Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Zemljani vellllliiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkooooooooooooo hvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaalllllllllllllaaaaaaaaaaaaa.
 
Earth svaka čast.
Danas sam slavio ćerkici rodjendan i toliko lep dan,uzeh tablet i ogromno iznenadjenje ovako lep zavrsetak lepog dana šta više reć.I na kraju snimka lep prizor Divcibara, moja mirna oaza je malo dalje ,ali poruka je jasna .
 
Eartmoving,neizmerno hvala! Veliki je ovo trud snimiti,obraditi,objasniti sve koje su tačke.... Hvala! A panorama na kraju snimka....ehhh prelepo ,a čak nije ni neko vreme,zamislite da je ili leti pa zelenilo ili zimi pa sneg....
Elem,što se tiče samog snimka,cele deonice,,meni ne izgleda kao nešto što će za mesec dana biti gotovo na vožnju ali šta se pa ja i razumem.... U glavnom kad iscrtaju linije mnogo lepše i pristojnije izgleda.

Darko hvala za objašnjenje satelitskih slika,ja samo glineni deo gledam Hahahahha,za Obrenovac i zaboravila. I srećan rođendan tvojoj cerkici! U pravu si,lep nam je poklon Earth dao.
 
Evo ovako.
Nikakvo skoro preusmeravanje na nadvoznjak kod ljiga se ne nazire.
Semafor sa naizmenicnim propustanjem je tu odavno, a svrha mu je... (?)
Pa verovatno sludjivanje, ovog vec sludjenog naroda. Psiholoske manipulacije su cudo.

@Earthmoving


Svaka cast.
Nego... moraces da menjas 'nick'
Sad si nebeski, a ne zemljani



Edit:

I da dodam.
Mislim da je prica o ceonoj naplati kod Jakova cist kriminal!
Svako kome nije jasno o cemu govorim neka pogleda gde su ceone rampe Simanovci ili Pazova, pa i Vrcin i bice mu jasno.
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582131#p582131:37gq6xq0 je napisao(la):
laki72 » Нед Нов 18, 2018 1:17 am[/url]":37gq6xq0]Evo ovako.
Nikakvo skoro preusmeravanje na nadvoznjak kod ljiga se ne nazire.
Semafor sa naizmenicnim propustanjem je tu odavno, a svrha mu je... (?)
Pa verovatno sludjivanje, ovog vec sludjenog naroda. Psiholoske manipulacije su cudo.

@Earthmoving


Svaka cast.
Nego... moraces da menjas 'nick'
Sad si nebeski, a ne zemljani



Edit:

I da dodam.
Mislim da je prica o ceonoj naplati kod Jakova cist kriminal!
Svako kome nije jasno o cemu govorim neka pogleda gde su ceone rampe Simanovci ili Pazova, pa i Vrcin i bice mu jasno.
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Ja sam onda bio jedan od tih sluđenih, izvinjavam se na uzbuni :) delovalo mi je logično da je to znak za skoro puštanje nadvožnjaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582141#p582141:1mhnp48n je napisao(la):
Jakovljevic » Ned Nov 18, 2018 1:34 am[/url]":1mhnp48n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582131#p582131:1mhnp48n je napisao(la):
laki72 » Нед Нов 18, 2018 1:17 am[/url]":1mhnp48n]Evo ovako.
Nikakvo skoro preusmeravanje na nadvoznjak kod ljiga se ne nazire.
Semafor sa naizmenicnim propustanjem je tu odavno, a svrha mu je... (?)
Pa verovatno sludjivanje, ovog vec sludjenog naroda. Psiholoske manipulacije su cudo.

