Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Hvala @KrCane, onako me zanimalo. Taman će srediti i samu sredinu petlje. Ma meni je samo da vidim pogled na Ljig kad se izlazi iz tunela,a do sad si samo ti imao tu privilegiju i nama prenosio hihihihi. Samo to čekam !

Stara Mo Hvala što delis neke segmente iz " buducnosti " kako kazes. Lepo je videti neki napredak.

Hvala izveštačima iz Lucana, još jedan segment koji pratim na satelitu je i Krstacko polje i sve očekujem neku promenu,za sad su ljudi krenuli sa ratarskim poslovima i samo to ima. Nije ni moglo da se.radi ako nije sve potpisano i ugovoreno, a njihove priče o" kraju marta " neće biti realizovana ni u maju izgleda.

Gradjevinar, nadam se da nije neko redovno održavanje puta. Videćemo posle praznika.
 
Pa zar ovde baš ne izgleda kao da su spojili? Na satelitu je delovalo kao da jesu,ali sad i na ovoj slici ? Nema nikakve " rupe"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619014#p619014:cufp258f je napisao(la):
KrCan » Pet Apr 26, 2019 11:46 am[/url]":cufp258f]Na otprilike dva km pre onog prelaska u Piromanu preko pruge, nalazice se odmoriste, potom ono redovno uslikano na glinenoj /uzasno ruzno/, zatim ovo na kilometar ispred petlje Ljig sto je eartk pitao. I na vec zavrsenom delu ka Cackù imamo ona dva ispred Boljkovaca i ispred Takova.
Drugo za MiruC onaj nasuti materijal sa desne strane u visini naplatne stanice u Ljigu sa Darko78 slike je ustvaru uredjena podloga za seoski put do Brancica. Upravo tu je raskrsnica na Ibarskoj na onom usponu gde je uradjena i iskljucna traka, te posle sa te tacke put krece paralelno do pod nadvoznjak, a onda paralelno sa AP kroz selo u pravcu kuca do tunela iznad one kosine i dalje na samo brdo.
StaraMo samo cepaj! Bas si aktivan u poslednje vreme! Sve pohvale!
Samo da nam Plecko ne propusti spajanje na mostu! Bilo bi divno da to isprati, ako ima vremena!

KrCane, na deonici Obrenovac-Ub je Parking na km24 ( po gl. projektu je osvetljen), i tu će biti privremena ČNS Obrenovac.

Na deonici Lajkovac-Ljig postoje Odmorište i Parking, na km55 i km71. Odmorište je nešto veće od Parkinga. Na ovoj deonici nije planirano osvetljenje Odmorišta i Parkinga, ali trebalo je da se dodatno ugovori.
 
Earthmoving":3nxn4yl4 je napisao(la):
Hvala Pancevac, Krcan :kk: Prosao sam kolima celom deonicom pre nesto vise od godinu dana, I uopste nisam tada video to prosirenje.
Inace, meni ovi iz firme koja daje beton za most rekli prosle sedmice da je most spojen I da vec teraju masine preko njega. Ali po snimcima deluje da bi onda morali ici levom malo desnom stranom mosta posto ni jedna strana nije cela kompletirana jos, ali kazu ocekuju to oko juna.
Pohvale za Mo, stvarno dosta prijatnih iznenadjenja u zadnje vreme :)
Evo za Eartha snimak tog parkinga.

369c160c083b088aba22a885f54eee7b.jpg
dbe6e766787002899dfaadea0e75bff6.jpg
d25c81be6aec87bcf2f7abc4d613b3f8.jpg
 
Hvala Mo.
Inace, koja je razlika na nasim autoputevima izmedju odmorista I parkinga? Zar to nije isto, parkinzi uglavnom imaju toalet I ponekad betonske stolove.
 
Super, postavili su osvetljenje na Parkingu. Svaka čast, StaraMo!

Evo tabelarnog prikaza iz priručnika Puteva Srbije.
 
I crvenu reku ce zavristi i tunel manajle, ali glinenu nikako. Jel moguce da u ovoj drzavi toliko nista ne kontrolise!?
 
gvb ovako prikazano u pravu si ima " rupa" . Ali spojice uskoro što kažeš. Iskreno cudila sam se da nije bilo slikanje nekih politickih faktora možda neki safati ,sad vidim da možda i realizuju neke od glupih ideja.

goggiee.va":2z7u99ln je napisao(la):
I crvenu reku ce zavristi i tunel manajle, ali glinenu nikako. Jel moguce da u ovoj drzavi toliko nista ne kontrolise!?
:lool: nedostatak kontrole je i stvorio problem! Tu postoji neki razlog zašto ovoliko kilave i odobren je " sa vrha". Sve će biti gotovo samo je sad glinena problem.
 
