Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592233#p592233:1yenay84 je napisao(la):
ivchonny » Sub Dec 29, 2018 11:58 pm[/url]":1yenay84]Info iz mojih izvora koji su veoma bliski izvođaću radova: ceo auto put od Obrenovca do Cacka do juna 2019. godine, a pocetak probijanja tunela na deonici Preljina-Pozega u maju. Dakle, za sada sve kako je Krcan rekao. Pa neka nam je srecna Nova...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
I tunel komplet ,i glinena?! Ma budimo ozbiljni,do tad možda jedna cev tunela i eventualno ako ne bude trebalo više radova na glinenoj pa ona bude komplet . A da sve bude gotovo - cak i ja kao veciti optimista u to ne verujem
 
MiraC":1kl8idm4 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592233#p592233 je napisao(la):
ivchonny » Sub Dec 29, 2018 11:58 pm[/url]":1kl8idm4]Info iz mojih izvora koji su veoma bliski izvođaću radova: ceo auto put od Obrenovca do Cacka do juna 2019. godine, a pocetak probijanja tunela na deonici Preljina-Pozega u maju. Dakle, za sada sve kako je Krcan rekao. Pa neka nam je srecna Nova...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
I tunel komplet ,i glinena?! Ma budimo ozbiljni,do tad možda jedna cev tunela i eventualno ako ne bude trebalo više radova na glinenoj pa ona bude komplet . A da sve bude gotovo - cak i ja kao veciti optimista u to ne verujem
Don't kill the messinger. Samo prenosim. Mada mozda je neki deo poruke od inzenjerea Energoprojekta preko mog kontakta do mene izgubljen. Voleo bih da je tako.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592270#p592270:1t96cund je napisao(la):
ivchonny » Ned Dec 30, 2018 9:19 am[/url]":1t96cund]
MiraC":1t96cund je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592233#p592233 je napisao(la):
ivchonny » Sub Dec 29, 2018 11:58 pm[/url]":1t96cund]Info iz mojih izvora koji su veoma bliski izvođaću radova: ceo auto put od Obrenovca do Cacka do juna 2019. godine, a pocetak probijanja tunela na deonici Preljina-Pozega u maju. Dakle, za sada sve kako je Krcan rekao. Pa neka nam je srecna Nova...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
I tunel komplet ,i glinena?! Ma budimo ozbiljni,do tad možda jedna cev tunela i eventualno ako ne bude trebalo više radova na glinenoj pa ona bude komplet . A da sve bude gotovo - cak i ja kao veciti optimista u to ne verujem
Don't kill the messinger. Samo prenosim. Mada mozda je neki deo poruke od inzenjerea Energoprojekta preko mog kontakta do mene izgubljen. Voleo bih da je tako.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
Hahahahha ma ne brini,trebas nam ovde,nećemo te dirati.

Mislim da to možda jeste neki njihov plan,kao sto je bio i 25.12 npr ,a sad probijen.
Baš po Krcanovim pricama mislim da se nadajudo leta ali da nema većih rekonstrukcija na glinenoj i jedna tunelske cev i to je u najboljoj varijanti
 
Dok je totalna konfuzija sta se desava sa autoputevima, I kad se ovaj otvara, evo čime se ministarka bavi braneći okupatore od naših ljudi, a ne seti se da kaže ni jednu reč o svom poslu koji joj kasni godinama. Bitno je da se bavi propagiranjem globalizma svojih stranih gazdi, a da za ono za sta smo je mi kobajagi birali, gde trosi nase ogromne pare I gde treba nama da polaze racune, mudro ćuti. Naravno, u pauzama kad ne laže. Ma mi smo bdale, placamo ljude koji rade za strance iz našeg dzepa, stranci čak ni ne moraju da ih plaćaju, samo im daju knjizno odobrenje da nas pljackaju, I to im je isplata. Glibalisticki paraziti.
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1487751
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592328#p592328:3i3wdfke je napisao(la):
Darko78 » Sun Dec 30, 2018 5:12 pm[/url]":3i3wdfke]Toliko ,ni jednog radnika .

Mislio sam nešto da napišem ... pa reko' sebi beži sa ovog foruma do proleća i čuvaj zdravlje. Dovoljno je što se Mira nervira za sve nas.

Gledajući gornje slike - pa u svoj totalnoj nesposobnosti nisu mogli da "završe" ovo što se vidi levo i desno sa nadvožnjaka da zamažu oči narodu da se nešto privodi kraju. A o dvomesečnom asfaltiranju 100m nadvožnjaka suvišno je pričati.


