Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ivconny, napisao sam bio da mogu poslati uputstvo za Užice. Nisam hteo da gušim ovde.
Pretpostavljam da te je navigacija navela u Karađorđevu koja je od proletos raskopana, onda u samom gradu Nikole Pašića... A moglo je lako. Nije samo Beograd razvaljen. I mi kocku za okretanje imamo.
Lokalna fejs strana:
https://www.facebook.com/uziceoglasnatabla/
 
Odlicno ivchonny hvala i za ovaj trud. I ako bude prilike pogledaj da nesto preko puta nema?uskoro ce i tu krwnuti raščišćavanje terena .
Lepo se proverite na Zlatiboru( ako je to vas odredište) a ako imate manju decu odvedite kh u igraonicu Beli jelen na Beloj zemlji,ako bude lepo vreme. Odusevice se!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678477#p678477:17jvxgae je napisao(la):
srdjanprpa » Sub Nov 09, 2019 9:06 am[/url]":17jvxgae]Da i 130 je puno ako se vozis jugom :) ja sam na ovom autoputu lagano 140 prosao celu deonicu, doduse u nekim kirivinama sam morao da dam vise gasa da se izvucem is istih, takodje koridor 10 lagano moze da se vozi 140/150, al opet ponavljam sve zavisi od auta, dok sam vozio 1.3 auto nisam vozio ni 120 na uatoputu jer je auto jednostavno bio bucan i neosecas se sigurno u istom, dok u ovom trenutnom mogao bih i vise al jednostavno nema potrebe, 140 je sasvim ok, 150 je ok cisto da nestigne kazna da si vozio 141 :)
Kroz neke druge zemlje je ok 150 kroz Srbiju nikako. Jeste videli nekad kosenje trave u inostranstvu i npr kako se to radi kod nas? Isto i druge stvari, sve je na puno visem nivou sto se tice bezbednosti.
Pre neki dan sam bio u BG, udarna rupa dubine 20ak cm na sred vozne trake. To je katastrofa.
Sto se tice auta, ja imam BMW F10, i brzina se ne oseca do 200 na dobrom i ravnom putu, sto nasi AP nisu, sem mozda novih deonica. Probaj tom brzinom ici od Subotice do NS, ostao bi bez tocka. Stalno krpe, al da krpe lepo nego Boze me sacuvaj. Ljudi prretrcavaju AP, autobusi staju da pokupe putnike. O cemu pricamo. 130 mnogo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678645#p678645:dgwuv8r9 je napisao(la):
MiraC » Sub Nov 09, 2019 6:40 pm[/url]":dgwuv8r9]Ivchonny , lepo sam ja rekla ,i u Ue su radovi, ali bitno je da si stigao.
Nego ,ovaj post Pakovraće ,pa druga slika ( ti putevi ka gradilistu) ...kad ides od Cacka prvo ide to ,pa potom kamp ,ili je ovo nakon kampa ka Pz?
Neko je rekao da je na tom delu most, pa verov pripremaju teren za radove "koji će se intenzivirati sl godine, predsednik Vucic je od Kineskih graditelja trazio jak tempo i rok zavrsetka kraj 2021" parafrazirala sam premijera Anu Brnabic. Videcemo...

Petlja Pakovraće
 
Beli, hvala ovo je izuzetno detaljan prikaz. Nisam dosad videla ove slike. Hvala sto si podelio,sad je jasno gde je sta ;) da nemas mozda za petlju u Pz? Tu se jos nije definisalo jedna velika jedna mala ili samo jedna....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678643#p678643:2ntyuzsc je napisao(la):
vlasta » Sub Nov 09, 2019 7:38 pm[/url]":2ntyuzsc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678621#p678621:2ntyuzsc je napisao(la):
blagic » Sat Nov 09, 2019 6:40 pm[/url]":2ntyuzsc]Cika Vlasto, to su stare slike. Oblacnost je juce bila isuvise velika da bi se ista videlo.

Čika Blagiću neznamo kako je kod vas dole u Barceloni ali ovde je bilo šareno.
Nisam vise u Barseloni :laugh: :laugh: :laugh:
 
Vidi se razlika. Jedna slika je od 28.8 a druga 27.10.
I tacno je most kao na ovoj slici Belog,vifi se da tu raspremaju teren. Znaci da ona trasa na satelitu sentinel nije tacna jer on ide putem ka Markovici sa leve strane,a po slici Belog ide desno. Cak na novim slikama se i tu vide neki radovi ( preko puta magistrale) ali mozda su njive pa ljudi obradjuju zemlju....
 