Hvala Pancevac.
Po ovom prirucniku Puteva, razlika izmedju parkinga I odmorista je "servis za gorivo" (prvi put cujem ovaj naziv :shock: ), tj verovatno misle na benzinske pumpe. Ali onda ispada da su samo benzinske pumpe (plus moteli, trgovine, restorani) odmorista, tj da su samo komercijalni sadrzaji odmor, dok su nekomercijalni parking. Ali evo juce sam stao na K10 na jednom "parkingu" gde su bili I betonski stolovi I stolice, pa nije jasno zasto se tu vozac ne bi mogao odmoriti? Meni se licno ne svidja ova kvalifikacija Puteva, nelogicna mi je, pa je se necu pridrzavati isto kao ni za novi naziv natputnjak umesto nadvoznjak. Sedne neki debil, napise pravilnik, I sad svi kao moramo da ga sledimo. Neka hvala, pratim samo ono sto je razumno. Ovo je bar moj stav, cisto da kad spomenem termin ne mislite da gresim, vec ga svesno tako nazivam, a drugi nek sami odluce za sebe.
 
Brate Zemljani, za slučaj da ti se javi želja da naučiš zvaničnu nomenklaturu, evo ti opisa šta je šta iz Prostornog plana v. 2017 za istočni krak.
Imaš ga i u mom kilometarskom postu na K10 gde sam analizirao šta će gde biti i koliko je toga završeno na istočnom kraku K10.
Razlike sam ti boldovao, "prodavnica kafe" wtf? i slično, razlika je i u propisima o hektarima površine, to sam negde pročitao, al ovde ga nema:

1) Parkirališta koja služe za kraće zadržavanje i predah (15 do 30 min.) bilo po potrebi, bilo po želji. Parking za putničke automobile razdvojen je od parkinga za teretna vozila i autobuse koji se parkiraju na istoj površini. Parkirališta se opremaju internim telefonom, sanitarnim prostorijama, vodom za piće, panoima s turističkim informacijama i manjim uređenim površinama za odmor. Taj tip pratećeg sadržaja moguće je dodatno opremiti manjim prodavnicama (npr. pokretne prodavnice sezonskog voća) i/ili kafeima koji rade tokom najopterećenijih meseci i to u časovima kada je najintenzivniji saobraćaj. Nadzor i održavanje svih parkirališta je povremen i sprovodi ga služba za održavanje puta s tim što je moguće da površine van kolovoza budu ugovorna obaveza za kupca prodavnice i/ili kafea.
Parkirališta se mogu u određenoj meri standardizovati.

2) Odmorišta podrazumevaju duže zadržavanje korisnika (30 do 90 min.) i imaju razdvojene površine za parkiranje putničkih vozila, autobusa, teretnih vozila i ako postoji potreba, turističkih vozila. Ona sadrže sve programe parkirališta kao i dodatno javni telefon, osvetljenje, restorane, prodavnice kafe itd. Na odmorištu mogu biti i pumpe za gorivo i auto-servisi za manje usluge i opravke. Slobodne površine su predviđene za odmor i kraću rekreaciju korisnika puta. Nadzor i održavanje kolovoznih površina je zadatak službe za održavanje putnog pravca, dok se sve ostale površine mogu ugovorno regulisati sa zakupcima sadržaja.
Odmorišta se mogu u određenoj meri standardizovati.

3) Uslužni centri su celoviti multifunkcionalni prateći sadržaji koji prvenstveno služe za duže zadržavanje korisnika puta. Oni se pored prethodno navedenih elemenata opremaju motelima, kamping prostorom za rekreativna vozila, pumpama za gorivo, servisima i radionicama. Oni su mali i specifično urbanizovani kompleksi potpuno komunalno opremljeni. Interne saobraćajnice i površine za parkiranje se razdvajaju po vrstama vozila (putnički automobili, teretna vozila, autobusi), kao i po svrsi zadržavanja (npr. izdvojeno parkiralište za motel). Uslužni centri imaju veliki broj zaposlenih i lokalne korisnike iz šireg područja autoputa. Pristup uslužnom centru se obezbeđuje direktno sa putnog poteza (deonice) za korisnike autoputa, dok se za lokalne korisnike obezbeđuje pristup vozilima sa lokalne mreže. Parking se formira na posebnim površinama oslonjenim samo na lokalnu mrežu i pešačko kretanje do/od površina uslužnog centra. Takav koncept je obavezan za uslužne centre kako se ne bi mešalo daljinsko i lokalno kretanje. Uslužni centri rade 24 časa dnevno tokom cele godine. Nadzor i održavanje svih površina uslužnog centra su stalni uz moguću preraspodelu zadataka kao u slučaju odmorišta.
Uslužni centri su uvek specifični kompleksi pod značajnim uticajem karakteristika gravitacionog područja i lokacije. Za uslužne centre postavljaju se uslovi za obavezne i prihvatljive sadržaje, kao i uslovi povezivanja s putnim pravcem na koji su oslonjeni uz racionalnu procenu koliko sadržaji treba da se programiraju i oblikuju prema zahtevima drugih korisnika, odnosno korisnika iz šireg područja. Osnovni princip podrazumeva da uslužni centri prvenstveno služe korisnicima autoputa, pa su potrebe ostalih korisnika prihvatljive samo u onoj meri u kojoj ne ugrožavaju neophodan kvalitet usluge i nivo sigurnosti.
 
