Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo,u povratku dve slike
Crvenom strelicom sam obelezila šta sad rade ( slikano u smeru ka Ca),A druga slika je u donjem delu se vidi to što nasipaju sad a u daljini naplatne rampe, ne znam vidi li se na slikama alI fali asfalta jos neki sloj oko tih naplatnih stanica. Ima čini mi se 3 valjka parkirana i još neke mašine,nisam videla toliko mašina ni jednom dok se pravila petlja.

A prema tunelu ,videla sam neku mašinu nesto radi izmedju traka,ne znam šta,i u daljini kao da je radjeno na onom odronu na kosini, i dalje je bez zaštitne mreže/ folije šta jedno crno, ali meni deluje da su nesto uradili,r sad možda gresim
 
Danas su radili asfaltiranje platoa od rampe do kružnog toka,sama rampa se betonira uvek i ostalo im je jos jedna traka i ostrvo bez betona,gore kod Uba i dalje kamioni rade udarnički i za sada nema zvaničnih najava pomeranja rokova,ali videćemo...
 
Kazes da nema zvanicno pomeranje rokova, koji je to poslednji rok kad treba sve da je gotovo?
 
Sta ce onda biti za merenjem brzine? Hoce li dizati dici-preljina na 130, ili ce da odrade kompleksnu jednacinu za vreme putovanja ako se 40 km puta vozi 120, a ostatak 130 :D :D
 
Pwl ja nekad sam slušala da se taj prosek računa kao da si vozio 120h,možda grešim. Ali baš taj iz bezbednosti kaže da se moze voziti i 140 na nekim delovima jer se merenje računa od rampe do rampe ,a niko ( osim Babicevog vozaca) ne vozi nekom brzinom tu. Iskreno ovo Dici-Preljina i nije bas za neku brzu vožnji,tuneli naravno,krivine... najbolji deo je pred samo iskljucenje u Preljini i tu je i trebalo biti 130 makar, ali nisu menjali ni jedan znak. Čula sam da i kamerama slikaju ali kao neće ako nije brzina preko 140.

Elem ,evo da pitam i ja za tu neku daleku buducnost- kolika se cena putarine očekuje? Onako sam se pitala ,koliko god da je vredi platiti,da se odmah razumemo
 
Brzina se oslanja na max dozvoljenu na nivou države, a cena putarine oko 4 dinara po kilometru i verovatno u početku oko 350 dinara.
 
Za ljude koji putuju iz Preljine, najveca usteda u vremenu putovanja je do Ljiga. Magistralom je to oko 57 km, dok je autoputem oko 44, racunam sa zavrsenim tunelom Brancic. Magistralom se bez guzve i ekonomicnom brzinom stize za oko 55 min. dok se autoputem stize za oko 25 sa placanjem putarine. Potrosnja goriva zavisi od modela auta, ali je za voznju 130km/h ona izmedju 30-40% veca pa je potrosnja goriva za tu deonicu slicna, pod uslovom da na magistrali nema guzve i stalnog kocenja i preticanja. Ako putarina bude oko 160-170 din (sad je do Dica 140) onda je to za vecinu ljudi i te kako isplativo. Za 160 din biti neuporedivo bezbedniji, uzivati u putovanju u odnosu na mucenje i stres i ustedeti pola sata je stvarno dobar posao.
Za preostalu deonicu kilometraza je duza, vreme slicno (zavisi gde je cilj u BG-u) i cena vec dosta veca. Ostaje da se izvaga sto se bezbednosti tice, da li Beograd-Obrenovac ili Beograd-ljig. Kada se zavrsi deonica do Surcina, onda je bezbednost apsolutno na strani AP.
 
Zemljani šta kažeš za ovaj moj ciklodron...







ovde za malo da udarim u dalekovod... :lool:

joj... kad ovo dole sve oko petlje pozeleni...


