Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

MiraC":2z0mldja je napisao(la):
Znam da slika nije jasna, ali mi se cini da je konacno celq petlja pod nekim slojem asflata. Mislim da na petlji Surcin samo onaj krak koji ce biti nastavak ka Novom Beogradu jos nije pod asfaltom i ovaj spoj koji rade ,ostalo je donekle pokriveno.
Budimo optimisti i verujmo da sam u pravu
Evo malo bez magle



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da gugulice ,od nedelje su ciste slike. Al mi se cini i kroz oblake da je makar ovo iskljucenje na sadasnji put zavrseno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675324#p675324:2j4j8kwt je napisao(la):
Pančevac013 » Sre Okt 30, 2019 9:28 pm[/url]":2j4j8kwt]Nastavak fotografija deonice Surčin - Obrenovac.
file.php
Pancevac, odlicne slike!

Zar je ovaj nasip zemljani? Mislio sam da se takve rampe prave od tvrdjeg materijala?
 
Nije zemlja već pesak , tako je i kod nadvožnjaka.
 
Braćo Srbi, evo kako izgleda vožnja auto putem kroz CG... Nadam se da ću za godinu dana voziti znatno kraće do Beograda... ne umijem ubaciti video pa moram ovako kao link ne kao video... https://www.youtube.com/watch?v=eCcyxoiN9Uo okačio sam isti link na temu Crna Gora, a evo i ovdje samo da mi ne prebace post.... Brzo ću za koji dan prema Beogradu i nadam se da neće biti gužva od Obrenovca do Beograda.... pozdrav za sve i hvala Pančevcu na prelijepim fotografijama...
 
Pesak? To mi se cini jos mekse od zemlje. Ali sta ja znam o gradjevinarstvu... :laugh: :laugh: :laugh:
 
Bas sam besna sto do Pz nisu poceli neki veci radovi do sad. Ne samo zbog izgradnje,nego nekako nam smor na temi :lol:
A zamislite od decembra kako ce biti.....

Nego @Stefane iz Lucana,da li si cuo ,da li su dosli Kinezi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675370#p675370:2d5cqrhy je napisao(la):
blagic » Sre Okt 30, 2019 11:06 pm[/url]":2d5cqrhy]Pesak? To mi se cini jos mekse od zemlje. Ali sta ja znam o gradjevinarstvu... :laugh: :laugh: :laugh:

Ko kaze da pesak nije tvrd? Samo je sitna granulacija. Bas zbog sitne granulacije i konzistentnosti materijala je pogodan, jer kad se jednom nabije, nema vise pomeranja.
 
Pesak je tvrd, probaj ga sabiti. Jedino sto je nekohezivan, tj neveziv materijal. Stoga se nabija staticki, tj tezinom valjka, tj bez vibracije (jer vibracija izaziva i sleganje materijala ispod, a kod peska nema sta da se slegne, nema razlicitih velicina, tj granulacija zrna kad je svugde isti). Ovaj valjak je redak ali on je upravo za takve nekohezivne, nevezivne materijale, i onda se na njega dodaje tezina da bi svojom tezinom sabio kolko je potrebno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675447#p675447:qvrlvwjf je napisao(la):
dragan » 31 Oct 2019 08:33 am[/url]":qvrlvwjf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675432#p675432:qvrlvwjf je napisao(la):
gvb » 31 Okt 2019 07:20 am[/url]":qvrlvwjf]Ceo Novi Bg je na pesku
Da, na pesku, ali i na šipovima.

Možda nebitno za ovu priču u širem smislu, tako da je mali off, ali eto da ostane zapisana info...
Dobar deo zgrada (za većinu Savskih blokova bih rekao po sećanju sigurno, tj. b44, a i b61-64 sigurno, za starije b45/b70 ne znam), nisu građeni na šipovima, nego u kadama od vodonepropusnog betona, slegnutim na pesku.
 
Miro. Za sada ih nema. Rekli su da dolaze u ponedeljak. Nadam se da ce tako i biti.

Poslato sa CLT-L09 pomoću Tapatoka
 
Na Kineskom mostu, zavrsni sloj asfalta lose uklopljen sa dilatacijom. Otpadace tockovi narednih meseci

Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
OK, hvala na pojasnjenju. Mozda sam dosadan jer je off ali odakle se dobija taj pesak? Je li to recni pesak? Ili se dobija drobljenjem krupnijeg kamena?
 
Председник је најавио да ће 19. децембра, на Светог Николу, за саобраћај бити отворен ауто-пут од Обреновца до Сурчина.

Грађанима Умке и Остружнице поручио је да ће приступни пут ка ауто-путу имати четири траке и да ће се решити питање клизишта, да би са Чукарице и Железника могли да излазе на ауто-пут "Милош Велики", а како не би морали да чекају завршетак новобеоградске излазнице са пута.

Вучић је најавио да ће ауто-пут од Ниша до Бугарске бити отворен 9. новембра.
 
A ko ga je sprecavao da resi kliziste prethodnih 7 godina? To nije bilo dovoljno vremena?

Blagic, ne znam, ja znam za onaj pesak sa plaza i pescara :) Pesak je silicijum zar ne? Znaci pretvara se i u staklo pod odrejenim uslovima, temperaturom? A i prica o silicijumu u tehnologiji moze da ode jako duboko, o cemu ja bas i nisam istrazivao zasto je dobar bas silicijum, silicijumska dolina i sl. Sto se tice kamenoloma, da on melje kamen u razne velicine, tj frakcije, ali mislim da je za pravi pesak potreban mnogo duzi period lomljenja i glacanja da bi dobio finalni oblik pravog peska na koji mislimo kad kazemo tu rec. Po definiciji Dynapac proizvodjaca valjaka, iz njihove brosure, oni peskom smatraju zrna velicine 0,06-2mm. Po njima, sitnijih dimenzija su glina (do 0,002mm) i nanos, mulj (0,002-0,06mm), s tim da na sabijenost ova dva utice voda, dok je pesak najsitniji na ciju sabijenost ne utice voda.
Mozda bolje da oko peska pojasni ako ima neki strucnjak geologije ovde :)
 
Pokusavam da shvatim gde je poslo po zlu na glinenoj. Znaci ako je koriscen recni pesak, na koji se on nacin on filtrira. Uz pomoc nekakvog sita? Ako je pesak velicine do 2mm onda bi citav proces separacije peska od ostalog materijala morao da bude sofisticiraniji od obicnog sita kao sto sam vidjao po kamenolomima.
 
Vrh