Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I kad se to recimo uporedi sa sadašnjim tunelima ispada da su mučenici imali mehanizaciju raskopali bi 40 km tunela a ne ovako sa kašikama iz menze tričavih 1534 metra.
Sramota.
 
Bivsu Jugu smo vec doktorirali... Ajde da se okrenemo sadasnjosti i buducnosti.
 
Zamislimo francuskog vinara kako odbacuje tri veka tradicije i iskustva...

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674637#p674637:1fd54tbs je napisao(la):
stefan.nesovic » 28 Okt 2019 06:46 pm[/url]":1fd54tbs]Danas sam dobio informaciju od drugara sto zivi blizu
kampa u Krstackom polju da 500 Kineza dolazi u ponedeljak.
Znači, počenjemo sa radovima , a da li će biti završeni u roku
to zavisi kako je rok planiran, tj. da li su uzeti u obzir svi radovi
koji mogu da se naknadno pojave u toku gradnje na trasi.(?)

Nisam uošte opsednut rokovima za ovakve projekte koji se
grade jedanput u 1000 godina, pa ako se bude kasnilo neki
neki mesec iz opravdanih razloga, neće biti ništa dramatično.
 
Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674771#p674771:35cx6xhl je napisao(la):
mladi gradonacelnik » Uto Okt 29, 2019 11:17 am[/url]":35cx6xhl]Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
rebalo bi da ima u Pakovraću. Mislim da u Trbušanima neće biti izlaza, mada realno, trebalo bi, s obzirom da će tu AP presecati reginalni put koji povezuje Čačak i Valjevo.
 
Само Паковраће. Удаљеност Прељина - Паковраће ће бити неких 11 км тако да би додавање још неке петље сувише исецкало АП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674771#p674771:27sqsopg je napisao(la):
mladi gradonacelnik » Uto Okt 29, 2019 8:17 pm[/url]":27sqsopg]Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
Pored Preljine, to jest Severnog ulaza u Cacak , u izgradnji je Pakovraca, tj Zapadna petlja na ovom AP.
Medjutim na buducem AP takozvanom Moravskom, takodje je planirana petlja u selu Baluga malo severnije od groblja seoskog koja ce ulicom Zivanica put povezati Cacak sa istocne strane! To ce biti zvanicno treca petlja, cime ce Cacak , pored Beograda i Nisa biti tek treci grad u Srbiji, sa tri ili vise izlaza na auto put!
Istovremeno uvezivanjem ova dva AP Cacak ce konacno dobili vrlo funkcionalnu polukruznu obilaznicu!
 
Ladno može se ubaci I izlaz Trbušani. Znaci na polovini izmedju petlji Preljina I Pakovrace. Bolje da to odmah urade nego naknadno kao planiranu Jakovo, ili jos kasnije nakon zavrsetka. 5km udaljenosti petlji u gradu poput Cacka nije previse. Naravno, sa vinjetama to bi imalo jos vise smisla I jos bolju funkciju saobracaja.
 
Putevi Srbije su juče raspisali tender za geodetski elaborat za rešavanje imovinsko-pravnih odnosa na deonici Preljina-Požega (link). Poređenja radi, juče je za istu stvar raspisan tender i za autoput Pločnik-Merdare, dakle drugu deonicu od Niša do Merdara, koja će se raditi ko zna kada.
Inače na linku u prilozima imate dosta detaljne mape deonice, ali iz nekog razloga meni neće da otvori drugu (tunel Laz-tunel Munjino brdo).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674795#p674795:gv67tzd3 je napisao(la):
paradox polje » Uto Okt 29, 2019 12:25 pm[/url]":gv67tzd3]Само Паковраће. Удаљеност Прељина - Паковраће ће бити неких 11 км тако да би додавање још неке петље сувише исецкало АП.

Nije mi baš jasan tvoj komentar. Kako misliš iseckalo? Pa u pitanju su denivelisane raskrsnice...

Govorim o tome da se AP poveže sa bitnim pravcima u zemlji. Regionalni put je takođe relativno bitan putni pravac i ne vidim razlog zašto se i taj deo ne bi povezao sa auto-putem.