 
Bravo plecko! Vidi se progres na svim pozicijama! No iako oko Obrenovca ima dosta dalekovoda, probaj da pronadjes neku poziciju bez dalekovoda :lol: , pa da nam uslikas jos koju foto mosta preko Save! Pogotovo ovih dana, jer radovi ulaze u kriticnu fazu izlivanja poslednjih delova na rasponu! Bilo bi lepo kad bi to mogao detaljnije ispratiti!
Inace sve pohvale i za ove, a i za slike sa obilaznice :kk: !
 
Ovo su inace fotografije sa onog brda koje se vidi jos od Uba i to brdo nagovestava skori dolazak u Beograd, Earth je o tome ranije pisao i dokumentovao fotografijama, na prethodnim stranicama, a mi ga ovde sa razlogom, nazvasmo "pleckovo brdo" :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617228#p617228:ro83e68x je napisao(la):
plećko » Wed Apr 17, 2019 10:02 pm[/url]":ro83e68x]pogled prema Obrenovcu...

Za nas neuke jel može pojašnjenje šta izigrava ovaj nadvožnjak.
Hvala!

:sesir:
 
Nadvožnjak se nalazi na putu Obrenovac-Barič. Trenutno je put izmešten malo ispod njega kao što se vidi na nekim slikama.
Tek kad se završi nadvožnjak i pusti saobraćaj preko njega, moći će da se pristupi spajanju autoputa koji će prolaziti ispod nadvožnjaka.
 
Odličan ti ciklodron Plecko :kk: Nije los ni model dvotočkodron :) Izgleda da je ovaj put bilo radnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615942#p615942:248hcugt je napisao(la):
geovuk » Pet Apr 12, 2019 4:48 pm[/url]":248hcugt]U jednom clanku N1 BH, od pre dve godine, pisalo je da Hrvatska ima manje od 1000km u punom profilu, a ostalo su brze ceste i poluprofili. E sad ako sve uzmemo u opticaj i kod njih i kod nas onda mozemo da imamo skoro iste brojke sto se tice kilometraze. Realno tolika kilometraza u Hrvatskoj je iznudjena zbog oblika teritorije inace im sigurno ne bi trebala takva mreza.


Realno hteli su neovisnost. Umesto da lepo sada imamo korido Vc u fullu od budimpste i Baje preko Belog Manastira i Osijeka preko Sarajeva do Ploca i Dubrovnika, sad se neovisno putuje od Osijeka do Ploca 800 km i placa 70 eura, ne? Realno treba autoput uz more i ne moze Jadranska magistrala samo da bude. Ali da se drzava nije raspala zbog velikih strucnjaka iz svih bivsih drzava i stranog faktora, bosna bi imala autoputeve ili makar brze ceste, i sve prestonice bivsih nam drzava bi bile povezane AP. Takodje, neka sada neovisno otplacaju cestarine svim pet koncesionarima i nece svoje AC tj AP otplatiti nikad. A rwlano imaju bolju putnu infrasteukturu koju mi nikada necemo imati. Losih regionalnih puteva u HR vise nema. Makadama vise nema. Rupa vise nema. Kapa dole zbog toga...
 
