StaraMo
Advanced
Bravo Vlasto,sišao s neba na tlo,svaka čast...nego me na trenutak uplaši sa ovim Kinezima delovalo je kao izlaze iz kombija i kreću da te jure.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674443#p674443:1p1k8afu je napisao(la):мајстор » Mon Oct 28, 2019 10:02 am[/url]":1p1k8afu]@ vlasta. ..што си нас неки дан ложио за " глинену "
Одлично ако је тако, још кад их усликаш :kk: :kk: :kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674637#p674637:1ucgti7n je napisao(la):stefan.nesovic » Pon Okt 28, 2019 7:46 pm[/url]":1ucgti7n]Danas sam dobio informaciju od drugara sto zivi blizu kampa u Krstackom polju da 500 Kineza dolazi u ponedeljak. Nadam se da je istina. Sutra idem da uslikam kamp.
Poslato sa CLT-L09 pomoću Tapatoka
Fenomenalno.dobri_samaricanin":33qlw5a6 je napisao(la):nije problem vreme, samo je pitanje broja radnika.
veliki broj radnika može da završi Ča - Pž za godinu dana, možda i za građevinsku sezonu.
meni deluje da će kinezi sa deonice kod surčina preći kad završe u čačak u požegu.
možda će deo kineza i sa CG dela doći.
ako se to dogodi, mogu da završe i pre roka.
kinezi sami rade u roku ako nemaju podizvođače.
ako angažuju naše podizvođače to je sigurno kašnjenje i potencijalni fušeraj u najavi.
svaki put kad prođemo truckavim tunelima setim se koliko su jadni.
samo da ispravim deonica ljig - preljina je kasnila više od 18 meseci...
ovako se to radilo 1947 sa primitivnom mehanizacijom ali sa preko 200.000 ljudi
Пруга Шамац—Сарајево, дужине 240 километара, изграђена је од 1. априла до 15. новембра 1947. године. На прузи је постављено укупно 302 km колосека, уграђено је 288 скретница, од чега девет тунела укупне дужине 2.267 метара, 17 мостова од којих 14 преко реке Босне, а по један преко Спрече, Лашве и Саве. Дужина челичне конструкције мостова, укључујући и онај преко Саве, је 1.330 метара.
Тунел Врандук, дуг 1.534 метара, један је од примера људског подвига током изградње пруге и уједно највећи објекат на омладинској прузи. Из тунела је избачено 62.519 m³ брдске масе, а за његово обзиђивање изведено је 12.890 m³ бетонских радова. Радови на тунелу почели су 10. марта 1947. године, а потпуно су завршени и кроз тунел је положен колосек 27. октобра исте године, односно 11 дана пре рока. Радови на Врандуку одвијали су се у сталном такмичењу радних бригада и стручних минера које је дало велике радне резултате. Највеће дневно напредовање у тунелу са обе стране износило је 17,5 метара, а остварено просечно дневно напредовање је било 3,47 метра.
Мост „Народне омладине Југославије“ на Сави код Шамца највећи је мост на омладинској прузи. Његова дужина износи 600 m, а тежина гвоздене конструкције 832.000 kg. Мост је изграђен 14. јула, 16 дана пре рока
dakle prvog aprila počeli sve, most od 600m gotov do 14.jua tj 3.5 meseci a 240km pruge sa preko 2km tunela gotovo za manje od 7 meseci.