Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Mislim da nije jer to ima i na ranijim slikama . Možda se i ne vidi na satelitu ( logicno) ali nikako ne valja jer taj deo do sad nije radjen
 
E kad se već bavimo satelitskim snimcima evo zanimljivog kolaža sa GEartha kroz godine izgradnje tog dela glinene deonice.

Zanimljivo je da je snimak iz Aprila 2014 godine upravo mesec kad je formirana vlada a stepen radova bar po snimku na tom delu nije bio na zavidnom nivou.
ec9194bc210c066488bee23126cee6f9.jpg
6cbd40318ef281a6f2512e7405dadead.jpg
7beaa0ecc639e7fc65794319e61e62ae.jpg
886e75c4213201de1175aa7252bd875b.jpg



Prvi snimak je 2012 pa 2013 pa 2014 pa 2017
 
Malo pre sam prosao obilaznicom do Surcina. Petlja napreduje bas lepo....poceli su horizontalno spajanje stubova. Dva segmenta jedne trake su zavrsena. Vidi se razlika svaki put kada se prodje.
 
Svaka im cast ako rade i po ovakvom vremenu. Mislio sam da je svuda pauza, sto zbog vremenskih uslova,sto zbog praznika,nekako sam racunao da biti neradno do iza bozica. Radi li se i na drugim deoniocama, zna li neko?
Najvece rzocarenje mi je Azvirt na oobilaznici. nekako sam ocekivao da ce napasti svom snagom ,oni nista. Celu jesen malo zemljane radove u ravnici i to je to . Zasto ne napadaju to ozbiljno,sta se desava???? Jesi li primetio ikakva aktivnosti njihove kada si vec prosao tuda?
 
Generalno nema radova ni na petlji Surcin ali se svakako vidi napredak, dosta je uradjeno a bice to velika petlja.

Sto se tice obilaznice, malo sam popricao sa drugarom o tome. Rade se nabavke teskih masina, sve se novo kupuje. Radi se kamp za radnike u Resniku. Ovo sto su poceli da rade je podizvodjac poceo...nadam se od proleca da ce punim intenzitetom poceti. Osim montaznog krana koji su postavili na mestu gde treba da bude vijadukt pre tunela nema nikakvih promena.

Na mostu na ostruznici kao da je vreme stalo ali se i tamo kotrlja na misice ali se kotrlja. Mislim da su mozda i pola premostili ako ukupno sagledam sa svih strana. Mada i dalje to izgleda kao da se deca igraju. Kada vidim kako kinezi rade uredno, precizno, marljivo...kod njih se na dnevnom nivou vidi napredak. Mi moramo po kvartalima da pravimo reportazu inace nema svrhe.
 
Ostruznicki most je prica za sebe...Cele prosle godine su govorili kako im je mali vodostaj pa ne mogu iz vode to da montiraju kako su planirali pa cekaju decembar kada ce to i odraditi . decembar prodje radovi nigde a rokovi prolaze,,,bruka....
 
A kada krenu ovako da manipulisu sa podacima novinari samo to prenose, tako mogu svi da budu novinari.

Prvo su izneli podatak da je u 2018 izgradjeno 100+ autoputa sto je obicno prepisivanje rezultata jednoj godini i statisticki nije pravilno iznet i prikazan podatak. To si deonice koje su se godinama gradile i treba ih pravilno rasporediti po godinama a ne manipulisati sa podacima.

Drugo ovo vezano za koridor 11
Nije 100km autoputa nego 62km 40km je vec u funkciji i vec se naplacuje. Ako se dobro secam ovih 62km je vec uslo u statistiku za proslu godinu kao izgradjen autoput ali moze i za ovu posto se kod nas 2 puta otvara isti put.
 
Pozdrav svim forumasima i Srecna vam svima Nova godina !
Nov sam na forumu ali vidim da je isti veoma dobar sa svim korisnim informacijama i slikama.
Ono sta mene konkretno zanima je da li neko moze da mi kaze kako napreduju radovi na mostu preko Save i ako moze neko da atacuje neke najsvezije slike istog ?

Hvala puno svima.
Pozdrav
 
Srećna Nova dragi forumaši.
Pade mi na pamet baza za održavanje autoputa - koridora 11, sve zbog padavina ovih dana.

Znate da uglavnom pored naplatnih rampi (kao što je Vrčin) postoji zimska-letnja služba za održavanje autoputa ili tamo gde je za tu službu bilo zgodno mesto. I ovde se verovatno predviđa a nisu je još formirali za ovu deonicu? Možda je i to jedan od razloga? Da se zaobiđu ove zime troškovi oko održavanja dok se sve ne spoji pa onda reši održavanje u celosti...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593115#p593115:2v9t5y1h je napisao(la):
Gugulica » Pet Jan 04, 2019 12:06 pm[/url]":2v9t5y1h]Pozdrav svim forumasima i Srecna vam svima Nova godina !
Nov sam na forumu ali vidim da je isti veoma dobar sa svim korisnim informacijama i slikama.
Ono sta mene konkretno zanima je da li neko moze da mi kaze kako napreduju radovi na mostu preko Save i ako moze neko da atacuje neke najsvezije slike istog ?

Hvala puno svima.
Pozdrav
Ništa bogzna se ne vidi, 31.12. A ovde su pricali da ce biti na prolece spojeno i da on za sad odlično napreduje ( na ovaj most misliš jel da?). Vrati strane u nazad,Plećko je imao fenomenalne slike, a novije su.

