Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nije mi iz teksta najjasnije sta je problem sa Zvonkom iz Inkopa? Ako je pocinio neki kriminal nek jasno kazu sta. Ako Srbija dajuci poslove nasim ljudima sa Kosova tako ustvari finansira srpski otpor na Kosovu, za mene je to pohvalno. Ako ga je okupacioni Euleks hapsio na Kosovu jer je nosio oruzje, za mene je to opet plus. E sad ovo za heroin je jako tesko shvatiti sta je jer mozda je istina, a mozda I namestaljka... U svakom slucaju, bar ja, za Inkop nisam cuo neke prmedbe u gradjevinskom smislu. Mislim da su oni ovde radili na delu Lajkovac-Ljig. I tu kao sto vidimo je sve gotovo (sem tunela koji radi Energoprojekt), I brze su radili od Shangdonga na Obrenovac-Ub. Nisam siguran I dal su bili podizvodjaci dole na Srpska kuca-Levosoje prosle god? Pazite, drzava uvek daje posao putarima. Stoga necete nikada moci naci firmu bez veze sa drzavom I politicarima. I ako Srbija pokusa da napravi neku ozbiljnu putarsku firmu, uvek ce se javiti pitanje kako je vlasnik te firme (jer kako drugacije u kapitalizmu?) blizak sa vlascu. Pogledajte primer Hrvatske gde su unistene velike domace gradjevinske firme poput splitskog Konstruktora I sad im tamo glavni strani Strabag. Jel zelimo da se I kod nas trziste tako namesti strancima? Situacija im je takva da, necete verovati ali srpski Integral dobija poslove u Hr. Mislim da su I podizvodjaci Kinezima sad za Peljesacki most. I odradili su odlican posao u Gredilici, skoro na Caribrodovom snimku vidim njihove masine da pomazu I na istocnim kraku kod Pirota, tunela Sarlah. Treba vam jedna domaca takva jaka firma, koja uvek moze da uleti I pomogne, odradi posao. Ok, ne kazem, ima I nasih hohstaplera, pa treba izabrati najbolje, ali velike su pare u igri pa ima raznih interesa I stoga je jako tesko bez dubljih informacija izvoditi zakljucke ovde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582843#p582843:xsxjwpxb je napisao(la):
JoeBG » Uto Nov 20, 2018 8:57 pm[/url]":xsxjwpxb]Ako bi mi neko garantovao da ce onih 17km od Obrenovca do Surcina biti gotovo do kraja 2019. bez razmisljanja bih prihvatio da sve od Surcina do Ljiga bude pusteno 31.12.2019! Potpisao bih na prvu. Taman da se ne nerviramo više oko ovoga i da se ne podsecamo kakve lopove i manipulatore imamo u drzavi (mislim i na one prethodne i na ove sad).
S druge strane, izbegao bi se potencijalni haos na magistralnom putu Obrenovac - Beograd.
...i produžio agoniju na Ibarskoj magistrali....
 
Da Earth Integral je prvo dobio deonicu autoputa u HR koja se kači na koridor Vc ali su ih onda politickom odlukom izbacili iako su pobedili na tenderu .Sad im je drugi pokušaj oko Peljeskog mosta opet su pobedili na tenderu da rade prikljucne saobracajnice ali sad ih izgleda nece dirat i mogli bi pocet svoj prvi posao u HR.
Ali sad je Dodik jedini" zastitnik " hrvatskog naroda posle izbora jer su hrvate preveslali muslimani tako da Integral sad ima dobra ledja.
A sve ovo napisah o umesanosti politike zbog Gygy- ija ali sve on dobro zna .Samo šta mu uradiše ili oduzeše da je ovako ogorčen !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582885#p582885:3n8tw2ip je napisao(la):
Darko78 » 20 Nov 2018 10:36 pm[/url]":3n8tw2ip]
A sve ovo napisah o umesanosti politike zbog Gygy- ija ali sve on dobro zna .Samo šta mu uradiše ili oduzeše da je ovako ogorčen !

Pitate zasto kod nas kradu bez kaznjavanja, pa evo vam odgovor, sve je stalo u ovoj recenici, JA sam za ovog coveka "ogorcen"" i pita se "sta je meni neko oduzeo" jer pisem o mega-pljackama na Koridoru 11. Dokle god bude bilo ljudi koji ovako "tumace" bilo cije protivljenje mega-pljackama, dotle ce nas pljackati kao s****. I treba, ovce su za sisanje.
 
