Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da li moze slika Kolubarsko-savskog mosta sa Sentinela ili informacija da li se most “zacrneo”? Hvala
 
Reklo bi se da rade na jednoj traci. Krcan je rekao pripremu za asfalt
 
Jedan mali,.malecki off u temi. Kako najbrze i najkrace stici do centra nove pazove a da se ne ide batajnickim drumom? :grand:
 
Prvenstveno mislim na petlju sa starog novosadskog ka bataji koja se nikad nece zavraiti i nemogucnost da se sa one naredne petlje posle petlje banovci skrene ka Novoj Pazovi. Takva ind zona a nikako sa autoputa doci do nje!
 
o ovome sam vam pisao... žuto...
maltene je paralelan sa postojećim putem desnom obalom, razlika je samo prelasci preko reke.
to bi pomoglo i da neko ko živi na petlovo brdu može od orlovače kraće da stigne na AP a ne da ide do surčina pa nazad ili da ide preko klizišta i bariča.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654389#p654389:2h23kebj je napisao(la):
msksim1 » Wed Aug 28, 2019 10:22 pm[/url]":2h23kebj]Prvenstveno mislim na petlju sa starog novosadskog ka bataji koja se nikad nece zavraiti i nemogucnost da se sa one naredne petlje posle petlje banovci skrene ka Novoj Pazovi. Takva ind zona a nikako sa autoputa doci do nje!

Ta petlja posle petlje Banovci je petlja Nova Pazova i sa nje se logično može doći u Novu Pazovu, a industrijska zona je na 200m od petlje i ima direktan izlaz na autoput. Čak i sve navigacije to pokazuju normalno osim Google maps, na kojem ta petlja nije nacrtana do kraja, pa prikazuje totalne gluposti kada se traži trasa.

Imaš 3 varijante:
1. Najbrža - direktno obilaznicom i autoputem
2. Kompromisna (najpametnija) - starim autoputem za Novi Sad, pa obići Bataju autoputem i izaći na petlji Nova Pazova
3. Najkraća - starim autoputem za Novi Sad do pred Batajnicu, pa kroz Batajnicu i starim putem u Novu Pazovu

Ako je prioritet brzina i da ne bude cimanja, onda varijanta 1. Ako samo treba da se stigne bez cimanja, ali i da se malo uštedi, onda varijanta 2 je najbolja jer se obilazi Batajnica kompletno, pogotovo što su ovih dana tamo radovi. Ako je prioritet da bude što kraće, onda varijanta 3.
Zavisi takođe u koji deo se ide. Ako se ide u neki deo bliže Batajnici, onda preko Batajnice je ok, ako se ide u industrijsku zonu onda varijanta 1 ili 2. Ja sam kao referentnu tačku uzeo centar naselja za slike dole.

Postoje još 2 varijante tj. jedna preko Ugrinovaca i Busija a druga preko Krnješevaca i Vojke, koje su sličnih kilometraža kao gore ponuđene, ali su sporije i napornije, pa se koriste samo kada treba da se izbegne nešto na "glavnim" varijantama.

Izvinjavam se za off, samo sam hteo pomoći čoveku, pošto mi je ovo dobro poznat teren.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654395#p654395:49w4nztr je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sre Avg 28, 2019 11:32 pm[/url]":49w4nztr]o ovome sam vam pisao... žuto...
maltene je paralelan sa postojećim putem desnom obalom, razlika je samo prelasci preko reke.
to bi pomoglo i da neko ko živi na petlovo brdu može od orlovače kraće da stigne na AP a ne da ide do surčina pa nazad ili da ide preko klizišta i bariča.
file.php
Mislim da je Kriminalno da se više razglaba i mašta o ovim varijantama, levim desnim obalama Save, klizištima, itd kako bi se uštedelo ravno 8km. Evo dacu vam ja 80 RSD za gorivo kad krenete ka Čačku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654425#p654425:mviv7d1r je napisao(la):
NoLimit » 29 Aug 2019 12:16 am[/url]":mviv7d1r]
Imaš 3 varijante:
file.php