Tu, prekoputa kafane Mala Švedska proletos su kao označili početak radova, uterali par mašina, razrovili i ostavili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678672#p678672:39c3vz72 je napisao(la):
Dalmatinac » Sub Nov 09, 2019 8:44 pm[/url]":39c3vz72]
Kroz neke druge zemlje je ok 150 kroz Srbiju nikako. Jeste videli nekad kosenje trave u inostranstvu i npr kako se to radi kod nas? Isto i druge stvari, sve je na puno visem nivou sto se tice bezbednosti.
Pre neki dan sam bio u BG, udarna rupa dubine 20ak cm na sred vozne trake. To je katastrofa.
Sto se tice auta, ja imam BMW F10, i brzina se ne oseca do 200 na dobrom i ravnom putu, sto nasi AP nisu, sem mozda novih deonica. Probaj tom brzinom ici od Subotice do NS, ostao bi bez tocka. Stalno krpe, al da krpe lepo nego Boze me sacuvaj. Ljudi prretrcavaju AP, autobusi staju da pokupe putnike. O cemu pricamo. 130 mnogo.

Pre manje od mesec dana sam isao BG-Budimpesta, tempomat na 140 i nisam imao nikakvih problema. Opet kazem, 150 jeste dosta, ko zeli nek juri, 130 je opet malo, tako da je 140 sasvim ok :)

Za presretace znam da su jurili preko 20 od ogranicenja al dok je bilo ogranicenje 120km, moguce da su ostali na istom rezimu.
 
Gore na slici se vide tri mosta sa sektora 3 (prvi sa mostovima i prvi koji se radi, ne racunajuci tunele). Idejni projekat je prihvacen za njih, rade se projekti za gradj.dozvolu i posle toga projekti za izvodjenje. Gore desno je najduzi most na ovoj deonici. Oko 450m dugacak.
 
Vidim da mnogi imaju problema da savladaju krivine na našim autoputevima "i sa 120km/h'

Probajte sa zamenom amortizera drugari
Nećete verovati koliko se promeni ponašanje automobila, posebno ovih sto su (svi od reda) prešli 140.000km i sve ih baba vozila vikendom do pijace

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Ne vidim sta je problem ljudima sa povećavanjem tolerancije brzine, ko hoće ide brže, ko nece vozi kao do sad i ne znam sta je sporno, niko vas neće bicovati ako ne vozite 150 :kk:
 
Problem je u tome što put nije projektovan da se bezbedno koristi za tu brzinu. Postoje parametri puta, poprečni nagibi, horizontalne, vertikalne krivne za određene brzine. Najveći deo naših AP ne zadvoljava ni onih 130 a kamoli 150. Proobaj da voziš 150 na onim vijaduktima kod Aleksinca (ne ispunjavaju uslove ni za 100 a ne 150 km/h) pa ćeš videti kako auto zanosi. I nije problem što će da se slupa taj što vozi 150 nego što će da udari i one one što poštuju ograničenja. To je prosto ludilo da neko kaže vozi slobodno 150 na putevima koji za te brzine nisu projektovani a prosečna starost vozila u Srbiji 17 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678738#p678738:3rjm30to je napisao(la):
Pendolino » Sun Nov 10, 2019 1:13 am[/url]":3rjm30to]Odličan komentar oko 150km/h:

[url=https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1614852#k31655505:3rjm30to je napisao(la):
Debeli Sava, 9. novembar 2019 11:29[/url]":3rjm30to]
Čitam i ne verujem.Ljudi predlažu da se toleriše kršenje zakona.
Evo ja predlažem da se uzimanje robe iz radnji vrednosti do 2000 toleriše i ne smatra krađom.Može? I posle se pitate što nam je tako kako jeste.
(Debeli Sava, 9. novembar 2019 11:29)
 
Problem je izmedju ostalog to sto nekolicina ima za nova vozila cija se ispravnost i pored nemara ne moze dovesti u pitanje. Polovna vozila opet nekolicina odrzava da su u stanju kao nova, a najveci deo budzi, krpi, prepravlja ili ni ne zna da su neispravna. Najgori su oni sto znaju pa opet ucestvuju u saobracaju. I sad ti takvom nekome daj jos da vozi 150 brale. Gledam od druga cale vozi fokusa, ni jedan amort ispravan. Skace po putu kao blesav. Zamisli da ti ispred njega naglo zakocis? Po grupama na fejsu vidim kakve felne (ispravljane, varene, lomljene) ljudi voze, kakve polovnw gume i koliko stare kupuju... A svest ce ostati ista, nabijace ti se opet u branik kao i na 130. Veruj mi ja se ne bojim brzine, cak mi je i dosadno voziti 130 na AP, nego sam svesan kako se kod nas i sta se radi. Ne mozes gledati na licnom primeru ja vozim ok auto ili ispravan auto pa tako svi... Vecina nema novca za redovno odrzavanje jer je redovno odrzavanje takvih auta preskupo, zato ih i prodaju na zapadu nakon 5 god.
 
