Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Mislim da ne gresis, Nbg je unisten neplanskom gradnjom i za sad ga spasava samo to sto je inicijalno bio dobro projektovan. Tek ce trpeti i zbog A2 i zbog drugih poslovno stanbenih projekata koji se trenutno realizuju u toj opstini i u Zemunu, ali to je prica za neku drugu temu.
 
Vrtimo se stalno oko jedne te iste priče, ali opet doduše ovo je forum i ovde svi treba da iznosimo svoja mišljenja i iskustva ne da bi nekog učili već da bi iz samih diskusija izašli pametniji. Moje zapažanje, a verujem i od dosta ljudi : besmisleno je što se pravi ovaj levi prilaz, tj besmilseni su izgovori da je odabrana leva strana zbog klizišta ili tranzita ka severu kada za taj tranzit ka severu upravo postoji skoro pa pravolinijska autoputna obilaznica sa sve mostom preko Save koja je upravo za to i smišljena. Taj izgovor prosto nema smisla..dakle, imamo sada novi most kod Obrenovca koji je napravljen da prihvati saobraćaj sa zapada, pa onda imamo par km dalje takođe most koji je smišljen da primi manje-više isti promet, pa onda na kraju, za Beograd, imamo još jedan most na Adi koji je takođe tu nasađen da primi taj promet iz pravca Obrenovca, pa ako ni tu nekome ne odgovara, eto ga i most Gazela. Dakle, prosto je, ja se uvek držim one rečenice Brajana Trejsija - ako moraš da gutaš žabu, prvo progutaj onu najveću. Naša najveća žaba jeste bilo to klizište, i umesto što neko kaže, bacanja para na neke sulude projekte, da se sredilo to, mi bismo sada imali daleko bolju situaciju. Autoput Beograd-Obrenovac, i mogućnost da neko ode na sever preko obilaznice - odlično rešenje. Eventualno, da se pristupilo izradi ove saobraćajnice NBG-Surčin kao alternativa prilasku sa Šidskog autoputa koji je postao prilično prometan. Sa saniranjem tog klizišta i igradnjom tog puta najviše bi profitirao upravo Obrenovac jer bi on postao važan čvor - otvara se mogućnost da se napravi brzi put na mestu postojećeg ka Šapcu, onda imate odličnu vezu BG-Obrenovac-Šabac-Loznica-Republika Srpska...meni je ovo rešenje levom obalom besmisleno ako je predloženo kao jedino. Prihvatio bih bez problema da je to za sada glavni pravac, dok se ne uradi sanacija klizišta, makar trajala 5-6 godina...ali, to se vidim, ne planira, bar ne od ove vlasti.
 
Искрено уз ово да би лепо повезали треба да Савску магистралу прошире у пуни аутопут барем до петље Баново Брдо, а најбоље је можда и дотерати скроз до Мостара (али би то било већ доста скупље)
 
Претеран се значај даје томе којом страном реке иде друм и колико пута се прелази река. Не постоји никакво сужење нити рампа на мостовима и, прелазио Саву једном, два или четири пута - за возача је исто. Из Инзбрука се за Салцбург и Беч аутопутем вози - преко Немачке: док нема границе, све је ОК.

Сматрајте нову трасу обилазницом око Умке, јер она то и јесте.
 
Mislim da treba otvorit drugu temu o pevezanosti Obrenovca sa Beogradom a ovde pratit izgradnju autoputa Miloš Veliki .
 
Ja mislim da je I u selima sa par desetina vozila na sat po Srbiji retkost da zaobilaze čak 10tak km kolko ce biti ovo za 70% saobracaja, od Obrenovca preko Surcina nazad ka Ostruznici. Al eto Beograde imade sto cak ni retka sela nemaju. Ja mislio ona "Na Terazije preko Male Azije" šala, kad ono vraća se u velikom stilu u 21.veku.
 
Занимљиво, на гугл мапама још увек нема АП од Обреновца до Љига, када се пребаци на сателит-лепо се види!
 
Što se tiče imena autoputa - Miloš Veliki, da li su ovi koji su dali ime objasnili da li je to deo samo ovo sad od Obrenovca do Cacka, ili pod to ime podpada I sremski deo do Surčina, kao I deo skroz do granice sa Cg?
Ako se dobro secam K11 je u pocetku kada je formirana ideja, podrazumevao I deo do Vrsca, tj rumunske granice. Da li to znaci da K11 I Milos Veliki nisu isti autoput? Da li to znaci da se odustalo od dela ka Vrscu ?
Mislim kad su pametni da izaberu imena, mogli su I nama glupima ove sitnice objasne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654093#p654093:2itta9ns je napisao(la):
ime32 » Sre Avg 28, 2019 9:30 am[/url]":2itta9ns]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654001#p654001:2itta9ns je napisao(la):
Perkan » Uto Avg 27, 2019 11:09 pm[/url]":2itta9ns]
Smorno smorno smorno... hajde da se fokusiramo na konstruktivnije stvari...

