Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A probaj sa Karaburme da se uključiš ka Nišu do Mladenovca, pa preko Topole i Rudnika ka Čačku. Posebno u vreme gužvi po Beogradu, verujem da možeš da budeš opušteniji za isto ili čak kraće vreme.
Topola - Rudnik je nedavno rekonstruisan i uživanje je voziti regionalnim putnim brzinama 60-80. Tuda imam potrošnju 4,5-5, a na ap 7-8.
 
Када неко као ја долази у Бг, једном у неколико месеци, мање је битно, али они који сваки дан иду од Бга до Обреновца то је сасвим друга ствар, 20% разлике у гориву, на месечном нивоу није мало. Некоме није ни 10%. Колике ће стварно бити сазнаћемо ускоро!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S276NSU72wY[/youtube]
 
E neka ih je opleo, bas volim mada se ne sekiraju mnogo.
One barikade verovatno moraju skloniti sa prvim snegom jer kako ce cistiti put. Neodgovorni ljudi skroz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689185#p689185:3ny1qi7p je napisao(la):
branik » Sun Dec 15, 2019 5:55 pm[/url]":3ny1qi7p]Pravo vreme putovanja bilo bi od neke tačke iz grada

Pa ima ljudi i van Beograda. :sesir: Lepo je rekao da kreću od Lukoil pumpe kod aerodroma baš zbog ljudi sa severa zemlje. Merenje kilometraže su počeli od nove petlje. Uostalom sve njihove patrole obično kreću sa oboda grada.

Na deonici Ča-Pž-Ue-Zlatibor večito neki radovi što je i on napomenuo. :bash:
 
branik":3rrsy1nl je napisao(la):
A probaj sa Karaburme da se uključiš ka Nišu do Mladenovca, pa preko Topole i Rudnika ka Čačku. Posebno u vreme gužvi po Beogradu, verujem da možeš da budeš opušteniji za isto ili čak kraće vreme.
Topola - Rudnik je nedavno rekonstruisan i uživanje je voziti regionalnim putnim brzinama 60-80. Tuda imam potrošnju 4,5-5, a na ap 7-8.
Bih išao preko Topole ali uglavnom vozim klince. Prošli put im nije baš prijalo putovanje tuda
Ipak ima onih serpentina pred Rudnik...

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689251#p689251:9lrwa6dq je napisao(la):
MiraC » Ned Dec 15, 2019 8:52 pm[/url]":9lrwa6dq]E neka ih je opleo, bas volim mada se ne sekiraju mnogo.
One barikade verovatno moraju skloniti sa prvim snegom jer kako ce cistiti put. Neodgovorni ljudi skroz
Nije baš tako crno, Miro. "Putevi Užice" ovo odrađuju vrlo korektno i osetno korektnije od "Strabaga" koji radi od Užica ka Pž i ne pada im na pamet da rad semafora prilagode razlikama u intezitetu saobraćaja po pravcima, pa iz pravca Zl na semaforu stoje 3-4 vozila, a na drugoj strani stoji kolona od preko 2km).
Table stoje jer treba usporiti saobraćaj. Počinju nešto pre prvog (kraćeg) tunela jer se ozbiljno radi na ulazu u veliki. Bez obzira i na stalne (60) i na privremene (40) znakove, čim prođu kamere, mnogi taj put dožive kao trkalište i jedino te table omogućavaju usporavanje saobraćaja. A samo sa usporenjem noguće je raditi na visini. Mnogo je bolje da se malo strpimo kroz table, nego da stojimo u kolonama na semaforima, ili da se guramo uz i niz Zabučje starim putem. Alviroviću su verovatno zasmetale jer je morao da skupi ruke.
Ono što on ne zna je da od mesta gde su kamere, do Popove Vode, gde se završavaju 3 trake, skoro da nema metra puta gde se nije dogodila nesreća uglavnom sa teškim posledicama. Jesenas, usred radova, na izlasku iz drugog tunela izleteo je auto u dugačkoj levoj i otišao pravo dole u kanjon Đetinje, nekih 200m visinske razlike. Zato ljudi drže table da neka bu**** ne ubije i sebe i radnike i druge na putu. Užasno je teško raditi pod saobraćajem tog inteziteta.
Od mene, "Putevima" sve pohvale, osim za letošnji kolaps u Mačkatu jednu nedelju.
Ivčoni, to je samo nekoliko krivina i malo pažnje manje od 5'
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689204#p689204:czfhawzp je napisao(la):
ivchonny » 15 Dec 2019 05:51 pm[/url]":czfhawzp]Meni sa Karaburme pokazuje da je najbolje da na ulaz na AP u Surčinu idem preko Ostružnice i to bi mi uzelo 35 minuta. Preko Arene i auto-puta ka Zagrebu je 39 minuta i duže je nekih 12 km. Videćemo...

