Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Bravo Vlasto,sišao s neba na tlo,svaka čast...nego me na trenutak uplaši sa ovim Kinezima delovalo je kao izlaze iz kombija i kreću da te jure.
 
Hvala Pancevac (mada iz videa nisam skapirao zasto su te bandere bezbednije).
Hvala Vlasto, Surcinska izgleda da super napreduje, asfalt, nije slucaj ko na Obrenovackoj gde zemlja nije nasuta za penjanje/silazak sa nadvoznjaka. Dobro, po ovome izgleda da Surcinska ne kasni. I dalje sam utiska da je najveci zaostatak taj pomenuti deo na Obrenovackoj, plus spajanje tamo, ispod novopustenog nadvoznjaka.
 
@ vlasta. Фотке су сјајане, што си нас неки дан ложио за " глинену " :vops:
 
Valjda su te bandere bezbednije jer se kidaju i manja je šteta na autu.
Na obrenovačkoj petlji je samo u pitanju jedna rampa koju će brzo da odrade. Ne mogu da je rade dok ne izbetoniraju krila na nadvožnjaku ali verovatno su već odrađena. Sad kad je pušten saobraćaj preko nadvožnjaka verovatno je razbucana i devijacija. Važno da je surčinska petlja pod asfaltom. Biće ovo gotovo pre roka.
 
Hvala na pojasnjenju Geovuk. Da, nadam se da su krenuli razbucaju deo ispod novog nadvoznjaka, da sto pre spoje autoput. Ovo je cini mi se prva deonica posle Azvirtove Ljig-Cacak koja je u roku (mada je ta, ako se dobro secam, kasnila nesto kratko, dva meseca ili sl). Utiska sam da je to najvise zahvaljujuci ranije uvezbanom kineskom CRBC-u na Pupinovom mostu, jer nazalost vidimo da problem rokova jos nije sistematski resen na nivou drzave, jer kasni pocetak Cacak-Pozega, Bg obilaznica, Ostruznicki most, a I ovi novi autoputevi sto se najavljuju godinama (Moravski, Fruskogorski...).
 
Немој тако Земљани, видиш да нас уче стрпљењу. Стрпљен-спашен! :) Сем деонице Кузмин-Рача, ништа још није почело да се ради, све је у неким припремама. Мислим да је прича са новцем прилично лажна и да нема довољно новца пре свега за експропријацију, на свим најављеним АП. Кредите ћемо добити и плаћати их. Међутим експропријација иде из буџета, исправи ме ако грешим!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674443#p674443:1p1k8afu je napisao(la):
мајстор » Mon Oct 28, 2019 10:02 am[/url]":1p1k8afu]@ vlasta. ..што си нас неки дан ложио за " глинену " :vops:

Čovek izjavio neku nebulozu, s neba pa u slaninu, a na vrhu iste stranice imao kontra informaciju o tome, dokumentavanu.
Čitajte malo ljudi.

Dakle bila mala šala.

:sesir:
 
Jesu li pripremni radovi na ovoj deonici do Surcina(pomocni most ,kamp )usli u rok izgradnje jel se neko seca?
 
Hvala Vlasto. Hvala Sentinelu, ali mislim da na njemu sto se tice ove deonice vise nece biti zanimljivog da se prati :vops:
Dare, ako se dobro secam, jesu. Kinezi su odmah po potpisivanju, krenuli grade kamp sa obe strane Save. Cini mi se u prolece 2017-e, znaci pre oko 2,5 godine. Ali vec u januaru 2018-e, posle oko 3/4 godine smo imali snimak gde su glavna dva stuba u Savi vec izvirala iz reke.
https://youtu.be/VPw-V_8NGno
 
Pa ako su tad pripremni radovi usli u rok ne vidim da sto to ne bi bio slucaj i sa deonicom Preljina-Pozega .A onda se ne moze reci da nisu poceli radovi na ovoj deonici.
Iako mi rok zavrsetka od 2,5 god deluje nerealan.
A bio je i onaj snimak gde kinezi izjavljuju da pocinju sa kopanjem tunela uskoro ( sad negde).
Dobre slike i dobro stanje na petlji Surcin hvala Vlasti i Inzenjeru10.
 
