Pendolino » Ned Nov 10, 2019 12:01 pm[/url]":2hxsjj76]Tako se grade autoputevi u Srbiji već 50 godina...
Ono što su radili na Koridoru X a ovde nisu je stavljanje čeonih rampi na mestu dokle je trenutno završen put. Npr. sada su čeone rampe kod Naisa i Doljevca kod Niša, nekada davno su bile i kod Pojata, Batočine, pa kasnije kod Ćuprije.
Najveći problem koridora 11 je da na njemu nema mnogo tranzitnog saobraćaja koji se lepo rasporedi tokom 24 časa, već većina ljudi ide na relacije 100-200km pa se stvaraju čepovi. U 3 noću nema skoro nikog, a na X ima dosta saobraćaja.
Naravno da nema opravdanja zbog ovolikih čekanja. Evo jedne slike sa rampe Doljevac u smeru Beograda od prošle godine. Ove su se malo bolje organizovali, pa se nije čekalo više od 20 minuta. Na žalost, ENP ti ne znači mnogo kod ovakvih gužvi.
…
A što se tiče brzine, treba tolerisati samo trenutno prekoračenje u preticanju. Nikako se ne može prihvatiti tolerisanje pri "krstarenju". Ove varijante tipa "tolerisaćemo svuda osim u tunelu i na mostu", ma daj bre. Ako je neka deonica za 150km/h onda stavite i taj znak i kaznite onog što ide 151km/h.
Mora da se zna red.