Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Dole pise Cacak-Pozega 523 miliona dolara, od cega 85% iz kineskog kredita, a 15% iz Vuckovog budzeta. Nadam se da sam ovo dobro razumeo jer ranije pominjanih 450 mil evra kredita je oko 85% ove cifre.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1533951
Inace to je cifra za njih dok je za nas racunica sa kamatama I putarinama dugorocno mnogo veca.
 
Trenutno je taj iznos oko 465 miliona evra, i to onda znači da je kredit 395 miliona.
 
Novi info za spajanje mosta preko Save i Kolubare.
Desna kolovozna traka treba da se spoji polovinom maja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618211#p618211:186eqqux je napisao(la):
nikolino » Pon Apr 22, 2019 3:56 pm[/url]":186eqqux]Ne znam da li ste gledali SAT... Pricu o "glinenoj" deonici znate, da ne ponavljamo ko je okrivljen itd. a juce se pricalo u istocnom kraku koridora 10 gde se na jednoj deonici nadvoznjak "sleze", odnosno tone u podlogu i 150 metara je sruseno i ponovo se radi. To je u emisiji receno tim tonom, kao da se na torti slag slegao, pa ce cas da umute novi. Ovaj put je jedini krivac priroda, odnosno podzemne vode koje su potkopale teren, a krivac u obliku coveka se ne pominje kao kod glinene na K11. Najavljuju da ce sve biti zavrseno do pocetka Juna, kako je i obecano. Da li je moguce da zavrse 150 metara nadvoznjaka u punom profilu za mesec i po dana i da li iko veruje u to? Tom logikom glinena bi trebalo da bude rekonstruisana za jedno popodne, ako je kisno vreme, a po suncanom i brze.
file.php

file.php

Koridori Srbije su vršili nadzor i napravili glinenu 2014. godine.
Novembra 2017. su preuzeli nadzor nad deonicama 3 i 5 ( Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig ), i mislili su da će da završe za koji mesec...
 
Nikolino, ništa nisi razumeo (a možda je to i bio cilj SAT-a)...
Ovde nije nadvožnjak, već naša istočna glinena IZMEĐU 2 podvožnjaka/mosta. Dakle, nije rušen nadvožnjak, niti se pravi novi, niti on sleže, već podloga. Sad umesto gline ugrađuju kamen. I da, i te kako je moguće da za mesec i po dana ovde umute (nasipaju) kameni agregat do vrha (asfalta) na 150 metara, mnogo verovatnije nego da to isto urade na 2,5 km na K11.
 
Citam sad naslove i kažu da u Kruševcu počela eksproprijacija za Moravski koridor . Vec govore o ceni po kadratu.
Mi smo od forumasa iz Lucana čuli da su i oni dobili te ugovore ali još ništa nije regulisano. Ok,znam prvo mostovi i tuneli, ali i tu treba neke eksproprijacije.
Imam utisak da će to ,po ovim izjavama, brze odraditi za taj Moravski koridor za koji sam bila ubeđena da neće ni sl godine krenuti sa gradnjom.
Ja barem nisam čula da se nekome nešto isplatilo. E sad možda su i vesti neistinite ( da ne kažem lazne).
 
Verovatno su neistine...pa za Preljina-Požega nije sve završeno a ne za ove puteve iz veselih kampanja...
 
Istina je za moravski koridor, imate link u drugoj temi.
 
U svakom slucaju- bravo za sve angažovane na Moravskom koridoru! Posle eksprop.zemljista verov nemaju vise nikakvu prepreku za pocetak.
Ovo je retkost da ću reći, ali možda prvo i najneverovatnije obećanje minist.Mihajlovic se možda i obistini - da na leto ili jesen krenu radovi i na tom koridoru.

Ovamo kod nas na K11 nadam se nekim informacijama nakon tog 1000tog potpisa na neki papir sa kinezima i da se konačno krene sa radom. Ili barem da se neko pojavi da otvori radove. A za pocetak da prvo predju preko spojenog mosta na Savi jer je sve u roku.
 
Nadamo se da će biti do Surčina u roku. Verovatno će biti jedno 10-15 dana pre roka, tj. do kraja godine.
 
