Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Braćo i sestre forumaši srećan vam praznik!
Ako možemo da napravimo presek, Krcan ima info da do 15. maja završavaju građevinci tunel, posle ide EM opremanje tunela plus saniranje kosine kod petlje Ljig (2 meseca).
Suma sumaru jul-avg. može se spojiti Lajkovac-Preljina, glinena je neizvesna, zar ne?
 
Sta mislite, jel završen zadnji sloj asfalta oko tunela Brančić? Od petlje Ljig do tunela I parče par stotina metara posle tunela do Dića.
 
Nije. Na Sentinel snimku od 26-tog beli se, tj. zuti, pred ulaz iz smera Ljiga.
 
Da,vlasta je u pravu,pre je završeno iz smera Dići. Ako forumasi budu prolazili tuda nek pogledaju,mada jedino kad budu iscrtali linije bicemo sigurni.

mtuning dok neko bolje upoznat ne rezimira,da tunel bude gotov kao rok se govori početak juna tj jun. Mislim da EM oprema se već radi uveliko ,Krcan je govorio da je potreban i sloj asfalta uz to i to je to. A za kosinu se još ne zna,trebali su tek da utvrde kako da je srede. Čim bude tunel gotov mogu da puste do Lajkovca, stvarno nije neki razlog da produže rok samo zbog te kosine. Ali videcemo.
 
Earthmoving":2vykj72r je napisao(la):
Sta mislite, jel završen zadnji sloj asfalta oko tunela Brančić? Od petlje Ljig do tunela I parče par stotina metara posle tunela do Dića.
Ja sam prosao u utorak tuda. Cini mi se da jeste gotovo kod petlje. Nisam uspeo lepo da vidim kod Fedexa.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Inace, prilicno dobra reportaza, dosta toga je obuhvaceno, jedino steta sto nisu malo detaljnije glinenu. Kazu da se tunel oprema elektromasinskom opremom I da je ostao jos 1 premaz asfalta kada se svetlo zavrsi. Inace, ovo je snimljeno pre oko 2 sedmice, pa je trenutno stanje na glinenoj, oko I u tunelu sigurno bolje nego u izvestaju.
Hvala Ivchonny
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619412#p619412:2hy8sehe je napisao(la):
Earthmoving » Pon Apr 29, 2019 8:31 am[/url]":2hy8sehe]https://youtu.be/sMm6l4L-Fg8
O K11 od 28:40 do 32:20

Na 29:53 se pojavljuje glavni inženjer Koridora Srbije, koji je bio glavni za glinenu i 2014.
 
Za tunel su trebali pitati KrCana, on je ovo mogao da im kaže ,da ne idu iz Bg hihihihi. S' ozbirom da ovo nije emisija o izgradnji puteva ,reportaža je dobra ,nije kao Earthova, ali su makar pokušali da dobiju rok za puštanje . Oni su dobili najavu snimanja sigurna sam ,i opet samo 2 masine i jedan sa lopatom, cak ih je više kod Plećka bilo na slikama. Onaj inženjer koji je očigledno sa dugogodisnjim iskustvom i ucestvuje od gradnje deonice pa i kad se sanira opet je on tu kao što nam ukaza Pančevac( verovatno nemamo boljeg strucnjaka), pomenu puno nekih koraka dok ne bude gotov AP ili da makar stignu do asfalta. Ne znam koliko je vremena potrebno za te radove
 
Na 29:40 sam ubedjen da je deo glinene kod nadvoznjaka za Paljuve gde ni ranije nije bilo masina. Ovo gde onaj covek prica je drugi deo kod odmorišta, tj gde su bili najveci radovi. Ovo sto je prikazano deluje da se sa vecim kamenjem uskoro zavrsava I da preko toga zatim krecu da se stavljaju manje frakcije da popune rupe izmedju vecih I preko kojih posle ide asfalt. Verovatno ce tada nastaviti I radove na prvom delu kod Paljuva jer taj deo ceka manje frakcije takodje. Znaci da bi uskoro posao buldozera trebao da bude gotov I da krene grejder I valjci za zemlju kad kamionu krenu da donose manje frakcije kamena, a nakon toga finiser I valjci za asfalt. Ja sam razumeo I da je taj covek to rekao, tj da uskoro krecu manje frakcije, asfalt sto se tice samog kolovoza I na kosinama trupa radovi cezani za odvod vode. Sto se tice roka zavrsetka, oni kazu pre letnje sezone, ali mislim da ce preciznije moci da se odredi kada krenu te manje frakcije sa grejderima, a posto je duzina oko 2,5 km, od tada ce trebati oko mesec-dva dana. Ovaj snimak je star oko 2 sedmice, pa pokazuje zastarelo stanje.
 
O Bože šta ja sve neću nauciti na ovom forumu. ... Znači od manje frakcije tj sitnijeg peska treba oko 2 mes pa da sve bude gotovo? Ipak i to zavisi od br9ja kamiona koje angazuju zar ne? Na žalost nemamo nikog da makar uoči te maisne i da znamo da su završili sa krupnim kamenjem.
Mene samo brine da.li je ovo s ve što je potrebno za sanaciju? Samo da ne otvore nove delove.
Odoh da guglam " grejder" da vidim kako izgleda ( da mi je neko pricao da će me ovo zanimati ....)
 
