da Srbija zuri do Boljara i onda šta?
Da gata u pasulj kad cemo se mi organizovati,pa to je apsurd.
Do Pozege i onda prema dinamici u CG raditi put to je jedino nirmalno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693640#p693640:12ex9jzd je napisao(la):
Earthmoving » Sun Dec 29, 2019 12:15 am[/url]":12ex9jzd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693620#p693620:12ex9jzd je napisao(la):
drvopro » Sub Dec 28, 2019 10:42 pm[/url]":12ex9jzd]Niko da iskomentarise Kineze?
Kod Kineza su po meni bile glavne 2 stvari: 1. niski troskovi zivota (npr mnogo jeftinije gorivo i sve cene, jer Evropa i Amerika imaju mnogo belih medveda koje moraju indirektno stititi i finansirati pa to u krajnjem povecava cene proizvoda i troskove zivota, pa plata u Americi 1000 dolara= plata u Kini 400 dolara) i time jeftinije cene za izvoz i 2. odluka Duboke drzave krajem 70ih da tehnologiju firmi koju su pokupovali, prvenstveno u SAD, sa svojim kapitalom prebace u Kinu i tamo izmeste proizvodnju. Nakon toga je jasno da rastom izvoza su imali priliv bogatstva u Kinu koji se dalje rasporedjuje na: usavrsavanje tehnologije, gradnju mase autoputeva brzih pruga, brana, vetroparkova, metroa... , plasiranje kredita u inostranstvu (gradnja svojih trgovackih puteva, smanjenje rizika od dolara njegovim ulaganjem po svetu, sutrasnje ubiranje kamata od datih kredita, rast politickog uticaja...). Plus Kinezi su vec hiljadama godina drzavom udisciplinovani pa se lako se oragnizuju... i time i tako grade po 5.000km autoputeva godisnje, sto je i bilo pitanje
I jos jedna bitna stvar je koga uhvate da je zavukao prste u drzavni cup s medom, partija obicno po kratkom postupku skrati za glavu . Nema toliko pumpanje cena za kuma. :kafa:
 
@Earrhmoving Ne prave 5000km već 16.000km godisnje.
Slobodno proveri cifru. Plan je da imaju 260.000km do 2030.
Zapravo pitanje je zašto kod nas prave tako sporo?
Zašto se obilaznica oko Beograda već 4 decenije?
Ili ova zadnja deonica 2 i po godine?
Kinezi tamo Kinezi ovde.
Ne znam što se oduševljavamo takvom sporoscu?
Zašto ako se već smatra da su cene uveliko napumpane ne insistira na većoj dinamici?
Vreme je novac.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Nisam u mogucnosti da proverim svih 16.000 km godisnje :) Ali evo ako su skoro imali oko 130.000km autoputeva, a prvi kilometar napravili 1988-e, 130.000km : 30god = oko 4.300km godisnje, s tim da je tacno da je prvih godina to bila manje, a zadnjih godina mnogo vise od tog proseka. Zasto kod nas sporo rade? Ako mislis na Obilaznicu, ja sam sa njihove strane cuo, preko kolege jos pre par godina, da je plan i bio da se prvo pocne druga traka do tunela, a tek kasnije od tunela do Bubanj potoka kako se sad i desava (ali ne znam dal je to neko od nasih obavestio ljude preko vesti). Neko ce reci da su spori i na pocinjanjanju ka Pozegi ali od nasih ljudi sto rade za njih cujem pre mesec dana da jos cekaju neke dozvole. Dacu jos jedan slucaj vezan za Obilaznicu gde su bili spremni da rade nastavak Obilaznice do Panceva jos pre 2 godine, i nadali su se da ce tad poceti (ne secam se koja firma bese). Takodje, bivsi ministar infrastrukture, Velja je skoro pricao da su stranci kocili gradnju K11 da bi se pre zavrsio krak od Nisa ka luci Drac. I Tadic je pricao pri kraju vlasti da ce se izgraditi ti autoputevi ali da ne mogu zuriti zbog zaduzenja i otplate kredita (Vucko suprotno tome prica, svake godine pocinjemo pocinjemo (te snelstraste Bg-Zr, te Fruskogorski, te do CG do 2017-3, te ovo te ono...), tj laze, ali isto radi sto je Tadic iskrenije rekao, tj odugovlaci pocinjanje tih o kojima je Tadic pricao jos pre 8 godina da ce se odugovlaciti)... Ne znam, ali iz ovakvih dosta primera, utiska sam da nasa drzava usporava, a ne Kinezi. Iako nisam ni ja da se odjednom pocne previse autoputeva graditi, ali sam istovremeno i protiv laganja. Cak sam slusao na YT kod Hrvata da se sale da ce pre Kinezi zavrsiti Peljesacki most koji grade, nego Hrvati pristupne saobracajnice... Jedina duza kasnjenja su bila na Obrenovac-Ljig, posebno tunelu Brancic, ali ne znam ko je za to odgovoran, dal je to prema ugovoru (50%-50%) bila odgovornost nasih podizvodjaca ili njih. A sto se tice zaduzenja Srbije, ne znam dal se fingiraju podaci, u svakom slucaju porasli su za bar 10 milijardi zadnje decenije, a kad bi krenuo da radi sve obecane autoputeve, Vucko bi istog casa morao za tolku kilometrazu da se zaduzi jos 5 milijardi evra, pa samo Pozega-Cg je procenjivano na 1,5 mlrd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693639#p693639:1dz9n5pj je napisao(la):
SRBO » Ned Dec 29, 2019 1:05 am[/url]":1dz9n5pj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693628#p693628:1dz9n5pj je napisao(la):
drvopro » 28 Dec 2019 22:52[/url]":1dz9n5pj]
MiraC":1dz9n5pj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693536#p693536 je napisao(la):
branik » Sub Dec 28, 2019 8:10 pm[/url]":1dz9n5pj]A kako će se čistiti preko Pešteri kad je nastala frka sa ovih desetak cm?
Ma prvo da vidimo kako li će do Pž da čiste, kada jednom završe....
Što se čišćenja tiče, deonicu Beograd Niš i u kriznim vremenima čišćena je perfektno. Dešavali su se povremeno nanosi nadomak Niša zvog vetra, to se ne može očistiti mada se moglo pošumiti taj deo pored AP-a. Do danas nije zaštićen taj deo od vetra.
Ako zeznu i čišćenje A2 onda se postavlja pitanje isplativosti i sigurnosti vožnjom istim. Ako se začepi AP nema okretanja nazad nema odmorišta nema kafana nema pumpi.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Тако исто може и по Пештеру, лупи се заштитна шумица около
Šumica? Znaš li kako izgleda pešterska zima sa minusima, snegovima i smetovima. Kako izgleda visoravan sa kilometrima ravnice na više od 1000m? Tu "šumica" ne raste. Padali su putari na ispitu kod Niša više puta sa ne tako velikim snegom, ali jakim vetrom. Pre dve - tri zime 3 dana im je putvbio zatvoren. Kod Niša, hej! A zamislite tek visti iz DugecPoljane o kojoj svake zime pričamo kad zagudi. Na Pešteri se radi samo o snegu, već i o dugoj zimi, ekstremnim mrazevima — - 30 i više. Tada i tehnika otkazuje. Biće dosta vozila koja će ostajati na putu iz raznih razloga. Šta kad stane autobus u sred ničega? Šta kad nastane zastoj na takvom mrazu? Srećom, imamo supermena koji će 24/7 biti na usluzi, spasavati decu iz smetova i donositi topao čaj.
 
Vrh