Pri tom, do tog dela Čačka uopšte nemaš nikakvu obilaznicu već moraš da uđeš u grad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674808#p674808:1k22cfmh je napisao(la):
KrCan » Uto Okt 29, 2019 12:07 pm[/url]":1k22cfmh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674771#p674771:1k22cfmh je napisao(la):
mladi gradonacelnik » Uto Okt 29, 2019 8:17 pm[/url]":1k22cfmh]Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
Pored Preljine, to jest Severnog ulaza u Cacak , u izgradnji je Pakovraca, tj Zapadna petlja na ovom AP.
Medjutim na buducem AP takozvanom Moravskom, takodje je planirana petlja u selu Baluga malo severnije od groblja seoskog koja ce ulicom Zivanica put povezati Cacak sa istocne strane! To ce biti zvanicno treca petlja, cime ce Cacak , pored Beograda i Nisa biti tek treci grad u Srbiji, sa tri ili vise izlaza na auto put!
Istovremeno uvezivanjem ova dva AP Cacak ce konacno dobili vrlo funkcionalnu polukruznu obilaznicu!

Ja sam shvatio da ce se postojeca petlja Preljina preraditi u denivelisano ukrstanje Moravskog koridora i Koridora 11, da tu uopste nece biti izlaz za Cacak, vec da ce se taj izlaz prebaciti na tu novu petlju u selu Baluga (i ta petlja ce se zvati Preljina). Tako da ce Cacak ipak imati "samo" 2 izlaza - zapadni (Pakovrace) i istocni (Preljina, tj. Baluga). Osim ako ne naprave i petlju u Trbusanima, a mislim da bi bilo korisnije napraviti tu petlju, nego praviti sjevernu obilaznicu oko Cacka koja bi bila maltene paralelna autoputu.
 
Kamp u Krstackom polju. A sa druge strane reke Bjelice gde bi trebalo da bude ulaz u tunel kopaju neku ogromnu rupu.
7aafefa9aa6f829f76209fe829c90074.jpg
ab749a02b6a3412e387414fd601e6d49.jpg
5c5ee58224b0574ecb822a4428f24087.jpg
bdf4b82685c8af0d2deda4fd56472647.jpg
a3c4709fa0448fb5fc4242bb45ef29c8.jpg


Poslato sa CLT-L09 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674863#p674863:1owbctsp je napisao(la):
ivchonny » Уто Окт 29, 2019 3:17 pm[/url]":1owbctsp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674795#p674795:1owbctsp je napisao(la):
paradox polje » Uto Okt 29, 2019 12:25 pm[/url]":1owbctsp]Само Паковраће. Удаљеност Прељина - Паковраће ће бити неких 11 км тако да би додавање још неке петље сувише исецкало АП.

Nije mi baš jasan tvoj komentar. Kako misliš iseckalo? Pa u pitanju su denivelisane raskrsnice...

Govorim o tome da se AP poveže sa bitnim pravcima u zemlji. Regionalni put je takođe relativno bitan putni pravac i ne vidim razlog zašto se i taj deo ne bi povezao sa auto-putem.

Pri tom, do tog dela Čačka uopšte nemaš nikakvu obilaznicu već moraš da uđeš u grad.
Што се тиче успоравања саобраћаја, мислим да си у праву, додатна денивелисана раскрсница не би приметно успоравала саобраћај. Мој коментар се односио на додатне финансијске трошкове. Колико знам свака петља представља додатне трошкове, како у изградњи тако и трошковима одржавања (додатне рампе). Све је то ОК ако се тиме значајно добија, а управо добит сваке појединачне петље је мања ако је размак између петљи мањи (управо то значи оно "сувише исецкало"). Што се тиче локалног пута за Ваљево које је неко помињао не верујемо да ће га корисници АП користити, тј ови који долазе са југа ће изаћи у Пожеги (причам о комплетном коридору до ЦГ и Босне кад и ако се комплетирају), а ови што иду из БГ ће скретати у Лајковцу или Љигу. У преводу поменти пут за Ваљево ће користиси само Чачани и при том неће користити АП. Непостојећа петља Трбушани свакако би била од неке користи локалном становиштву, јер би се са ње стигло до центра Чачка (тако ми делује) неколико минута брже неко из Прељине или Паковраћа, али да ли се због тих неколико минута исплати инвестиција?
Што се тиче непостојања обилазнице до тог дела Чачка, који си поменуто можда је боље то решити упаво изградњом локалног пута а не додатне петље. Тако мени делује, али искрено нисам неки познавалац локалних путева у Чачку, тако да остављам могућност да сам у овом одокативном прорачуну негде погрешио.
 
