Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo snimka glinene deonice pre dve tri godine. Sto posti sam siguran da nikada ne bi ni pomenuli ikakvu glinenu deonicu da su na vreme zavrsili put. Ovako se stvara atmosfera da se kasni 3 godine zbog ove deonice. Ne moze da prodje ta prica nikako, i to ne smr da prodje. Dokaz je i tosto su cekali dosad, kao i to da nije slucajno otkriveno kako je do toga doslo, vec se u kuloarima stranke znalo kako se doslo do tih para tj gde se stedelo i kraduckalo, tako da sam sto posto ubedjen da je ministarka to znala jos dok je ovo gradjeno.

Ovakav put nikad ne bi prepravljali da su "svoj " deo uzimali na vreme. https://youtu.be/9iY6g9zGLyY

A najgore je sto narod misli da im politicari grade puteve, a kad se uzme sira slika vidi se da to sa zivotom nema, vex su to planovi mocnijih likova. Eno ga Milo u CG vec 30 godina, pa je sad resio odjednom da gradi put. Kako ne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582652#p582652:3mk7laec je napisao(la):
Darko78 » 20 Nov 2018 12:02 am[/url]":3mk7laec]Isprozivali te drugom forumu kako si hvalio Mrkonjica i njegove uspehe u to vreme i sad nastavljas ovde pošto si od tamo pobegao gygy.
Ne blamiraj se i ne prenosi ovde neistine, prozvao me dezurni SNS bot i to da sam "ja dizao Mrkonjica u nebesa od 2008-2012." :lol:To naravno potpuna budalastinai svako ko je tamo od kada i ja a to je poslednjih 10 godina, to vrlo dobro zna. Taj je dosao na taj thread tek 2014te , tako da je i bu**** jasno da je covek Vucicev bot.Posto celo bivstvovanje na tom threadu provodi u odbrani SNS rezima i budalastina, tu i tamo jednom u godini dana pljucne po SNSu da bi dobio na "kredibilitetu" :lol: , ali mislim, stvarno je ispod svakog nivoa ovde , vrlo tendenciozno, prenositi nebuloze nekog SNS bota i to koristiti kao "argument". To je jadno, a ako si mislio da cu da predjem preko toga i da necu da komentarisem jer se radi o drugom threadu, zezno si se, a ovom forumu se izvinjavam sto je ova prica ovde uopste i pisana , jer se radi o drugom forumu, ali nije moja greska, nisam je ja potegao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582662#p582662:ok24auod je napisao(la):
dziggy » 20 Nov 2018 12:32 am[/url]":ok24auod]Evo snimka glinene deonice pre dve tri godine. Sto posti sam siguran da nikada ne bi ni pomenuli ikakvu glinenu deonicu da su na vreme zavrsili put. Ovako se stvara atmosfera da se kasni 3 godine zbog ove deonice. Ne moze da prodje ta prica nikako, i to ne smr da prodje. Dokaz je i tosto su cekali dosad, kao i to da nije slucajno otkriveno kako je do toga doslo, vec se u kuloarima stranke znalo kako se doslo do tih para tj gde se stedelo i kraduckalo, tako da sam sto posto ubedjen da je ministarka to znala jos dok je ovo gradjeno.

Ovakav put nikad ne bi prepravljali da su "svoj " deo uzimali na vreme. https://youtu.be/9iY6g9zGLyY

A najgore je sto narod misli da im politicari grade puteve, a kad se uzme sira slika vidi se da to sa zivotom nema, vex su to planovi mocnijih likova. Eno ga Milo u CG vec 30 godina, pa je sad resio odjednom da gradi put. Kako ne.
Na snimku se vidi da na sredisnjoj bastici ima drveca preko 2 m visine, ovo nikada nije ni pokoseno.
 
vlasta":3vr20gzb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582561#p582561 je napisao(la):
srdjanprpa » Mon Nov 19, 2018 7:25 pm[/url]":3vr20gzb]Mali doprinos se petlje Ljig


Dakle ja sam ovde prosao 7-mog Oktobra:



Ima li tu neke promene !?!?

Ništa nisu radili !!!
To je ono o cemu uporno pricam.
Na stranu "glinena" i njihovi medjupartijski ratovi.
Na stranu situacija da je Mrka naprasno postao pozeljna faca na N1 (toliko i o njihovoj nazovi, objektivnosti)...
Ali ova sprdnja sa ovim nesrecnim nadvoznjakom i devijacijom koji koristimo da bi se nadvoznjak spojio na trasu magistrale, a da se pri tom mesecima ne radi ili jako retko radi, daje pravu sliku koliko je politicare, vlasnike firmi i imaoce kapitala 'briga' za muke i probleme obicnog naroda!