@ mtuning, najveći je probleme što izjavljuju da kaf završe glinenu sve će pustiti kao celinu,a tome se kraj ne vidi.,da će pustiti na prolece da izbegnu zimu bilo bi jos i odlično.
Zapravo po njima,možda do Surčina bude završeno u roku ali realno se neće pustiti jer nije celina,ako glinena ne bude sanirana. Tako bi trebalo jer zašto da koriste gradjani Obrenovca( da stignu do Surčina npr) ,a ne Uba i Ljiga.... meni lično ne znaci nista ,i mnogima koji prolaze ibarskom, ali mestima u blizini je moglo da znači to parcijalno puštanje. A moguc je i ovaj scenario
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593112#p593112:2wf1fms7 je napisao(la):
Niko Kažanegra » 04 Jan 2019 10:48 am[/url]":2wf1fms7]https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=01&dd=04&nav_id=1489378

Каже Министарка : КАДА БУДЕМО СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ отварали....

Jel moze neko da mi pojasni kako ce da otvore 100km, kada dve deonice koje ce da otvore zajedno imaju oko 50 km?
 
Па 50 км на Е-763 плус 26 км у Грделици, 21 км Просек - Црвена Река и 3-4 км незавршена око Пирота са тунелом Сарлах :mrgreen: :kk:
 
Niko Kažanegra":3i9axs6o je napisao(la):
Svaka im cast ako rade i po ovakvom vremenu. Mislio sam da je svuda pauza, sto zbog vremenskih uslova,sto zbog praznika,nekako sam racunao da biti neradno do iza bozica. Radi li se i na drugim deoniocama, zna li neko?
Najvece rzocarenje mi je Azvirt na oobilaznici. nekako sam ocekivao da ce napasti svom snagom ,oni nista. Celu jesen malo zemljane radove u ravnici i to je to . Zasto ne napadaju to ozbiljno,sta se desava???? Jesi li primetio ikakva aktivnosti njihove kada si vec prosao tuda?
Pisao sam na temi o bg obilaznici da je pored obimnih zemljanih radova pocelo postavljanje sipova za jedan od nadvoznjaka, ispred tunela zeleznik.
I nije bas ni samo to.
Odradjeni su i pripremni radovi na ostatku deonice, jer bez stabilnih prilaza nema ni gradnje autoputa.
Osnovno pitanje u vezi obilaznice je izgradnja preostale tunelske cevi tunela Strazevica, kao i obe tunelske cevi tunela Beli potok.

Ono sto je takodje bitno je to da je cela trasa od tunela strazevica do buvanj potoka u terenu koje je bogato podzemnim vodama, ali se nadam da Azeri nece pokvariti dobar utisak koji su (bar za mene) ostavili gradnjom A2 od Ljiga do Preljine

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Na A2 se kasnilo 6 meseci samo jer je Energoprojekt kilavio sa tunelima (tj. koristio zastarelu opremu, tamo je ona izrada betonske podloge kočila otvaranje), Azvirt ozbiljno radi jer ovi sa vrha kompanije kontrolišu strogo sve radove i šta radnici rade, neće ovde sigurno biti kašnjenja ako država bude redovno plaćala, tj. prosleđivala pare od kredita u ovom slučaju. Pritom su sa A2 doveli ove radnike koji su se pokazali, tako da i to dosta znači kad imaš radnike sa iskustvom na tako velikim projektima, na ove dve deonice koje rade Kinezi na A2 sam iz priče saznao da je ova njihova firma poslala mlade inženjere i ostale rukovodioce bez iskustva koji su i dobrim delom bili razlog za lošu organizaciju radova i ovo kašnjenje.
 
Isto dobro mislim za Azvirt, zato mi nikako i nije jasno zašto nisu nista ni pipnuli cele jeseni dok je vreme bilo idealno. Kada misle da punom snagom napadnu radove,ima nov tunel,3 stare cevi doraditi,oko 8 mostova i vijadukta ako ne grešim. Mesecima kada prodjem pored njihove baze vidim da je pun parking,znaci radnici su tu...ali radova nema...
Takodje,dobili su i EM opremanje tunela juzne i istočne deonice na K 10. I to nesto kilave,mislim da bas sporo ide...
 
Niko rekoh ti da ima radova.
To sto su slabije vidljivi sa postojećeg puta je druga priča.
Druga je stvar sto je naša sposobna ekipa kasnila sa zatvaranjem finansija, pa se sa radovima kasno krenulo, u jesen.
Dorade tunela koje spominjes su vise kozmetičke, a ne sustinske prirode. Ne bi bilo ni toga u ržtom obimu, ali se oprema razlici od "skupljala sirovina" a vlasnika boli duoe, jer narod ce to platiti kroz budžet, pa su od trafo stanica na nekim mestima ponovo ostale samo prazne betonske kuce...
Bez obzira, ima tu ozbiljnog posla i bez toga.
Kao sto vec rekoh, druga cev strazevice i nekoliko velikih nadvožnjaka uz postojeći deo, kao i Jos dva tunela, na preostaloj (do B. Potoka) plus dve petlje od kojih jedna bas, bas ozbiljna, zatim izmeštanje postojećeg kriznog puta u jednom delu...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
O radovima na Obilaznici mozemo u odgovarajucoj temi ;)
 
Vrh