Znači, počenjemo sa radovima , a da li će biti završeni u roku[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674637#p674637:1fd54tbs je napisao(la):stefan.nesovic » 28 Okt 2019 06:46 pm[/url]":1fd54tbs]Danas sam dobio informaciju od drugara sto zivi blizu
kampa u Krstackom polju da 500 Kineza dolazi u ponedeljak.
rebalo bi da ima u Pakovraću. Mislim da u Trbušanima neće biti izlaza, mada realno, trebalo bi, s obzirom da će tu AP presecati reginalni put koji povezuje Čačak i Valjevo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674771#p674771:35cx6xhl je napisao(la):mladi gradonacelnik » Uto Okt 29, 2019 11:17 am[/url]":35cx6xhl]Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
Pored Preljine, to jest Severnog ulaza u Cacak , u izgradnji je Pakovraca, tj Zapadna petlja na ovom AP.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674771#p674771:27sqsopg je napisao(la):mladi gradonacelnik » Uto Okt 29, 2019 8:17 pm[/url]":27sqsopg]Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674795#p674795:gv67tzd3 je napisao(la):paradox polje » Uto Okt 29, 2019 12:25 pm[/url]":gv67tzd3]Само Паковраће. Удаљеност Прељина - Паковраће ће бити неких 11 км тако да би додавање још неке петље сувише исецкало АП.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674808#p674808:1k22cfmh je napisao(la):KrCan » Uto Okt 29, 2019 12:07 pm[/url]":1k22cfmh]Pored Preljine, to jest Severnog ulaza u Cacak , u izgradnji je Pakovraca, tj Zapadna petlja na ovom AP.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674771#p674771:1k22cfmh je napisao(la):mladi gradonacelnik » Uto Okt 29, 2019 8:17 pm[/url]":1k22cfmh]Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
Medjutim na buducem AP takozvanom Moravskom, takodje je planirana petlja u selu Baluga malo severnije od groblja seoskog koja ce ulicom Zivanica put povezati Cacak sa istocne strane! To ce biti zvanicno treca petlja, cime ce Cacak , pored Beograda i Nisa biti tek treci grad u Srbiji, sa tri ili vise izlaza na auto put!
Istovremeno uvezivanjem ova dva AP Cacak ce konacno dobili vrlo funkcionalnu polukruznu obilaznicu!
Што се тиче успоравања саобраћаја, мислим да си у праву, додатна денивелисана раскрсница не би приметно успоравала саобраћај. Мој коментар се односио на додатне финансијске трошкове. Колико знам свака петља представља додатне трошкове, како у изградњи тако и трошковима одржавања (додатне рампе). Све је то ОК ако се тиме значајно добија, а управо добит сваке појединачне петље је мања ако је размак између петљи мањи (управо то значи оно "сувише исецкало"). Што се тиче локалног пута за Ваљево које је неко помињао не верујемо да ће га корисници АП користити, тј ови који долазе са југа ће изаћи у Пожеги (причам о комплетном коридору до ЦГ и Босне кад и ако се комплетирају), а ови што иду из БГ ће скретати у Лајковцу или Љигу. У преводу поменти пут за Ваљево ће користиси само Чачани и при том неће користити АП. Непостојећа петља Трбушани свакако би била од неке користи локалном становиштву, јер би се са ње стигло до центра Чачка (тако ми делује) неколико минута брже неко из Прељине или Паковраћа, али да ли се због тих неколико минута исплати инвестиција?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674863#p674863:1owbctsp je napisao(la):ivchonny » Уто Окт 29, 2019 3:17 pm[/url]":1owbctsp][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674795#p674795:1owbctsp je napisao(la):paradox polje » Uto Okt 29, 2019 12:25 pm[/url]":1owbctsp]Само Паковраће. Удаљеност Прељина - Паковраће ће бити неких 11 км тако да би додавање још неке петље сувише исецкало АП.
Nije mi baš jasan tvoj komentar. Kako misliš iseckalo? Pa u pitanju su denivelisane raskrsnice...
Govorim o tome da se AP poveže sa bitnim pravcima u zemlji. Regionalni put je takođe relativno bitan putni pravac i ne vidim razlog zašto se i taj deo ne bi povezao sa auto-putem.
Pri tom, do tog dela Čačka uopšte nemaš nikakvu obilaznicu već moraš da uđeš u grad.