Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Izvor: Beobuild.rs

Koridor 11 se spaja sa Beogradom
surcin-obrenovac-okt2019bm.jpg


Izgradnja deonice koridora 11, od Surčina do Obrenovca, ušla je u završnu fazu, radovi odlično napreduju i za sada nema sumnje da će svi radovi biti završeni u ugovorenom roku. Nova deonica spojiće Obilaznicu oko Beograda sa već otvorenim autoputem do Čačka, čime se omogućava jednostavan pristup novom koridoru, kako za vozila u tranzitu tako i za lokalni saobraćaj. Kolone i gužve u Bariču i Umci biće realnost relativno kratko, pošto se otvaranje preostale deonice i direktne veze sa Obilaznicom očekuje 19. decembra. Nakon otvaranja očekuje se značajno rasterećenje na Obrenovačkom putu, koji vozači trenutno koriste za uključenje na novi autoput “Miloš Veliki”. Autoput od Surčina do Obrenovca dugačak je 17,6 km; reč je o ravničarskoj deonici autoputa u punom profilu, a najznačajniji objekti na trasi su most preko Save kod Bariča, kao i dve petlje - "Surčin" i "Obrenovac".

Tokom izvodjenja na projektu je napravljeno nekoliko jako značajnih izmena na koje skrećemo pažnju, a za vozače najbitnija je svakako odluka da se ova deonica isključi iz sistema naplate. To znaci da se čeona naplatna stanica za ulazak na autoput “Miloš Veliki” neće nalaziti u Jakovu, već će ostati na trenutnoj poziciji desetak kilometara južno od Obrenovca. Istovremeno, bočna naplatna rampa na Obrenovačkoj petlji se ukida. Da bi privremena čeona naplatna stanica kod Obrenovca mogla da postane trajna moraće da se građevinski prilagodi, proširi i dogradi sa pratećim funkcijama, ali za sada nema informacija kada će to biti urađeno.

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/koridor-11-se-spaja- ... p2895.html
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vh7WYbiyR9E[/youtube]
191001-koridor11-obrenovac-surcin-14.jpg

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/koridor-11-se-spaja- ... p2895.html
 
Придружујем се честиткама...Само напред Беобилд!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Par utisaka. Najvece kasnjenje petlje. Kod obrenovacke, nasip je zavrsen, sledi asfaltiranje, ali pitanje kada ce se prebaciti saobracaj na njega da bi mogao da se spoji deo autoputa ispod nadvoznjaka. Na petlji se vidi da jos nije spojen zemljom nadvoznjak preko petlje. Dalekovod na autoputu se vise ne vidi. Surcinska petlja jos nije krenulo asfaltiranje, a i pitanje kolko jos ima posla pre toga. Sto se tice nastavka ka Novom Beogradu, 9km, ovako bi otprilike trebao da izgelda.
 
Pitanje. Koji sajt koristite za najsvezije satelitske snimke? Ja trenutno koristim Yandex i Google, ali predpostavljam da postoji nesto bolje?
 
Sentinel playground@Earth hvala na komentaru ,ti ipak radis sa gradjevincima i svi ocekujemo stručnu analizu.
 
I dajte brišite ovaj naziv K11, to ne postoji, nego je Mrkina izmišljotina da pravcu da na značaju. A2 je tačan i dovoljan naziv.
 
Na prvi pogled deluje da se možda neće stići do 19. decembra ali treba imati u vidu da je to ipak još dva i po meseca.

Edit: pomenuo sam pri promeni naslova teme kada je autoput dobio novo ime Miloš Veliki da će svakako ostati i stari naziv zbog google pretrage.
 
Mo, nemam neke posebne informacije, mislim da trenutno ti, Pancevac i mozda jos po neko ima friskije informacije od mene. Ja mislim da i oni misle uglavnom ovo sto i mi ovde najvecim delom mislimo, i sto Igor rece, da gledaju da zavrse u naredna 2,5 meseca. Svaki dan deluje da se pristojno radi, konstantno ima pomaka, to je najvaznije, zavrsetak je samo posledica tog lanca. Mislim da na ovom lepom snimku nema nekakvih iznenadjenja u odnosu na ono sto svi primecujemo, a to je da sve zavisi od vremena zavrsetka petlji Obrenovac i Surcin, tj tih delova oko njih. Ovo ostalo ce najvecim delom biti i ranije zavrseno.
Da, da dodam, da mi je malo razocarenje i sporost spajanja petlje Obrenovac sa ukljucenjem na put Bg-Obrenovac tamo iza.
Hvala Vlasto :kk:
 