Ha ha nisi se tako bunio u prošlosti nego se hvalio a vrlo dobro znas ko je prvi uveo princip pogodbe u Srbiji u izgradji autoputeva.Kako je ugovorena prva deonica Ljig Preljina tender ili nesto drugo.
 
Posto je ovde pocelo sa dozvoljavanjem botova i iznosenja neistina, kao neko upucen u desavanja voleo bih da demantujem sve ovo, njihov zastitni znak je laganje.
Prvo, ZV ne zivi na Kosovu vec par godina (3-4g vec u BG i NS), drugo ne finansira se srpski otpor jer ga nema od 2012. godine, vec se finansira stranka.
Trece, oni nikad nisu bili putari ni nista do 2013 godine, to je laz. Lako je povezati stvari, MR je sada sef SNS-a na Kosovu, MR je kum ZV i najbolji prijatelj, ZV je najbolji prijatelj sa bratom od AV.

Advokati ZV i MR su najbolji prijatelji Ane Brnabic i Sinise Malog. Kao sto je DS imao Miljkovica koji je radio sve puteve, tako i ovi sada imaju svoje koji sada uzimaju STOSTRUKO VECI NOVAC u odnosu na ono sto je Miljkovic tada radio, i upumpavaju ga u vladajucu stranku. Prestanite sa botovanjem. Svako od vas zna bar jednog coveka koji zivi na KiM i koji ce vam reci ko su ZV i MR, prvi je optuzen bio za uzimanje 50 kamiona na lizing, pa kad je trebao da ih otplati, prebacio ih na KiM i nije ih platio, sta je to?

I da, da se vratimo na temu, sa ovom deonicom ova gospoda kasni vec 2 (DVE) pune godine, tako da tu nema nikakvog opravdanja, plus sto nas budzet ovo mnogo, previse kosta.

I da, bolje je trziste puteva dati strancima nego domacim kriminalcima zbog kojih ce nas taj isti put kostati ko zna koliko puta vise, a deo tog novca zavrsiti u podmicivanje siromasnog naroda na dan izbora. To se drugacije zove.
 
Bravo Dare sve pratis :) Gygy ne znam sta ti je ovde posebno cudno, pa drzava te reketira na svemu od akciza, poreza na imovinu, putarina na autoputevima za koje TI otplacujes kredit, placas policiju, sudstvo od koje u zivotu nisi imao korist itd, pa nije jasno sta je drugacije kada se drzava ugradi u strani uzeti kredit tako sto preko svojih firmi naplati radove vise nego sto kostaju? Sve drzave tako funkcionisu brate, ne sigurno zbog mene I vas. Ali pored toga, vezano konkretno za ovu vest koju si preneo I sam pretpistavljas da ih mogu targetirati zbog Kosova jer pazi, ti sad neku srpsku robu da uvezes dole mimo Haradinajevih pravila si automatski svercer I kriminalac. Tu treba biti vrlo oprezan koje su cije namere. A sto se tice konkretno ove teme K11, ja sam za tu ekipu pod Energoprojektom, ukljucujuci Inkop prethodnih godina slusao pohvale da rade brze od Sangdonga, tj da njihova deonica Lajkovac-Ljig brze napreduje (ok, bez tunela) od Shangdongove Obrenovac-Ub. Ok, ispravite me ako gresim ali ja nisam ovde na K11 cuo kritike na njihov rad. A nisam cuo ni da su nesto pljackali. A to sto drzava tako funkcionise da se stranke I sl ugradjuju, pa to je iznad njih, ne mogu oni drzavi iznad sebe odredjivati kako ce se ponasati, jer oni su u toj hijerarhiji ispod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582897#p582897:cbiafpjk je napisao(la):
Darko78 » 20 Nov 2018 11:33 pm[/url]":cbiafpjk]Ha ha nisi se tako bunio u prošlosti nego se hvalio a vrlo dobro znas ko je prvi uveo princip pogodbe u Srbiji u izgradji autoputeva.Kako je ugovorena prva deonica Ljig Preljina tender ili nesto drugo.
Ha,ha,ha... mozemo ovako da se cerakamo do sutra, ali treba nesto i da znamo. Kompletan Koridor 10 , koji je zvanicni evropski Koridor je ispregovaran i finansiran preko kredita EIBa, EBRDa i Svetske Banke i sve na tenderima naravno bez pogodbi, i svi ovde koji smo malo duze na ovom threadu znamo da je to tako moglo jer su te fin institucije zainteresovane da najpovoljnije kreditiraju infrastrukturu ali zvanicnih koridora.
Isto tako ..ha,ha,ha... svi ovde znaju da nijedna od tih inst. nije zainteresovana da najpovoljnije kreditira Koridor 11 jer nije zvanicni evropski Koridor te dakle drzava ima 2 mogucnosti, ili da sama iz budzeta finansira taj koridor ili da uzima komercijalne medjunarodne kredite. Nasa drzava je tada 2008-2009 (za njih ti pretpostavljas da mislis kada kazes ."..ha,ha,ha zna se ko je uveo pogodbu, ha,ha,ha..." odlucila da prvu deonicu Ub-Lajkovac finansira iz budzeta, a da nastavak gradi putem medjudrzavnih ugovora i prvi na listi su bili Azerbejdzanci itd,itd, znamo da je to za sada najeftiniji km auto-puta na Koridoru 11, da ne duzim ovde,U medjuvremenu ta nasa drzava 2010-2011 pravi strateski sporazum sa Kinom , nesto ranije sa Rusijom za zeleznicu, i ostalo do 2012. znamo. E sad, tebi ove cinjenice nista ne znace, tebi nista ne znaci sto se tada gradilo najjeftinije, tebi nista ne govore katastrofe koje se desavaju sa jezivo skupim ugoivorima (a ja kazem jezivo skupim jer imamo bar 2 LOTa kojima mozemo da uporedimo ove kilometre na K11) , narocito tu mislim na poslednja 2 ugovora, Obrenovac-Surcin, i Ljig-Preljina i brza prugaBeograd -granica sa Madjarskom, tebi to nista ne znaci , ti kazes, "eeee, pa sta sad ti hoces, pa direktna pogodba je direktna pogodba, pa to je isto, isto je kad platis km auto-puta 7 mil evra deonicu sa tunelima i u brdima i kada u ravnici platis 7 miliona evra/km, to je isto, jer sve je to direktna pogodba i , eee, ha, ha, ha..."
Nije isto i nakada , bar meni , nece biti isto, a ti mozes da se smejes koliko hoces.
 
