Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sta bi sa onim informacijama da ce se glinena zatvoriti da bi popravili jos neke delove?
 
Како су Кизами и Рики ставили слике нема потребе да и ја то радим. Благодарим!. Како смо направили велики круг Тара-Београд-Књажевац-Тара. Ево неколико утисака. Прво увек сморно Дебело брдо. АП од Лајковаца до Обреновца одличан. Релативно смо брзо прошли до Аде 35мин. од силаска са АП-а. У Бг свуда хаос. На К10 на једном месту радови. Изашли код Ражња. Лоша деоница када се пређе Ап до укључивања на деоницу Алексинац-Сокобања. До Сокобање одлично, после опет лоше до Церовице и онда опет добар пут до Књажевца. Од Књажевца назад истим путем до скретања за Рибарску бању, Прилично добар пут све до Чачка ( Крушевац, Краљево ) После Чачка од Овчарско -Кабларске клисуре до Ужица на 8 места радови, на некима семафори. Од Ужица преко Кадињаче прилично лош пут до Заглавка. Радови код Дервенте од Перућца до Растишта. Сада су само краћи прекиди, постављају каблове и треба да се насипа, од асфалта изгледа ништа ове године ( видео ових радова ћу ставити на viewtopic.php?f=9&t=4387&p=662453&hilit=Тара#p662453 )
 
Lep pogled na surcinsku petlju. Ide to dobro.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F2INS3YdbCg[/youtube]

Edit:Lucanus vec postavio :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665476#p665476:1c3nwb0t je napisao(la):
StaraMo » Uto Okt 01, 2019 2:10 pm[/url]":1c3nwb0t]Igore izvini za off ali glavni adut protiv taga je njegova cena i maltretiranja oko dopune i praćenja kredita.

Napokon tu se stvari menjaju na bolje pojavom prvog operatera koji je ponudio postpejd tag za gradjane,manje više cena jeste ista za kupovinu uredjaja ali tu vam se završava sva problematika.Vaše je samo da ga zalepite na staklo i prolazite kroz Preljinu bez zaustavljanja.Racun pratite preko aplikacije i novac vam se automatski skida sa racuna.
Nadam se da će i Putevi uskoro početi sa takvom praksom i da je to definitivno jedan od načina da se ubrza saobraćaj što je uostalom i smisao autoputa.

Stara Mo ne slazem se s tobom izvini. Cena taga i cinjenica jeste maltreturanje oko uplate ne mogu biti razlog za izbegavanje taga zbog beznednosti. Jeste videli sta se desilo sa Babicem i kod tunela Sv Helena? Bezite daleko od rucnog placanja i ne idite u te trake posebno na velikim ceonim rampama. Necu da koristim EN pay operatera jer necu postepejd. Hocu pripejd. Hocu preko aplilacije karticom da upaltim npr 2000 din i da to trosim odmah po prolazu. Necu skidanje poatepejd sa kartice nakon par dana i sl. Hrvati imaju odlican sistem. Uvek mislite na bezbednost! Taguj prijatelja:)

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665853#p665853:2nj29osy je napisao(la):
Lucanus » Sre Okt 02, 2019 6:05 pm[/url]":2nj29osy]Koridori, emisija sa surčinske petlje
"Ni dolar više" :kafa:

https://youtu.be/x3rKuwyF8FU

Idu lepo radovi, ali nece to biti gotovo ove godine, ja sam uveren 100%. Posto uporno najavljuju 19. Decembar, ne znam koji ce biti izgovor kad probiju rok. Verovatno ono, iznenadilo nas hladno vreme, bolje da se polako uradi kvalitetno i da ostane generacijama, nego da zbrzimo, uz neizbezno "neki mesec gore dole, nije bitno, samo da bude kvalitetno"...
To da ne moze da se zavrsi za 2,5 meseca se vidi iz aviona (drona) jer na mestima nisu potpuno zavrseni ni zemljani radovi. Tu ide podloga, asfaltiranja, bankine, zastitne ograde od dovljaci, tehnicko opremanje, iscrtavanje linija, testiranje, tehnicki prijem. Gledajuci iste situacije na drugim deonicama, to se nigde nije odradilo za tako kratak period, pa nece ni ovde. Ali ovo ce definitivno biti deonica koja ce najmanje kasniti, uz onu Azvirt-ovu Dici-Preljina.
 
Odradilo se na glinenoj, za mesec dana, kad su ih upregli da mora u avgustu da se otvori.

ako dodje do odlaganja verujem da će da puste pred izbore u martu / aprilu
 
msksim1":2r8k3jnq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665476#p665476 je napisao(la):
StaraMo » Uto Okt 01, 2019 2:10 pm[/url]":2r8k3jnq]Igore izvini za off ali glavni adut protiv taga je njegova cena i maltretiranja oko dopune i praćenja kredita.

