Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Izvinjavam se što nije po redosledu. Ako može admin, neka ih edituje i postavi redom koji sam nabrojao.
 
Bravo ivchonny, baš ti se potrefila vidljivost, čist prozor, raspored sedenja i ruta! Kad god letim, specijalno tražim mesto zbog Beobuilda :gobb:

PS: Postavljanje slika po redosledu je baš veliki problem, ima li Igor neki savet?
 
Svaka cast Ivchonny.
Vezano za slike, postavljaju se od nazad, tj ono koja hoces da ti bude prva - zadnju je postavis.
Glinena. E sad, bilo bi super kada bi neko izbliza mogao da slika, i to najvaznije taj deo pre i posle nadvoznjaka kod odmorista, ja necu moci bar narednih 10tak dana. Moguce i da ce na SAT-u sledece nedelje biti snimak glinene od prosle sedmice. Inace smesno kolko ovde ljudi na forumu bolje poznaju situaciju, onaj njihov voditelj Goran kaze "krpljenja od po par desetina metara", u fazonu nista ozbiljno (verovatno veruje da je tunel glavni problem odugovlacenja pustanja). Alo druže, nisu to krpljenja, to je skidano do nekoliko metara dubine i ukupno 2km, a ne po par desetina metara. Ta "krpljenja" traju, jos malo pa, godinu dana, a razvlače se već dve godine. Inače, oni veruju da će to za mesec-dva biti pušteno. Nije nemoguće ali, po meni sve zavisi više od glinene nego od tunela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618139#p618139:2l3f8udv je napisao(la):
GOJE » Pon Apr 22, 2019 10:37 am[/url]":2l3f8udv]Bravo ivchonny, baš ti se potrefila vidljivost, čist prozor, raspored sedenja i ruta! Kad god letim, specijalno tražim mesto zbog Beobuilda :gobb:

PS: Postavljanje slika po redosledu je baš veliki problem, ima li Igor neki savet?
O da. Nisam verovao kako sam dobro ubo mesto i vreme.
 
@ivchonny "nahrani kera i nista ne diraj" :lol: zelim reci ne izlazi na krila ovo je sasvim dovoljno i dobro! Jel si zapretio pilotu "aviony slomicu ti krila", ako skrene sa trase, te si imao ovakvu privilegiju da toliko dugo letite iznad trase!?
Na glinenoj se vidi da su izgleda poprilicno popunjeni tamponom kratere, a na Obrenovackom mostu, pored skorog zavrsetka nizvodna dva stuba na glavnom rasponu preostala cetiri polja na uzvodnoj desnoj traci i most, sto se tice grubih betonskih radova, gotov! Na mostu na obilaznici ili tacnije polu mostu, konacno, posle toliko kilavljenja, krenulo se izgleda koracima od 7 milja, No i pored sto se gradi polu most i sto je poceto vise od godinu dana ranije, nego ovaj sto grade kinezi u Obrenovcu. Obrenovacki ce izvesno je biti ranije u funkciji!
 
Ma da, ta dva mosta u izgradnji preko Save ne mogu da se porede. Ovaj na obilaznii koji radi Strabag ne samo da je poceo ranije da se radi nego je vec imao gotove stubove u reci na kojima je stajala jedna traka autoputa, a ovak kineski na K11 je od nule pocet pre oko 2 godine i uskoro je gotov. Ali zanimljivo je da se oba rade istovremeno, pa su pogodni za uporededjivanje. Ovde su Kinezi oduvali Austrijance, bar sto se tice gradjevine.
 
Od 5-6 radnika na obilaznici i ne možeš da očekuješ ništa više.
 