@Earthmoving


Svaka cast.
Nego... moraces da menjas 'nick'
Sad si nebeski, a ne zemljani



Edit:

I da dodam.
Mislim da je prica o ceonoj naplati kod Jakova cist kriminal!
Svako kome nije jasno o cemu govorim neka pogleda gde su ceone rampe Simanovci ili Pazova, pa i Vrcin i bice mu jasno.
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Ja sam onda bio jedan od tih sluđenih, izvinjavam se na uzbuni :) delovalo mi je logično da je to znak za skoro puštanje nadvožnjaka.
Ma dobro,ko ne prolazi češće može da neke stvari vidi kao napredak,lepo je što si hteo da nam preneses novine,ali definitivno moraš bolje forum pratiti i češće prolaziti hihihihi,mala sala.
Da,lepo si rekao - bilo bi logično.... Ja se ne sećam od kada su one @Vlastine slike,mislim sa početka oktobra,e od tad to stoji,svi se krstimo jer 2 semafora u Ljigu i plus ko ide kroz Ovčar Banju,ali šta je kod nas pa logično. Oni rade po nekom svom načinu. Sada idu hladniji dani pa ćemo videti kada će uopšte moći da rade na tome
 
Hvala, ja sam u principi ovo snimio za vas :) Ipak, nadam se da je ovo moj poslednji snimak ove deonice u izgradnji. Iako na snimku mozete videti razne detalje, evo i mojih par utisaka:
1. Bio je jak vetar pa nisam dronom adekvatno uspeo da pridjem i snimim detaljnije deo pre tunela, zatrpani stari tok Kolubare kod Lajkovca i jos par tacaka. Ali u principu sam zadovoljan, snimio sam sve kaako sam zamislio pre toga. Dobro je da nije padala kisa ali sto rece Mira steta sto nije bio suncaniji dan, i snikam bi bio jos lepsi, a posebno taj deo koji gleda ka njenom kraju sa Divcibara :)
2. Obratite paznju na snimku na 9:11 u gornjem desnom uglu stoji dosta kamiona ispred petlje Ub koji verovatno cekaju za svoj red da odnose/donose materijal za "glinenu deonicu". Moyda se na snimku ne vide toliko kao kada se prodje putem pored njih. Ali u svakom slucaju, dosta kamiona cirkulise celom trasom, a meni je dodatno bilo interesantno sto ima dosta masina i na deonicama koje su skoro zavrsene, sto nisam bas ocekivao, vise sam ocekivao oko tunela i tu na glinenom delu.
3. Krcan je dobro primetio kosinu na 8:14, pre petlje Ub, za koju sam se inzneadio jer je ranije uopste nije bilo. Deluje lepo odradjeno.
4. Kada sam bio na delu oko tunela setio sam se Krcana i price da su trenutno zaboravili zaustavnu traku. Bas sam obratio paznju na to kada sam gledao snimak i zaista se vidi da posle tunela u Dicima nema zaustavne trake, a mislim da nema ni pre tunela oko sela Brancic. I generalno, sve sto je pricao Krcan, stoji. Ja bi se slozio da sve sem tunela i glinenih popravki moze biti vrlo brzo zavrseno, u roku do kraja decembra, ali za tunel i glinenu deonicu, nisam siguran. Njima bi dao neki prosek jos 4 meseca, pa ako zavrse pre toga znaci da su radili brze, i bio bi prijatno iznenadjen, a ako bude kasnije znaci da su sporije.
Daki, srecan rodjendan, drago mi je da se tako sve lepo uklopilo, i zelim ti jos cerkica i sinova :) Inace i moja oaza bi bila malo dalje, tacnije tamo negde u predelu Zelengora/Maglic, ili bar Tara, ali Divcibare su dobre jer su mi neuporedivo blize, a istovremeno odaju taj duh Dinarida sa cetinarima. Duplo ce biti blize od Zlatibora koji je dosta posecen, a gotovo su iste, nadmorska visina gotovo 1000 metara (dobro za krvnu sliku i trudnice ;)), visoravan na planini, proplanci, cetinari... Od njih do petlje Lajkovac treba mozda oko 45 minuta, odatle do Obrenovca oko 37 km znaci oko 20tak minuta, odatle do Novog Beograda (Vojvođanske) kad se sve spoji 26km, znaci jos 15tak minuta... znaci ukupno do grada oko 1:15 minuta plus naravno jos kolko ko gde zivi. A naravno, sem Beograda i ljudi iz Vojvodine vole ovakve predele, sto se jasno vidi na Zlatiboru i sl.
 