I ne, nije problem samo u 'glinenoj deonici'. O tome trubi blajhana plavusa, a o tome i ovde spinuju pojedinci.
Niti je gotov tunel, niti su gotovi prilazi tunelu, niti petlja Ljig, niti nadvoznjak u ljigu, niti su uradjene naplatne rampe, niti su uradjena i uredjena odmorista, niti ima ulaza na autoput kod Obrenovca, niti postoji jedna jedina benzinska pumpa na 100km od Obrenovca do Preljine i js mnogo toga...

Dakle, propagandu na stranu, ali vise od godinu dana nakon prvobitnog roka (ako i zanemarimo popravku dela nekoriscenog, a zavrsenog autoputa od Uba do Lajkovca), radovi nisu ni blizu zavrsetka.

Ako ni posle ovoga, braca sto vode ovu zemlju ne uspeju da se ratosiljaju kadra iz nekadasnjih "regiona" (a zeleli bi) onda to samo znaci da je ona i njena ekipa jaca od njih, sto i nije nemoguce.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582646#p582646:3rf0pptx je napisao(la):
Igor » Pon Nov 19, 2018 11:36 pm[/url]":3rf0pptx]Šteta je načinjena, ali mene pored traženja odgovornosti trenutno više brine ovo jurcanje za nekakvim rokovima na sanaciji deonice Ub - Lajkovac. Predstoje nam loše vremenske prilike a obim posla nije mali, jednostavno fizički treba odvesti i dovesti veliku količinu materijala i ugraditi pod povoljnim vremenskim uslovima i na adekvatan način. Svako brzanje po pravilu vodi ka lošijem kvalitetu izvedenih radova.
Igore,ja ne mislim da oni bili šta jure.. To je neka prica za narod. Tačno je da je @Niko govorio da ima puno kamiona i da se radi,ali lično smatram da je neka normalna dinamika na koju mi nismo navikli. Ne može niko da me ubedi da pre avgusta nisu mogli početi i odraditi sve. A da je na ostalim delovima sve ok ne bi ni glinenu ovoliko potencirali.
 
Nešto mi pada na pamet vezano za nadvožnjak ibarske prema Ljigu.

Na onoj mojoj fotoreportaži s početka Oktobra imamo iz smera Ljiga pre samog nadvožnjaka čudno,
i vrlo nezgodno, skretanje u levo, verovatno predviđeno kao veza Ljig-desna strana sela Brančić.

Možda tu nisu ništa više radili pa se čeka taj priključak?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582695#p582695:2epiziqj je napisao(la):
vlasta » Uto Nov 20, 2018 8:40 am[/url]":2epiziqj]Nešto mi pada na pamet vezano za nadvožnjak ibarske prema Ljigu.

Na onoj mojoj fotoreportaži s početka Oktobra imamo iz smera Ljiga pre samog nadvožnjaka čudno,
i vrlo nezgodno, skretanje u levo, verovatno predviđeno kao veza Ljig-desna strana sela Brančić.

Možda tu nisu ništa više radili pa se čeka taj priključak?
Bravo Vlasto....kako sam juce cuo od ljudi iz Ljiga,upravo je to razlog zasto se nadvoznjak jos ne zavrsava. kako mi rekose, problem je to skretanje za Brancic selo u pogledu bezbednosti. Kako mi rekose,dok se to ne zavrsi ,nece se nadvoznjak pustati....
 
Ovo je vezano za glinenu https://youtu.be/n0zDYA5QwZU na 16:30 n terenu govori inženjer. Blago je reći da "zabrinjava " to što smatra da će biti neophodna rekonstrukcija još 10 km. kako ovi radovi teku 2,5 km za 3-4 mes,znači ni godinu dana ne bi bilo dovoljno. A o ceni i da ne govorim... Nadam se samo da se preteruje.