Samo se nemoj hvalit ugovorima o koridoru 10 i svim tim belosvetskim lopovima i vidimo kako je sve to išlo koliko ih je bankrotiralo na tom koridoru koji još nije zavrsen.
Znači pogodba moze kad ti kazes da je u redu .
Zvaničan evropski koridor ili Nato koridori koji njima odgovaraju i tad daju para i koje firme rade na tim njihovim koridorima? Ove što su propale nemoj ni spominjat svima je poznata obilaznica oko Dimitrovgrada.
A vrlo dobro znam koliko i šta pišes i dugo nisam odgovarao i ni sad ne znam sta mi je kad pisem.
Lepo savetovah jednom Miru ignoriši jer nema pomoci ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582919#p582919:2nnyn0p0 je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 12:43 am[/url]":2nnyn0p0]Samo se nemoj hvalit ugovorima o koridoru 10 i svim tim belosvetskim lopovima i vidimo kako je sve to išlo koliko ih je bankrotiralo na tom koridoru koji još nije zavrsen.
Da li ce neka firma da bankrotira ili ne, to ama bas nikakve veze nema sa onim na sta si se ti smejao, a ja pisao, a to je CENA. Ne ubacuj uvek novu temu kada nemas odgovor na postojecu, zaboli me uvo da li ce ili nece neka firma i kada ce da bankrotira i kakve to veze ima sa pricom o ceni na Koridoru 10? Pravis gemist tema da bi zamutio vodu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582919#p582919:2nnyn0p0 je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 12:43 am[/url]":2nnyn0p0]
Znači pogodba moze kad ti kazes da je u redu .
Opet ti pogodba pa pogodba, ja pricam o ceni a ti o pogodbi.Mogu dvojica da se dogovore da jedan auto kosta 2.000 evra i da ga jedan kupi od drugog za te pare, a moze ovaj koji prodaje taj auto da se dogovori sa predstavnikom neke firme da u njeno ime kupi isti taj auto i tad se njih dvojica dogovore da taj auto "vredi" 10.000 evra. Sta mislis da li ce vlasnik firme kada bude video da je njegov radnik platio auto 5 puta vise nego sto vredi, sta ce da radi?Hoce da pita jel bila direktna pogodba ili ce da kaze ovom majmunu , pokupi prnje iz firme i nemoj vise da dolazis na posao? E sad, tacno je, moze ovaj da se brani "ali gazda, pa pogodba je pogodba, tako smo se pogodili" Ha,ha,ha, sto bi ti rekao.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582919#p582919:2nnyn0p0 je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 12:43 am[/url]":2nnyn0p0]