I jedna polugradska tema, ali mislim da je ovih 8-9km izmedju petlje Surcin i Novog Beograda, kada se spoji, odlican prostor za razvoj jednog sirokog predgradja americkog tipa, sa velikim placevima, bastama, sirokim a ne previskoim kucama... znaci nesto slicno vojvodjanskim okolnim selima, ali modernijem jer su ona radjena pre 200 godina. Mislim da Beogradu kao ponuda bas nedostaje ovakav vid novih nekretnina i kraja, teren je ravan, pogodan za to, a i relativno blizu i dobro povezan sa Novim Beogradom i gradom, mislim da bi bila odlicna kombinacija. Potrebno bi bilo isparcelisati placeve u tom prostoru izmedju petlje i NBg-a sa vecim placevima recimo min velicine po 20tak ari, isplanirati izmedju siroke ulice i trotoare, parkove i sve ostalo, skolu, dom zdravlja i sl. Prostor je cist i idealan za tako nesto, a zbog prilicne udaljenosti od centra, nije logicno tu zapocinjati gradnju nekih oblakodera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666325#p666325:2267qmm5 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Okt 04, 2019 10:12 am[/url]":2267qmm5]Par utisaka. Najvece kasnjenje petlje. Kod obrenovacke, nasip je zavrsen, sledi asfaltiranje, ali pitanje kada ce se prebaciti saobracaj na njega da bi mogao da se spoji deo autoputa ispod nadvoznjaka. Na petlji se vidi da jos nije spojen zemljom nadvoznjak preko petlje. Dalekovod na autoputu se vise ne vidi. Surcinska petlja jos nije krenulo asfaltiranje, a i pitanje kolko jos ima posla pre toga. Sto se tice nastavka ka Novom Beogradu, 9km, ovako bi otprilike trebao da izgelda.
file.php
Dalekovoda nema ali stub je jos tu ako se malo pazljivije pogleda
 
Uuuh lepo si pomenuo Earth kuce americkog tipa. Ajde BEograd je preatrpan ali mi nikada nije bilo jasno zasto su se gradile visespratne kuce u unutrasnjosti. Moj otac je morao da gradi 4spratnu kucu jer su hteli da mu oduzmu plac, pa je uslov da se zadrzi plac 70-ih godina bio da kuca mora da bude iste visine i velicine kao i susedna kuca od komunjare na celu opstine tada. Ali cinjenica je da mi volimo 10 spavacih soba, ali malu dnevnu, malu kuhinju i malo kupatilo. Sve radimo naopako od amera. Treba covek najvise da uziva i da se opusti u dnevnoj sobi kad je porodica na okupu, u kupatilu i u trpezariji kad svi jedu zajedno. Sobe za spavanje treba minimalisticke da budu. I da bude visoka kuca i dugacak auto da crkne komsija. A to sto nikada necu uci u neke sobe i sto nemam para za gorivo niti da idem na zimovanje da stavim skije u dugacak auto, to nema veze :violina: mali off ali isto je gradjevina :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666417#p666417:2v48fgia je napisao(la):
Earthmoving » Pet Okt 04, 2019 1:35 pm[/url]":2v48fgia]I jedna polugradska tema, ali mislim da je ovih 8-9km izmedju petlje Surcin i Novog Beograda, kada se spoji, odlican prostor za razvoj jednog sirokog predgradja americkog tipa, sa velikim placevima, bastama, sirokim a ne previskoim kucama... znaci nesto slicno vojvodjanskim okolnim selima, ali modernijem jer su ona radjena pre 200 godina. Mislim da Beogradu kao ponuda bas nedostaje ovakav vid novih nekretnina i kraja, teren je ravan, pogodan za to, a i relativno blizu i dobro povezan sa Novim Beogradom i gradom, mislim da bi bila odlicna kombinacija. Potrebno bi bilo isparcelisati placeve u tom prostoru izmedju petlje i NBg-a sa vecim placevima recimo min velicine po 20tak ari, isplanirati izmedju siroke ulice i trotoare, parkove i sve ostalo, skolu, dom zdravlja i sl. Prostor je cist i idealan za tako nesto, a zbog prilicne udaljenosti od centra, nije logicno tu zapocinjati gradnju nekih oblakodera.
file.php

