Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617580#p617580:6rvbugam je napisao(la):
MiraC » Fri Apr 19, 2019 12:01 pm[/url]":6rvbugam]Super Earth ,ako je tačno, ali ko bude putovao za CG nek se spremi da će svu uštedu u vremenu potrošiti kada opet počnu radovi do Ue,a ne znam i do Pakovrace da ne nastave sa nekim radovima.
Za Ue znam da još treba da se radi,vidi se kad se prodje,danas je 19avg i još nisu krenuli što znači da će u sred letnje sezone biti kao kad je špic u Bg- kolone nepregledne


Ode i Mira u buducnost... :)
 
Stara Mo,što sam starija sve mi brze dolazi ta buducnost, nekako ni ne osetis a dva meseca prodje hahahahaha. Priznajem,nekad nije bilo tako.
Evo ,koliko ima od kad je pušten saobaracaj do Ljiga? 2016 novembar, a u martu naredne 2017 smo trebali srecno putovati do Obrenovca . Prosto da ne poverujes da je već 2g prošlo
 
Ceo zivot radim na autoputu i nista me vise ne cudi ali scenario da 2020 jos ne bude gotova obilaznica oko glavnog grada te '94 kada sam poceo ni u najgorim snovima nisam mogao zamisliti.
 
Zato su mnogi stručnjaci otisli, jer se neverovatne stvari rade,pa da ne gledaju javasluk, bedu, neznalice svaki dan
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617473#p617473:1n6vyfjk je napisao(la):
Vračarac » 18 Apr 2019 06:57 pm[/url]":1n6vyfjk]Ne mozes da poredis Grdelicku klisuru i autoput Kuzmin - granica sa RS koji ide kroz vojvodjansku ravnicu, ne vidim zasto ne bi izgradili 20km autoputa kroz polja za 3god? Moravski koridor realno ne moze za 3 ali moze za 5god lagano.
Nije problem izgraditi -3 godine je veoma komotan rok za izgradnju. Problem je trenutak od koga počinjemo da brojimo izgradnju. Pre tog "dana 0" potrebno je napraviti kvalitetan projekat, sklopiti kvalitetan ugovor, obezbediti kvalitetno finansiranje, i kvalitetno srediti imovinsko-pravne odnose (eksproprijacija). Kada se ove stvari urade, onda možemo da pričamo o rokovima za izgradnju, a ja nisam obavešten da smo se mnogo pomerili do dana 0 za projekte do Kuzmina, Pojata ili Kotromana. Deo A2 do Požege je najviše odmakao u tom smeru.
 
Nekoliko današnjih slika na petlji E763 kod Surčina,ko prati verovatno će videti napredak.
03364b083ee7bf6030bd73e39571ac50.jpg
74f69d228ed8f3132bf6a20a0d5b56b8.jpg
a344a961311fc39672865d2eabd2a9ee.jpg
04a5cd3276a09c691b579775a1d34bf2.jpg
f953d4ed9f643f1ae8e3b0bd4179a1d6.jpg
3343259c166e5086bd6b5777cedd1568.jpg
 
Vezano za most preko Save, izgleda da je jedna strana spojena I da izvodjaci vec teraju svoje masine preko mosta. Za dva meseca ceo betonski posao gotov. Istovremeno, Kinezi ugovorili snabdevanje betona za Cacak-Pozega.
 
Pozdrav drugari,
Nov sam na ovom forumu i malo zarđao što se tiče foruma, davna vremena...
Zanima me petlja Lajkovac
konkretno ulazne i izlazne saobracajnice, jer kapiram da pored ove fantmsko ulazno-izlazne postoje i dve koje idu u njivu (sto ne cudi za ovu deonicu)
http://prntscr.com/nemw34.
Ili je satelit opet zatajio:) Ako moze neko da slika i ovu petlju.
 
Da,most jeste spojen, jupiiii
I asfalt ili šta već se radi na delu od tunela u mestu Dići.