Zvaničan evropski koridor ili Nato koridori koji njima odgovaraju i tad daju para i koje firme rade na tim njihovim koridorima? Ove što su propale nemoj ni spominjat svima je poznata obilaznica oko Dimitrovgrada.
Tek za ove besmislice , nemam komentar, ti ladno polemises sa time da je nebo plavo a trava zelena. Nisam ja ulazio u to ko je i kako odredio sta jesu a sta nisu evropski koridori, nego sam ti objasnjavao kako su se oni mogli finansirati kroz Srbiju, a ti si trebao , ako ti se to tada nije svidelo, trebao si da se samospalis pred Skupstinom da Srbija niposto ne uzima te najjeftinije krdite nego da gradi iz budzeta. Verovatno stavili bi ti belu kosulju koja se kopca pozadi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582919#p582919:2nnyn0p0 je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 12:43 am[/url]":2nnyn0p0]

A vrlo dobro znam koliko i šta pišes i dugo nisam odgovarao i ni sad ne znam sta mi je kad pisem.
Lepo savetovah jednom Miru ignoriši jer nema pomoci ...
Onaj koji polemise sa tim da li je nebo plavo i zasto je plavo, njemu treba pomoc , ne meni.
Moj ti je predlog da napises zvanicno Vladi Srbije pismo i da kazes da treba da bude sramota sve one koji su uzimali najjeftinije kredite za Koridor 10 i da je trebalo sve to da se gradi direktno iz budzeta. Probaj, mozda ce ti neko pomoci.
 
Delovalo mi je neverovatno, ali posle 7 godina ovog zla, oni su zauzeli sve pa i gradjevinske forume, jezivo ljudi moji.
 
Pozdrav Rade :) Ajde posto ti nisi bot i neutralan si, navedi JEDNU putarsku firmu, u Srbiji bilo kad u istoriji, svetu, bilo gde, koja nije politička. Ali pošto si i pametan navedi KONKRETAN naziv te jedne jedine firme, samo nemoj molim te filozofiraš kao kiša oko Kragujevca a da ne navedeš bar jedno ime. Hvala :)
 
Toliko o doslednosti .
Ovde zagovaras da se nastavi gradnja Preljina -Pozega sa kinezima i prestavljas uspesan model Obrenovac - Ub i Lajkovac - Ljig a danas ti je ovo nevidjena pljačka.
Nisam dobro preneo ovo je komemtar na post ispod..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=357085#p357085:x6u03326 je napisao(la):
gygy11 » Pon Nov 02, 2015 8:50 pm[/url]":x6u03326]
tragac":x6u03326 je napisao(la):
vladimir79":x6u03326 je napisao(la):
Само да се не иде Ибарском.

Deonica Obrenovac-Ub se gradi paralelno sa Lajkovac-Ljig. Obe će biti završene otprilike u isto vreme a to će biti posle završetka svih radova na deonici Ljig-Preljina. Deo kod Lazarevca će opet biti dosta rasterećen bez obzira što bi bilo bolje da se Lajkovac obilazi istočno. Kod Lazarevca su gužve sezonske - avgust i septembar zbog velikog broja turista koji se mešaju sa kamionima koji voze ugalj (koji će se u budućnosti sve manje koristiti za grejanje domaćinstava). Ostaje dosta putničkog saobraćaja koji se dobrim delom može prebaciti na šine, ali svi znamo šta su uslovi za to.
Beograd-Obrenovac je bitna deonica,ali po meni to je resivo sa produzetkom obrenovacog puta sa po dve trake u oba pravca do Obrenovca, a bitnije je sto pre ugovoriti I deo Preljina-Pozega, o tome niko ozbiljno ni ne prica a kamoli pregovara. Debela ministarka je lagala cele prosle godine da ce nesto biti na kraju prosle godine I naravno nista od toga ,kao sto je sve nista sto ona radi, ali zabrinjavajuce je da vise niko o tome ni rec ne progovara. Preljina-Pozega je nekih manje od 40km, dakle kostalo bi slicno ili mozda malo vise od Ljig-Preljina, sto je nekih 350-400 miliona , I ako bi se ugovorio nacin sa kinezima kao ovo Obrenovac-Ub I Lajkovac-Ljig , to bi znacilo da nam treba inicijalno samo oko 35-40 miliona evra za avans I da kinezi krenu da rade ,ali nisam optimista, ovima je vaznije da ulupaju 100-150 miliona evra narodnih para u njihov je*** prevarantski projekat Beograd na vodi nego da ulazu u "tamo neki auto-put u nedodjiji". :bash:
 
-Ako su ovi reprezenti dobrih firmi iz oblasti niskogradnje,ne cudi ovak o stanje.

