Pa dobro, pogledah ceo intervju na brzini x1,75m i u principu po meni je sve ok rekla sem što manipuliše bezbednošću, jer prosto je očigledno da pomenute 3 tačke na K10 NISU građevinski završene, mašine još tamo RADE, jednostvano nije još gotovo.
Što se tiče zaključivanja poslova u kafanama, ja nisam protiv toga, jer lepša je atmosfera nego u uštogljenim neljudskim kancelarijama. I slažem se kao neko ko je u toj oblasti, da je sada bolja situacija nego ranije kada su Mrka i Velja bili. Mislim da su i oni imali dobre namere da se ovo sve izgradi ali njihov polu-prijateljski sistem, i davanja poslova i moljenja da se nešto mimo procedure odradi, se pokazao lošiji od sadašnjeg. Naravno najveća je zamerka što su parama naroda glumili kao da su njihove, pa tebi ću dam posao ti si mi prijatelj i sl. Sa druge strane, kao opravdanje je da su oni ipak počinjali da rade autoputeve posle 10-15 godina pauze 90ih i početka 2000-ih, pa vremenom i ćoravaka koka neko zrno ubode, tj nešto nauči. Ako zaista počnu nove autoputeve ili bar neke od njih, ipak je za očekivati da će to ići malo organizovanije, tj da se neće raditi 10 godina kao recimo delovi južnog i istočnok kraka K10 koji se ove i prošle godine puštaju. Recimo npr Bancarevo-Crvena Reka je godinu-dve stajao netaknut, iako je posao bio već dodeljen izvođaču. Videćemo da li će ova nova povećanja referentnih kamatnih stopa američkog FED-a da pokrenu novu svetsku krizu i zamrse konce kao 2009-e koja se prelila i na nas i na građevinarstvo, da li će biti izbori i sl, ali izuzimajući te više sile, ja ipak očekujem od svih u ovoj oblasti da će ubuduće biti bar malo organizovaniji, iskusniji i bolji nego do sad.