Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da li nam treba autoput kroz Čačak ili autoput treba da obiđe Čačak? Ako će opet da prave obilaznicu kao sadašnju, onda mogu odmah da krenu da planiraju i obilaznicu oko te obilaznice...
Autoput ne treba da bude lokalni put, ni kroz BG ni kroz Ča. AP kroz Beograd je postao lokalni put, zato je sada potrebna obilaznica oko Beograda. Ako danas napravimo AP kao lokalni put za Čačak moraćemo i obilaznicu oko njega...
 
АП кроз БГ је за мене градска улица са карактеристикама ауто-пута или ауто-пут са карактеристикам градске улице, свакако не класичан ауто-пут тако да га не можемо узимати као мерило за остатак мрежа ауто-путева.
 
Nije uporedivo sa petljama u Bg.
Ap je u Beogradu išao kroz srce grada, posebno u Novom. I kad je građen put, petlje i okolne poprečne ulice, već je grad bio prešao 1 000 000, a toliko ne živi u donjem levom ćošku Srbije. Ap je kroz Novi Bg centralna saobraćajnica.
Ograničenje u zoni petlje će biti 80, a ionako kukamo da je na celoj deonici od Ljiga do Preljine nisko.
 
Видећемо како ће изгледати спој два коридора у Прељини, то ће додатно повећати саобраћај, посебно када се уради деоница до Пожеге. У Пожеги поново раздвајање два коридора. Очигледно је да ће деоница Прељина-Пожега бити кључна у сваком погледу. Почевши од избегавања Овчарско-Кабларске клисуре, преко хаоса код Чачка, до места раздвајања коридора ка Подгорици и Сарајеву.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
@paradox polje, ok svakako mi ima smisla što kažeš da vezu tog dela Čačka sa AP treba rešiti lokalnim putem, međutim, problem je jer treba savladati brdo Ljubić. U tom delu su lokalni putevi bezveze. Jedino što imaš je ulica Đorđa Tomaševića koja je široka, ali sa ograničenjem 50 i 40 km/h i verovatno još neke lokalne puteve po brdu.

Meni lično najviše odgovara isključenje kod Pakovraća, jer mi je roditeljska kuća odatle najpristupačnija nekako.

I da, slažem se sa komentarima da je najpristušačnija veza izmeđšu Valjeva i Čačka sada preko AP do Lajkovca, pa onda budućom brzom saobraćajnicom. Ali preporučujem svima put preko Maljena (Čačak-Trbušani, Gojna Gora, Duškovci, Divčibare, Valjevo). Predeli su predivni, a put nije loš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674942#p674942:2cig8w6p je napisao(la):
Earthmoving » Uto Okt 29, 2019 7:19 pm[/url]":2cig8w6p]Nije stvar u putu Cacka prema Valjevu, vec da se Cacku moze prici I sa te strane. Slicno kao da se na Nbgu sa autoputa moze raznim delovima lakse prici, te tako tamo ima cak 6 izlaza na svega 3km. I to koji su napravljeni pre oko pola veka dok je NBg bio jos poluprazan sa manje stanovnika nego danas Čačak. Dolazak od petlje Preljina do centra Čačka uopšte nije tako blizu, treba verovatno 15 tak minuta cak I kad nema velike guzve na naplatnoj rampi Preljina. Ta ideja da treba sto manje ulaza/izlaza na autoput je u funkciji tranzita, a ne ljudi koji tu zive. A moja ideologija je da uvek ljudi koji negde zive moraju imati prednost. I da ne karikiramo, niko ne predlaze rampu do svakog sela, vec na logicnim mestima. Tako da niko se ne buni sto izmedju petlji Ljig I Takovo nema izlaza duze od 20km, ali u slucaju gusto naseljenih gradskih podrucja kao sto je ovde slucaj mora drugi pristup broja ulaza/izlaza na autoput. Jel da li bi iko u Beogradu iz istih razloga pristao da se na NBgu iz pomenutih razloga, na 3km autoputa zatvori 5 ulaza I ostavi samo 1? Nikom zivom to ne bi palo na pamet.


uuh, da treba nekad vremena do centra cacka od rampe preljina. Ali sve u svemu, kako smo se nadali, dobro smo se udali :lool: samo mi nije jasno, primitivan mi je mozak, priznajem, zasto nisu stavili 6 portala na rampu i prilazne dve trake iz pravca autoputa i pravca kruznog toka u preljini. I naravno, po milioniti put, teranje inata ljudi da ne kupe TAG :kafa: znaci po svemu sudeci, bice sve gotovo do 19.dec :vops:
 