-Ako su ovi zastitnici srpstva i srpskog naroda i drzave,ne cudi sto smo pred nestajanjem i nacije i drzave.



""Građevinski poslovi Veselinovića i Radoičića

Zvonko Veselinović i Milan Radoičić ozvaničili su vlasništvo nad preduzećem Inkop koje je dobijalo unosne poslove na izgradnji Koridora 11

Novinar: Jelena Veljković

Objavljeno: 20-11-2018 

 Poslovi Zvonka Veselinovića i Milana Radoičića Oliver Ivanović: Severom Kosova vlada Milan Radoičić Pravosudni dosije Milana Radoičića

Zvonko Veselinović, jedan od najpoznatijih biznismena sa Kosova, više ne prikriva vlasništvo nad firmom Inkop iz Ćuprije.

Dušica Maksimović, za koju se do sada pretpostavljalo da je samo fiktivna vlasnica firme i paravan za poslove koje iz senke zapravo vodi Zvonko Veselinović, i zvanično je predala firmu u njegove ruke i time praktično potvrdila glasine o pravom vlasniku.    

Ona je 19. septembra 2018. godine na Veselinovića prenela 40 odsto udela tog preduzeća, dok je još toliko prepisala na njegovog kuma Milana Radoičića.

Preostalih 20 odsto udela preneto je na Veselinovićevog mlađeg brata Žarka Veselinovića.

Maksimović je udele trojici novih vlasnika, prenela bez naknade, piše u ugovoru dostavljenom Agenciji za privredne registre (APR).

Milan Radoičić u telefonskom razgovoru za BIRN odbija da komentariše na koji način je došao do udela u ovoj kompaniji i kaže:

„Pa vi mislite stvarno da ja sad imam vremena da se bavim, uz svo dužno poštovanje prema vama, da ja vama novinarima objašnjavam kako sam ja to dobio. Ja u institucijama Srbije ne obavljam nijednu dužnost bilo kakvu političku ili funkcionalnu da bih ja imao prema vama nekakvu obavezu da to objašnjavam“, rekao je Radoičić za BIRN.

Na konstataciju da je zvanično postao političar izborom na mesto potpredsednika Srpske liste, Radoičić je odgovorio da je to tačno, ali da ona „nije registrovana u sistemu Srbije“. 

Poslove oko promene vlasničke strukture Inkopa u APR-u, u ime braće Veselinović i Radoičića, obavio je Igor Isailović, u javnosti najpoznatiji kao advokat bivšeg gradonačelnika Siniše Malog i kao bivši poslovni partner premijerke Ane Brnabić.

Inkop, Dolly Bell, FK Trepča

Inkop u svom vlasništvu ima četiri nepokretnosti - dva stana i dve garaže.

Jedan stan od 104 kvm na Voždovcu i kuća na Senjaku od 256 kvm (sa zemljištem površine 1.522 m2), pripadaju Zvonku Veselinoviću, pokazuju informacije do kojih je došao BIRN.

Vila u vlasništvu Zvonka Veselinovića na Senjaku, u Beogradu, Izvor: BIRN

Inkop je kao podizvođač „Energoprojekta niskogradnje”, koga je angažovao kineski „Šandong”, dobijao poslove na izgradnji Koridora 11. Osim „Inkopa”, na tom koridoru angažovana je i firma „Granit peščar” koja se, takođe, dovodi u vezu sa Veselinovićima, a sada i sa Radoičićem. Ta firma je u suvlasništvu firme „Inkop”, a predsednik Nadzornog odbora je Žarko Veselinović.

Zvonko Veselinović i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović na gradilištu Koridora 11, Izvor: BIRN

Preko vlasništva nad „Inkopom”, Radoičić je sada postao i suvlasnik firme „Dolly Bell”.

Ovo preduzeće je 2015. izgradilo istoimeni hotel na Kopaoniku. Direktor firme je Veselinovićeva supruga, Ljiljana Božović.

Takođe u septembru, Radoičiću je dodeljena još jedna funkcija. Postavljen je za zastupnika fudbalskog kluba Trepča iz severnog dela Kosovske Mitrovice, umesto Dejana Krstića i Jovana Dimkića, inače generalnog direktora Trepče AD.