Cekajte, na ovom autoputu ko je se vozio zna da postoje razlicita ogranicenja, nije konstantna brzina 130km/h, ima delova gde se spusta na 100km/h, sta je problem da se na delovima autoputa postavi ogranicenje 150km/h, naravno na delu gde to moze a ima takvih delova.

Meni je ova izjava da ce popricati sa policijom debilasta, sta to znaci nemojte da ih kaznjavate ako idu 140, 149km/h, zasta postoje saobracajni znakovi, postavi nove znakove sa dozvoljenom brzinom i cao zdravo.
 
Ja ne znam o cemu se ovde prica...za sada jedino sam video u bugarskoj tablu od 140 i kazu da je skoro uvedeno i u austriji. Na deonici obrenovac preljina stavim tempomat na 130 po navigaciji sto je 135 po cajgeru (nisam dirao fabricke dimenzije tockova) i mogu reci da oprezno vozim tom brzinom od ljiga do preljine. Nije bas prijatno pogotovo kad ulazim u one krivine i tunele. Auto je skoda superb. Tako da zaboravite da se povecava ogranicenje vece od 130 na nasim lutevima. Ali tolerancija prosecne brzine treba da se poveca barem na 140 a presretac da ne dira do 150. Zbog preticanja pricam. Samo mi nije jasno kako biste nasim putevima vozili 150 na tempomatu nek mi to neko lepo objasni. Prevelika brzina! Sasvim je ok tempomat na 130 po navigaviji pa po potrebi preticanja i sl povecanje brzine do 20 kmh u nekim trenutcima i vracanje na zadatu brzinu. E to je ok. U okruzenju samo na deonici do zagreba mozete voziti 200 jer je ravno
 
Ja smatram da nije u redu IZJAVA de facto državnog funkcionera Zorana Drobnjaka da će predložiti da se toleriše prekoračenje brzine od 20 km/h, ali ne smatram da je to tolerisanje loše.

Tolerisanje malog prekoračenja brzine postoji svuda - možda iz tehničkih, a možda i iz čisto ljudskih razloga. U naseljenim mestima i na ograničenju od 50 km/h minimalna tolerancija je 55 km/h, u Beogradu često i 70 km/h... Na primer u Beogradu pored Sajma često mere brzinu, svi voze 60-70, a kažnjavaju se samo oni koji pređu 70.
Na autoputevima u Srbiji (pre uvođenja merenja prosečne brzine i uz ograničenje od 120 km/h) tolerancija je bila 140 km/h - dakle, presretači i mobilni radari su bili podešeni da kažnjavaju one koji pređu 140 km/h, tj prekorače brzinu za više od 20 km/h (ovo je informacija iz prakse - u kontaktu sa presretačem i patrolom koja meri brzinu na autoputu).
Slična iskustva o toleranciji imam i sa presretačima u Hrvatskoj... jedan me pratio na odstojanju dok sam vozio na tempomatu 150 km/h i verovatno čekao da ubrzam na 151 km/h... Vrebao me sve dok pored nas nije prošao neko sa 160, kad je uključio blinere i zaustavio ga.

Ja podržavam da se ljudi NE kažnjavaju za prekoračenja do 20 km/h na autoputu, jer smatram da je to i dalje u većini slučajeva bezbedna brzina, ali ne podržavam da taj podatak javno iznosi državni funkcioner, jer onda to postaje isto kao i da su stavili table 150 km/h...

Mislim da ova izjava ima veze sa početkom merenja prosečne brzine na kraćim relacijama na autoputu, kad će taj naopaki sistem verovatno konačno početi da radi, pa će se u praksi javiti veliki broj prekršilaca koji objektivno nisu vozili nebezbedno, ali su na nekoj deonici vozili na primer 135 km/h, a pošto će u toj populaciji sigurno biti i "članova" dosetili su se da sistemski uvedu toleranciju.. pošto do sada po pričama nije postojala za merenje prosečne brzine.
 
10% od dozvoljene brzine bi trebalo tolerisati, sve ostalo drakonski kazniti!
 
U subotu oko 14h na mestu gde je tabla 2km do izlaza sa autoputa (to je oko 3km do same naplatne stanice Preljina) počinje kolona automobila. Čekanje oko 90minuta!!!
Ta rampa mora da ima tri izlaza po smeru! Ja ne znam da l je u planu još po jedan ulaz/izlaz ili su samo uradili one dodatne trake za ENP i to je to?
Mislio sam da ovo neću reci, ali: Dok se ne uradi deonica Surcin-Obrenovac i ne proširi rampa Preljina na 3+3 ulaza/izlaza ja vise neću proći nijednim delom autoputa Miloš Veliki.
 
