Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Свакако постоји могућност да се отварањем Обреновац-Сурчин, чеп из Умке пребаци на Остружнички мост све док мост за други смер не буде завршен. Овај мост ће покупити део саобраћај са АП МВ, али и локалног саобраћаја Обреновац Београд, али треба имати увиду и да ће се део саобраћаја пребацити са моста, тј возила из сремског БГ, као и возила из правца НС и ЗГ више неће имати потребе да иду на Остружнички мост када иду за Западну Србију, тако да видећемо. У сваком случају на мосту је већ велика гужва, и изградња путог профила целом дужином обилазнице би требао да буде први приоритет.
 
Па чак су и они то схватили након 20-так година. Срећа раде кинези па можда и буде готово до 2022-е. Можда!
 
Ja koliko sam pratio most je uskoro gotov. Obilaznica je na dugom štapu ali most ce uskoro. Zna li neko tacan datum ?
 
За мост је први рок био август. Не верујем да га могу завршити пре Нове године. Мада је и то питање, због начина градње. Премотај мало постове уназад, биће ти јасније.
 
Priča oko dva savska mosta, Ostružničkog na obilaznici i ovog na K11, priča koju su gradile jedna kopmanija iz stare, germanske velesile, svojevremeno poznate po disciplini, postovanju rokova, kvalitetu... i jedna kompanija iz nove velesile - Kine. Kašnjenje Strabaga nije bilo samo na ovom mostu, nego i na drugim, mnogo manjim projektima (npr naplatna rampa Vrcin, osramocena rekonstrukcija Trga Republike), pa je teško za sve to reći da je "izuzetak". I tako smo dobili situaciju, da su Kinezi, za slično vreme, podigli totalno novi most preko Save, a ovi za 2 godine nisu mogli ni drugu traku mosta da dignu, i to mosta koji je vec imao i sve stubove u reci i izgradjenu prvu traku. Verovatno da je prica malo slozenija od ove, ali ovo je simoblicna slika o promeni sveta, o promeni slike, o promeni reputacije Kineza i Austrijanaca. Od onih koji imaju nekvalitetne proizvode, se doslo do toga da bolje i brze zavrsavaju najslozenije objekte poput mostova, mnogo brze od izvikanih, a preskupih zapadnjaka... Duhovna dekadencija Zapada se sad manifestuje i na materijalnom planu, a uspon Istoka...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667426#p667426:23idtjc7 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Okt 07, 2019 12:37 pm[/url]":23idtjc7]Priča oko dva savska mosta, Ostružničkog na obilaznici i ovog na K11, priča koju su gradile jedna kopmanija iz stare, germanske velesile, svojevremeno poznate po disciplini, postovanju rokova, kvalitetu... i jedna kompanija iz nove velesile - Kine. Kašnjenje Strabaga nije bilo samo na ovom mostu, nego i na drugim, mnogo manjim projektima (npr naplatna rampa Vrcin, osramocena rekonstrukcija Trga Republike), pa je teško za sve to reći da je "izuzetak". I tako smo dobili situaciju, da su Kinezi, za slično vreme, podigli totalno novi most preko Save, a ovi za 2 godine nisu mogli ni drugu traku mosta da dignu, i to mosta koji je vec imao i sve stubove u reci i izgradjenu prvu traku. Verovatno da je prica malo slozenija od ove, ali ovo je simoblicna slika o promeni sveta, o promeni slike, o promeni reputacije Kineza i Austrijanaca. Od onih koji imaju nekvalitetne proizvode, se doslo do toga da bolje i brze zavrsavaju najslozenije objekte poput mostova, mnogo brze od izvikanih, a preskupih zapadnjaka... Duhovna dekadencija Zapada se sad manifestuje i na materijalnom planu, a uspon Istoka...
Svojevremeno am postavio post u vezi dinamike izgradnje ova dva mosta. Strabagov je počeo da se gradi godinu dana pre kineskog. Pri tom, Strabagov je imao izvedene stubove, prilaz... Kineski ništa. Kineski se završava uskoro, a Strabagov?
 
Earthmoving":1ladzyde je napisao(la):
Priča oko dva savska mosta, Ostružničkog na obilaznici i ovog na K11, priča koju su gradile jedna kopmanija iz stare, germanske velesile, svojevremeno poznate po disciplini, postovanju rokova, kvalitetu... i jedna kompanija iz nove velesile - Kine. Kašnjenje Strabaga nije bilo samo na ovom mostu, nego i na drugim, mnogo manjim projektima (npr naplatna rampa Vrcin, osramocena rekonstrukcija Trga Republike), pa je teško za sve to reći da je "izuzetak". I tako smo dobili situaciju, da su Kinezi, za slično vreme, podigli totalno novi most preko Save, a ovi za 2 godine nisu mogli ni drugu traku mosta da dignu, i to mosta koji je vec imao i sve stubove u reci i izgradjenu prvu traku. Verovatno da je prica malo slozenija od ove, ali ovo je simoblicna slika o promeni sveta, o promeni slike, o promeni reputacije Kineza i Austrijanaca. Od onih koji imaju nekvalitetne proizvode, se doslo do toga da bolje i brze zavrsavaju najslozenije objekte poput mostova, mnogo brze od izvikanih, a preskupih zapadnjaka... Duhovna dekadencija Zapada se sad manifestuje i na materijalnom planu, a uspon Istoka...
Earth pod hitno da upises FDU, definitivno nešto se menja.

https://youtu.be/4L_3JrRSMQ4
 
Stvarno veruješ da je Strabag, ovaj koji radi kod nas austrijska firma? U punom smislu?
Što se Kineza tiče znam da trenutno prave 15000km autoputa godišnje u Kini, 7-8000km pruga itd. Da su zemlja koja ima trenutno najveću mrežu autoputeva u svetu.
Pogledajte Klarksonovu epizodu o Kini cinični Ebglezi su bili zapanjeni autoputevima tamo.
U Kini se proda više elektricnih automobila nego u ostatku sveta.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Hvala za slike. U, pa ima jos posla ovde. Sem asfaltiranja, treba i ograda, pesacke staze, eventualne bandere za svetlo...
 