U ovom momentu u Hrvatskoj je zavrseno 1313.8km auto puteva ili auto cesta, kako bi oni rekli! Svako od ovih hiljadu i kusur kolometara je po kvalitetu na izrazito visokom nivou! Da li su zaduzeni? Jesu i to mnogo! Sama Dalmatina od 311km u to doba je kostala 2,21milijardu Eura! To jest nesto preko 7 miliona € po km. Ne zaboravite to je najteza i najskuplja deonica u Hrvatskoj zbog konfiguracije terena! Deonice po Slavoniji su lakse, samim ti i jeftinije! Ukupan dug u Hrvatskoj za auto ceste je 4.98 milijardi € i oni planiraju da ga isplate do 2030, a u najgorem slucaju cetiri godine kasnije! Da li su pogresili sto su se zaduzili i izgradili tolike kilometre? Nisu ni slucajno!
Sve ovo prethodno ovde sam izneo iz razloga da shvatite iako se cini da su progutali zabu da to uopste nije tacno! Jeste da je to poprilicno nategnuto za isplatiti, ali sekundarni efekti izgradnje ovih auto puteva, su enormni! Samo prihodi od turizma su presli fantasticnih 15 milijardi eura godisnje, a gde su efekti na industriju itd.?
Srbija trenutno sa kompletiranim koridorom X /a jos nije/, raspolagace sa oko ~850km i plus ovih 40, odnosno od nove godine 120 km plus do Cacka! Dakle ukupno ~950km. Da bi stigla Hrvatsku treba izgraditi dodatnih 350km! Mislite da ce ih graditi po ceni 7m€/km? Nema sanse i to ni na jednom vise pravcu! Samo do Boljara od Cacka pominje se u predracunima cifra blizu 2milijarde, pa prema Visegradu 800 miliona, pa do Ploca u prvoj fazi 200 i kusur , pa onda Moravski sa jos 800, do Zrenjanina i ne znam! I kad sve ove planirane km izgradimo tek ce mo se primaci danasnjoj Hrvatskoj u ukupnom broju km, kad ce to biti, sami bog zna!
E pa kad cujem da samo zbog populizma u politici pocnu da lazu od predsednika pa redom..., i to i tamo gde egzktni brojevi ne daju da se moze lagat! E tu mi stvarno bude pun kofer! Ne lazi bre bez ikakve potrebe!
 
Mislim da je poređenje broj km autoputa u punom profilu.
http://ba.n1info.com/Vijesti/a219056/Au ... idora.html

Ovo je ta vest što sam pomenuo.

Sad ne znam koliko su u međuvremenu oni uradili. Mi ćemo do kraja godine imati 950 bez obilaznice.
Muslum da je izgledno da dobijemo za tri godine moravski koridor 110km, do Požege 30km i do Sremske Rače 20km. Možda dođe do početka deonice do Pločnika.
Brze saobraćajnice su još na dugačkom štapu osim te od k11 do Novog Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617421#p617421:2spt0obt je napisao(la):
geovuk » Čet Apr 18, 2019 4:49 pm[/url]":2spt0obt]Mislim da je poređenje broj km autoputa u punom profilu.
http://ba.n1info.com/Vijesti/a219056/Au ... idora.html

Ovo je ta vest što sam pomenuo.

Sad ne znam koliko su u međuvremenu oni uradili. Mi ćemo do kraja godine imati 950 bez obilaznice.
Muslum da je izgledno da dobijemo za tri godine moravski koridor 110km, do Požege 30km i do Sremske Rače 20km. Možda dođe do početka deonice do Pločnika.
Brze saobraćajnice su još na dugačkom štapu osim te od k11 do Novog Beograda.

Не знам на чему градиш овакав оптимизам? Па они малтене завршену Грделицу нису способни да отворе већ 4 месеца. Пратећи досадашњу динамику, ово што си навео је једно бар десет година. А као што Крцан каже биће неупоредиво скупље (а ја ћу додати и глупље) него у Хрватској.
 
Ne mozes da poredis Grdelicku klisuru i autoput Kuzmin - granica sa RS koji ide kroz vojvodjansku ravnicu, ne vidim zasto ne bi izgradili 20km autoputa kroz polja za 3god? Moravski koridor realno ne moze za 3 ali moze za 5god lagano.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617469#p617469:1rfumeya je napisao(la):
Gringo » Čet Apr 18, 2019 7:41 pm[/url]":1rfumeya]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617421#p617421:1rfumeya je napisao(la):
geovuk » Čet Apr 18, 2019 4:49 pm[/url]":1rfumeya]Mislim da je poređenje broj km autoputa u punom profilu.
http://ba.n1info.com/Vijesti/a219056/Au ... idora.html

Ovo je ta vest što sam pomenuo.