Vlasto,Niko hvala! Kod nas je sve moguće,tako se onaj dalekovod izmestao 2 godine,pa me ni za ovo ne bi čudilo da već 2 mes ne mogu da urade to skretanje iz nekog razloga... A realno to je moglo i pre nadvožnjaka biti urađeno jer se znalo da će tu biti,ali....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582699#p582699:t7i2tqov je napisao(la):
Niko Kažanegra » Uto Nov 20, 2018 8:16 am[/url]":t7i2tqov]Miro.nije moglo...Kkao sam shvatio to je skretanje sa nadvoznjaka...
Mislila sam Do samog nadvožnjaka,da krenu sa drugog kraja iz sela ,tamo na toj strani ( ako se ne varam) nije ništa rađeno u smislu pristupnog puta,možda grešim,a treba i tu nekoliko stotina metara asfalta.
A čak i da nije moglo ranije,već 2 mes ništa sa samog nadvožnjaka nije urađeno. A i da rade,pa zar treba 2 mes za to? Čak i da cekaju dozvole,opet - pa zar treba 2 mes i za to?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582693#p582693:a53xvaai je napisao(la):
MiraC » Uto Nov 20, 2018 6:49 am[/url]":a53xvaai]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582646#p582646:a53xvaai je napisao(la):
Igor » Pon Nov 19, 2018 11:36 pm[/url]":a53xvaai]Šteta je načinjena, ali mene pored traženja odgovornosti trenutno više brine ovo jurcanje za nekakvim rokovima na sanaciji deonice Ub - Lajkovac. Predstoje nam loše vremenske prilike a obim posla nije mali, jednostavno fizički treba odvesti i dovesti veliku količinu materijala i ugraditi pod povoljnim vremenskim uslovima i na adekvatan način. Svako brzanje po pravilu vodi ka lošijem kvalitetu izvedenih radova.
Igore,ja ne mislim da oni bili šta jure.. To je neka prica za narod. Tačno je da je @Niko govorio da ima puno kamiona i da se radi,ali lično smatram da je neka normalna dinamika na koju mi nismo navikli. Ne može niko da me ubedi da pre avgusta nisu mogli početi i odraditi sve. A da je na ostalim delovima sve ok ne bi ni glinenu ovoliko potencirali.

Analiza da je potrebno da se radi ponovo neki deo glinene deonice je objavljena pre godinu dana. Evo i prve vesti što sam našao na brzinu.
https://www.danas.rs/ekonomija/deonica- ... a-se-radi/

Nisam siguran da su mogli odmah da krenu sa sanacijom. Tu je najveći problem bio ko će to da radi i gde naći pare. Izvođači očigledni nisu hteli pa su morali stranci da ulete, a sve to traje. Ne može tek tako da se nađu 10 miliona evra odnosno 7 pošto su povukli garancije od 3 miliona.
 
Deonica Ub-Lajkovac je oko 12km. Odlučeno je da se popravlja u totalu oko 2,5km "glinene" deonice, i to 300m vamo, 500m tamo i sl, raštrkanih tokom tih 12km. Nije jasno zašto bi se raskopavala ta odvojena parčad autoputa u ukupnoj dužini 2,5km, ako pre početka popravke nije urađena analiza svih 12km? Dakle, ne vidim kako je moguće da nije urađena analiza svih 12km, a time ni mogućnost da se sad naknadno otkrije da treba da se kopa još 1,2 ili 5 dodatnih km te deonice. Da je neko drugi manje upućen to rekao ne bih se obazirao ali me buni što Krcan koji je odlično upućen ostavlja tu mogućnost da se sad naknadno otkrije da ima još delova gde treba da se popravlja, sad kada je već pola posla urađeno.
Ja se ne bi iznenadio da se naknadno pojavi još sleganja. Ali ne sad nego za recimo godinu, dve tri dana. I to ne samo na Ub-Lajkovac nego moguće i celom dužinom od Obrenovca do Ljiga. A evo i zašto. Prvo razlog je što je celim tim tokom, znači oko 60km, autoput ide pored reka (Sava, Kolubara, Ub, Tamnava, Ljig), kroz relativno ravan i blatnjav teren, što znači da ima dosta podzemnih voda od tih reka u celom tlu ispod, a česta su i plavljenja celih okolnih dolina u proleće (moguće da je ovo prolećno dizanje podzemnih voda spralo podlogu autoputa tamo i dovelo do sleganja). Onda je takvo tlo podležno sleganju kada se optereti težinom autoputa i saobraćajem na njemu. A tu dolazimo do tehnike gradnje i materijala koji se ugradjuje u trup autoputa. Što se tiče proletnjih poplava u tom kraju, sam autoput mislim da je dobro zaštićen visinom trupa autoputa, koji je trapeozoidnog oblika gde je šire dno na zemlji a uži vrh nosi asfalt autoputa, dok su sa obe strane visoke kosine autoputa sa kanalima za odvod vode sa autoputa ka zemlji pored (ovaj oblik se najbolje vidi iz visinskih snimaka). Da bi se izbeglo sleganje u polumocvarnom tlu, potrebno je nekada mnogo duboko kopati da bi se došlo do čvrstog mateijala za koji bi se čvrsta konstrukcija vezala. To zajedno sa čvrstim ugrađenim kamenom bi obezbedilo da nema sleganja. Ali ja niti sam siguran da se toliko duboko kopalo za trup autoputa, a i od radnika kada sam snimako pre par meseci sam čuo priče da je relativno loš materijal ugrađivan i u Obrenovac-Ub. Videćemo da li su ti radnici bili u pravu ali ne bi se začudio da jesu. Jer kamen koji se ugrađuje se uglavnom donosi iz nekih kamenoloma , a taj kamen ne trpi troškove prevoza. U kraju od Obrenovca do Uba i nema nekih brda sa ozbiljnim kamenom, pa nije čudo što se priča da je ugrađivana glina. Jer ako žele da ugrade kvalitetan kamen u tom kraju onda moraju da ga dovedu iz brdovitijih krajeva, tj čak iz okoline Šabca, Divčibara i sl, ali to je skupo za prevoz kamionom jer je mnogo km, a svi gledaju da smanje troškove pa su verovatno uzimali neki jeftiniji bliži okolo. Da skratim, iz tog razloga me ne bi čudilo ako bi već za koju godinu na autoputu videli iskrivljenja asfalta, nagibe, kolotrage i sl. Videćemo...
 