I jos malo o "paralelnim putevima" tj lokalnim putevima koji idu blizu autoputa. Neki su ostali u katastrofalnom stanju poput onog sto ide pored pruge ispod autoputa kod Piromana ili paralelni saautoputem odatle kroz Brgule i Sarbane, ali je zato pohvalno da je lepo asfalitran deo od Brgula sa nadvožnjakom preko autoputa sto se i vidi oko 5:00 na snimku, kao i sto je asfaltiran ceo deo od Šarbana do Uba (koji je pre godinu dana bio u katastrofalnom stanjum posebno jer je iskop Šangdonga bio blizu pa je prolazilo puno teških mašina). Slike ispod.
 
Bravo za snimak. Sada su stvari dosta jasnije.
Meni ova glinena deonica i ne izgleda toliko loše kako sam zamišljao. Ne vidi se koliko treba u visini da valjaju ali zemlje više nigde nema. Možda mogu da stignu do kraja decembra, eventualno do kraja januara. Vreme će biti solidno tako da asfaltna baza se neće gasiti dok ne završe sa asfaltom do Dića.
Još samo da saznamo šta se dešava sa opremanjem tunela!!?
 
Pa evo ja cu ti odgovoriti Geovuk, dubine iskopa na glinenoj deonici su trenutno razlicite ali najdublje sto sam ovde video je otprilike do visine buldozera ili nesto vise, znaci 3,5-4 m.
 
Jakovljevič,
Brate jesi napravio uzbunu.Pogledah tvoju objavu i obradovah se,pozvah par drugara iz Ljiga i niko mi to ne potvrdi.Zato sam ti prvi napisao da mislim da si pogrešio. ..
Zemljani,
Svaka čast, sada znaš zašto smo te stalno spominjali (najviše Mira ,Darko i ja), stvarno si nam nedostajao,
hvala....
Slaninar,
Ja znam svako selo u Vojvodini,vreme je i da ti naučiš naša, hehehe... pozdrav brate....
 
Earth,ovo zasluzuje još jedno veliko HVALA! Šta da ti kažem,početkom ove g si pravio reportažu i isto si komentarisao " ovo je nadam se poslednja reportaža" tako da ti je jasno- ništa nije sigurno!
Tako je @Niko! Da se nauče svi delovi kroz koje prolazi AP,red je!
Nego pitanje,ima li padavina od Ljiga pa ka Bg? Kod nas pada susnezica i sneg. Znam da je hladno i nema asfaltiranja ali mogu makar sa zemljom da rade verovatno dok ne bude mokro?
 
Poštovanje svima! :sesir: Pratim vas već više od godinu dana, svaka čast na doprinosima. Videvši na poslednjem snimku da su osim tunela i "glinene" deonice svi ostali sektori privedeni kraju želim da pitam, da li mislite da je moguć bajpas "glinene" tako što bi se sa autoputa iz pravca Ljiga isključila vozila na petlji Lajkovac, a potom preko Nepričave i Uba tj. petlje Ub ponovo uključila na završen autoput prema Beogradu? :grand: Dakle Preljina-Dići kao do sada, potom na autoput od Ljiga do petlje Lajkovac, lokalnim putem do petlje Ub i od petlje Ub ponovo do autoputem do Bariča. Pozdrav :sesir:
 
Dobro došao.
Moje misljenje je da bi mozda i pustili gotove deonice da nije zima.Sneg i sigurno manji protok saobracaja ,mislim da se ne isplati a znamo kako se čisti sneg sa autoputa .
Earth jos jednom hvala , Miro sad mozemo iskljucit satelit do proleca .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582169#p582169:305bwej3 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Nov 18, 2018 9:35 am[/url]":305bwej3]Pa evo ja cu ti odgovoriti Geovuk, dubine iskopa na glinenoj deonici su trenutno razlicite ali najdublje sto sam ovde video je otprilike do visine buldozera ili nesto vise, znaci 3,5-4 m.

Mislio sam dokle su stigli sa nabijanjem kamena. Negde mi deluje da nema još mnogo, a negde da ima. Važno je da su skinuli glinu dok je bilo suvo vreme. Kamen može sad neprekidno da ugrađuju bez obzira na vreme. Treba im i možda nedelju dana suvog vremena za asfalt.
 