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
Normalno da ti je tako najbolje, kao i za većinu Beograđana.
 
Vidjecemo kad se novi put unese u sve mape ali ja ovako kad gledam meni iz pravca Preljine ako idem u Beograd na Vracar recimo Kopka me da probam na primer da opalim skroz do kraja pa prema aerodromu a onda autoputem na Gazelu i u grad Knez Milosevom i koliko je to duze i sporije nego da sidjem kod Obrenovca pa Baric Umka Ostruznica i onda na petlju i u Kneza Milosa?
Kad se pusti put bice komentara pa cu pratiti :)
 
Branik da ne citiram, mislim da je najveci problem u duzini radova, tj rade od Ue ka Zl duge deonice i ne zavrse se pravovremeno. One metalne barikade su npr bile i od Jelen dola ka Lu jer je los asflat pa da nikako nikom ne padne na pamet preticanje, verovatno je to i ovamo ka Zl slucaj. Putevi su strasna firma. Bila dobra i u izgradji i odrzavanju,ali kad se vlasnik posvadja sa ministsrkom ode sve u tri lepe....

@Kurogane1 mislim da sve zavisi od doba dana u kom se prolazi. Nekad blize tamo, nekad ovamo a nekad haos na obe strane.
 
Oni su ispred vremena. Ostalo im je da završe taj most na Popovoj Vodi, ivičnjake kroz Surduk i od mosta na Sušici do raskrsnice. I, naravno, da se presvučeod Užica do Bele Zemlje. Rok je početak aprila.
Ostaje problem nadvožnjaka na Sušici. Pominje se i sanacija i rušenje pa izgradnja kružnog toka.
Država je zamalo sahranila tu firmu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689294#p689294:75njnqdy je napisao(la):
Kurogane1 » Ned Dec 15, 2019 9:40 pm[/url]":75njnqdy]Vidjecemo kad se novi put unese u sve mape ali ja ovako kad gledam meni iz pravca Preljine ako idem u Beograd na Vracar recimo Kopka me da probam na primer da opalim skroz do kraja pa prema aerodromu a onda autoputem na Gazelu i u grad Knez Milosevom i koliko je to duze i sporije nego da sidjem kod Obrenovca pa Baric Umka Ostruznica i onda na petlju i u Kneza Milosa?
Kad se pusti put bice komentara pa cu pratiti :)
Mislim da ti je ta ruta duža i previse naokolo, mozes se isključiti na petlji Surčin i onda preko Ostružnice, Sajma, ukljucis se tu na autoput na Mostaru i onda na Autokomandi ides ka Vracaru :)
Ali dosta zavisi od guzvi, spiceva, nezgode na putu su bas ceste tako da nema žurbe :)
Prati Google Traffic, dosta zivaca i vremena ces sacuvati ;)
 
Da tu sam trasu sad skoro koristio i prilikom dolaska a i u odlasku ali me mami ova opcija koja jeste duza nije sporno mislim skoro 10 km ali ako je sve autoput mozda je valja probati pa da uporedim.
Brzo ce izaci mape ove zadnje dionice autoputa a i odvozice raznim trasama ljudi pa cemo vidjeti.
 
Planplus je ucrtrao put, ali jos uvek ne moze da se preracuna daljina i vrme.
@Kurogane1, ono sto sam ja uspeo da izmerim je, da je uglavnom brze tom rutom koju si opisao. Od iskljucenja sa autoputa u Surcinu do Bezanijske kose (iskljucenje kod Emmezete) trebalo mi je malo vise od 10 min, racunaj 10,5. Dalje do gazele jos 3.
S druge strane, od iskljucenja kod Surcina do OMV pumpe kod Ade potrebno je slicno kao do Bezanijske kose, odnosno oko 11-11,5 minuta u zavisnosti od semafora kod skretanja za Zeleznik.
E sad, ni kada nije guzva ne mozes od OMV-a kod Ade do Gazele da stignes za 2 minuta, ali nije to puno sporije (oko 4 do 5). Ono sto je bitno je doba dana u kom putujes. Radnim danima jutri je spic od Ade ka Gazeli i preko Gazele ka NBG. a popodne je obratno. Kada je nedelja vece u pitanju, tada je spic od Ade ka Gazeli, dok je preko Gazele prohodno.
Ako putujes van spica, 2-3 minuta je brze preko Bezanijske kose, ali je i 6 km duze, vozices i neekonomicnijom brzinom, pa u zavisnosti od auta potrosices vise oko 0,5 do 1 litar goriva. Meni deluje ta deonica malo bezbednije.
P. S. Vremena o kojima sam pisao, postignuta su voznjom po ogranicenju ili veoma malim prekoracenjm.
 