Ne pratim ba[ detaljno ovu temu, ali kad god uđem i pročitam razmere ove katastrofe, zapitam se koliko bi ljudi moralo da robija zbog ovoga?

Koliko je miliona ovde oprano, završilo u nečijim džepovima? Šta li bi jedno nezavisno tužilaštvo ovde sve moglo da napakuje?
 
Jedna stvar koja mi se ne sviđa, a vidi se na novom snimku, U pitanju su nesređeni i nabacani iskopi zemlje pored autoputa. Nadam se da će se to naknadno izravnati buldozerima i kopačima. Tačno znam i gde je ostavljena gomila i na delu Ljig-Cacak, negde pre zadnjeg tunela sa desne strane je ostalo brdo jedne takve gomile i ok, ono je sad izraslo u nekom bilju ali i dalje ruži kraj. Konkretno na ovoj deonici Obrenovac-Ljig možemo primetiti bar dve, jedno sa leve strane ispod dalekovoda na 2:05, a drugo pre tunela Brančić gde izgleda da je čitav iskop iz tunela i kosine ispred ostavljen, što možemo videti na 18:10 na gornjoj levoj strani snimka. Ogromno brdo bezveznoe gomile koja je upropastila okolinu ovih kuča pored :
https://www.youtube.com/watch?v=GCuYBXqlO_8
 
Na snimku N1od juce (sneg se vidi ) na nadvoznjaku nisam uspio da vidim koji je jasno se vidi veliki odron kako se nasip skroz obrusava doslo ispod zastitne ograde ja ne mogu da prebacim link i onaj ing. objasnjava
Nek neko prebaci ako moze ovo sa nadvoznjakom bas ozbiljno!
 
Ne mogu da vidim nadvoznjak je na glinenoj .nisam siguran jeli u sklopu petlje ne vidi se jasno ali se odron dobro vidi.
 
:bash: "Odron" na nadvožjaku. Viđao sam po brdima i planinama razne odrone ali na nadvožnjaku od svega par metara visine... da su hteli ne znal da li bi uspeli... Čekaj, jel odron ili je zemlja propala dole u tlo? Da ne ispira nešto ipsod podlogu, pa da se zemlja urušava?
 
Da Earth kad sam video prvi put nisam odmah javio a onda izgubih link negde i nikako da nadjem...da ne unosim zabunu" odron na nadvoznjaku" da nije slike ko bi poverovao .
Bravo Miro jos jednom lepo si prenela.
 
Malopre sam gledao Mrkin intervju na N1, pa zaspah ;)

Jel se uopšte izjasnio odakle tu glina, sem što je ponavljao da nije bilo održavanja?
 
Ima još jedna stvar vezana za "glinenu deonicu" gde je jedan od glavnih izvođača bilo i Putevi Užice. Pre par godina Zorana je bila na sastanku sa putarima. U jednom trenutku, priča se, da joj je Vasa Mićić (vlasnik Puteva Užice) rekao "nemaš ti pojma", ustao i zalupio vrata. Posle tog inidenta Putevi Užice baš nešto i nisu dobijali poslove (čak i lokalne poslove zadnjih par godina u njihovom Zlatiborskom kraju su im dosta uzele nove lokalne firme). Tako da bi teoretski ministarka ovo oko "popravke glinene deonice" mogla imati i dodatni razlog da se osveti Mićiću za njegovo ponašanje prema njoj na tom sastanku pred tolikim putarima (krivične prijave, nedobijanje novih poslova, uništenje reputacije, aktiviranje garancije i sl).
 
Earth,što se svetila svetila se,Vaso je digao ruke od firmi u Srbiji,čovek ima preko 70 g i mislim da je sav posao preneo u Rusiju. Firme u stečaju tj u Pozegi,u Ue ne znam,ali su bili u lošem stanju. Znaš koliko njega interesuje da odgovara...
 
Vrh