Vrtimo se stalno oko jedne te iste priče, ali opet doduše ovo je forum i ovde svi treba da iznosimo svoja mišljenja i iskustva ne da bi nekog učili već da bi iz samih diskusija izašli pametniji. Moje zapažanje, a verujem i od dosta ljudi : besmisleno je što se pravi ovaj levi prilaz, tj besmilseni su izgovori da je odabrana leva strana zbog klizišta ili tranzita ka severu kada za taj tranzit ka severu upravo postoji skoro pa pravolinijska autoputna obilaznica sa sve mostom preko Save koja je upravo za to i smišljena. Taj izgovor prosto nema smisla..dakle, imamo sada novi most kod Obrenovca koji je napravljen da prihvati saobraćaj sa zapada, pa onda imamo par km dalje takođe most koji je smišljen da primi manje-više isti promet, pa onda na kraju, za Beograd, imamo još jedan most na Adi koji je takođe tu nasađen da primi taj promet iz pravca Obrenovca, pa ako ni tu nekome ne odgovara, eto ga i most Gazela. Dakle, prosto je, ja se uvek držim one rečenice Brajana Trejsija - ako moraš da gutaš žabu, prvo progutaj onu najveću. Naša najveća žaba jeste bilo to klizište, i umesto što neko kaže, bacanja para na neke sulude projekte, da se sredilo to, mi bismo sada imali daleko bolju situaciju. Autoput Beograd-Obrenovac, i mogućnost da neko ode na sever preko obilaznice - odlično rešenje. Eventualno, da se pristupilo izradi ove saobraćajnice NBG-Surčin kao alternativa prilasku sa Šidskog autoputa koji je postao prilično prometan. Sa saniranjem tog klizišta i igradnjom tog puta najviše bi profitirao upravo Obrenovac jer bi on postao važan čvor - otvara se mogućnost da se napravi brzi put na mestu postojećeg ka Šapcu, onda imate odličnu vezu BG-Obrenovac-Šabac-Loznica-Republika Srpska...meni je ovo rešenje levom obalom besmisleno ako je predloženo kao jedino. Prihvatio bih bez problema da je to za sada glavni pravac, dok se ne uradi sanacija klizišta, makar trajala 5-6 godina...ali, to se vidim, ne planira, bar ne od ove vlasti.