Evo da prenesem info iz prve ruke tj od radnika koji rade na opremanju tunela. Do 15.5. njihov deo radova je gotov i tu nece biti kasnjenja jer je to bukvalno naredba posto se deonica pusta 1.6. u saobracaj... e sada, na sredini tunela postoje nekakvi kanali pa cu citirati poznanika: “ Po sredini tunela na plafonu treba da stoje neki posebni metalni kanali..
Te kanale niko jos nije mi ponudio..
Kada se prihvati ponuda, cekace se 2 meseca na isporuku tih kanala.Pa ce zatvarati posle tuneleske cevi naizmenicno da se ugrade ti kanali i polazu dodati kablovi”. Izgleda da ce oni ovo zaista puatiti 1.6. bez obzira bilo sve zavrseno ili ne..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618603#p618603:3322n48k je napisao(la):
MiraC » Wed Apr 24, 2019 9:45 am[/url]":3322n48k]U svakom slucaju- bravo za sve angažovane na Moravskom koridoru! Posle eksprop.zemljista verov nemaju vise nikakvu prepreku za pocetak.
Ovo je retkost da ću reći, ali možda prvo i najneverovatnije obećanje minist.Mihajlovic se možda i obistini - da na leto ili jesen krenu radovi i na tom koridoru.

Miro, ti kao da ne pratiš godinama šta se dešava po raznim koridorima. Istina, koristiš dva puta "možda" u istoj rečenici ali stvarno hajde malo realnosti. Sve i da počnu, jedino je bitno kada će ga završiti, a do tad ima prostora da dotična "pogreši u proceni" za nebitnih godinu/dve/tri... :bash:
 
А ти како да не пратиш форум и не знаш да је Мира непоправљиви оптимиста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618581#p618581:2govyct0 je napisao(la):
caribrod » Sre Apr 24, 2019 7:25 am[/url]":2govyct0]Nikolino, ništa nisi razumeo (a možda je to i bio cilj SAT-a)...
Ovde nije nadvožnjak, već naša istočna glinena IZMEĐU 2 podvožnjaka/mosta. Dakle, nije rušen nadvožnjak, niti se pravi novi, niti on sleže, već podloga. Sad umesto gline ugrađuju kamen. I da, i te kako je moguće da za mesec i po dana ovde umute (nasipaju) kameni agregat do vrha (asfalta) na 150 metara, mnogo verovatnije nego da to isto urade na 2,5 km na K11.
Gledajuci snimak sam zakljucio da je nadvoznjak, ali svejedno, to je ogromna kolicina materijala. Poredio sam visinu masina od oko 3m i zakljucio da je visina do kolovoza oko 10m. Nasuti 10m visine x 20m sirine x 150m duzine je najmanje 30.000 kubika materijala. U najvece kamione staje 10 m3 sto znaci da je potrebno 3000 kamiona punih materijala da se doveze na nasip. Potom je potrebno da se asfaltira u 3 sloja, postavi signalizacija, linije, ograde itd. pa tek onda da se pusti u saobracaj. To se nece desiti do Juna sigurno i u to smem da se kladim. Ne bih se kladio, ali mogu da kazem da mislim da nece biti zavrseno pre kraja godine.
Bez obzira na rokove, ja bih voleo da nekad neko kaze da je pogresio. "Ljudi zaj..ao sam se, izvinite, od vasih je para...", ali okreni obrni svakako je od nasih. Za glinenu ovi kazu da je glina, oni kazu da je priroda, za istocni krak ovi kazu da je priroda, oni ce reci da je glina, ali na kraju ne odgovara niko za ozbiljne propuste, ni ovi ni oni, ko god da su i jedni i drugi. Popravku glinene placaju gradjani Srbije, koliko sam cuo od ministarke, a ovo sad ne pominju, kao da ce to neko fraj da nam uradi.
 
Bokili hvala za informacije!
@Borise to otprilike i dodje na onaj Vidovdan koji je Krcan prognozirao pre godinu dana,a mi verov nismo verovali da se mora jos godinu cekati... Ovo sto Bokili kaže, ne znam da li će pustiti ili će se čekati do kraja juna, videcemo.