Au revoir :sesir:
 
Daleko češće čitam na ovom forumu, nego što pišem. Ne bi ni valjalo da je drugačije. Ipak moram nešto prokomentarisati, sve na osnovu vaših diskusija, ali i na osnovu sopstvenog uvida, jer relativno često kolima idem od Podgorice do Beograda ili Vrnjačke Banje.
Naime, vrlo rijetko, da ne kažem nikada, na dionicama puteva koje se u Srbiji rekonstruišu, proširuju ili grade, tokom vikenda ugledam radnike, mehanizaciju... Čak i radnim danima poslije 16 sati uglavnom nema nikoga, ili tek pokoji "zalutali" radnik.
S druge strane, u Crnoj Gori, na dionicama koje radi kompanija Bemax (najmoćnija u Crnoj Gori) se svaki trenutak lijepog vremena koristi da se radi punom parom. I, iskreno, ne sjećam se da je bilo nekog osjetnijeg zakašnjenje ili, pak, fušerski odrađenog posla.
Znam da mi u Crnoj Gori nismo, po prirodi, vrijedni, ali očito je da postoji način na koji nas je moguće pokrenuti.
Šta se to dešava u Srbiji sa kompanijama koje žive od izgradnje i rekonstrukcije puteva?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592301#p592301:2i9h4u6h je napisao(la):
Earthmoving » Ned Dec 30, 2018 1:50 pm[/url]":2i9h4u6h]Dok je totalna konfuzija sta se desava sa autoputevima, I kad se ovaj otvara, evo čime se ministarka bavi braneći okupatore od naših ljudi, a ne seti se da kaže ni jednu reč o svom poslu koji joj kasni godinama. Bitno je da se bavi propagiranjem globalizma svojih stranih gazdi, a da za ono za sta smo je mi kobajagi birali, gde trosi nase ogromne pare I gde treba nama da polaze racune, mudro ćuti. Naravno, u pauzama kad ne laže. Ma mi smo bdale, placamo ljude koji rade za strance iz našeg dzepa, stranci čak ni ne moraju da ih plaćaju, samo im daju knjizno odobrenje da nas pljackaju, I to im je isplata. Glibalisticki paraziti.
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1487751

Ma.... dobro smo prošli, moglo je i gore.... :bash:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PHqWpwtOv30[/youtube]
 
Hvala za slike Dare, dobro bar je ovaj nadvoznjak zavrsen.
Duka druze, ne znam, mozda stede da troskovima dnevnica radnicima za vikend I popodnevni rad. Stvar je da kao izvodjac dogovoris posao po jednoj ceni, a onda da stooo vise moguce smanjis troskove, idealno bi bilo da platis jednog radnika sa lopatom. Jes da izgradnja malo duze traje, sitnicu, godinu-dve al sta te briga ako ne placas penale za kasnjenje... Tako neka logika. E sad, ako je Bemax u nekoj shemi Milova firma, onda ona mora zavrsava poslove na vreme, jer bitnije je pokazati snagu, pa cak I ako zbog toga udje u neke minuse, bratski ce da se nekao sa vrha nadoknadi, dal na ovom, dal na sledecem poslu.
 
Ili drugcije receno, mislim da se strategija putarstva Srbije I Crne Gore razlikuju. Ukratko, mislim da Cg ima manje firmi, manje konkurencije I ulaska novih putara u granu, vece monopole, I stoga jacu mehanizaciju, sigurnije I dugorocnije poslove za stabilnije poslovanje tih preduzeca. Cak I R Srpska ima sad jak Integral sa stotinama relativno novih masina koje mogu brzo I lako da urade svaki zadati posao. Federacija BH ima isto tako jak Euroasfalt koji radi teske deonice. Hrvatskoj su otvaranjem trzista, ulaskom Strabaga I sl, zavrsetkom gradnje najveceg dela autoputeva, dobrim delom unistene domace stare velike putarske firme zadnjih godina. Srbija ima nejasnu strategiju, I promene dela putara kako se vlast menja. Zato verujem da firme iz Cg ili R Srpske imaju dosta noviju I jacu mehanizaciju od srpskih firmi. Imali smo uzlete sa opremom Čumeta, Pzp Beograda, Interkopa, Puteva Užice, I njihov pad. Sada imamo opremanje nekih Nukleusa, Inkopa, Miljkovica & Co. bliskih ovoj vlasti. Imamo I manje, stare, iskusne putare koji relativno posteno I ozbiljno rade svoj posao, ali sa skromnom opremom. Pokusalo se da se napravi neki korzocijum, da se vise domacih firmi pojavi kao jedna jaka grupa, ali ne znam bas dal je uspelo, videcemo ko ce od nasih raditi Cacak-Pozega. Znaci ukratko, promenjiva situacija koja onda onemogucava I jasnu I dugorocnu strategiju putasrkih firmi. Vidimo da I stranci imaju svoje domace firme koje guraju, bilo u trzisnim ekonomijama poput SAD, Nemacke, Francuske..., bilo u planskim ekonomijama poput Kine. Situacija je nesto bolja zadnje 2 godine ali to je kratak period da se skupi kapitala za opremanje jake firme.
 