Da se nadovezem na pisanje o petljama, prosirenjima...- sve sto u startu nije planirano i tokom izgradnje dodato, kasnije izgradnja tesko ide.
Kao primer navodim petlju Preljina. Iako se seli u Konjevice ( ako se ne varam) prvi je @ Stara Mo napominjao da je drastična razlika u prolaznosti nje i kod Obrenovca, a da o tome niko ne vodi računa.
Prosirenje sa jedne strane se radilo i pre pustanja AP do Obrenovca,a ako se ne varam ovo oko kućice, iz drugog smera, ce tek sl godine. I tako do proleca ce se stajati pri izlasku sa AP umesto da se mnogo brze prepozna potreba da se napravi dodatna traka.
A zamislite kad puste od Surcina...zamislite pred Novu Godinu, pred Nikoljdan?! Ne znam isplati li se ulaziti na AP uopste. Mozda da se izadje u Gornjem Milanovcu, Ljigu....
Moralo se ranije prepoznati koliko saobracaja prolazi tim delom i super je sto raste broj vozila,ali dok naprave drugu petlju za Moravski koridor ,a i ovu petlju Pakovraće haos ce biti na postojecim delovima za naplatu putarine.
Zato i kazem, dok se kasnije to isplanira ,doda, realizuje ...prođe dosta vremena,ako sad ne uvrste u izgradjnju nece se ni reqlizivati skorije
 
Autoput u Bgu je prvobitno bio planiran da nastavi pravo od lakat krivine u Galenici, pa dalje ka Zemunu. Tako da je autoput kroz NBg (tj Bezaniju, I deo oko Genexa) zapravo bila "obilaznica" Zemuna.
Da, 2 prikljucka kod Arene su radjena pre 15tak godina, ali iskljucenja kod Gazele, kod SC, ka opštini NBg, kod Studenjaka, kod Bežanije su radjena mnogo ranije, pre oko pola veka. To je opet 5 priključaka na svega 4km. I to je građeno u početku kao autoput, ne kao gradska "ulica". Plus u planu je gradnja novih prikljucaka sa druge strane Save, kada se bude radio nastavak Unutrasnjeg prstena: kod autokomande, promena sadasnjeg kod Frizerske skole, I kod Sumica. Takodje I Spoljnom tangentom je planiran jedan kod Laste/groblja sa druge strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675104#p675104:mjyu1b64 je napisao(la):
Earthmoving » 30 Okt 2019 10:22 am[/url]":mjyu1b64]Autoput u Bgu je prvobitno bio planiran da nastavi pravo od lakat krivine
u Galenici, pa dalje ka Zemunu. Tako da je autoput kroz NBg
(tj Bezaniju, I deo oko Genexa) zapravo bila "obilaznica" Zemuna.
AP "Novi Sad - Beograd" kod "lakat krivine" je planiran da se preko ulice Ugrinovačka

spoji sa bul. M.Pupina kod bivše Tvorničke, a AP "Zagreb -Beograd" je izvorno planiran

da ide postojećom trasom Aerodrom-p.Zmaj-h.Nacional-Studenjak-Sava Centar-Gazela.

Naknadno su spojena oba AP deonicom "Petlja Zmaj-Lakat krivina" , pa i Pupinov most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675104#p675104:37ed7uj0 je napisao(la):
Earthmoving » Wed Oct 30, 2019 10:22 am[/url]":37ed7uj0]Autoput u Bgu je prvobitno bio planiran da nastavi pravo od lakat krivine u Galenici, pa dalje ka Zemunu. Tako da je autoput kroz NBg (tj Bezaniju, I deo oko Genexa) zapravo bila "obilaznica" Zemuna.