Nije samo kod nas Strabag traljav u Hrvatskoj ista stvar ;
Granicni prelaz kod Dubrovnika ( Ivanica ) kasne preko godinu dana, ne mogu da se setim koji most rade isto ogromno kasnjenje ,saobracajnice oko Peljaskog mosta i jos dosta primera da ne nabrajam.Ne znam kako funkcionisu ali ime koje nose ne opravdava njihovo ponasanje .
Ali zemljani sve objasni.
 
Sto se tice pitanja da li verujem da je Strabag ovde austrijska firma? Da, verujem, jer njome se odatle upravlja. Recimo, kod nabavke mehanizacije tih rudarskih I gradjevinskih stranih firmi ovde, gotovo uvek se prati matična politika.
Ali Strabag mi je ovde I iz drugih razloga interesantan. Kinezi, Azeri, a uskoro bi trebali I Turci I Ameri, finansiraju neke gradnju nekih autoputeva, pa mi je logicno trazena kontrausluga da I njihove firme rade. Nasuprot njima, Strabag je cisto parazitska firma ovde koja ne daje nista, a samo kupi kajmak koji ljudi odavde placaju: most na Savi, naplatna Vrcin, Trg Republike... Takodje, pokupovali su I par lokalnih putarskih firmi da bi nas preko budzeta muzli za odrzavanje puteva u tim krajevima. Evo gledam, njihovi ljudi odrzavaju, sisaju travu I na ovom K11 kod Uba. Te I takve poslove treba rade domace firme, a ne dodje neka pijavica parazitira. A ko da pare za kredit - izvoli mozes I ti da radis. Usluga za uslugu.
 
To je "kao" austrijska firma. Služi za "šišanje" i korupciju.
Kao što imamo "izraelske i arapske " investitore.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Miro i ovo je preoptimisticno.Znajuci da uvek " pogresi" barem godinu dana .
Nece ovo pocinjat dok ne zavrse kod Rače onda se mozda presele .
 
Каже почетак радова 2021. Треба најмање три године. Значи око 2025-е ће бити, ако буде света до тада! :)
 
Cudan je ona dr ekonomista, kada je pre neki dan podrzala monopol (taksista), umesto trzisnu konkurenciju.
A sto se tice Pozega-Kotroman, I ja sam se razocarao, doduse pre par sedmica kad je prosli put bila ta vest da se sad pocinje 20tak km kroz Srem do Bosne, a za ovaj duzi, tezi I vazniji deo neka bla bla prica o dokumentaciji. Kao gore zavrsena tako brzo, a ovde nije mogao bar ni delic dokumentacije od recimo 10tak km da se zavrsi I gradnja pocne. Tako da sam skeptican da ce sa Turcima ista I ubuduce biti oko tog pravca. A I nisu Turci Kinezi pa da imaju tolko para, I da manje pricaju a vise delaju, tako da ne znam bas dal ce od toga sa njima ista biti.
 
Pogotovo sto Erdogan nije stabilan na vlasti u svojoj zemlji. Da je sve na njihovim izborima ostalo kao pre ovo bi po meni bilo izvesnije.

A necu komentarisati nicije postavljenje i diplome jer za mene je najveca budalastina Vulin kao ministar igde i onaj Krkobabic koji ce da preporodi selo( kao sto je Poštu verovatno).
 
Цела земља је пародија! Логички кад размишљам ствар је интереса. Деоница преко Котромана, коме је потребна? Лако се добије одговор на то и зашто је Турска у игри! Цео свет почиње да се љуља, па ћемо видети коме иду опанци а коме обојци!
 
Majstore zasto onda Sarajevo nece da cuje za pravac preko Kotromana?
Zasto smatrate da Srbija nema interesa za ovaj pravac?
Da budemo jasni ovo nikad nece biti finansiski isplativo.
Citam neki clanak znate gde je Srbija prosledila najvise donacija u Republici Srpskoj u Trebinje ! Juce na konferenciji za medije sa Erdoganom Vucic pominje da se mora bolje povezat Trebinje sa Beogradom preko ovog autoputa !
Ja mislim da ovo nije slucajno ,citam u danasnjoj stampi ambasador Srbije u BiH u poseti Trebinju i izjavljuje"zavrsavajte trenutne projekte stize novac za sledece" a ako znamo ko je trenutni ambasador u BiH sve postaje dosta jasnije.Da ne spominjem zajednicku gradnju hidropotencijala na Drini u Foči.
Ja ne verujem u slucajnosti i ovoj famozni autoput Sarajevo-Beograd je cisti spin .Ovo je jednostavno povezivanje Beograd-Banja Luka i drugi kraj veza sa istocnim delovima Republike Srpske i nista vise.
Nego odoh skroz van teme .
O ozbiljnosti drzave je sve receno kad vidimo ko je sve ministar ...
 
Дарко они хоће да АП иде преко Горажда, у томе је цела цака! Наш интерес је да се обиђе Горажде од Вишеграда ка Чајничу и Фочи. На том примеру ће се све видети!
 
Vrh