Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da su završili onda bi ovi iz unutrašnjosti daleko brže dolazili na proteste, ne bi se klackali ibarskom.
 
Јесте ,види се о чему се све води рачуна за ауто пут,то ми није пало на памет,хм,хм демонстранти,значи то је разлог!!!Тако је Жико,држи се политике,не дај се, издржи.Нека ти неко упали светло у тунелу.Да ти је Ђилас на власти не би имао ни петљу код Љига....

Послато са SM-G9500 уз помоћ Тапатока
 
Срећна Нова Годинасвима!!!

Послато са SM-G9500 уз помоћ Тапатока
 
Pustanje definitivno odlozeno, nema blage veze kada ce biti pusteno, zena vrti iste price godinama:
Na pitanje kada će biti gotov ceo auto-put na trasi Koridora 11 od Obrenovca do Ljiga, rekla je da je deonica Obrenovac - Ub potpuno završena, ali da je problem ranije izgrađena deonica od Uba do Lajkovca.
"Signalizacija je postavljena, kao i ograda i ovog trenutka dok razgovaramo tu može da se vozi. Međutim, na deonici Ub - Lajkovac popravljamo deonicu od skoro tri kilometra, možda čak i deo nasipa. To je ona čuvena deonica koja je građena od gline i ona nam pravi problem, jer se nalazi u sredini, a zatim ide deonica petlja Lajkovac - petlja Ljig, koja je takođe gotova", objasnila je Mihajlovićeva.
"Sve ono što smo započeli pre par godina mi smo i završili. Naše razmišljanje je bilo da pustimo sve u celini i imamo ukupno 103 km (od Obrenovca do Preljine), a to ćemo uraditi kada se završi popravka deonice Ub - Lajkovac."
Na pitanje kada će biti završena sanacija deonice Ub - Lajkovac, Mihajlovićeva je rekla da se to još ne zna tačno, ali da bi kako stvari sada stoje morala da bude gotova na proleće.
"To je i za nas delom nepoznanica, nismo očkivali da ćemo od nove deonice koja je završena da dođemo u situaciju da je popravljamo. Moramo da uklonimo tri metra dubine, što znači da praktično ponovo gradimo taj deo i pored 2,5 km na kojima se izvode radovi, izvršena su ispitivanja i na ostalim deolovima i ima još delova nasipa koji pokazuju nestabilnost."
Rekla je da bi, po procenama ministarstva, proleće moralo biti vreme kada će sanacija biti gotova, uz pretpostavku da se ne pojave neki dodatni radovi.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1488261
 
Koliko sam shvatio za pustanje puta glavni problem je u tunelu Brancic koji skoro godinu danas po probijanju (leva cev) nije spreman za zaobracaj. Desna je probijena jos avgusta 2017. a ni ona nije spremna (zasto). Znaci da se sa ovim delom kasni iskljucivo i jedino zbog nesposobnosti sadasnje ekipe na celu sa izblajhanom ministarkom. Naravno o kasnjenju tunela se vesto izbegava da prica i potura glinena deonica (koja jeste isfusarena) kao razlog.
 
Smem da se kladim da se "glinena" neće rekonstruisati celom dužinom. Odradiće 2 ili 3 segmenta od po km u proseku. Probija uši kad kažu kako je pravljena od zemlje i blata, trude se da glinenom pokriju sebe, to je svima jasno.
 
Kako su primili put ako je pravljen od gline. Uzimali su valjda negde uzorke,koji i dan danas postoje. Sve mi vise lici da je to zbog neodrzavanja. Dobice ih na sudu planum i pu. Tako to bude kod nas. Kriv je onaj koji je primio put. Koridori i putevi Srbije. Samo blate firme koje znaju svoj posao. Nije energoprojekt za tunele nikad bio ekspert. Sada ih gurajubko zna iz kig razloga.
 
Nije mi poznato da "usled neodržavanja" šljunak može da se pretvori u glinu.
Zar nemaju sadašnji vlastodršci dovoljno grešaka i propusta, da im se moraju pripisati i neke "tuđe" brljotine.
 
Glina je materijal koji je išao po projektu koliko sam pročitao, ali niko valjda nije lud da gradi put od blata, kako sad recituju.
Ne kažem ja da je njihova greška izvođenje, neodžavanje možda...
Ali da su kojim slučajem oni odradili svoj deo posla, ne verujem da bi se ovoliko pričalo o glinenoj, ne verujem ni da bi se rekonstruisala sad.
 
Lepo je Mrkonjić nedavno objasnio da je za upotrebljeni materijal postojala infrastruktura i procedura za održavanje koje uopšte nije sprovođeno.
To meni pije vodu.

Pogledajte npr. Pupinov most u Zemunu. Iz SVIH šahtova za odvod vode buja rastinje jer su svi zapušeni peskom i zemljom !!!
 
@dukapg ovde je projekat predviđao zemljani nasip u trupu puta,E75 je nekad tako i pravljen.Pisali smo detaljno o tome ovde.To menja mnoge stvari i verovatno da će ih na sudu dobiti.
Po meni je trebalo raspisati međunarodni tender za ekspertizu i detaljno ispitivanje obzirom na vrednost posla to bi bila sitnica.