Kad smo već tu, zašto ne reći da je autoput kroz stari deo Bga zapravo bila obilaznica Dorćola :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674808#p674808:bthrvero je napisao(la):
KrCan » Uto Okt 29, 2019 12:07 pm[/url]":bthrvero]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674771#p674771:bthrvero je napisao(la):
mladi gradonacelnik » Uto Okt 29, 2019 8:17 pm[/url]":bthrvero]Tek sam se sada ukljucio u forum, sigurno je bilo reci o tome, ali me zanima, da li ce Cacak, osim Preljine da ima jos jedan izlaz na autoput?
I da li neko zna ukoliko ima, gde ce biti taj izlaz?
Hvala!
Pored Preljine, to jest Severnog ulaza u Cacak , u izgradnji je Pakovraca, tj Zapadna petlja na ovom AP.
Medjutim na buducem AP takozvanom Moravskom, takodje je planirana petlja u selu Baluga malo severnije od groblja seoskog koja ce ulicom Zivanica put povezati Cacak sa istocne strane! To ce biti zvanicno treca petlja, cime ce Cacak , pored Beograda i Nisa biti tek treci grad u Srbiji, sa tri ili vise izlaza na auto put!
Istovremeno uvezivanjem ova dva AP Cacak ce konacno dobili vrlo funkcionalnu polukruznu obilaznicu!
Ako i kada se bude izgradio Moravski koridor, ukida se sadašnja funkcija petlje postojeće Preljina (povezivanje sa Ibarskom) i ona postaje "autoputska" petlja (odakle se autoput iz Beograda račva na Požegu i Kraljevo), a Čačak dobija pravi gradski izlaz petljom u Preljinskoj Baluzi.
Tako da će, ipak, ostati 2 petlje.
Zbog toga bi eventualni izlaz u Trbušanima dobio mnogo više smisla
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674882#p674882:3wnpzau6 je napisao(la):
branik » Uto Okt 29, 2019 4:40 pm[/url]":3wnpzau6]Baš me zanima ko bi iz Ča išao u Valjevo preko Trbušana.
Pa ne može se petlja graditi za svako selo i svaki puta sa kojim se ap ukršta.
Evo, ja kao Čačanin gastarbajter u Beogradu, da kažem koju.
Dok sam i živeo u Čačku, par puta sam poslom išao odatle za Valjevo.
Sve moje kolege su uvek koristile pravac tadašnjom Ibarskom magistralom, pa u Ljigu ide skretanje direktno na Mionicu, pa se u Divcima uključuje na put Lajkovac-Valjevo.
Ja sam vozio i tuda, kao i ovim što se teoretski zove "put za Valjevo" iz Čačka.
Ovo "put za Valjevo" ide preko Pranjana (do kojeg vodi sasvim solidan put), a kasnije opet solidan, ali uži put do Mršelja i novoizgrađena deonica do Duškovaca, pa posle na Divčibare.
Iako je to kraj odakle potiče moja majka, pa mi je dodatno drag, ne samo što je lep, ipak se mora reći da je to bio naporniji i vremenski duži put u odnosu na opciju preko Ljiga. Sa izgrađenim autoputem, stvari više nemaju nikakvu dilemu po pitanju brzine putovanja. Opcija Čačak-Lajkovac-Valjevo je optimalna. Druge opcije, poput one koju sam opisao, ali i jedne atraktivne preko Ravne Gore, to je već domen onoga ko ne žuri, voli da vozi i uživa u predelima :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675139#p675139:1iftuff9 je napisao(la):
djunis82 » Sre Okt 30, 2019 12:47 pm[/url]":1iftuff9]
Evo, ja kao Čačanin gastarbajter u Beogradu, da kažem koju.
Dok sam i živeo u Čačku, par puta sam poslom išao odatle za Valjevo.
Sve moje kolege su uvek koristile pravac tadašnjom Ibarskom magistralom, pa u Ljigu ide skretanje direktno na Mionicu, pa se u Divcima uključuje na put Lajkovac-Valjevo.
Ja sam vozio i tuda, kao i ovim što se teoretski zove "put za Valjevo" iz Čačka.
Ovo "put za Valjevo" ide preko Pranjana (do kojeg vodi sasvim solidan put), a kasnije opet solidan, ali uži put do Mršelja i novoizgrađena deonica do Duškovaca, pa posle na Divčibare.
Iako je to kraj odakle potiče moja majka, pa mi je dodatno drag, ne samo što je lep, ipak se mora reći da je to bio naporniji i vremenski duži put u odnosu na opciju preko Ljiga. Sa izgrađenim autoputem, stvari više nemaju nikakvu dilemu po pitanju brzine putovanja. Opcija Čačak-Lajkovac-Valjevo je optimalna. Druge opcije, poput one koju sam opisao, ali i jedne atraktivne preko Ravne Gore, to je već domen onoga ko ne žuri, voli da vozi i uživa u predelima :)
Sugrađanine u svakom smislu... sve je tačno, ali mislim da će biti sve više i onih koji bi želeli da uz vožnju odmore i oči.
 