Slazem se sa tobom i mislim da bi bilo lepo ali isto tako mislim da je to neizvodljive iz vise razloga:
1. infrastruktura - BG je jako siromasan sa infrastrukturom u poredjenju sa nekim americkim gradovima koji imaju naselja ovog tipa. U americkim naseljima se prevoz zasnima na automobilima. Zato je kod njih gorivo jako jeftinao jer i nemaju druge opcije. Stanovnici predgradja Njujorka imaju bar opciju zeleznice (LIRR) pa to koliko toliko zavrsava posao sto se tice prevoza ljudi. Recimo i da gorivo nije skupo i da se ljudi oslanjaju na automobile, gde ce da parkiraju kad dodju na posao u BG ?
2. Interesi investiora - Nasi investitori ne misle na veliko niti je to moguce u Sbiji. Vise se gleda da se sagrade zgrade sto jeftinije, na sto manjoj povrsini sa sto vise stambenih jedinica i ako je moguce sto manje parking mesta, kako bi se maksimizovala zarada. Uzmi lovu sad, a sugra ko zna sta ce biti. Ne mogu da zamislim ni jednog investitora koji ce da eksproprise zemlju da pravi celo naselje sa kucama. To je veliko ulaganje a manja zarada. Bolje da napravi 10 zgrada i useli isti broj porodica.
3. Mentalitet kao posledica lose infrastukture - Svi bi hteli u centar, jer u centru mogu pesaka sve da obavim sve mi je relativno blizu. Ne mogu da zamilim nikog ko bi platio 150-200k za kucu sa placem 10km od centra. To je ljudima nezamislivo (plus je skuplja varijanta od stana). Pogledajte pregradja Beograda. Tamo zivi ko mora. Dosta ih nema ni kanalizaciju a i nema nekog sistema koji bi tako nesto obezbedio za npr 5 godina, nego ljudi su tu dok ne skupe pare da se presele na bolje mesto.
Shvatam ja da ima ljudi koji imaju para za tako nesto sto predlazes ali milslim da je to neka srednja klasa koja polako u srbiji izumire.
 
Na svakom koraku se pljuje po Amerima a sad nam treba naselje americkog tipa?

Ameri itekako imaju opcije sto se tice prevoza. Svaki milionski grad ima metro, vozove koji povezuju prigradska naselja... Njujork ima odlican metro i zeleznicu. Sijetl recimo ima autobusku stanicu pod zemljom. Samo sto su Ameri lenji ali u nekim slucajevima i dosta prakticniji od naseg mentaliteta. Kod nas se kuca gradi za vek vekova i to je to. Ljudi se jako tesko odlucuju na prodaju kuce u kojoj su odrasli. Emotivno se vezu za zemlju, nekretninu... A i trziste nekretnina kod nas je dosta cudno. Kucu u manjim gradovima je jeftinije kupiti nego praviti od temelja. Kod njih nije problem da se sve proda i da se preseli sa jednog kraja Amerike na drugi. Kuca se kupuje uvek sa garazom. Isto tako i stan ako se poseduje auto. Auto ne kupuju da bi im stajalo na ulici. Itd. Itd.
Naselja se ne prave kao kod nas, tako sto se prvo prave kuce pa onda ide sva ostala infrastruktura, asfalt, voda, struja, kanalizacija itd. Zato imamo primer Ovce, Borce i sl. naselja a takvih je po celoj Srbiji gde jedna jaca kisa napravi haos. Znaci narod razmislja: ja cu tu i tu da napravim kucu pa cu onda od drzave da trazim da mi resava sva pitanja i probleme. Kod Amera se prave citava naselja odjednom. I to mi se ne svidja nikako. Sve kuce lice jedna na drugu.

Da ne idemo dalje u off...
 
da je pameti, na to prostoru bi bio park kao košutnjak.
pošto je vodoizvorište, nema gradnje ali može park, sportski tereni, staze za pešačenje i bicikle.
zdravije bi ljudi živeli a ta šuma bi ohladia malo blokove leti i zagrejala ih zimi.
predgrađe za bogate beograđane bih gradio na potezu između jakova na istoku, bojčinske šume na zapadu, bečmena na severu i boljevaca na jugu.
biće odlična veza sa NBGD.
novi BGD će biti kolaps nakon svih izgradnji koje se pominju i logično je da će ko ima novac bežati odatle.
ali da bi se gradilo to naselje treba da se uvede kanalizacija celoj opštini surčin i obrenovac...
 
Moram nesto da kazem, i odlazim u off i zasluzio sam negativne poene ali ne mogu da se suzsrzim. Klasika, pola sata veceas cekanje na rampi Preljina. Prvo sam pomislio da je jaka guzva i na ENP i na rucnoj. Ali ne! :rant: zive duse nema na ENP! Pogpedajte sliku. Sam sam prosao! Ovde sad vec uopste nije bitan ni ENP ni rampa ni tag ni autoput. Ovo je veliki problem drustva. Ovo pokazuje kakvi smo mi. Ovo su ljudi kojima je osecaj za porodicu i kucu na zadnjem mestu u zivotu. Ovo su roditelji koji ne bi dali svojoj deci 2200 din i deca koja ne bi dala roditeljima 2200 din! Sve da nas bude sramota! Bedne pare! :notok: necu vise o ovome da pisem:)


batman forever kiss scene
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666608#p666608:jfxuod3s je napisao(la):
Bole Kop - MNE » Pet Okt 04, 2019 11:14 pm[/url]":jfxuod3s]Kupi led blinkere plavo crvene ko presretac ima 15e na aliju i svi se sklanjaju :)