Napokon tu se stvari menjaju na bolje pojavom prvog operatera koji je ponudio postpejd tag za gradjane,manje više cena jeste ista za kupovinu uredjaja ali tu vam se završava sva problematika.Vaše je samo da ga zalepite na staklo i prolazite kroz Preljinu bez zaustavljanja.Racun pratite preko aplikacije i novac vam se automatski skida sa racuna.
Nadam se da će i Putevi uskoro početi sa takvom praksom i da je to definitivno jedan od načina da se ubrza saobraćaj što je uostalom i smisao autoputa.

Stara Mo ne slazem se s tobom izvini. Cena taga i cinjenica jeste maltreturanje oko uplate ne mogu biti razlog za izbegavanje taga zbog beznednosti. Jeste videli sta se desilo sa Babicem i kod tunela Sv Helena? Bezite daleko od rucnog placanja i ne idite u te trake posebno na velikim ceonim rampama. Necu da koristim EN pay operatera jer necu postepejd. Hocu pripejd. Hocu preko aplilacije karticom da upaltim npr 2000 din i da to trosim odmah po prolazu. Necu skidanje poatepejd sa kartice nakon par dana i sl. Hrvati imaju odlican sistem. Uvek mislite na bezbednost! Taguj prijatelja:)

I ja se izvinjavam ovde uglavnom i promovišem bezbednost a opet ako imas pripejd kao preovladjujuću opciju veća je šansa da korisnici po maglovitom jutru dodju na traku bez kredita i automatski ugrožavaju svoju bezbednost čekajući dopunu.

Enp i naplata bez zaustavljanja je i moj izbor pa kakva god bila a opet gledano i po analogiji sa mobilnim operaterima jer nekad dok nije bilo izbora svi smo bili pripejd a sada mislim da je postpejd trend.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665844#p665844:rkguzaiv je napisao(la):
Viper933 » Wed Oct 02, 2019 4:27 pm[/url]":rkguzaiv]Sta bi sa onim informacijama da ce se glinena zatvoriti da bi popravili jos neke delove?

Neće to pre aprila sledeće godine izgleda...
 
Obzirom da bi deo do Surčina do tada bio u saobraćaju i da bi promet sigurno bio povećan došli bi u problem da rampa Ub i rampa Lajkovac postaju mini čeone kao što je to sada Preljina..Za sada nema još nikakvih aktivnosti po tom pitanju pa sam mišljenja da će se to prolongirati za kasnije
 
Zašto da išta čačkaju na glinenoj kad sve super stoji? Nek ne diraju nista hihihihi.
Kad se AP spustamo niz Rudnik ka Ljigu ima jedan deo ulegnuca, i niko ne pominje saniranje pa nikom nista. Ne treba biti alav. Dok se rupe ne otvore nek se nista ne dira
 
Dobra stvar na Surcin-Obrenovac je sto iako ima sve manje vremena, ima sve vise masina po preostaloj duzini, sto moze ubrzati radove. E jedino ako par tacaka ne zavrse do roka pa zbog njih ne mognu puste tacno u terminu, mada I ako bude tako, to nece biti vise od 2-3% celokupnog posla, I za sad nema razloga da ih u tom slucaju ubrzo nakon toga ne zavrse.
Sto se tice opcije pustanja pred izbore, nista nije nemoguce ali to je bas daleko iza termina, a I ne znam dal se Kinezima isplati da udju u tu igru I uplicu se na jednu stranu tokom izbora. Posebno kad ta strana ima velike sanse da pretrpi neuspeh izlaznosti ispod 50% I time gubitka legitimiteta vlasti, pa sto da budu na brodu koji tone. Na Kineze vise lice neka win-win resenja nego ili-ili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665926#p665926:3gtulm7l je napisao(la):
nikolino » Sre Okt 02, 2019 11:37 pm[/url]":3gtulm7l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665853#p665853:3gtulm7l je napisao(la):
Lucanus » Sre Okt 02, 2019 6:05 pm[/url]":3gtulm7l]Koridori, emisija sa surčinske petlje
"Ni dolar više" :kafa:

https://youtu.be/x3rKuwyF8FU

Idu lepo radovi, ali nece to biti gotovo ove godine, ja sam uveren 100%. Posto uporno najavljuju 19. Decembar, ne znam koji ce biti izgovor kad probiju rok. Verovatno ono, iznenadilo nas hladno vreme, bolje da se polako uradi kvalitetno i da ostane generacijama, nego da zbrzimo, uz neizbezno "neki mesec gore dole, nije bitno, samo da bude kvalitetno"...
To da ne moze da se zavrsi za 2,5 meseca se vidi iz aviona (drona) jer na mestima nisu potpuno zavrseni ni zemljani radovi. Tu ide podloga, asfaltiranja, bankine, zastitne ograde od dovljaci, tehnicko opremanje, iscrtavanje linija, testiranje, tehnicki prijem. Gledajuci iste situacije na drugim deonicama, to se nigde nije odradilo za tako kratak period, pa nece ni ovde. Ali ovo ce definitivno biti deonica koja ce najmanje kasniti, uz onu Azvirt-ovu Dici-Preljina.