Ovako kako su upali i razbucali sve po meni bi bilo isto kao i da ništa nisu dirali i pustili saobraćaj onda deonicu po deonicu sanirali...pa majku mu često se napravi devijacija na nekom delu puta pa tu saobraćaj ide godinama izdržao bi ovaj put još godinu dve sa redukcijom brzine.Ali jednostavno u medijskom smislu ovo je došlo kao poručeno.
 
Nije blato bas los materijal. Drevni grad Ur u Mesopotamiji i dan danas ime neke ocuvane delove posle 4000 godina a napravljen je od blata tj nepecenih cigli :D
Izgleda da je mesopotamijsko blato bolje od lajkovackog blata tj gline ako vestacenjem utvrde sta je... :lol:
 
Ne moraš do Mesopotamije, čerpić je uveliko prisutan po Srbiji. Blato, pesak, glina, slama :) Sušenje na otvorenom, blato vezivni materijal, traju već i preko 100 godina. Po Vojvodini ih ima dosta.
Toplotna izolacija je takva da klima nije neophodna leti.
 
da, samo sto po vojvodjanskim kucama, i drevnim srBskim u mesopotamiji ne tutnjaju sleperi
 
Nisu stigli ni po glinenoj deonici da tutnje, raspala se pre nego sto je pustena u saobracaj, samo od sebe :)
Bar tako kazu iz ministarstva.
Ponekad ne mogu da poverujem koliko umeju da isfusare nesto sto grade u Srbiji. I sto je najludje posle se te iste firme pojave na sledecem tenderu i dobiju nov posao.
 
A vi verujete u svako saopštenje iz Vlade Srbije?
Mislim, ne negiram ja da je na tih (valjda) 12km bilo fuseraja. I naravno da sam za to da počinioci odgovaraju za to.
Ali mi je prosto neverovatno da se ovde na ovoj temi iz stranice u stranicu "hvatamo" za izjave ljudi koji su dokazani lažovi... Lažovčine, "bre"!
Pa ljudi moji, po saopštenjima iz tog istog ministarstva, čovek bi rekao da tunel ne postoji!?
Ko je tu odgovoran za loše ispitan sastav zemljišta?

Manipulacijom, u širokim narodnim masama koje nisu "zaludni" kao mi i ne prate ovako, stvara se slika da je apsolutno sve OK osim deonice Ub-Lajkovac.
Ta deonica je "glinena", "zemljana", "mrkina"...
Ta deonica se raspada...
A to sto "njihova" pavuz to i jedina koju su u toliko godina ugovorili kasni više od godinu dana, to se u narodu zaboravilo, ako se ikada i znalo.
I onda još 'jeftina propaganda' kako je njima bezbednost najpreča...
Najpreči im je rejting i to zato što ima tendenciju blagog, ali konstantnog pada!
"Sposobna Zoka" je sada već davno zauzela mesto nesposobnog Mrke. Rezultat? Pa vidite ga i sami.

Post mi je već predugačak, ali moram da apelujem na sve forumaše da manje verujemo, a još manje komentarišemo izjave i obećanja naših političara.
To zagađuje temu, te stvara iluziju skorog otvaranja. A da je do izjava političara, od BG do Atine bi se još 2004 na olimpijadu išlo komplet autoputem.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Eto nije vas bilo logicno pustati put sa iseckanim deonicama. Postavlja se pitanje zasto put nije pusten za gradjane Uba i Obrenovca, i LJiga i Lajkovca na koriscenje, nije ovaj put samo za Beogradjane?
 
Zapravo je vrlo lako doći do kriv(a)ca...pa ne rade se putevi od juče, i ne samo putevi, pa majku mu, od generalnog ugovora pa na dalje postoje procedure i kontrole za svaku situaciju, potpisi ovlašćenih lica, knjige, itd...
Ovi nas samo prave budalama čim mi ulazimo u nekakve rasprave...
 
Krcane,
ti si nam jedina nada da nam dojavis sta se izdesavalo poslednjih dana prosle godine. Zasto su odustali od namere da puste 2 gotove deonice ?
 
Ja mislim da je posle raznoraznih negativnih scenarija koje smo imali u prošlosti na koridorima X i XI (pogibija čoveka na uključenju na deonicu koja nije u saobraćaju, propadanje deonice koja nije ni puštena u rad, rušenja većeg broja kosina...), odgovornim licima konačno došlo iz dupeta u glavu.

Neko svojim potpisom treba da garantuje da je nova deonica bezbedna za saobraćaj, pa kasnije će isti pred sudom da bude žrtveni jarac. Ranije su ljudi pod političkim pritiscima i ucenama lako pristajali, ali ranije su se i sranja ređe dešavala. Sad je vrag odneo šalu, i teško će se naći neko da potpiše da je bezbedna deonica koja nije sasvim završena (ograde, uključenja, stabilne kosine...)
 
Prema nekim nezvaničnim informacijama do kojih sam došao došlo je do oštećenja autoputa kod Paljuva koje će morati naknadno da se sanira...
 
Uh, ako je to na deonici Ub - Lajkovac, naopako.....Koliko je ostecenje ,sta se desilo?
 
Kako kažu ljudi koji žive u tom kraju put je potonuo jer je pravljen na močvarnom području. Opet kažem, nemojte me držati za reč jer može da se desi da to ima neke veze sa ovom glinenom deonicom. Ako ima nekoga iz tog kraja, bilo bi dobro da ovo prokomentariše...
 
Paljuvi su taman na početku "glinene deonice". Odmah ispod Stublenice... Imamo li snimak sa EOS-a?
 
Vrh