Političko-poslovni uspon i nevolje sa zakonom

Ova promena u vlasničkoj strukturi preduzeća „Inkop” usledila je tri meseca nakon što je Milan Radoičić promovisan u političara imenovanjem na mesto potpredsednika Srpske liste, iako je do tada bio poznat kao lokalni problematični tip koji „mrači i oblači“ na severu Kosova.

Najviši državni funkcioneri redom su negirali da znaju ko je on, kao i kakva je njegova uloga na Kosovu.

Radoičića je, kao pretnju sopstvenoj bezbednosti, pominjao Oliver Ivanović, pre nego što je ubijen 16. januara 2018. godine. On je o tome pričao i u intervjuu koji je za BIRN dao u oktobru 2017. godine.

Uspon Radoičića na političkoj i društvenoj hijerarhijskoj lestvici iznenadio je javnost. Posebno jer ga bije glas da potiče iz kriminogene sredine, te da je već osuđivan zbog falsifikovanja lične karte 2010. godine.

Osim toga, protiv njega i Veselinovića pred Višim sudom u Pirotu u toku je ponovljeno suđenje zbog optužbi da su sa još dvojicom optuženih, nezakonitim radnjama na izgradnji Koridora 10, počinili krivično delo zloupotreba položaja odgovornog lica, čime su pribavili protivpravnu imovinsku korist od 26,5 miliona dinara.

Postupak se ponavlja jer je drugostepeni Apelacioni sud u Nišu ukinuo oslobađajuću presudu pirotskog suda i vratio predmet na ponovno suđenje.

Od novembra 2017. godine, međutim, ovaj proces je u svojevrsnoj blokadi, prvo zbog višemesečnog čekanja izveštaja veštaka, a potom i zbog nedolaska optuženih na suđenje.
Suđenje bi trebalo da bude nastavljeno 23. novembra.

Protiv Radoičića i Veselinovića vođen je i postupak zbog sumnji da su protivpravno prisvojili 32 kamiona u vlasništvu Hipo Alpe Adria lizinga, ali su 2016. oslobođeni optužbi. Oni su navođeni i kao organizatori postavljanja barikada na Jarinju i Brnjaku na administrativnoj liniji sa Kosovom 2011. godine.

Zvonko Veselinović je 31. maja 2003. hapšen na teritoriji Novog Pazara zbog posedovanja više od tri kilograma heroina, saznaje BIRN.

I njegov brat Žarko Veselinović je bio u sukobu sa zakonom. Njega je 2013. godine Euleksov sud na Kosovu osudio na uslovnu kaznu od  devet meseci zatvora zbog nedozvoljenog posedovanja oružja...

Adresa: Kolarčeva 7/V, 11000 Beograd
Telefon: +381 11 4030317
Fax: +381 11 4030316
Email: javno@birn.eu.com

2018 BIRN. Sva prava zadrzana.


Izvor:

https://javno.rs/vest/gradjevinski-posl ... -radoicica



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
rade98":1rru7wo1 je napisao(la):
Delovalo mi je neverovatno, ali posle 7 godina ovog zla, oni su zauzeli sve pa i gradjevinske forume, jezivo ljudi moji.
Mislim da na ovom forumu nema botova. Postoje ocigledno strastveni entuzijasti i oni manje strastveni ili manje entuzijasti.

Cinjenica je da korupciju ne mozes iskoreniti ali je mozes svesti na neke normalne razmere. Naravno, kod nas kako koja vlast dodje, probija rekorde koruptivnosti, tako da smo sada u zenitu korupcije i bahatosti sa sadasnjom garniturom.

Ali s druge strane, cinjenica je da ovaj forum pruza najobjektivniji pogled na izgradjenost i probleme tzv. K11. I hajde da se drzimo toga a da se manemo politike. Zaista me postovi oko botova i politike zamaraju.


Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Moja poenta je sledeca: napadate posledicu, a ne uzrok. Juce je ta posledica u putarstvu neki Đuraskovic, neki Micic, neki Rade Nikolic, danas neki Nuklus ili neki Zvonko, sutra neko treci. Ako zelite putarstvo gde su privatne firme I demokratija, a ne drzavne putarske firme kao kod nas do 80ih ili danas u Kini, onda cete uvek imati ovakve price izmedju sumnjivih kapitalista (biznismena) I politicara. Ili cemo I dalje verovati da je to "izuzetak", a ne pravilo. Pa Behtel je americki politicki, Azvirt azerbejdzanski politicki, Partizanski put&Co Titoisticki politicki, Vinci francuski politicki, CRBC, Sinohydro, Shangdong kineski politicki (jos su Kinezi ovde naposteniji jer to jasno kazu, a ne kao zapadne banke koje prave kobajagi tendere gde nase firme ne mogu da prodju, a prolaze neki njihovi anonimusi Aktori, Terne, Azviji ... koji onda ne da kasne 1 godinu kao ovde nego xy godina dole na K10, ali neee njima se ovi BIRNovi ne bave...)... A ja sam reagovao zbog licemerja jer jedino sto mi je gadnije od toga su ovi NVO-i, "nezavisni" novinari koje kobajagi niko ne placa, koji se bave "ljudskim pravima" , koji nam govore konacnu istinu I sl.
 