Al je krenulo! Evo upravo sad javise mi se i momci iz Brancica! Kazu da su priveli "cara do duvara" da u naredne dve nedelje ce zaista biti gradjevinski radovi 99% gotovi, ali ne i elektromasinsko opremanje, ma koliko intenzivno se radilo na tome! Kazu da su ih ovi odozgo nacepili kao nikad do sad da se sve zavrsi do 15 Maja, sto gradjevinci i hoce izuzev poklekle kosine iza mosta ka petlji Ljig. Ta kosina je popustila i ponovo su cekali projekt sanacije koji je zavrsen pre par dana i odmah se krenulo sa sanacijom! Oni kazu da se mora raditi oko 150m kosine i da im treba realno dva meseca i da ce biti vrlo, vrlo tesko raditi ukoliko bi prethodno bio pusten saobracaj! Kaze i da su i ove na glinenoj "nagazili" ali da je tu bilo zesce kasnjenje, "pa ce mo videti" , bas tako mi odgovorise oko rokova!
Evo i par sa lica mesta na pocetku sanacije kosine ispod mosta!Pogledajte prilog 1 Malo s neba malo sa lica mesta, tek da naucimo poslu ove "profesionalce" kako se to radi :kk:
 
Hvala svima,bravo za sve vesti! Krcane kada opet dolaziš u Srbiju? Da se upoznaš sa inženjerima u tunelima ka Pz ,neverovatno je kako si upucen! Hvala i tebi i tvojim izvorima. Odlične vesti za tunel, čak i da ne puste jednu traku( jedan smer) zbog odrona,bilo bi lakše ići kroz tunel do Ljiga uz pažnju svih vozaca ako bi pustili dvosmerno saobracaj privremeno,nego kao do sad ići 10ak mi Ibarskom do Ljiga . Ili iz jednog smera kroz tunel,a iz drugog Ibarskom. U suštini samo je bitno da oni daju sve od sebe da se to završi, a ne kao na glinenoj ,sad ih kao nešto pritiskaju, a ni u radno vreme ne rade ništa bogzna jer se ne vide nikakvi rezultati,a da ne govorimo da treba da rade kao 24h...
 
Hvala za info Krcane :kk: Mada meni iz toga sto su preneli i dalje nista nije jasno, tj kad se pusta tunel, glinena, cela deonica?
 
Rekli su "da ćemo još da vidimo". Znači Vidovdan! kako KrCan govori od prvih svojih postova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618172#p618172:3pxot9ko je napisao(la):
Earthmoving » Pon Apr 22, 2019 12:00 pm[/url]":3pxot9ko]Hvala za info Krcane :kk: Mada meni iz toga sto su preneli i dalje nista nije jasno, tj kad se pusta tunel, glinena, cela deonica?
:violina: opet vi i neki rokovi....što ste dosadni! Da li ste slušali onog iz koridora emisije kako prekoreva sve koji bi hteli da znaju termin pustanja i šta je zapravo sad problem da još glinena nije gotova!
Lepo čovek kaze- to je najmanje bitno,samo je bitno da bude bezbedno, a za to treba vremena. I ko smo ni da se pitamo zašto imaju samo 5 kamiona, možda tako treba. Strpljenja malo!
A i minist.Mihajlovic je više puta rekla -kad za saobracaj bude bezbedno pustice deonicu, nisu oni neodgovorni pa da rizikuju naše zivote....I kraj price

Šalim se naravno,ali baš sam se prisetila njihovih glupih objašnjenja kad će šta biti u upotrebi
 
Ne znam da li ste gledali SAT... Pricu o "glinenoj" deonici znate, da ne ponavljamo ko je okrivljen itd. a juce se pricalo u istocnom kraku koridora 10 gde se na jednoj deonici nadvoznjak "sleze", odnosno tone u podlogu i 150 metara je sruseno i ponovo se radi. To je u emisiji receno tim tonom, kao da se na torti slag slegao, pa ce cas da umute novi. Ovaj put je jedini krivac priroda, odnosno podzemne vode koje su potkopale teren, a krivac u obliku coveka se ne pominje kao kod glinene na K11. Najavljuju da ce sve biti zavrseno do pocetka Juna, kako je i obecano. Da li je moguce da zavrse 150 metara nadvoznjaka u punom profilu za mesec i po dana i da li iko veruje u to? Tom logikom glinena bi trebalo da bude rekonstruisana za jedno popodne, ako je kisno vreme, a po suncanom i brze.
 
Samo što tu nije bio nadvožnjak, nego je bila trasa na nasipu koji se slegao, ali da, cela emisija je bila u tonu "sve je super, sve će biti uskoro, maltene je gotovo...".
 