@goggiee.va dobrodošao!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617841#p617841:g5szdrie je napisao(la):
Trejsi » Sub Apr 20, 2019 8:17 pm[/url]":g5szdrie]Izašao novi snimak danas

https://youtu.be/iiAOKORkBfw


Sent from my iPad using Tapatalk
Po ugovoru trebali su da ga završe ove god pred početak turističke sezone. Izgradnja počela maja 2015. Najnovije informacije su da se rok produzava do sept 2020 :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617832#p617832:23v5wajq je napisao(la):
goggiee.va » Ned Apr 21, 2019 4:27 am[/url]":23v5wajq]Pozdrav drugari,
Nov sam na ovom forumu i malo zarđao što se tiče foruma, davna vremena...
Zanima me petlja Lajkovac
konkretno ulazne i izlazne saobracajnice, jer kapiram da pored ove fantmsko ulazno-izlazne postoje i dve koje idu u njivu (sto ne cudi za ovu deonicu)
http://prntscr.com/nemw34.
Ili je satelit opet zatajio:) Ako moze neko da slika i ovu petlju.
georgi.va dobro dosao. Petlja Lajkovac je zavrsena u sklopu prve deonice Ub Lajkovac, nazalost danas poznate kao "glinena" deonica. Projektovana je u obliku trube da bi pteuzela saobracaj sa buduce obilaznice oko Lajkovca. Od te obilaznice je za sad izgradjena ta veza za put ka Valjevu, odnosno taj zapadni deo. Od te tacke gde su na petlji zavrseni radovi i pocinje njiva, kako ti rece, treba da se pravi istocno parce obilaznice koje ce se vezivati na Ibarsku magistralu. To je vec trebalo biti davno zavrseno, ali...
 
Nisam znao da ide na Ibarsku. Cek jel ce novi put da rade, ili ce da popravljaju ovaj? Nisam upoznat sa tim pa zato pitam. Kontam da ce izbeci prolaz kroz Likeovac. Tu su i pruga BG-BA i opet Kolubara.
 
Obilaznica, valjda obilazi Lajkovac, ide do pred sami pocetak sadasnjeg puta prema Valjevu i tu se spaja sa njim pre mosta na Kolubari. Dakle ne prelazi ni prugu ni Kolubaru, a primi sav saobracaj u tranzitu za Valjevo i prema naplatnoj AP.
 
Sad mi je jasno, hvala na objasnjenju. Dzabe gledanje u mapu kad ne znas sta trazis:) Hvala jos jednom

nepzuy

Znaci negde na ovom delu puta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617867#p617867:34z8ha76 je napisao(la):
KrCan » Ned Apr 21, 2019 12:48 am[/url]":34z8ha76]Obilaznica, valjda obilazi Lajkovac, ide do pred sami pocetak sadasnjeg puta prema Valjevu i tu se spaja sa njim pre mosta na Kolubari. Dakle ne prelazi ni prugu ni Kolubaru, a primi sav saobracaj u tranzitu za Valjevo i prema naplatnoj AP.
Krcane, tako bi trebalo...Ali problem je sto izgradnja te obilaznice od oko 4 km jos nije ni počela a veliko je pitanje i kada će. Vlast u Lajkovcu ništa konkretno ne zna, pre neki dan sam baš pričao sa dvojicom iz opstinskog veća. Neka prica je da to opstina treba da finansira,spominju cifru od 5 milki E ,i konstatuju da nemaju te novce,tako da je to sve sada u zoni imaginacije...
Inače, juče popodne prodjoh nadvoznjakom preko glinene i ne videh nikakav napredak od pre 3 nedelje . Ustvari tada sam video i radnike a juče bukvalno nikog...Jeste subota popodne,ali vreme je idealno za rad . Sta bi od one price jesenas da se radi 24 časa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617609#p617609:3r22uv66 je napisao(la):
GOJE » Pet Apr 19, 2019 3:51 pm[/url]":3r22uv66]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617473#p617473:3r22uv66 je napisao(la):
Vračarac » 18 Apr 2019 06:57 pm[/url]":3r22uv66]Ne mozes da poredis Grdelicku klisuru i autoput Kuzmin - granica sa RS koji ide kroz vojvodjansku ravnicu, ne vidim zasto ne bi izgradili 20km autoputa kroz polja za 3god? Moravski koridor realno ne moze za 3 ali moze za 5god lagano.
Nije problem izgraditi -3 godine je veoma komotan rok za izgradnju. Problem je trenutak od koga počinjemo da brojimo izgradnju. Pre tog "dana 0" potrebno je napraviti kvalitetan projekat, sklopiti kvalitetan ugovor, obezbediti kvalitetno finansiranje, i kvalitetno srediti imovinsko-pravne odnose (eksproprijacija). Kada se ove stvari urade, onda možemo da pričamo o rokovima za izgradnju, a ja nisam obavešten da smo se mnogo pomerili do dana 0 za projekte do Kuzmina, Pojata ili Kotromana. Deo A2 do Požege je najviše odmakao u tom smeru.