Baš me zanima ko bi iz Ča išao u Valjevo preko Trbušana.
Pa ne može se petlja graditi za svako selo i svaki puta sa kojim se ap ukršta.
 
Pritom sada se preko autoputa najbrže stiže iz Čačka do Valjeva, da se završi još brzi put od petlje Lajkovac do Valjeva i imaćeš dve trake celim putem Ča-Va.
 
Nikako nove petlje, minimalno rastojanje između petlji treba da bude 15-20km, tako je u većini zemalja i dobro je sa stanovišta bezbednosti i udobnosti vožnje. Upravo zbog toga (i još ponečega) je kroz na autoputu BG ograničenje 80kmh, zbog petlji na svaka 2km. Kao što neko reče, ne može svako selo da ima izlaz na autoput.

id*** su u Kruševcu planirali 2 petlje na 2km udaljenosti. Nadam se da će biti bar kao novosadske, sa duplim 2x2 trakama.
 
Nije stvar u putu Cacka prema Valjevu, vec da se Cacku moze prici I sa te strane. Slicno kao da se na Nbgu sa autoputa moze raznim delovima lakse prici, te tako tamo ima cak 6 izlaza na svega 3km. I to koji su napravljeni pre oko pola veka dok je NBg bio jos poluprazan sa manje stanovnika nego danas Čačak. Dolazak od petlje Preljina do centra Čačka uopšte nije tako blizu, treba verovatno 15 tak minuta cak I kad nema velike guzve na naplatnoj rampi Preljina. Ta ideja da treba sto manje ulaza/izlaza na autoput je u funkciji tranzita, a ne ljudi koji tu zive. A moja ideologija je da uvek ljudi koji negde zive moraju imati prednost. I da ne karikiramo, niko ne predlaze rampu do svakog sela, vec na logicnim mestima. Tako da niko se ne buni sto izmedju petlji Ljig I Takovo nema izlaza duze od 20km, ali u slucaju gusto naseljenih gradskih podrucja kao sto je ovde slucaj mora drugi pristup broja ulaza/izlaza na autoput. Jel da li bi iko u Beogradu iz istih razloga pristao da se na NBgu iz pomenutih razloga, na 3km autoputa zatvori 5 ulaza I ostavi samo 1? Nikom zivom to ne bi palo na pamet.
 
u teoriji AP bi trebalo da bude put sa manje uključenja kako bi bilo bezbedno voziti većim brzinama.
svako uključenje je potencijalna opasnost po vozila koja se kreću velikom brzinom.
i mislim da na svim AP koji su pravi i opterećeni koridori treba imati ukjučenja na većim razmacima 15-20 km i više.
međutim ovaj K11 nije i nikada neće biti pravi koridor već neka vrsta AP za domaće potrebe koja treba da ubrza saobraćaj unutar zemlje.
zbog toga sam mišljenja da na takvom AP treba omogućiti što većem broju ljudi laki pristup AP makar to uslovilo i uključenja na 4-5 km.
naravno treba se voditi i ekonomskom računicom koristi od dodatnih vozila naspram cene izgradnje denivelisanih petlji koje treba da budu jednostavne i jeftine. sada se naplata putarine praktično može automatizovati sa TAG-ovima ili vinjetama.
u tom smislu podržavam izgradnju i petlje bogovođa i jakovo, trbušani ali i jedne blizu save kao veze sa obilaznicom o kojoj sam ranije pisao i crtao kao alternativu klizištu duboko.
ovaj AP neće biti opterećen i najveći cilj treba da bude da ga koristi što više ljudi, tako što ćemo ga što više približiti naseljenim mestima.
da podsetim da je od naplatne rampe bubanj potok, petlja tranšped bila na 2km a zatim još 5-6km do petlje vrčin.
dakle to se i ranije radilo, ne bi bilo prvi put.
 
Ne razumem earthmoving o kojih 6 ukljucenja pricas za NBG od pre pola veka? Petlje kod arene su napravljene pre petnaestak godina. Jedini izlazi sa auto puta na NBG su bili petlja kod SC, kod omladinskih brigada i kod studenjaka.
 
Vrh