Nagađam,ali i gradnja ovih kampova ne ide nesto brzo.... znam koliko im je trebalo da rasciste teren,izliju temelje.... licno mislim da se nesto drugo ceka/ cekalo . A ako ne dostaje nekih papira, dozvola, kinezi nece sigirno to da uracunaju u vreme gradnje. Ja licno ne bih da sam na njihovom mestu
 
Daj Boze da bude tako Dare, I ja bi voleo. Ali sam nesto skeptican jer Cacak-Pozega je skoro duplo duza I duplo teza deonica (bila bi I vise da na ovoj nije bilo savskog mosta), sto znaci da ima 4x vise posla da se uradi. Ali tamo ne da nema 4x vise masina I radnika, vec visestruko manje nego sad na Obrenovac-Surcin. Verujem da ce CRBC/CCCC biti dobro uvezban I pripremljen za ovo, ali stvarno bi bilo nevidjeno u Srbiji da tu deonicu zavrse za 2,5 godine od sad, ako u rok uracunamo I ovih pola godine vremena sto je proslo. Cak I da je zavrse za 3 godine od sad, bio bi uspeh za tako tesku I dugu deonicu. A masine Kinezima jos nisu ni stigle u vecem obimu. Ni nasi se jos najvecim delom ne opremaju, cekaju. Kako sada stvari stoje, najrealnije je da, sem eventualno tunela, krenu povrsinske radove u martu iduce godine, posle zime.
 
Zamišljam koliko ljudi i mašina radi u Kini koja pravi godisnje 16.000km autoputa...

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Koliko sam shvatio iz onog videa, kinezi su planirali da zapocnu radove na tunelima vec u novembru, da bi docekali prolece duboko pod zemljom. Realno to i jesu najzahtevniji radovi na celoj deonici od Preljine do Pozege. Bilo kako bilo, fokus polako prelazi na novu deonicu, tako da forum ulazu u novu fazu rekao bih :)
 
Logično. Tuneli mogu i zimi da se kopaju.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ja mislim da je pored tunela, najtezi onaj uspon u usecima brda/planina iznad Pakovraca ka Jelici, tj tunelu Laz na vrhu. To jeste svega 4-5 km ali tu ce biti potrebno iskopati puno zemlje, trebace betonirati kosine, mozda vijadukt, galerije... bice tu velikog posla.
Ono ostalo, od Preljine preko Trbusana, Zap Morave, kao I spust sa Jelice ka Lucanima (koji je blazi od pomenutog uspona, pa I izlazna ravnica ispod Pozege... nisu strasno teski.
 
Kad se vidi kako su pobucali 200m devijacije kod Crvene reke onda ovih 10-15m kod nadvoznjaka nije nista. Cenim da su od mosta do cvora Surcin vec postavljene ograde, horizontalna i vertikalna signalizacija itd. E sad, 20 kisnih dana moze sve da u****. Mislim da su zato pozurili. Jer ipak ce morati opet da prebace saobracaj u susednu traku da bi sredili ulaze i izlaze.
 
Danas sam dobio informaciju od drugara sto zivi blizu kampa u Krstackom polju da 500 Kineza dolazi u ponedeljak. Nadam se da je istina. Sutra idem da uslikam kamp.

Poslato sa CLT-L09 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674637#p674637:1ucgti7n je napisao(la):
stefan.nesovic » Pon Okt 28, 2019 7:46 pm[/url]":1ucgti7n]Danas sam dobio informaciju od drugara sto zivi blizu kampa u Krstackom polju da 500 Kineza dolazi u ponedeljak. Nadam se da je istina. Sutra idem da uslikam kamp.

Poslato sa CLT-L09 pomoću Tapatoka
Одлично ако је тако, још кад их усликаш :kk: :kk: :kk:
 
nije problem vreme, samo je pitanje broja radnika.
veliki broj radnika može da završi Ča - Pž za godinu dana, možda i za građevinsku sezonu.
meni deluje da će kinezi sa deonice kod surčina preći kad završe u čačak u požegu.
možda će deo kineza i sa CG dela doći.
ako se to dogodi, mogu da završe i pre roka.
kinezi sami rade u roku ako nemaju podizvođače.
ako angažuju naše podizvođače to je sigurno kašnjenje i potencijalni fušeraj u najavi.
svaki put kad prođemo truckavim tunelima setim se koliko su jadni.

samo da ispravim deonica ljig - preljina je kasnila više od 18 meseci...

ovako se to radilo 1947 sa primitivnom mehanizacijom ali sa preko 200.000 ljudi

Пруга Шамац—Сарајево, дужине 240 километара, изграђена је од 1. априла до 15. новембра 1947. године. На прузи је постављено укупно 302 km колосека, уграђено је 288 скретница, од чега девет тунела укупне дужине 2.267 метара, 17 мостова од којих 14 преко реке Босне, а по један преко Спрече, Лашве и Саве. Дужина челичне конструкције мостова, укључујући и онај преко Саве, је 1.330 метара.

