Daleko češće čitam na ovom forumu, nego što pišem. Ne bi ni valjalo da je drugačije. Ipak moram nešto prokomentarisati, sve na osnovu vaših diskusija, ali i na osnovu sopstvenog uvida, jer relativno često kolima idem od Podgorice do Beograda ili Vrnjačke Banje.
Naime, vrlo rijetko, da ne kažem nikada, na dionicama puteva koje se u Srbiji rekonstruišu, proširuju ili grade, tokom vikenda ugledam radnike, mehanizaciju... Čak i radnim danima poslije 16 sati uglavnom nema nikoga, ili tek pokoji "zalutali" radnik.
S druge strane, u Crnoj Gori, na dionicama koje radi kompanija Bemax (najmoćnija u Crnoj Gori) se svaki trenutak lijepog vremena koristi da se radi punom parom. I, iskreno, ne sjećam se da je bilo nekog osjetnijeg zakašnjenje ili, pak, fušerski odrađenog posla.
Znam da mi u Crnoj Gori nismo, po prirodi, vrijedni, ali očito je da postoji način na koji nas je moguće pokrenuti.
Šta se to dešava u Srbiji sa kompanijama koje žive od izgradnje i rekonstrukcije puteva?