Perkane, druze, sta je za tebe konstruktivno? Da li si ti tvojim postom na ovom forumu ikada doprineo boljoj izgradnji pa da ga nazoves konstruktivnim?

Ja se trudim koliko mogu, ali nije moje da sudim...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654201#p654201:28t455la je napisao(la):
Earthmoving » Sre Avg 28, 2019 1:39 pm[/url]":28t455la]Što se tiče imena autoputa - Miloš Veliki, da li su ovi koji su dali ime objasnili da li je to deo samo ovo sad od Obrenovca do Cacka, ili pod to ime podpada I sremski deo do Surčina, kao I deo skroz do granice sa Cg?
Ako se dobro secam K11 je u pocetku kada je formirana ideja, podrazumevao I deo do Vrsca, tj rumunske granice. Da li to znaci da K11 I Milos Veliki nisu isti autoput? Da li to znaci da se odustalo od dela ka Vrscu ?
Mislim kad su pametni da izaberu imena, mogli su I nama glupima ove sitnice objasne.
Добро питање Земљани. Како је Милош био Велики, ваљда ће и АП од границе до границе бити Велики!
 
Ja sam nekoliko puta ovde spomenuo da ću uvek radije kružiti i preći preko 20 km više ako to znači veću bezbednost i brzinu. Ovde se radi o prostoj neodgovornosti i nemaru prema sopstvenoj državi i narodu. Ovo rešenje je kao kada polomiš ruku a ti je ignorišeš i sve vreme pričaš "pa dobro,nema veze, gips je skup, imam drugu ruku"
 
Trasa preko Srema je završena stvar.
Mislim da se sada moramo fokusirati na diskusiju južne trase pristupne saobraćajnice koja bi povezala Orlovaču sa Milošem.
Vlast čita forum, ima efekta, uverili smo se u to.

Pa sve nek ispadne i da su se "sami setili te genijalne ideje" nije bitno, samo da se izgradi.
I nije mi jasno kako im to ne ide u glavu... izmišljaju Šumadijski koridor (ok, lepo, podržavama) a nikome da padne na pamet da se elegantnije poveže južni deo BG sa Milošem.... pa ovo je idealna prilika za brze političke poene, praktično low hanging fruit... i pametnjakovići to ne razumeju. :(

Aman, pa to je samo desetak kilometara autoputa kroz relativno pristupačan teren, sa jednom novom petljom eventualno i sa proširenjem Ibarske do mesta odvajanja za put ka Milošu... ništa spec, može brzo da se uradi...
 
Перкане, одавно то предлажемо! Надам се да ће и сами схватити! Мораће средити део од Остружнице до Обреновца и повезати Ибарску са АП негде код Вранића. Што пре то боље!
 
Fascinantna je kratkovidost vlasti u ovom slučaju...
ovo je idealna prilika da se popravi veliki problem, steknu politički poeni za neke tamo izbore... praktično zicer... kao penal bez golmana..
I oni ništa... čudo jedno!
 
Биће да нема пара! Све потрошише на деоницу НБГ-Сурчин! 70 мил еура. Још не могу да поверујем да се може бити толико безобразан, али изгледа сам их подценио! Глупи и безобразни, најомрженија комбинација!
 
postoje podaci o saobraćaju ka obrenovcu pre Miloša...
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... S-2018.pdf
12.500-15.000 vozila na dan većinski lokalnog saobraćaja.
sasvim dovoljno za AP.
koji mnogo više ljudima znači jer svaki dan idu na posao, školu, fax u BG nego što imaju AP do Uba ili lajkovca par puta godišnje kad negde krenu.
mislim da je 3+3 do ostružnice od BG-a napraviti smešna cifra.
zatim 3+3 od mosta obilaznice na sremskoj strani do mosta za uključivanje na Miloša velikog isto na sremskoj pa preko mosta u obrenovac.
to je par km AP.
po mojoj proceni sa 2 petlje ne više od 100M EUR (realne a ne naduvane cene).
nema ekpoprijacije jer objekata nema, samo livade.
za te pare se na klizištu ne mogu uraditi ni kozmetički radovi.
jeste duže par km ali bi se mnogo brže stizalo.
naravno AP bez naplate putarine.
 