Ne znam da li se sećate kad je minist Mihajlovic izjavljivala da rekonstrukcija glinene pocinje dal u avg-sept prošle godine i rok je 3mes i parafraziracu- samo neka elementarna nepogoda, više sile ,rok će biti probijen- E sada ,već je 2meseca lepog vremena u ovoj godini i oni još nigde asfalt ne rade ,nisu stigli. A čekalo se skoro godinu dana za analizu zemljista ,papire, dooobro plaćen izvođač radova i mi sad gledamo kako puzevim korakom traje rekostrukcija. Da nije @ plećka ne bi ni videli razmere sadasnjih radova ali ni broj mašina
Tako je obećanje i za taj deo od mesec ipo za rekonstrukciju tog dela na K10. Verov bi moglo da se odradi kad bi se radilo, ali....
 
Pozdrav svima.
Eto da se i ja prijavim posto vas vec neko vreme "spijuniram". :D
Licno smatram da bi Srbiji autoputevi trebalo da budu jedan od prioriteta pa pomno pratim sve sto se objavi na tu temu. Elem, kao sto svaki normalan gradjanin Srbije (a i okolnih zemalja) ne bi trebalo da slusa pompezne izjave nasih politicara vec da se uzda u svoje oci i usi ja verujem samo slikama a jos bolje You tube snimcima iz vazduha gde se jasno vidi napredak radova. Posto mi je devojka iz CG ovaj koridor 11 mi nekako najbitniji (bivsa mi je bila iz Bugarske pa mi je tada istocni krak oridora 10 bio najzanimljiviji hahah).
Da ne duzim vise, hvala svima koji postavljaju slike i linkove i bilo kakve informacije iz prve ruke.
 
Spoj E763 i Obilaznice....nasip je konačno počeo da raste.
3d4d99d41d97e2720db17c2c3843ab4b.jpg
ad257c9a69c0b0497abab19caf832a5c.jpg
 
Emisija sat kao po obicaju“ sve smo videli i sve je super,a nista nismo saznali“.
 
Haha, koja smo mi komedija od države, pre smo kao neko slučajno dobrovoljno udruženje građana... ne mogu ništa da urade kako treba.

Predlažem im da naprave 1m autoputa u punom profilu, kao onaj Rumun, pa da to otvore i puste kao završeno.
I taj metar bi im propao za par meseci, sam od sebe (zbog prirode, jelte).
 
Konačno su postavili grede i na nadputnjak (da se pravilno izrazim) na ulazu u Jakovo,smer ka Obrenovcu.
804903f6470ddb54cba53276af5a0675.jpg
43fd40e6c509a24e9f1e3a794943631a.jpg
44d4f52a9b38b7563f48258b8d4d2d2f.jpg
30f34415724fe0b15066659401ec3c61.jpg
9987b241f7bba4ac5d3428a9c008cb2e.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Da citiram samog sebe :lol:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607226#p607226:12afa98g je napisao(la):
Stefan-BG » Sub Mar 09, 2019 3:25 pm[/url]":12afa98g]tunel Brančić

file.php

Vidim dosta se pominje puštanje samo jedne cevi tunela, a kako je @Krcan saopštio da imaju problema sa kosinom, ovaj scenario je vrlo moguć.
Kako god gradjevinci odluče, svakako će morati da puštaju fazno deo oko tunela iz razloga što postoji (na ovoj slici se vidi) visinska razlika izmedju devijacije i trase autoputa, odnosno potrebno je uklopiti desnu traku autoputa koja izlazi iz tunela sa već puštenom trasom. Ovo zahteva u našim uslovima verovatno par dana sredjivanja asfalta u dužini od 50 metara.
Čak iako bi obe cevi bile puštene verovatno bi ovako izgledala privremena devijacija.
 
Ako misliš na traku na desnoj strani slike to sigurno neće dirati, bar gde je postavljena ograda.
 
Pa tu je sve završeno, čak je početak deonice Ljig-Preljina bliži tunelu nego devijacija (što je i logično), nisam baš shvatio poruku, ne vidim da će biti potrebe išta da se zatvara i da se prepravlja, samo će ovu devijaciju ukloniti verovatno kada se otvori tunel.
 
Vrh