file.php

file.php
Дакле, канда и до Нове Пазове (и Новог Сада) пут води помало "изокола"...
Зашто се онда прибојавамо да људи из центра Београда ка Обреновцу и Чачку неће возити преко Остружнице и Сурчина?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654442#p654442:771z4foy je napisao(la):
pwl » 29 Aug 2019 04:43 am[/url]":771z4foy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654395#p654395:771z4foy je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sre Avg 28, 2019 11:32 pm[/url]":771z4foy]o ovome sam vam pisao... žuto...
maltene je paralelan sa postojećim putem desnom obalom, razlika je samo prelasci preko reke.
to bi pomoglo i da neko ko živi na petlovo brdu može od orlovače kraće da stigne na AP a ne da ide do surčina pa nazad ili da ide preko klizišta i bariča.
file.php
Mislim da je Kriminalno da se više razglaba i mašta o ovim varijantama, levim desnim obalama Save, klizištima, itd kako bi se uštedelo ravno 8km. Evo dacu vam ja 80 RSD za gorivo kad krenete ka Čačku.
U redu. To Vam je 438 miliona dinara godišnje, da zaokružimo na 3.7mil eura godišnje. Plaćate kešom ili karticom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654357#p654357:1iy0bmzu je napisao(la):
nikolino » Sre Avg 28, 2019 9:18 pm[/url]":1iy0bmzu]Danas razmisljam kako je zeznuto preko Umke i Barica i razmisljam da samo treba malo sacekati, 18. Decembar je blizu. A onda sedim u kafani i cujem nekog geometra sa terena kako prica da Surcin - Obrenovac nece biti gotov jos godinu dana. Bez obzira sto ce na prolece izbori. Glupo mi da ga pitam sta je razlog. Cak kaze da mozda ne zavrse ni do kraja sledece godine. Sedim i placem. Nikad nisam verovao u takve price, ali kad vidim koliko ih se obistinilo... :o
Zna li neko nesto, da li se vec pisalo, da ne citam 30 strana unazad? Recite mi, lupite mi samar...
Geometra udarila suncanica :laugh:
 
Kad smo kod Milosa Velikog, juce sam isao za Valjevo preko autoputa, iskljucio se u petlji Lajkovac i nastavio ka Valjevu. Vratio sam se istom rutom.
Utisci su sledeci:
Krenuo sam iz Beograda iz Jurija Gagarina, preko mosta na Adi i nastavio dalje Obrenovackim putem. Vremenski, trebalo mi je oko nepunih 20 minuta do Umke. Ostalih pola sata vozio sam u koloni i tako presao ostatak puta do ukljucenja na autoput. 2 patrole policije, jedna u Umki, jedna u Baricu. Ono sto mi je sada privuklo paznju jeste koliko je vozila u popodnevnom spicu i koliko je ovaj pravac preopterecen (krenuo sam iz Beograda oko 16h).
Takodje, veliki broj autobusa gradskog prevoza (koji staju kod svake druge bandere, stanice su uglavnom u istom nivou sa putem bez prosirenja istog). Veliki broj pesaka posebno u Umki i Baricu, veliki broj kamiona, sto manjih, sto slepera...
Iskreno, put je u veoma losem stanju, steta sto nadlezni nisu ranije poceli neku rehabilitaciju istog, prosirivanje ili slicno, ovako mi je zao ljudi sto svaki dan putuju do Beograda i nazad jer je naporno, posebno kada su temperature preko 30.
Put do Valjeva je trajao oko sat i po, u povratku (oko 20h) oko sat i 5 minuta sa veoma frekventnim saobracajem posebno od Obrenovca do Beograda.

Iskreno, jedva cekam pustanje deonice do Surcina, bar ce ljudi u okolini Obrenovca da prodisu a i mi ostali nadam se :D
 
Pitanje za Lučance- da li je nekome placena eksproprijacija?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654395#p654395:14y2ps1e je napisao(la):
dobri_samaricanin » 28 Aug 2019 10:32 pm[/url]":14y2ps1e]o ovome sam vam pisao... žuto...
maltene je paralelan sa postojećim putem desnom obalom, razlika je samo prelasci preko reke.
to bi pomoglo i da neko ko živi na petlovo brdu može od orlovače kraće da stigne na AP a ne da ide do surčina pa nazad ili da ide preko klizišta i bariča.
file.php
Iz bezbednosnih razloga ne može petlja da se pravi na mostu, morala bi da se udalji barem onoliko koliko je udaljena ostružnička petlja sa druge strane reke.

PS: Kad se priča o saniranju klizišta, svi se hvataju čisto saobraćajnog aspekta, koji nesumnjivo ima veliki značaj, ali malo ko pominje značaj trajnog rešavanja i osposobljavanja poljoprivrednog i građevinskog zemljišta u količinama od nekoliko kvadratnih kilometara. Manji deo te zemlje trenutno nema nikakvu vrednost, a veći deo ima nešto umanjenu vrednost. Ekonomska dobit bi bila enormna, i znatno bi nadmašila vrednost investicije. Osim toga nekoj generaciji će svakako zapasti da se pozabavi time, ne može se večno pustiti zemlja da kliza u Savu.
 