Takodje nije meni kriv ni Vucic ni Djilas sto moram da kupim tag. A ne znam koga vise mrzim od njih dvojice. Tag mora da se kupi. Ali nasi ljudi nece misle da teraju inat vucicu. Zive duse juce jutri nije bilo u ENP traci na Preljini ali 10 min se cekao dolazak do mesta gde se trake razdvajau. Bas je lepo rekao Boris Malagurski. Nije nama kriv niko sa vlasti kriv je sistem i nasa svest. Ako neko misli da tera inat drzavi za TAG medju mojim drugarima svi su takvi: ma sta ce ti to, kome jos to treba, ma da sad cu ja da dam 2000 din drzavi ne pada mi na pamet. Takvi nece ni pojas da vezu. Ko su oni da mene Princa Kralja Cara teraju da ja vezujem pojas?! Nema nama pomoci nikad, ama bas nikad moze Predsednik Galalticke Federacije da dodje kod nas vlast nista se ne bi promenilo. Pazi kolilo te briga za zivot tvog deteta kad neces TAG da kupis da se vezes i uzmes kvalitetno decije sediste. I posle ja ocekujem da ce takav sef da me pusti u 15.55h da idem kuci. Ali dobro borba nas robova je svakim danom sve jaca i jaca! ( da se vrati 1000 milijardi evra ukradeno od 1990 do danas:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678760#p678760:6xgfcq10 je napisao(la):
JoeBG » Ned Nov 10, 2019 8:59 am[/url]":6xgfcq10]U subotu oko 14h na mestu gde je tabla 2km do izlaza sa autoputa (to je oko 3km do same naplatne stanice Preljina) počinje kolona automobila. Čekanje oko 90minuta!!!
Ta rampa mora da ima tri izlaza po smeru! Ja ne znam da l je u planu još po jedan ulaz/izlaz ili su samo uradili one dodatne trake za ENP i to je to?
Mislio sam da ovo neću reci, ali: Dok se ne uradi deonica Surcin-Obrenovac i ne proširi rampa Preljina na 3+3 ulaza/izlaza ja vise neću proći nijednim delom autoputa Miloš Veliki.
A kakva je situacija da se izadje u Gornjem Milanovcu? Vreme voznje do Preljine je slicno,pa u slucaju ovakvih zastoja,na primer u ponedeljak ce isto biti katastrofa i na ulasku na AP.
Miislim da je @ Stara Mo pisao da ce sl godine raditi posebnu traku iza njihove kucice za ENP, i ove postojece preurediti i imati jedna vise i za naplatu u gotovini. Generalno na ptimer mi ne idemo kad su špicevi,ali je takodje cekanje i kolone
 
Miro mozes da posaljes link za Sentinel hub ? Izgubio mi se negde. Ili bilo ko drugi ko ga koristi
Hvala


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678763#p678763:5c8tkcjt je napisao(la):
msksim1 » Ned Nov 10, 2019 10:34 am[/url]":5c8tkcjt]Takodje nije meni kriv ni Vucic ni Djilas sto moram da kupim tag. A ne znam koga vise mrzim od njih dvojice. Tag mora da se kupi. Ali nasi ljudi nece misle da teraju inat vucicu. Zive duse juce jutri nije bilo u ENP traci na Preljini ali 10 min se cekao dolazak do mesta gde se trake razdvajau. Bas je lepo rekao Boris Malagurski. Nije nama kriv niko sa vlasti kriv je sistem i nasa svest. Ako neko misli da tera inat drzavi za TAG medju mojim drugarima svi su takvi: ma sta ce ti to, kome jos to treba, ma da sad cu ja da dam 2000 din drzavi ne pada mi na pamet. Takvi nece ni pojas da vezu. Ko su oni da mene Princa Kralja Cara teraju da ja vezujem pojas?! Nema nama pomoci nikad, ama bas nikad moze Predsednik Galalticke Federacije da dodje kod nas vlast nista se ne bi promenilo. Pazi kolilo te briga za zivot tvog deteta kad neces TAG da kupis da se vezes i uzmes kvalitetno decije sediste. I posle ja ocekujem da ce takav sef da me pusti u 15.55h da idem kuci. Ali dobro borba nas robova je svakim danom sve jaca i jaca! ( da se vrati 1000 milijardi evra ukradeno od 1990 do danas:)

Druže o čemu to pričaš? Ja imam tag već 3 godine. Ali šta mi to vredi, jer kad su velike gužve sve rampe postaju kombinovane (ručna naplata + ENP).
 
Vrh