Драги Гоје, заслепили су те свакодневним испирањем мозга неспособњаковића. Не знају посао зато гњаве и даве посао. Само помисли како се у нормалним земљама раде путеви и како се раде процедуре.
У преводу писмени људи ураде прединвестиционе студије, којима се угрубо може одредити рок, битан за финансирање и нема ту пуно одступање. Све остало је ругање народу. Па избоксовали су такве законе да експропријација (проглашена јавним интересом) сваке парцела на траси се може урадити експресно, чак и без сагласности власника. Општи делови уговора у великим инвестицијама су углавном типски, а посебни се раде релативно брзо. Дакле после одређивање трасе, што претсавља политичку одлуку, све остало је техника, која иде тако да се редукује време кроз испреплетене и паралелне активности. На пример due dilligence (нема адекватног превода код нас) се везује и за пројекат и за експропријацију и за екологију, ... али ко зна посао, тај подели трасу на лотове, али не да би правио уговоре на по пар километара са различитим извођачима него да убрза радове групе извођача, обезбеђивањем свих подлога које обезбеђују сваком извођачу само да ради, да не стоји. Такође се уводи и више извођача, како би се потакло такмичење, типа чим заврши један лот, добија други,... Дуга прича, досадићу...
 
Due diligence u smislu dužna pažljivost (temeljnost). Ali pošto svi evropski jezici vode poreklo od srbskog, to je od naših reči "dug ne-ležanju", "dug" u smislu zbog nečega (posledica), "di" u smislu dva tj u smislu druga strana, tj. suprotnost od "ležanja" (neležanje), a sve zajedno u smislu vrednoće. Ukratko, suprotno od raditi nešto površno i ofrlje kao što kod nas često radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617883#p617883:a6xy4sa4 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sun Apr 21, 2019 7:11 am[/url]":a6xy4sa4]

Inače, juče popodne prodjoh nadvoznjakom preko glinene i ne videh nikakav napredak od pre 3 nedelje . Ustvari tada sam video i radnike a juče bukvalno nikog...Jeste subota popodne,ali vreme je idealno za rad . Sta bi od one price jesenas da se radi 24 časa?
Mozda i te radnike voze autobusima od gradilista do gradilista. Sendvic i crvena..
E sad tada nisu bili tamo gde i ti.
Ta glinena ko Skadar na Bojani.
"23.10.2018. - Mihajlović naložila da se radi 24 SATA DNEVNO na deonici UB-Lajkovac ...."
Keopsovu piramidu napravise za dvadeset godina radeci tri meseca godisnje a ovih par kilometara puta ce.... ?
 
Nedelja 8:10 ujutro bilo radnika i masina oku tunela Brancic. Nema semafora na 'novom' nadvoznjaku kod Ljiga. Novi asfalt vidljv ispod nadvoznjaka. Na Ibarskoj bilo natovarenih kamiona . . .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617861#p617861:3ltbrm1c je napisao(la):
mtuning » 20 Apr 2019 09:41 pm[/url]":3ltbrm1c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617841#p617841:3ltbrm1c je napisao(la):
Trejsi » Sub Apr 20, 2019 8:17 pm[/url]":3ltbrm1c]Izašao novi snimak danas

https://youtu.be/iiAOKORkBfw


Sent from my iPad using Tapatalk
Po ugovoru trebali su da ga završe ove god pred početak turističke sezone. Izgradnja počela maja 2015. Najnovije informacije su da se rok produzava do sept 2020 :violina:

Deonica 40 km, 16 tunela ko zna koliko mostova i vijadukta, s tim sto je gradnja fizicki kasnila minimum 6 meseci zbog administracije, naspram 50 km Obrenovac-Ub Lajkovac LJig 50 km, od 2014. jedan tunel, do dan danas nije otvorena za saobracaj. :violina:
 
Društvo, nadam se da ću uspeti da postavim slike iz vazduha. Ono što se iz slika vidi je prvo most kod ostružnice na obilaznici, radi poređenja sa mostom kod Obrenovca koji je počeo godinu dana kasnije da se gradi.
Sledeće što sam slikao je bila deonica Surčin - Obrenovac i novi most.

I najzad, uspeo sam i da slikam glinenu. Kako sam ja izbrojao, postoji 5 i po polja na kojima nema asfalta. Možda neko da uporedi slike sa satelita...

Izvinjavam se zbog krila aviona, nisu mi dali da izađem da ufotkam bolje s krila :lol:
Pogledajte prilog 13
 
Vrh