Ovde se jedno mesto brka u prošlom i sadašnjem vremenu, kao da je to isto što se tiče izgrađenosti. Ne može se NBg porediti pre pola veka-vek i danas, sasvim je druga izgrađenost i gustina saobraćaja. Na primer, Gazelu kad su gradili u prošlosti, bilo je mišljenja da taj most ima nepotrebno veliki broj traka, dok je sadašnjost totalno drugačija i most ima nedovoljan broj traka da primi sva saobraćaj, pa su svaki dan velike gužve do Genexa. A ako se bliže pogleda slika koju je Dragan postavio, i povuče prava linija od lakat krivine u Galenici, jasno se vidi da bi autoput prošao i kroz dobar deo Zemuna, pa i kroz Dorćol, pa naravno da ih je trebao zaobići. U prošlosti. U sadašnjosti, Zemun se raširio i preko tada planiranog autoputa ka Altini i okolo.
Što se tiče Čačka, nema naznaka da će on doživeti ekspanziju NBga u narednih pola veka-vek, ali izgradnja autoputa uvek privlači novu gradnju okolo i saobraćaj, pa ako gledamo dalje unapred (kao što se gledalo u slučaju Gazele), onda petlja Trbušani ima smisla da se izgradi i da Čačak profitira od toga jer će biti mnogo pristupačniji ulaz autoputa. Jer sa te petlje bi do centra Čačka bilo oko 4km, a sa petlje Preljina je duplo duže, oko 8km, slično kao sa petlje Pakovraće. Znači jasno je da Čačku više nego odgovara petlja Trbušani jer su duplo brže u centru grada nego da duplo kruže do petlji Preljina ili Pakovraće.
 
Evo, kome nije jasno o čemu se prića. Sadašnji predlog su samo petlje 1 i 3, dok sam ja stava da je i petlja 2. potrebna, što se vidi i geografski u odnosu na grad, i po distanci od grada, kao i za povezanost okolnog kraja sa levom obalom Zap Morave (jer petlja Pakovraće je sa druge strane reke, pa bi se nenormalno mnogo kružilo da se rekao pređe, a sa petljom Trbušani to bi bilo optimizovano). Ako se južna industrijaska zona obilaznice oko Čačka tolko izgradila zadnjih 20 godina, zašto se sad ne bi isto tako otvorio deo oko Pakovraća, izgradnjom ove petlje?
 
Treba imati u vidu i da se korišćenje tog dela auto-puta plaća, dok se kroz BG ne plaća. Prema tome, mislim da ne bi bilo preveliko opterećenje da se tu postavi petlja. Na kraju krajeva, ne verujem da će svi Čačani koji putuju iz Preljine ili okolnih sela, ići auto-putem do Trbušana, ili Pakovraća i obratno. Ovo bi pre dovelo do rasterećenja auto-puta. Imaš tri izlaza. Vidimo sada kako je sa samo jednim izlazom u Preljini.
 
Vrlo je verovatno da bi eventualna petlja Trbušani postala glavna izlazna petlja za Čačak, dok bi Preljinu većinom koristili oni koji idu prema Kraljevu i N.Pazaru/Banji

Koliko je meni poznato, petlja za Smederevo i petlja za Požarevac na A1, međusobno su udaljene 1km
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675153#p675153:254lgfip je napisao(la):
Earthmoving » Sre Okt 30, 2019 12:20 pm[/url]":254lgfip]Evo, kome nije jasno o čemu se prića. Sadašnji predlog su samo petlje 1 i 3, dok sam ja stava da je i petlja 2. potrebna, što se vidi i geografski u odnosu na grad, i po distanci od grada, kao i za povezanost okolnog kraja sa levom obalom Zap Morave (jer petlja Pakovraće je sa druge strane reke, pa bi se nenormalno mnogo kružilo da se rekao pređe, a sa petljom Trbušani to bi bilo optimizovano). Ako se južna industrijaska zona obilaznice oko Čačka tolko izgradila zadnjih 20 godina, zašto se sad ne bi isto tako otvorio deo oko Pakovraća, izgradnjom ove petlje?
file.php
Dodatni razlog za petlju u Trbušanima mogao bi biti i potencijal razvoja malih i srednjih preduzeća (kojih ionako već ima u tom delu) duž puta prema Prijevoru, a kuda prolazi i pruga Požega-Kraljevo (ima i stanica u blizini)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674993#p674993:157dlbxz je napisao(la):
blagic » Uto Okt 29, 2019 9:26 pm[/url]":157dlbxz]Devijacija vec pobucana...
ee5aa7a3925ae8435623e78c2b711734.jpg
Ovaj napredak spajanja autoputa ispod nadvožnjaka odlično izgleda s obzirom da je nadvožnjak tek skoro pušten.
 