Ne znam što se čudimo što nema radnika kad imaju novi rok i nigde ne žure.

A i taj rok je fleksibilan jer smo "mi" ovce a "oni" nas trimiraju.

Kod nas, bez obzira na to ko je na vlasti treba da imamo redovne proteste.
 
E nek nam je čestitala,možda je ovo najbolje obracanje od svih do sad.

@ vlasto,kažem ja lepo,da se okupimo na prolece kakvi radnici i rad po zimi... ovo za 6 mes samo do podne da rade svaki dan pa će uraditi.
Vidim na Darkovim slikama ka tunelu stavljeno za signalizaciju vertikalnu ti nosaci, to nije bilo i sve mi više izgleda da je bio plan pustiti 25,ali je nešto/ neko napravilo problem.

Budimo srecni ako do kraja 2019 sve završe i pri tome da im glinena ne napravi jos posla. A Obrenovcani mogu spokojno da putuju kao do sad,mi nećemo tu skorije prolaziti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592321#p592321:1ve18vgh je napisao(la):
Darko78 » Ned Dec 30, 2018 5:02 pm[/url]":1ve18vgh]Spojili su nadvoznjak nema semafora
Brate,svaka im cast.....Nema jos ni 1.5 godina kako su radili taj nadvoznjak. Svaka im cast , bas su majstori.... :D :bash: :bash: :bash: :bash: :D
 
Nije tema,ali SRECNA NOVA GODINA ! Nek vam se sve želje ispune! Ja bih da ovako zavrsim ovu godinu,ima dovoljno vremena da nam živce kidaju i cele sl godine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591110#p591110:u5nqq7i0 je napisao(la):
paradox polje » Уто Дец 25, 2018 7:41 pm[/url]":u5nqq7i0]Из једног извора, не знам колико је поуздан, чуо сам да је данас министарка одлучила да се одустане од парцијалног пуштања ове две деонице пре нове године. Не би да мрачим, чивек каже да је чуо из прве руке, али понављам, нисам сугуран колико је поуздана информација.
Неки су још 25. знали да од пуштања нема ништа, али од оног силног ентузијазма били смо сумњичави према тим информацијама (барем ја).
 
Darko78":qmq048vk je napisao(la):
Danas je najavio Vucic da ce juzni krak biti gotov u aprilu i sad i ovo .I onda sve postaje jasno a to su izbori 100%.
Kao što već dugo najavljuje bolju privredu, bolju ekonomiju, bolji standard gradjana, vladavinu prava, evropske integracije...
DukaPG":qmq048vk je napisao(la):
Daleko češće čitam na ovom forumu, nego što pišem. Ne bi ni valjalo da je drugačije. Ipak moram nešto prokomentarisati, sve na osnovu vaših diskusija, ali i na osnovu sopstvenog uvida, jer relativno često kolima idem od Podgorice do Beograda ili Vrnjačke Banje.
Naime, vrlo rijetko, da ne kažem nikada, na dionicama puteva koje se u Srbiji rekonstruišu, proširuju ili grade, tokom vikenda ugledam radnike, mehanizaciju... Čak i radnim danima poslije 16 sati uglavnom nema nikoga, ili tek pokoji "zalutali" radnik.
S druge strane, u Crnoj Gori, na dionicama koje radi kompanija Bemax (najmoćnija u Crnoj Gori) se svaki trenutak lijepog vremena koristi da se radi punom parom. I, iskreno, ne sjećam se da je bilo nekog osjetnijeg zakašnjenje ili, pak, fušerski odrađenog posla.
Znam da mi u Crnoj Gori nismo, po prirodi, vrijedni, ali očito je da postoji način na koji nas je moguće pokrenuti.
Šta se to dešava u Srbiji sa kompanijama koje žive od izgradnje i rekonstrukcije puteva?
Prijatelju, ovde je previše parazita u odnosu na one koji stvaraju. Negativna selekcija predugo traje i danas imamo situaciju da su neznalice preovladale.
Samim tim, sve da neku firmu drzi sam predsednik, situacija bi bila ista.

Nije sporno da je svaka vlast vise ili manje "pokvarena". To nije nista novo, niti specifično samo za naše podneblje.
Ali specifično je da zbog lične sujete, umesto stručnjaka za saradnike biraju isključivo neznalice i poltrone.
Rezultate vidimo.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Poltrone i neznalice daleko lakše kontrolišeš, zastrašiš i slično tako da je izbor sasvim razumljiv sa njihove strane gledišta.