Ubacen put u google maps
Jos uvek ne izlazi u zadatoj ruti ali to ce trajati dan dva
 
@Goje
"Iz bezbednosnih razloga ne može petlja da se pravi na mostu, morala bi da se udalji barem onoliko koliko je udaljena ostružnička petlja sa druge strane reke."

Kao sto je udaljena petlja na Mostu na Adi recimo ili petlje na Gazeli.
 
И Газела је аутопут. А и нова петља Предејане је на мосту.

Него, у праву си за клизиште, мораће то неко једном да санира, али, мислим да је исправно што нису везана два тако велика пројекта. Нисмо ми баш најорганизованији, ко зна колико би све заједно коштало - колико би се стварни трошкови разликовали од планираних, колико би трајало итд. Слутило би то мени на повелик дебакл. Можда је могло да се да Кинезима да уједно санирају клизиште и изграде пут, или да, чак, они предложе оптимално решење, с обзиром да се њихово искуство градње по неповољним теренима сада не може мерити ни са чијим. Мада, није се вероватно ни знало да ће Кинези градити толико по Србији.

Елем, биће прилике да се санира клизиште - рецимо, ако једном будемо градили озбиљну пругу за Обреновац.
 
To su sve izuzeci (gradsko tkivo, gusta mreža petlji, teren u Grdelici...), iznuđena rešenja i nisu uporedivi sa ovim primerom.

A što se tiče klizišta, nije mi cilj da mrtvom magarcu kriv *"%&%/ ispravljam, samo ukazujem na širu sliku.
 
@Goje
"PS: Kad se priča o saniranju klizišta, svi se hvataju čisto saobraćajnog aspekta, koji nesumnjivo ima veliki značaj, ali malo ko pominje značaj trajnog rešavanja i osposobljavanja poljoprivrednog i građevinskog zemljišta u količinama od nekoliko kvadratnih kilometara. Manji deo te zemlje trenutno nema nikakvu vrednost, a veći deo ima nešto umanjenu vrednost. Ekonomska dobit bi bila enormna, i znatno bi nadmašila vrednost investicije. Osim toga nekoj generaciji će svakako zapasti da se pozabavi time, ne može se večno pustiti zemlja da kliza u Savu."
Bravo za komentar. Bilo bi lepo da se konačno gleda šira slika.
 
Predlažem da otvorite temu u Radionici nap. "Beograd - Obranovac", da se tamo

raspravlja i o klizištu . . ili da se spremi jedno 100mil € i angažuje kineska firma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654395#p654395:3bqy7jcd je napisao(la):
dobri_samaricanin » 28 Aug 2019 10:32 pm[/url]":3bqy7jcd]o ovome sam vam pisao... žuto...
maltene je paralelan sa postojećim putem desnom obalom, razlika je samo prelasci preko reke.
to bi pomoglo i da neko ko živi na petlovo brdu može od orlovače kraće da stigne na AP a ne da ide do surčina pa nazad ili da ide preko klizišta i bariča.
file.php
Obrenovac-Surčin je trasiran ovako zato što je svuda oko izabrane trase zemljište pod zaštitom (vodoizvorište) i nikakva gradnja nije dozvoljena. Direktnija trasa koju predlažeš je ekonomski ispravnija a ekološki nedozvoljena. Dozvola za direktnu trasu jednostavno ne bi mogla biti izdata. S druge strane, zabrana izgradnje se odnosi samo na objekte koji apliciraju za dozvolu dok svi drugi koji ne žele da traže dozvolu za gradnju, ovaj problem ili bolje reći "preprekicu" rešavaju ignorisanjem zakonskih organa RS, ili u najgorem slučaju podmićivanjem istih. Tako da smo došli do situacije u kojoj država Srbija ne može da gradi u tom području dok njeni bivši visoki predstavnici to mogu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654529#p654529:m6w97zb9 je napisao(la):
dragan » 29 Aug 2019 11:39 am[/url]":m6w97zb9]Predlažem da otvorite temu u Radionici nap. "Beograd - Obranovac", da se tamo

raspravlja i o klizištu . . ili da se spremi jedno 100mil € i angažuje kineska firma.

Kao da je 100mil € neka cifra :wink:

https://www.telegraf.rs/sport/fudbal/30 ... ov-stadion
 
Vrh