Што се тиче Трбушана треба имати у виду да ту иде и тунел дужине 300-400м, неких 100м након речице Чемерница, и колико је контам укрштање са путем 179 је баш негде изнад тунела, што отежава позиционирање евентуалне петље.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675158#p675158:7pvew290 je napisao(la):
ivchonny » Sre Okt 30, 2019 12:36 pm[/url]":7pvew290]Treba imati u vidu i da se korišćenje tog dela auto-puta plaća, dok se kroz BG ne plaća. Prema tome, mislim da ne bi bilo preveliko opterećenje da se tu postavi petlja. Na kraju krajeva, ne verujem da će svi Čačani koji putuju iz Preljine ili okolnih sela, ići auto-putem do Trbušana, ili Pakovraća i obratno. Ovo bi pre dovelo do rasterećenja auto-puta. Imaš tri izlaza. Vidimo sada kako je sa samo jednim izlazom u Preljini.
Ne bi se plaćala, već bi se uveo sistem kao u Nišu, gde stanovnici grada koriste besplatno AP na teritoriji grada.

Tako da bi svi Čačani koji idu sa svadbe u motelu Preljina išli na after u neku od pečenjara u Trbušanima, preko autoputa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675190#p675190:187adgvn je napisao(la):
pwl » Wed Oct 30, 2019 2:36 pm[/url]":187adgvn]Ne bi se plaćala, već bi se uveo sistem kao u Nišu, gde stanovnici grada koriste besplatno AP na teritoriji grada.
Na čitavoj teritoriji grada Niša trenutno radi samo jedna i jedina naplatna stanica Niš kod motela Nais.
Tu je sistem kao u Beogradu, gde se kroz grad ne plaća. Niko ne plaća. Koliko sam čuo, radi se na zatvaranju sistema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675139#p675139:145jh22d je napisao(la):
djunis82 » Sre Okt 30, 2019 12:47 pm[/url]":145jh22d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674882#p674882:145jh22d je napisao(la):
branik » Uto Okt 29, 2019 4:40 pm[/url]":145jh22d]Baš me zanima ko bi iz Ča išao u Valjevo preko Trbušana.
Pa ne može se petlja graditi za svako selo i svaki puta sa kojim se ap ukršta.
Evo, ja kao Čačanin gastarbajter u Beogradu, da kažem koju.
Dok sam i živeo u Čačku, par puta sam poslom išao odatle za Valjevo.
Sve moje kolege su uvek koristile pravac tadašnjom Ibarskom magistralom, pa u Ljigu ide skretanje direktno na Mionicu, pa se u Divcima uključuje na put Lajkovac-Valjevo.
Ja sam vozio i tuda, kao i ovim što se teoretski zove "put za Valjevo" iz Čačka.
Ovo "put za Valjevo" ide preko Pranjana (do kojeg vodi sasvim solidan put), a kasnije opet solidan, ali uži put do Mršelja i novoizgrađena deonica do Duškovaca, pa posle na Divčibare.
Iako je to kraj odakle potiče moja majka, pa mi je dodatno drag, ne samo što je lep, ipak se mora reći da je to bio naporniji i vremenski duži put u odnosu na opciju preko Ljiga. Sa izgrađenim autoputem, stvari više nemaju nikakvu dilemu po pitanju brzine putovanja. Opcija Čačak-Lajkovac-Valjevo je optimalna. Druge opcije, poput one koju sam opisao, ali i jedne atraktivne preko Ravne Gore, to je već domen onoga ko ne žuri, voli da vozi i uživa u predelima :)
Ako pričamo o razgledanju i uživanju, to nije na ap, svakako. Taj kraj nudi onda poprilično.
Nema puta u okolini kojim nisam prošao. Preko Pranjana i Duškovaca treba više vremena nego preko Lajkovca, pa makar i preko Rudnika.
Petlju možemo praviti i naknadno, gde se ukaže potreba, i bude mesta, naravno.
U Preljini se ne stvara čep zbog toga što je to jedini izlaz, već zbog naplate putarine na bočnoj, a ne na čeonoj rampi.
 
Znam da slika nije jasna, ali mi se cini da je konacno celq petlja pod nekim slojem asflata. Mislim da na petlji Surcin samo onaj krak koji ce biti nastavak ka Novom Beogradu jos nije pod asfaltom i ovaj spoj koji rade ,ostalo je donekle pokriveno.
Budimo optimisti i verujmo da sam u pravu
 
Vrh