Ja sam u juznom dijelu BGa i 30 km mi treba do pocetka autoputa u Obrenovcu sada a ista ta ruta preko Surcina ce biti oko 37 km. Nije 7 km malo na tu razdaljinu al s druge strane izbjegne se Umka i Baric, plus relativno brzo se ukljucim na autoput (zaobilaznicu) pa je i brzina dosta veca. Mada na kraju krajeva, ne bi me cudilo kada sve to krene i Ibarska se malo rastereti da bi bolje bilo ici njom do Ljiga npr ali to cemo vidjeti u praksi.
Uvjek se trudim van spica da putujem ali par puta kada sam u 5 krecao iz Beograda mimo guzve kroz grad i do posle Lipovacke sume nije bilo prevelikih problema
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ufC39FzE4_M[/youtube]
 
ne znam koji auto je vozen, ali kad sam video kako skakuce preko cesljeva na mostu, bolje bi bilo da je neka Alfa, inace sam veoma razocaran :)
 
Lep snimak.
Češljevi na mostu standardno srpski.
Zanimljivo, na putokazu, na kraju deonice, nema Beograda?!
I da, ovo je smer Obrenovac Surčin da se neko ne zbuni...
 
Pozdrav svima!
Aktivno pratim forum, pogotovu ovu temu (Ariljac sam :D) vec 2 godine i nekako zajedno docekasmo da se AP kompletirao od Cacka do Beograda.

VELIKO hvala aktivnim clanovima foruma cije su nas reportaze upucivale u realno stanje sa terena. Necu vas imenovati, znamo svi ovde ko su najzasluzniji, i jos jednom hvala!

Da li neko zna da li ce i ovaj put biti pompezno i svecano otvaranje, ili ce samo pustiti deonicu u rad?
Interesuje me jer planiram put u ranim jutarnjim casovima 18.12 da prodjem iz pravca Beograd-Cacak, pa da znam da li ce AP mozda i biti zatvaran
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689264#p689264 je napisao(la):
br
Ivčoni, to je samo nekoliko krivina i malo pažnje manje od 5'

Branik, sve znam. Doduše, uneređivanje vozila se dogodilo na AP-u kod naplatne rampe. Mislim da rekonstrukcija nije bila tada završena, pa da nisu samo krivine učinile svoje, već i neravan put. Kod Donje Šatornje je, recimo, put bio prav, ali je auto odskakivao zbog neravnina.

Ja lično volim taj put, ali volim i da mi je enterijar automobila čist :D
Ja planiram da prođem novom deonicom oko 25.12. tako da javljam utiske.
 
Ivčoni, to je samo nekoliko krivina i malo pažnje manje od 5'

Branik, sve znam. Doduše, uneređivanje vozila se dogodilo na AP-u kod naplatne rampe. Mislim da rekonstrukcija nije bila tada završena, pa da nisu samo krivine učinile svoje, već i neravan put. Kod Donje Šatornje je, recimo, put bio prav, ali je auto odskakivao zbog neravnina.

Ja lično volim taj put, ali volim i da mi je enterijar automobila čist :D
Ja planiram da prođem novom deonicom oko 25.12. tako da javljam utiske.
 
Cao Milose. Valjda ovaj put nece biti potrebe za zatvaranjem pre pustanja. Samo premeste ograde za napred ka sadasnjem izlazu sa strane, valjda nesto tako jednostavno mogu bez zatvaranja.
Pohvale za prvi snimak kolima novom deonicom. Ostaje jos sam pitanje usporedbe vremena od Ostruznice novim preko Surcina sa starim preko Umke. Bojim se da na toj najvaznijoj trasi nece biti neke ustede vremena za ogromne date pare...
 
Žiko, nesto nije kako treba. Ili samo ja nemam link za otvaranje
 
Vrh