[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689251#p689251:9lrwa6dq je napisao(la):
MiraC » Ned Dec 15, 2019 8:52 pm[/url]":9lrwa6dq]E neka ih je opleo, bas volim mada se ne sekiraju mnogo.
One barikade verovatno moraju skloniti sa prvim snegom jer kako ce cistiti put. Neodgovorni ljudi skroz
Nije baš tako crno, Miro. "Putevi Užice" ovo odrađuju vrlo korektno i osetno korektnije od "Strabaga" koji radi od Užica ka Pž i ne pada im na pamet da rad semafora prilagode razlikama u intezitetu saobraćaja po pravcima, pa iz pravca Zl na semaforu stoje 3-4 vozila, a na drugoj strani stoji kolona od preko 2km).
Table stoje jer treba usporiti saobraćaj. Počinju nešto pre prvog (kraćeg) tunela jer se ozbiljno radi na ulazu u veliki. Bez obzira i na stalne (60) i na privremene (40) znakove, čim prođu kamere, mnogi taj put dožive kao trkalište i jedino te table omogućavaju usporavanje saobraćaja. A samo sa usporenjem noguće je raditi na visini. Mnogo je bolje da se malo strpimo kroz table, nego da stojimo u kolonama na semaforima, ili da se guramo uz i niz Zabučje starim putem. Alviroviću su verovatno zasmetale jer je morao da skupi ruke.
Ono što on ne zna je da od mesta gde su kamere, do Popove Vode, gde se završavaju 3 trake, skoro da nema metra puta gde se nije dogodila nesreća uglavnom sa teškim posledicama. Jesenas, usred radova, na izlasku iz drugog tunela izleteo je auto u dugačkoj levoj i otišao pravo dole u kanjon Đetinje, nekih 200m visinske razlike. Zato ljudi drže table da neka bu**** ne ubije i sebe i radnike i druge na putu. Užasno je teško raditi pod saobraćajem tog inteziteta.
Od mene, "Putevima" sve pohvale, osim za letošnji kolaps u Mačkatu jednu nedelju.
Ivčoni, to je samo nekoliko krivina i malo pažnje manje od 5'