Definitivno, onda veza BG sa Milošem mora da reši i problem efikasnog lokalnog saobraćaja između Obrenovca i Beograda... inače je rešenje polovnično... a posle će se neki Beograđani opet žaliti što moraju da idu do Obrenovca da bi "zavrnuli" na jug, umesto da idu Ibarskom i skrate put... ali neka... ima varijanta Ibarske do Ljiga za takve cepidlake...
 
Мислим да би унапређење Ибарске на 2+2 брзи пут до Боговађе решило већину проблема. Изградњом оваког пута као и завршетком деонице Обреновац-Сурчин мислим да ће да се 12.500-15.000 од Обреновца до БГ у најмању руку преполовити и на тај начин избећи скупи радови на клизишту, а након евентуалне санације клизишта унапредити и овај пут.
 
Ja kao lešinar, mislim da je sada bas pravi trenutak napasti I dići dževu nezadovoljstva pritiska na vlast, jer su ih sad svi oko tih guzvi napali, pa su u defanzivi, treba nastaviti pritisak narednih meseci I godina, I posle otvaranja za Surcin, da budu primorani da pocnu price I planove oko trase desnom obalom Save, Obren-Ostruznica :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654201#p654201:2m02p9g6 je napisao(la):
Earthmoving » 28 Aug 2019, 13:39[/url]":2m02p9g6]Što se tiče imena autoputa - Miloš Veliki, da li su ovi koji su dali ime objasnili da li je to deo samo ovo sad od Obrenovca do Cacka, ili pod to ime podpada I sremski deo do Surčina, kao I deo skroz do granice sa Cg?
Ako se dobro secam K11 je u pocetku kada je formirana ideja, podrazumevao I deo do Vrsca, tj rumunske granice. Da li to znaci da K11 I Milos Veliki nisu isti autoput? Da li to znaci da se odustalo od dela ka Vrscu ?
Mislim kad su pametni da izaberu imena, mogli su I nama glupima ove sitnice objasne.

Da su konsekventno ostali na nazivu A2 ne bi smo imali ovakve gluposti. Koridor 10 ili takozvani kao koridor 11 imaju samo apstraktnu vrednost i nikako ne bi trebali da se koriste kao oznake autoputeva.

Ako kažeš “gužva na koridoru 10” ne bi znao gde je gužva, Al zato ako kažeš “guzva na A3” odmah imaš predstavu gde je to.
 
Slazem se sa Zemkajnim. Dok vlast najvise radi tada ih treba najvise pritiskati. Ok svaka cast kad ae radi ali uvek moze bolje i vise. Ne treba odustati ni od desne obale save ni od boljih puteva kroz beograd ni od AP ka kotromanu ni od puta ka sandzaku. Nego guraj sad sve bato moj kad je vec potpis ove vlasti postao Put :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654249#p654249:eft5ch4f je napisao(la):
paradox polje » Sre Avg 28, 2019 3:21 pm[/url]":eft5ch4f]Мислим да би унапређење Ибарске на 2+2 брзи пут до Боговађе решило већину проблема. Изградњом оваког пута као и завршетком деонице Обреновац-Сурчин мислим да ће да се 12.500-15.000 од Обреновца до БГ у најмању руку преполовити и на тај начин избећи скупи радови на клизишту, а након евентуалне санације клизишта унапредити и овај пут.

To nije realno. Pa ta 2+2 ibarska je prevelika investicija da bi se tek tako uradila. Sa druge strane odvukla bi saobracaj sa autoputa Milos Veliki koji mora da se izdrzava naplatom putarine.
Mislim da treba forsirati realne predloge. Npr 2+2 do Meljaka i posle nastavak do Mislodjina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653895#p653895:3oidbchs je napisao(la):
=nikola= » Uto Avg 27, 2019 6:47 pm[/url]":3oidbchs]@Igor, to je ono ukljucenje na jedva dva kilometra od A1/A2 ukrstanja. Ne bas smislena lokacija ali dobro.

ne da nije smislena, nego je lokacija katastrofa! Zar nije bilo pametnije napraviti ove ulivno-izlivne rampe u mestu Bagrenjak juzno od Jakova (izmedju Jakova i Boljevaca)?
 
@JoeBG: Pricali smo o tome na nekoj prethodnoj strani.
Lokacija je izabrana pre nego sto je naplatna rampa iz Jakova izmestena u Obrenovac i tada je bila manje besmislena.

U Bagrenjaku je dosta tesko isla eksproprijacija i pitanje koliko bi vremena i novca trebalo da se jos zemljista otkupi za rampe.
http://rs.n1info.com/Vesti/a433092/Na-s ... idora.html
 
Vrh