Ako finiser recimo prosecno polozi asfalt na 1km dnevno, puta 2 smera, puta 2 ili 3 prelaza, to na ovu duzinu od 2,5km znaci da ce asfaltiranje trajati 15-20 vremenski pogodnih dana. Posle toga treba jos 10tak dana, farbanja linija, postavljanje ograda, znakova I sl... znaci ukupno oko mesec dana od dana pocetka asfaltiranja. E sad kolko jos treba pre toga, moramo detaljnije proveriti :) Evo Miro grejder (srbski receno- Ravnač, jer ravna zemlju ovom daskom u sredini) I to neki dizajniran po Zlatnom preseku koji se inace koristi u arhitekturi, gradjevinarstvu, dizajnu I sl, jer je to savrsena proporcija prirode :) S tim sto grejder za razliku od ovog na slici uglavnom ima I prednji nož za guranje kao buldozer I zadnje ripere za grebanje, oranje zemlje, uglavnom sa 5 tzv. zuba koji deru tlo kada rukovac u kabini polugom riper spusti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619416#p619416:krq7b5oy je napisao(la):
Pančevac013 » Mon Apr 29, 2019 9:14 am[/url]":krq7b5oy]

Na 29:53 se pojavljuje glavni inženjer Koridora Srbije, koji je bio glavni za glinenu i 2014.
Ako je taj bio glavni "inzenjer" u vreme izrade "glinene", onda je odavno trebalo da sa bukagijama i kuglom na nogama tuca kamen u nekoj cuzi zajedno sa tadasnjim mu gazdama ministrima saobracaja infrastrukture i sta vec..

Inace sumnjam da ce pre 1. juna da se nesto otvara mada je AV najavio za desetak dana da sece neku od vrpci.
Uzged ne vidim zicanu ogradu pored puta da neka krava ne zavrsi na haubi ili ce to tek naknadno da postave.
 
Earth ,guglala sam,može i za skidanje snega,za kosine.... nekad je za to korišćen traktor tj on je mašina kao preteča ovom današnjem,a nekad su to bili zaprežna kola,zivotinje...U glavnom uvek je bilo potrebe za tom mašinom. Ravnja sloj peska. Kao što rekoh svašta se može naučiti tokom života,a hvala tebi što imaš detaljne informacije pa po malo po malo i mnogo se zapamti. Hvala i za ovaj proracun ,to nam može biti reper za satelit, od kad krene crno jos mesecak dana. Što opet znači da ako do kraja maja ne završe nasipanje ,ni u junu neće biti gotovo.
@tzoran1 apsolutno se slazem za inzenjera i strucnost. Nisam gore napisala da sam bila sarkasticna da kod nas nema ni jedan drugi stručnjak samo taj jedan.
 
Jutros je Drobnjak gostovao na TV Prva, lupetao sve i svasta ali je izmedju ostalog pomenuo da se deonica Obrenovac - Preljina pusta krajem Juna... ponovo, po 100x se pomera rok... :notok:
 
To smo već znali za kraj juna(očekujemo za Vidovdan). A kad je zvanično rok?
 
Pa pre samo mesec dana AV je izjavio da od Obrenovca do Cacka krece saobracaj krajem maja a najdalje 1.juna! Sada je vec kraj juna... onda ce da bude pocetak jula... i tako prolaze godine...
 
Раније је неко од чланова постављао следећи снимак:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IFaabR-OcQM[/youtube]


Ако већ није постављан, наставак би био следећи, новијег датума (од 10:20).
У коме ћете сазнати још информација о траси будућег ауто-пута.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZXfNNEeIPKo[/youtube]
 
Naterah se da pogledam snimak..... lepo reče na kraju " imali bi more činjenica ,ali to sad nikog ne zanima".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619564#p619564:1n9jkjer je napisao(la):
geovuk » Tue Apr 30, 2019 11:43 am[/url]":1n9jkjer]To smo već znali za kraj juna(očekujemo za Vidovdan). A kad je zvanično rok?

Pa reče AVAV iz Kine 4-tog maja pušta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619657#p619657:2xvmovba je napisao(la):
vlasta » Uto Apr 30, 2019 10:08 pm[/url]":2xvmovba]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619564#p619564:2xvmovba je napisao(la):
geovuk » Tue Apr 30, 2019 11:43 am[/url]":2xvmovba]To smo već znali za kraj juna(očekujemo za Vidovdan). A kad je zvanično rok?

Pa reče AVAV iz Kine 4-tog maja pušta.
To je rekao za Grdelicu.
 
Danas sam prošao nesretnim A2... Asfalt ispred tunela Brančić kod Ljiga, iz pravca Gradca (Čačka) postoji u obe trake celom dužinom do tunela. E sad, ne znam koji sloj (laik sam). Sa druge strane (iz pravca Bg), od petlje do tunela - asfalt postoji dokle god se vidi sa nadvožnjaka ka tunelu. Budući da uopšte nema mehanizacije, niti radnika na tom delu, umereno je sigurna procena da su završili do samog tunela. Ili to, ili ič' ne rade... :)

Fotografisao sam, ako se izborim sa postavljanjem fotki, okačiću...
 
Vrh