Ja bas mislim da ce biti gotovo do Nikoljdana, optimizam ne temeljim na slepom verovanju kinezima (mada su odradili odlican posao) koliko na satelitskim snimcima. Svakog dana se vidi napredak ali bukvalno. Skoro 90 % radova je zavrseno, realno, treba im jos malo lepog vremena da asfaltiraju petlje, most su vec krenuli da asfaltiraju (jednu traku).
Videcemo :)
 
Како год да буде до Нове године ће се завршити и источни крак и Сурчин-Обреновац. Тада тренутна власт нема више помпезних отварања и враћа се све у стварност!
 
msksim1":2800lpt2 je napisao(la):
Necu da koristim EN pay operatera jer necu postepejd. Hocu pripejd. Hocu preko aplilacije karticom da upaltim npr 2000 din i da to trosim odmah po prolazu. Necu skidanje poatepejd sa kartice nakon par dana i sl. Hrvati imaju odlican sistem. Uvek mislite na bezbednost! Taguj prijatelja:)


Maksime tvoje želje su za Puteve zapovest,znam da je off,izvinjavam se, ali i dobra prilika da svi koji koriste A2 posete N.S i reše probleme sa guzvama na Preljini


be7d978f05879c04c7a4e181aeb4cc0e.jpg
 
Da Miro ,još bih dodao da je ovo je prva normalna akcija od 2007,očigledno stvari idu na bolje..
 
Tag treba gratis da ide uz recimo uplatu 1500-2000 dinara. Ionako traje dok traje baterija.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Imate i na Eko pumpi da ga uzmete preko bodova, al stize sa kreditom 2000 rsd tako da je efektivno besplatan
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665944#p665944:9y6ziva7 je napisao(la):
StaraMo » Čet Okt 03, 2019 5:18 am[/url]":9y6ziva7]
msksim1":9y6ziva7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665476#p665476 je napisao(la):
StaraMo » Uto Okt 01, 2019 2:10 pm[/url]":9y6ziva7]Igore izvini za off ali glavni adut protiv taga je njegova cena i maltretiranja oko dopune i praćenja kredita.

Napokon tu se stvari menjaju na bolje pojavom prvog operatera koji je ponudio postpejd tag za gradjane,manje više cena jeste ista za kupovinu uredjaja ali tu vam se završava sva problematika.Vaše je samo da ga zalepite na staklo i prolazite kroz Preljinu bez zaustavljanja.Racun pratite preko aplikacije i novac vam se automatski skida sa racuna.
Nadam se da će i Putevi uskoro početi sa takvom praksom i da je to definitivno jedan od načina da se ubrza saobraćaj što je uostalom i smisao autoputa.

Stara Mo ne slazem se s tobom izvini. Cena taga i cinjenica jeste maltreturanje oko uplate ne mogu biti razlog za izbegavanje taga zbog beznednosti. Jeste videli sta se desilo sa Babicem i kod tunela Sv Helena? Bezite daleko od rucnog placanja i ne idite u te trake posebno na velikim ceonim rampama. Necu da koristim EN pay operatera jer necu postepejd. Hocu pripejd. Hocu preko aplilacije karticom da upaltim npr 2000 din i da to trosim odmah po prolazu. Necu skidanje poatepejd sa kartice nakon par dana i sl. Hrvati imaju odlican sistem. Uvek mislite na bezbednost! Taguj prijatelja:)

I ja se izvinjavam ovde uglavnom i promovišem bezbednost a opet ako imas pripejd kao preovladjujuću opciju veća je šansa da korisnici po maglovitom jutru dodju na traku bez kredita i automatski ugrožavaju svoju bezbednost čekajući dopunu.

Enp i naplata bez zaustavljanja je i moj izbor pa kakva god bila a opet gledano i po analogiji sa mobilnim operaterima jer nekad dok nije bilo izbora svi smo bili pripejd a sada mislim da je postpejd trend.

Da to jesi u pravu. Nasi ljudi zbog lenjosti ali zbog nedistatka novca da dopune na vreme odu i na rampu da dppune ato takodje nije bezbedno. Putarina se dopunjuje na pumpi. Neki takodje glume gospodu i imponuje im sto pruzaju ruku na rampi kao velika gospoda i gazde. Sve u svemu nasa kultura je nula okreni obrni:(
 
Ne znam, nesto trenutno mi to I nije tolko interesantno. Da su krenuli Cacak-Pozega, to bi bilo zanimljivije za videti kao novo, ovde je vec sve vise manje gotovo sem asfalta.
 
Vrh