Malo idem off sa ovim pitanjem, nisam znao gde da ga postavim pa Igore ako nije u odgovarajucoj temi prebaci post gde treba :)

Koji rezim svetla u tunelu treba da bude upaljen u toku dana i toku noci?
Po mom nekom misljenju preko dana u tunelu sva svetla treba da budu upaljena da se nebi iz svetlosti ulazilo u polumrak i time oci zamarali a u toku noci treba da budu mnogo manje upaljenih tek toliko da ne bude mrak, do sad sta sam primetio da kod nas jedan tunel svetli skroz drugi polovicno nema veze sa vezom...
 
Sad pogledah uradak nikicakica na međunarodnom delu SSC vezano za Niš - Pločnik - (Merdare).

rest area = parkiralište
service area = odmorište

Pvogovovih i ja taj odvvatni jezik...
 
caribrod":2mafnkkx je napisao(la):
Pvogovovih i ja taj odvvatni jezik...
Caribrode ako pricas kao sto pises ode ti u stranku kos Seselja ili Djukanovica :laugh: :kk:
 
Hvala Caribrod. Redovno pratim tvoje postove na K10, ali taj sam nekako propustio. Ovo mi ima vise logike jer je podela najvise po vremenu zadrzavanja I sto sam veliki pristalica ovoga pod 3. sto oni nazivaju Usluzni centar (davno ranije sam predlagao da svaki region na svom delu autoputa iskoristi jedan takav veliki centar za predstavljanje svojih sadrzaja, tj proizvoda, hrane, prirode, turizma... sa dodatnim sadrzajima hotela, parka, restorana, automehanicara, apoteke, menjacnice itd. Recimo na ovom K11 bi moglo biti 7 razlicitih regionalnih usluznih centara: juznobanatski (na potezu Vrsac-Pancevo kad se izgradi), beogradski, valjevski, cacanski, pozeski, ivanjicki, pesterski).
Dobro, I ova definicija im nije bas savrsena jer ako sipam bezin Ili jedem brze od 30 minuta to je po gornjoj definiciji odmoriste, iako sam ostao krace od 30 minuta pa bi po tome upalo u grupu Parkinzi. Mozda bi najlogicnija podela bila na nekomercijalna (bez pumpi I sl) I komercijalna (pumpe, moteli, restorani I sl) ali dobro, da ne idem previse u detalje, ovde nas ipak vise zanima izgradnja.
 
Mozda malo offtopic, Zavrsena je projektna dokumentacija z brzu saobracajnicu Iverak(Valjevo) - Nepricava(K11). Radice se potpuno novi put sa 4 trake.
 
Jos kad bi Lajkovacku obilaznicu završili o istom trošku i eventualno spojili Lazarevac slicnim 2+2(previše maštam)
6d636b3609449ea17152e6b48a9c2634.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619209#p619209:2gw2h2on je napisao(la):
StaraMo » Sub Apr 27, 2019 12:42 pm[/url]"]Jos kad bi Lajkovacku obilaznicu završili o istom trošku i eventualno spojili Lazarevac slicnim 2+2(previše maštam)

Makar do Ibarske...
Sto se tice ko placa i ko gradi, moram da pronadjem novine (lokalne) gde je bio clanak. Klinci negde zaturili:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619198#p619198:1ll4msyr je napisao(la):
Earthmoving » Sat Apr 27, 2019 11:25 am[/url]":1ll4msyr]Odlicna stvar, jel se zna ko placa I kad pocinje izgradnja?

Obzirom da o tome u režimskim medijima nema ni traga ni glasa ne nedaj se uskoro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619218#p619218:2tb8n583 je napisao(la):
Vračarac » Sub Apr 27, 2019 1:31 pm[/url]":2tb8n583]Bolje da oni razmisljaju o 2+2 do Valjeva

2+2 od Iverka do Valjeva vec postoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619257#p619257:252ic1um je napisao(la):
goggiee.va » 27 Apr 2019 04:36 pm[/url]":252ic1um]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619218#p619218:252ic1um je napisao(la):
Vračarac » Sub Apr 27, 2019 1:31 pm[/url]":252ic1um]Bolje da oni razmisljaju o 2+2 do Valjeva

2+2 od Iverka do Valjeva vec postoji.

Da, ali samo tehnički. To je 2+2 sa milion priključaka, to je ustvari loša gradska ulica.

Pravi 2+2, ondosno brzi put, ne postoji.
 
Vrh