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
sklanjaju se ako vozis superba ili a6. sa astrom G, 307 SW ili pasatom lubenicarom sa blinkerima se sklanjas samo u prvu pandursku stanicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666520#p666520:3goxwcof je napisao(la):
Nikola.Djurdjevic » Pet Okt 04, 2019 5:26 pm[/url]":3goxwcof]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666417#p666417:3goxwcof je napisao(la):
Earthmoving » Pet Okt 04, 2019 1:35 pm[/url]":3goxwcof]I jedna polugradska tema, ali mislim da je ovih 8-9km izmedju petlje Surcin i Novog Beograda, kada se spoji, odlican prostor za razvoj jednog sirokog predgradja americkog tipa, sa velikim placevima, bastama, sirokim a ne previskoim kucama... znaci nesto slicno vojvodjanskim okolnim selima, ali modernijem jer su ona radjena pre 200 godina. Mislim da Beogradu kao ponuda bas nedostaje ovakav vid novih nekretnina i kraja, teren je ravan, pogodan za to, a i relativno blizu i dobro povezan sa Novim Beogradom i gradom, mislim da bi bila odlicna kombinacija. Potrebno bi bilo isparcelisati placeve u tom prostoru izmedju petlje i NBg-a sa vecim placevima recimo min velicine po 20tak ari, isplanirati izmedju siroke ulice i trotoare, parkove i sve ostalo, skolu, dom zdravlja i sl. Prostor je cist i idealan za tako nesto, a zbog prilicne udaljenosti od centra, nije logicno tu zapocinjati gradnju nekih oblakodera.
file.php

Slazem se sa tobom i mislim da bi bilo lepo ali isto tako mislim da je to neizvodljive iz vise razloga:
1. infrastruktura - BG je jako siromasan sa infrastrukturom u poredjenju sa nekim americkim gradovima koji imaju naselja ovog tipa. U americkim naseljima se prevoz zasnima na automobilima. Zato je kod njih gorivo jako jeftinao jer i nemaju druge opcije. Stanovnici predgradja Njujorka imaju bar opciju zeleznice (LIRR) pa to koliko toliko zavrsava posao sto se tice prevoza ljudi. Recimo i da gorivo nije skupo i da se ljudi oslanjaju na automobile, gde ce da parkiraju kad dodju na posao u BG ?
2. Interesi investiora - Nasi investitori ne misle na veliko niti je to moguce u Sbiji. Vise se gleda da se sagrade zgrade sto jeftinije, na sto manjoj povrsini sa sto vise stambenih jedinica i ako je moguce sto manje parking mesta, kako bi se maksimizovala zarada. Uzmi lovu sad, a sugra ko zna sta ce biti. Ne mogu da zamislim ni jednog investitora koji ce da eksproprise zemlju da pravi celo naselje sa kucama. To je veliko ulaganje a manja zarada. Bolje da napravi 10 zgrada i useli isti broj porodica.
3. Mentalitet kao posledica lose infrastukture - Svi bi hteli u centar, jer u centru mogu pesaka sve da obavim sve mi je relativno blizu. Ne mogu da zamilim nikog ko bi platio 150-200k za kucu sa placem 10km od centra. To je ljudima nezamislivo (plus je skuplja varijanta od stana). Pogledajte pregradja Beograda. Tamo zivi ko mora. Dosta ih nema ni kanalizaciju a i nema nekog sistema koji bi tako nesto obezbedio za npr 5 godina, nego ljudi su tu dok ne skupe pare da se presele na bolje mesto.
Shvatam ja da ima ljudi koji imaju para za tako nesto sto predlazes ali milslim da je to neka srednja klasa koja polako u srbiji izumire.
Naprotiv, mislim da bi se to vrlo lagano prodalo po bezobraznim cenama estradi i toj ekipi, svi ovi sto zive sad po staroj pazovi i voze range rovere sa tablicama ST 999 XX.
Druga ciljna grupa bi bili ovi silni lekari stomatolozi i menadzeri sto imaju kucetine po lekinom brdu i najvise brdu na medaku, verujem da bi voleli da mogu da disu od komsije ipak.

Sve ovo pod uslovom da se napravi kvalitetno naselje, u rangu West 65, samo sa kucama.
Ovo je super ideja i ja bi prvi kupio kucu tu kad bi bile neke normalne cene :D
 
Za takvo neko "kvalitetno naselje" mora da se pojavi i neki Kvalitetan investitor.

Pa da otkupi privatne parcele i izgradi infrastrukturu, ako dobije izmenu PDR-a.
 
Vrh