Sad ne znam koliko su u međuvremenu oni uradili. Mi ćemo do kraja godine imati 950 bez obilaznice.
Muslum da je izgledno da dobijemo za tri godine moravski koridor 110km, do Požege 30km i do Sremske Rače 20km. Možda dođe do početka deonice do Pločnika.
Brze saobraćajnice su još na dugačkom štapu osim te od k11 do Novog Beograda.

Не знам на чему градиш овакав оптимизам? Па они малтене завршену Грделицу нису способни да отворе већ 4 месеца. Пратећи досадашњу динамику, ово што си навео је једно бар десет година. А као што Крцан каже биће неупоредиво скупље (а ја ћу додати и глупље) него у Хрватској.

Moravski moze za otprilike 3 godine jer je ravnica. Jeste da ima dosta mostova ali radice se na vise pozicija istovremeno. Uzdam se i u Behtel i njihovu organizaciju. To sve naravno ako je dokumentacija gotova.
Grdelicka nije mogla da se pusti pre 4 meseca nikako. Nije bila ni galerija gotova, ni asfaltiran Manajle a da ne pricam o EM opremanju.
Sve sto sam nabrajao ce se raditi maltene istovremeno tak oda je 10 godina cisto karikiranje.
 
@Gringo kako da otvore kada nisu završeni tuneli?
Što se tiče Hrvatske, ove podatke ja imam:
A1 (Zagreb-Split-Dubrovnik) 476,7km punog profila od ~554 planiranih km
A2 (Zagreb-Krapina-SLO) 63,2km punog profila + 4km poluprofila
A3 (SLO-Zagreb-Sl. Brod-SRB) 307km punog profila
A4 (H-Varaždin-Zagreb) 97km punog profila
A5 (H-Osijek-BIH) 58,6km punog profila + 7,5km punog profila u izgradnji od 88,6 planiranih km
A6 (A1-Rijeka) 80km punog profila, od čega se 10,5km vodi kao brzi put
A7 (SLO-Rijeka-Senj-A1) 42,9km punog profila, od čega se 26,5km vodi kao brzi put, od ukupno 103,5 planiranih km
A8 (A9-Rijeka) 16,4km punog profila + 47,2km poluprofila od kojih se 23,2km proširuje na pun profil
A9 (SLO-Umag-Pula) 74km punog profila + 3km poluprofila
A10 (A1-BIH) 7,7km punog profila
A11 (Zagreb-Sisak) 31,1km punog profila od planiranih 48km
Dakle ukupno 1254,6km punog profila od kojih se 37km vodi kao brzi put + 7,5km punog profila u izgradnji + 54,2km poluprofila od kojih se 23,2km proširuje na pun profil, od ukupno oko 1500 planiranih km.
U brze puteve se još mogu ubrojati veze sa A1 za Zadar, Split i Ploče, južna obilaznica Osijeka i brzi putevi od A4 ka Križevcima i Koprivnici, kao i Bjelovaru i Virovitici, što je ukupno 95km brzih puteva.
Izvinjavam se za off-topic.
 
Sad sam pricao sa ovima iz SAT-a, kaze pre neki dan su bili, snimili celu deonicu, dal sa direktorom Koridora ili kim vec, I da se ocekuje da bude gotovo do juna. Ce vidimo.
 
Super Earth ,ako je tačno, ali ko bude putovao za CG nek se spremi da će svu uštedu u vremenu potrošiti kada opet počnu radovi do Ue,a ne znam i do Pakovrace da ne nastave sa nekim radovima.
Za Ue znam da još treba da se radi,vidi se kad se prodje,danas je 19avg i još nisu krenuli što znači da će u sred letnje sezone biti kao kad je špic u Bg- kolone nepregledne. Stvarno,ali stvarno mi nisu jasni zašto ne počnu na vreme nego čekaju jul.
 
Vrh