Paradox polje- samo nam je taj optimizam ostao hehehe

markomarkovic":8ls3rjnh je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618603#p618603:8ls3rjnh je napisao(la):
MiraC » Wed Apr 24, 2019 9:45 am[/url]":8ls3rjnh]

Miro, ti kao da ne pratiš godinama šta se dešava po raznim koridorima. Istina, koristiš dva puta "možda" u istoj rečenici ali stvarno hajde malo realnosti. Sve i da počnu, jedino je bitno kada će ga završiti, a do tad ima prostora da dotična "pogreši u proceni" za nebitnih godinu/dve/tri... :bash:

Nije gramaticki ispravno, ali je napisano baš da odražava mogućnost drugačijeg ishoda.
A zašto gledam kada će da počnu? Zato što imaju još mnogo mnogo do kraja,a samim tim načina i razloga da rokove probiju. Više se ne sećam tačno ,ali do Pz je gradnja trebala da počne pre godinu i više,znači moramo prvo da saznamo koliko cemo godina čekati na prve mašine, pa da onda krenemo da odbrojavamo.
A uporedi sa Moravskim Koridorom- verov je sve oko projekata gotovo i u pravu si da se konačan rok možda neće ispostovati, ali treba biti fer i reci da su ovaj deo mnogo brze odradili nego ovi do Pz. U ukupnom vremenu gradnje to možda bude i mana ( možda su neke delove traljavo odradili npr) ali priznacemo da se od marta 2018 najavljuju radovi na ovom delu K11i da još nisu poceli. Greška- jos je Velja Ilić obećavao " sl godine počinjemo deo do Pz" ,tako da je bolje gledati po fazama ,prvo da se obradujemo dok pocnu jer i to će biti izgleda uspeh.
Potpisani su svi papiri,valjda se dogovorilo finansiranje i sad cekamo dalje.
 
@Nikolino, ovo je u garantnom roku na A4, to mora Terna da otkloni na svoj račun, koliko sam skapirao.
 
Ja samo pitam čemu entuzijazam kad sama kažeš:
"verov je sve oko projekata gotovo" i "valjda se dogovorilo finansiranje"? Dakle, ni za dve najosnovnije stvari nisi sigurna a već pečeš zeca :)
Mislim, lepo je biti optimista ali u ovom slučaju stvarno nema razloga za to. Hajde da sačekamo još malo, lako ćemo se radovati kad nas iznenade pozitivno.
 
Nisam sigurna jer sam dipl.ecc ,a ne neko ko se razume u gradnju puteva ,pa logički zaključujem da su ove stavke završene čim rade eksproprijaciju( otuda to verovatno), u same korake pri gradnji nisam sigurna.
Ali Ok, sigurno da ovo što već pristupaju isplati eksprop zemljista i nije nešto bogzna,ne zameri ,laik sam, a optimista zato je to tako. I zato već spremam ražanj za proslavu.
Veoma sam se( neprijatno) iznenadila kada je Vučić rekao da se još nešto potpisuje sa Kinezima, znači da još finansijska konstrukcija nije gotova Ili zaokružena kako kome volja. Zato sve i stoji. Zato nema radnika ,a ono nasuto u Pakovraci je sigurno zarad eventualne proslave početka i slikanja i nema veze sa početkom radova
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618657#p618657:2yr4klxn je napisao(la):
nikolino » Wed Apr 24, 2019 1:53 pm[/url]":2yr4klxn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618581#p618581:2yr4klxn je napisao(la):
caribrod » Sre Apr 24, 2019 7:25 am[/url]":2yr4klxn]
Gledajuci snimak sam zakljucio da je nadvoznjak, ali svejedno, to je ogromna kolicina materijala. Poredio sam visinu masina od oko 3m i zakljucio da je visina do kolovoza oko 10m. Nasuti 10m visine x 20m sirine x 150m duzine je najmanje 30.000 kubika materijala. U najvece kamione staje 10 m3 sto znaci da je potrebno 3000 kamiona punih materijala da se doveze na nasip. Potom je potrebno da se asfaltira u 3 sloja, postavi signalizacija, linije, ograde itd. pa tek onda da se pusti u saobracaj. To se nece desiti do Juna sigurno i u to smem da se kladim. Ne bih se kladio, ali mogu da kazem da mislim da nece biti zavrseno pre kraja godine.
Bez obzira na rokove, ja bih voleo da nekad neko kaze da je pogresio. "Ljudi zaj..ao sam se, izvinite, od vasih je para...", ali okreni obrni svakako je od nasih. Za glinenu ovi kazu da je glina, oni kazu da je priroda, za istocni krak ovi kazu da je priroda, oni ce reci da je glina, ali na kraju ne odgovara niko za ozbiljne propuste, ni ovi ni oni, ko god da su i jedni i drugi. Popravku glinene placaju gradjani Srbije, koliko sam cuo od ministarke, a ovo sad ne pominju, kao da ce to neko fraj da nam uradi.