Тунел Врандук, дуг 1.534 метара, један је од примера људског подвига током изградње пруге и уједно највећи објекат на омладинској прузи. Из тунела је избачено 62.519 m³ брдске масе, а за његово обзиђивање изведено је 12.890 m³ бетонских радова. Радови на тунелу почели су 10. марта 1947. године, а потпуно су завршени и кроз тунел је положен колосек 27. октобра исте године, односно 11 дана пре рока. Радови на Врандуку одвијали су се у сталном такмичењу радних бригада и стручних минера које је дало велике радне резултате. Највеће дневно напредовање у тунелу са обе стране износило је 17,5 метара, а остварено просечно дневно напредовање је било 3,47 метра.

Мост „Народне омладине Југославије“ на Сави код Шамца највећи је мост на омладинској прузи. Његова дужина износи 600 m, а тежина гвоздене конструкције 832.000 kg. Мост је изграђен 14. јула, 16 дана пре рока

dakle prvog aprila počeli sve, most od 600m gotov do 14.jua tj 3.5 meseci a 240km pruge sa preko 2km tunela gotovo za manje od 7 meseci.
 
И то све џабе...баш смо напредовали. Још да ставиш и за Брчко- Бановиће. Па ће се неко јавити ко је зачет на тим Орама :)

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
dobri_samaricanin":33qlw5a6 je napisao(la):
nije problem vreme, samo je pitanje broja radnika.
veliki broj radnika može da završi Ča - Pž za godinu dana, možda i za građevinsku sezonu.
meni deluje da će kinezi sa deonice kod surčina preći kad završe u čačak u požegu.
možda će deo kineza i sa CG dela doći.
ako se to dogodi, mogu da završe i pre roka.
kinezi sami rade u roku ako nemaju podizvođače.
ako angažuju naše podizvođače to je sigurno kašnjenje i potencijalni fušeraj u najavi.
svaki put kad prođemo truckavim tunelima setim se koliko su jadni.

samo da ispravim deonica ljig - preljina je kasnila više od 18 meseci...

ovako se to radilo 1947 sa primitivnom mehanizacijom ali sa preko 200.000 ljudi

Пруга Шамац—Сарајево, дужине 240 километара, изграђена је од 1. априла до 15. новембра 1947. године. На прузи је постављено укупно 302 km колосека, уграђено је 288 скретница, од чега девет тунела укупне дужине 2.267 метара, 17 мостова од којих 14 преко реке Босне, а по један преко Спрече, Лашве и Саве. Дужина челичне конструкције мостова, укључујући и онај преко Саве, је 1.330 метара.

Тунел Врандук, дуг 1.534 метара, један је од примера људског подвига током изградње пруге и уједно највећи објекат на омладинској прузи. Из тунела је избачено 62.519 m³ брдске масе, а за његово обзиђивање изведено је 12.890 m³ бетонских радова. Радови на тунелу почели су 10. марта 1947. године, а потпуно су завршени и кроз тунел је положен колосек 27. октобра исте године, односно 11 дана пре рока. Радови на Врандуку одвијали су се у сталном такмичењу радних бригада и стручних минера које је дало велике радне резултате. Највеће дневно напредовање у тунелу са обе стране износило је 17,5 метара, а остварено просечно дневно напредовање је било 3,47 метра.

Мост „Народне омладине Југославије“ на Сави код Шамца највећи је мост на омладинској прузи. Његова дужина износи 600 m, а тежина гвоздене конструкције 832.000 kg. Мост је изграђен 14. јула, 16 дана пре рока

dakle prvog aprila počeli sve, most od 600m gotov do 14.jua tj 3.5 meseci a 240km pruge sa preko 2km tunela gotovo za manje od 7 meseci.
Fenomenalno.
I onda kada kažu biće za dve tri godine...

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vrh