Naravno, sve to znamo odavno...ali eto oni će i svoj škart da zaštite a mi ćemo ono što valja da upropastimo...jedino Bemax tu liči na iole pristojnu firmu...jesu umreženi sa državom ali rade lepo...videćemo dokle...
 
A svi zaboravismo one Surcince ili kako su se zvali sto su jedni drugim dizali u vazduh asfaltne baze. U koju su oni kategoriju spadali ali tad ne bi ovih istrazivaca novinara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582978#p582978:1ukwjz10 je napisao(la):
ivchonny » Sre Nov 21, 2018 11:21 am[/url]":1ukwjz10]
rade98":1ukwjz10 je napisao(la):
Delovalo mi je neverovatno, ali posle 7 godina ovog zla, oni su zauzeli sve pa i gradjevinske forume, jezivo ljudi moji.
Mislim da na ovom forumu nema botova. Postoje ocigledno strastveni entuzijasti i oni manje strastveni ili manje entuzijasti.

Cinjenica je da korupciju ne mozes iskor nieniti ali je mozes svesti na neke normalne razmere. Naravno, kod nas kako koja vlast dodje, probija rekorde koruptivnosti, tako da smo sada u zenitu korupcije i bahatosti sa sadasnjom garniturom.

Ali s druge strane, cinjenica je da ovaj forum pruza najobjektivniji pogled na izgradjenost i probleme tzv. K11. I hajde da se drzimo toga a da se manemo politike. Zaista me postovi oko botova i politike zamaraju.


Sent from my LG-H818 using Tapatalk


Slažem se i ja da ovde nema ili ima zanemarljiv broj botova. Neće oni ovde da zalaze gde je skoncentrisan mali broj ljudi.
Glupo je etiketirati nekog da je bot ako na bilo koji način kaže nešto pozitivno za ove projekte. Ako idemo tom logikom onda možemo da kažemo su svi ostali koji kritikuju botovi opozicije, što naravno nije tako. Zato manimo se politike.
 