Voleo bi samo kalkulaciju izgubljenih para po osnovu putarine da neračunamo ostalo.
 
Malopre na vestima kazu da su dve deonice potpuno zavrsene, ali ne mogu biti pustene u saobracaj zbog glinene. Lazu, da je zavrsen tunel i par km kod ljiga (koji se bas razvlace) bila bi sasvim druga situacija.
Ako nisu planirali da pustaju Obrenovac-Ub zaato su onda zurili sa privremenim ukljucenjem na autoput,i asfaltirali ga po snegu. Sto se tice glinene, rade 2,5 km ,a ispituju ostatak deonice, tako da verovatno ce morati da se radi jos nekoliko km, ili cak sve osim betonskih mostovskih konstrukcija. Ne verujem da su radili po ovom sistemu kako oni sad rade sanaciju, da su pravili 500m od gline pa kilometar od sljunka, pre ce biti da je sve od gline osim mostova. Sve u svemu ta deonica nikad nece biti kako valja, licice na pocepane pa okrpljene pantalone.
 
Inače, glinena nema Nikakve veze sa deonicama Obrenovac-Ub I Lajkovac-Ljig, pa nije jasno zašto ih sad uvezuju. Ove dve su iz Ugovora sa Kinezima, dakle skroz druga priča I one su imale svoj rok NEZAVISNO od Ugovora glinene. Šta sad to znači, da ako se jedna deonica nadovezuje na drugu, a ugovorena je 10 godina kasnije, da prva treba da čeka 10 godina dok se sve ne kompletira? Pa I Čačak-Požega se završava u nekom selu Pilatovići, a odvojen je Ugovor od deonice do granice sa Crnom Gorom, pa jel to znači da kad se završi ga nećemo puštati dok se ne kompletira do Crne Gore? Pošto je ministara doktor nauka, ja predlažem da se svoj deci odmah dodele doktorati jer glupo da glupi ljudi imaju doktorate, a pametni da nemaju I trpe glupisti glupih ljudi.
 
Do pre neki dan neko je ovde kukao kako je glupo puštanje deonica parcijalno, bez glinene, pa su ga forumaši lepo podsetili da Srbija nije samo Beograd, već da ima ljudi koji žive na trasi autoputa kojima bi i ovakvo parcijalno otvaranje bilo veoma korisno.

Sad je frka što se NE OTVARA parcijalno... pa ko će vam ljudi ugoditi? :)

Mislim da treba da se otvori sve što je završeno ako iole ima uslova u smislu pristupnih puteva...
A izgleda ne otvaraju jer neće biti prave prilike za slikanje političara...

Pošto se očigledno odluke donose preko kolena, nikad ne znaš šta sutra donosi...tako da me ne bi iznenadilo ni da na kraju u januaru budu puštene završene deonice.
 
Perkan":2ggyanpw je napisao(la):
Do pre neki dan neko je ovde kukao kako je glupo puštanje deonica parcijalno, bez glinene, pa su ga forumaši lepo podsetili da Srbija nije samo Beograd, već da ima ljudi koji žive na trasi autoputa kojima bi i ovakvo parcijalno otvaranje bilo veoma korisno.

Sad je frka što se NE OTVARA parcijalno... pa ko će vam ljudi ugoditi? :)

Mislim da treba da se otvori sve što je završeno ako iole ima uslova u smislu pristupnih puteva...
A izgleda ne otvaraju jer neće biti prave prilike za slikanje političara...

Pošto se očigledno odluke donose preko kolena, nikad ne znaš šta sutra donosi...tako da me ne bi iznenadilo ni da na kraju u januaru budu puštene završene deonice.
Ja sam iako rodjen u Beogradu, potpuno svestan da Srbija nije samo grad Beograd i da ljudi žive i u mestima uz Autoput.
Ali taj autoput NIJE GOTOV, shvatite to.
Tvrdim da bi pustili Obrenovac-Ub, da je završen.
Pobogu ljudi, pa neki dan je neko postovao da srndaći piće preko puta, jer nema ograda!
O Lajkovac-Ljig je tek izlišno pričati. Pogledajte fotografije pre par postova na kojima se vidi petlja Ljig. Jel ono vama "završeno" ?

U trenutku kada su u Beogradu sve masovniji protesti protiv aktuelne vlasti, mislite da oni ne bi iskoristili otvaranje makar jednog dela (u cilju zaustavljanja pada rejtinga), da je to bilo moguće?

Opustite se, praznici su pred nama, a putevi...
Puteva će biti, samo neće... ;)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Vrh