Nit je 10 metara visine (manje je, skoro duplo), nit je 20 metara širine (25-27m otprilike na vrhu, dok je dole šire bar 10-ak metara) i 150 metara dužine, pa je računica baš gruba. Za sva 3 sloja asfalta treba 4-5 dana za tih 150m sa sve stabilizacijom. Kišna, beton, odvodi - nedelju, dve... Signalizacija, ograde, linije - dajte bre ljudi, to je 150 metara - ne 1 dan već jedna smena treba da se to skocka!
Više od 10 kubika i to dosta više staje u average kiper, 100% znam, ne pitaj me kako... Čak i da su 10, to mu dođe 30k kubika za ajd recimo 2 meseca, u proseku daje računicu - 30 000 kubika : 60 dana = 500 kubika dnevno. To mu dođe po tvojoj računici 50 kamiona dnevno. Na radni dan od 12 sati to je nešto više od 4 kamiona po satu, što je smešno...

Ode ovo bezveze u offtopic.
 
Što bi rekli teoretičari, dok ne "promenimo paradigmu" nema nam napretka. :) Ako neko (empirijski dokazano) laže u kontinuitetu, treba konsekventno neverovati (i posledično menjati), umesto davati stalno novu šansu, nadati se da "baš ovaj put" eto ne lažu i tsl. Dok ne bude posledica za laž (u političkom rezultatu), laž će biti legitimno sredstvo populističke retorike.

Moramo to da menjamo u sebi samima.
 
Pa evo kontrolna tačka za ovu laž od 10 dana je 4.Maj.

p.s.Miro pročita li ovo iznad?
 
Vlasto, jesam, @sev mudro zbori. U pravu je ,ako sam razumela hteo je reci da će politicari lagati sve dok za tu laž ne odgovaraju na izborima i tada sve treba sabrati i oduzeti.
Ono što se ne slažem, jer moja je priroda takva - da se mi menjamo ,da kao pretpostavku uzmemo da neće ispuniti nesto jer su godine za nama dokaz da će i u budućnosti biti tako. Kako je to monoton svet bez nas optimista hahahaha.
Elem ,sve ovo je vezano i za ovo 150 m na K10 za koje obećavaju da će sanirati brzo,ali i Moravski koridor koji sam ja pohvalila. Moja greška je u mom ne poznavanju dinamike rada pa mi je početak eksproprijacije znak da odmah potom kreću i intenzivni radovi, a moj optimizam u svemu hoće da " vidi belo" pa se prijatno iznenadnih tamo i gde nema nekog razloga, zar ne?
Ipak,nisam " slepa kod ociju" da ne vidim svakodnevni zivot, ali očigledno 40% gradjana vidi nesto drugacije od mene. A gde god je velika većina tu je i velika samovolja i nema preispitivanja od strane slabe opozicije ( ne mislim na opoziciju koja se bori za vlast,mislim na one koji drugačije misle,stručnjake, profesore čiji se glas ne cuje).
 
P.S. znate li šta je neutemeljen optimizam? E to vam je kad ja svaki treći dan gledam satelitske slike i nadam se pomaku na glinenoj deonici! A realno sam mogla i 6 mes da preskočim,asfalta nema pa nema. E to vam je lakoverna b*dala ( da nazovem sebe pravim imenom)
 
Ne budi oštra prema sebi ali nemoj ni da daješ lažne nade.

Ako mogu nešto da uprskaju to će i uraditi, tako da nema šta da te čudi. Kako je bilo kad se radila druga traka AP ka Novom Sadu. Muvačina ogromna pa se skoro sve moralo iz početka. A ona jedna traka kao ratište, svaki dan teški sudari i niko se od njih nije potresao. Samo su iz cele priče izašli daleko bogatiji.
 
Vrh