Sve se ovo desava jer nema nekih vesti konkretnih,da ima više bi se radovi komentarisali. Ne znam za vas,ali meni ovaj novembar nikako da prođe. Nema slika sa satelita,nema pristupa nekim delovima i nemamo pojma sta se desava.... Ja po prirodi nisam strpljiva osoba,a već drugu godinu imamo mesec dana puna " moze biti a možda i ne bude". Uhhhh
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582962#p582962:3ivflgfd je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 10:44 am[/url]":3ivflgfd]Toliko o doslednosti .
Ovde zagovaras da se nastavi gradnja Preljina -Pozega sa kinezima i prestavljas uspesan model Obrenovac - Ub i Lajkovac - Ljig a danas ti je ovo nevidjena pljačka.
Nisam dobro preneo ovo je komemtar na post ispod..
Zao mi je sto nisi do sada razumeo, ali da ti pojasnim, JA se zalazem da se kod nas grade auto-putevi gde god mozemo, ali po najpovoljnijoj mogucoj ceni ili bar po sto nizoj i to je sve. Modeli mogu biti ovi ili oni i to zavisi od mogucnosti neke drzave i njenog kreditnog rejtinga, ali ono sto je meni bitno to je da to bude po sto nizoj ceni a sto boljeg kvaliteta i naravno u nekom normalnom roku. Sve van toga ,sto se meni ucini da je preskupo, prugo ili ispod svakog kvalitativnog nivoa, JA ovde kritikujem .Ponovicu ovde sto sam mozda napisao na nekom drugom forumu, Ja nisam clan DSa uvek kritikujem argumentima i bez ad hominem u odnosu na diskutanta, i kazem, da je posle 2012. dosla bolja vlast i da se danas gradi kvalitetnije ,jeftinije i brze nego pre 2012te, ja rec jednu kritike ne bih ovde napisao nego bih bio srecniji od tebe. na zalost, to se nije dogodilo i zato pisem kako pisem, tebi to lici na nepricimpijelno i to je OK, ali nisi dao ni jedan argument u toj raspravi osim sto ovde prenosis neke botovke ocene o meni sa drugih foruma i zato mi je to smesno jer unizavas svoju poziciju u smmislu kredibiliteta svoje kritike.
Sve sto sam napisao o jezivo skupim ugovorima koji su se potpisali u poslednjih 2-3 godine i danas stokim iza toga.Da li sam bio u pravu ili ne videcemo kad ova bag** ode sa vlasti, one pre 2012.te smo videli da osim medijskih spinova niko nije zbog ugovora o Koridoru 10 ili 11 dobio ni krivicnu prijavu, osim Mrkonjica za Ub-Lajkovac, ali Mrkonjic nije potpisao tehnicki prijem za UB-Lajkovac, tako da videcemo ko je u pravu.
to je sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583011#p583011:2u7qswtb je napisao(la):
Earthmoving » 21 Nov 2018 01:06 pm[/url]":2u7qswtb]Moja poenta je sledeca: napadate posledicu, a ne uzrok. Juce je ta posledica u putarstvu neki Đuraskovic, neki Micic, neki Rade Nikolic, danas neki Nuklus ili neki Zvonko, sutra neko treci. Ako zelite putarstvo gde su privatne firme I demokratija, a ne drzavne putarske firme kao kod nas do 80ih ili danas u Kini, onda cete uvek imati ovakve price izmedju sumnjivih kapitalista (biznismena) I politicara. Ili cemo I dalje verovati da je to "izuzetak", a ne pravilo. Pa Behtel je americki politicki, Azvirt azerbejdzanski politicki, Partizanski put&Co Titoisticki politicki, Vinci francuski politicki, CRBC, Sinohydro, Shangdong kineski politicki (jos su Kinezi ovde naposteniji jer to jasno kazu, a ne kao zapadne banke koje prave kobajagi tendere gde nase firme ne mogu da prodju, a prolaze neki njihovi anonimusi Aktori, Terne, Azviji ... koji onda ne da kasne 1 godinu kao ovde nego xy godina dole na K10, ali neee njima se ovi BIRNovi ne bave...)... A ja sam reagovao zbog licemerja jer jedino sto mi je gadnije od toga su ovi NVO-i, "nezavisni" novinari koje kobajagi niko ne placa, koji se bave "ljudskim pravima" , koji nam govore konacnu istinu I sl.

Mislim da ti sve vreme promice poenta , a to je , nije isto Vaso Micic i Putevi Uzice, koji se 40 godina bavi gradnjom. i Zvonko Veselinovic i Milan Rodojicic, narko dileri koji krecu da se bave gradnjom puteva 2013te godine. Ne razumem kako te stvari nisu jasne. Niko ovde, ko kritikuje trenutno stanje, nije klinac pa da ne zna notorne stvari da se u putrstvu krade, to je izmisljanje tople vode, ovde pricamo o notornim narko dilerima koji ulaze u putarski posao i upravo uzimaju poslove,ko zna kako, pravim putarskim firmama. Cak , i to ne bi bilo toliko katastrofalno ako se oni ne bi mesali u struku,pa neka peru pare preko tih firmi, to naravno da je katastrofa,ali se bar ne bi odrazavalo na kvalitet i rokove gradnje, bar bi to bilo OK, ali ne, oni se ocigledno braca bukvalno bave direktnim posovanjem, upravljaju, mesaju se u struku, uzimaju poslove za koje nemaju ni strucni i materijalni kadar.Zato posle par godina dobijes ovo sto dobijes, od lose i spore gradnje, ali gradnje(do 2012-2013), do obrusavanja ogromnih potpornih zidova, kasnjenja od preko 2 godine , enormno preplacivanje tako katastrofalno odradjenih poslova itd,itd.(posle 2013) Tu je za mene jasna granica, tu je za mene jasna razlika, tu za mene ne znaci da je Vasa Micic(njega uzimam kao paradigmu,ne kao nesto bitno) andjeo koji gradi puteve , ali u odnosu na narko dilere, svi ostali Vase Micici su zlato. neke stvari jednostavno nisu prikladne za relativizaciju tipa "sve je to isto, svi su isti", jednostavno nisu.
 
Ljudi ima li neko informacije jel završena deonica Srpska Kuća -Levosoje?
Znam da je ovo pitanje vezano za koridor 10, ali tamo su me iskulirali i nisam dobio odgovor :mrgreen:
 
Vrh