Politikološ":dpp4b2ex je napisao(la):
Poštovanje svima! :sesir: Pratim vas već više od godinu dana, svaka čast na doprinosima. Videvši na poslednjem snimku da su osim tunela i "glinene" deonice svi ostali sektori privedeni kraju želim da pitam, da li mislite da je moguć bajpas "glinene" tako što bi se sa autoputa iz pravca Ljiga isključila vozila na petlji Lajkovac, a potom preko Nepričave i Uba tj. petlje Ub ponovo uključila na završen autoput prema Beogradu? :grand: Dakle Preljina-Dići kao do sada, potom na autoput od Ljiga do petlje Lajkovac, lokalnim putem do petlje Ub i od petlje Ub ponovo do autoputem do Bariča. Pozdrav :sesir:
Dobro nam dosao, kao prvo, kao drugo moje vidjenje ovog pitanja je ovako:
Logicno je bilo otvoriti izgradjenu deonicu /naravno pod uslovom da je izgradjena kako je trebalo po standardima, a ne fuseraj/ za lokalni saobracaj, bez obzira sto je on enormno malog intenziteta u odnosu na to kolikav bi trebao biti na jednom auto putu!
Sa druge strane mislim da bi obrnuto, sav saobracaj sa auto puta prebaciti u tom delu na lokalne puteve, bila prava katastrofa! To se radi samo u extremnim situacijama, vrlo kratkorocno, u slucaju totalne blokade auto puta /teskih saobracajki ili elementarnih nepogoda koje blokiraju u potpunosti saobracaj/. Enormno veliki protok saobracaja bi tada na lokalnim putevima doveo sigurno i do veceg broja udesa, guzvi i zastoja, a i do devastacije tih istih lokalnih puteva, tako da.... po meni bolje ne!
Jos jednom o svezem snimku samo da kazem da bih i ja stekao na osnovu ovog snimka da je na glinenoj gotovo samo sminka u pitanju, da nisam bio ocevidac, ali kao sto @Earthmoving rece iskopi su i po nekolika metra, tako da je situacija mnogo ozbiljnija, mada sam presrecan da se vrlo zestoko to radi jer ove dve pozicije koje se vide su vec i iskopane i gotovo nasute i uvaljane, tj vrlo brzo napreduju! Ono sto je znak pitanja je " ko moze garantovati da je glina samo na 2,7km od ovih ukupno 12km? I da se kasnije nece pojaviti pukotine i na ostatku? Da ne bese tog problema sa glinom i dalje tvrdim da je sve sem tunela trebalo biti otvoreno za Ng
@earth sa ovom temom o Divcibarama i Zlatiboru inspirisao si me pa cu vam i ja morati preneti jedno zivotno iskustvo uskoro..
Sve zaboravim pohvaliti Ziku za sjaknu originalnost i humor u svakoj prilici :kk:
 
Earth... Auhhh kakav pogled na ovu našu divnu zemlju, svaka čast, zamisli samo kad ovo sve po zeleni na proleće... Vidi se i nova ski staza na Divčibarama, koju posećujem svake zime... Još jednom sve pohvale za trud...
 
Hvala :) Pa da, autoput nije sam za sebe, ima neku svrhu I negde vozi, pa je meni logicno povezati njegovu svrsishodnost (turizam, ugostiteljstvo, trgovinu, energetiku, industriju, ravnomerni razvoj...) u prici sa njim.
Po meni je Politolos u pravu. Jer u pitanju su sasvim dva razlicita, nezavisna ugovora, prvi Ub-Lajkovac I drugi Obrenovac-Ub I Lajkovac-Ljig. Ok, deonica iz prvog ugovora je bila iz njive u njivu I kratka, pa ima logike sto nije posebno pustena, ali druge dve deonice imaju I ulaze I izlaze na petljama, relativno su dugacke (po 20-25km, zavisno sa ili bez tunela), pa formalno-pravno gledano njihovo pustanje ne bi trebalo da ima veze sa popravkom I pustanjem Ub-Lajkovac. Ali naravno, odvojeno pustanje ne verujem da ce se desiti :)
Da tacno Miro, otprilike u ovo doba prosle godine sam napravio detaljnu foto reportazu I isto rekao da se nadam da je poslednja pre pustanja. Ali ne mogu ja tolko puno da pogadjam kolko oni mogu sporo da rade ;) Ipak, ovde mislim da nema sta vise novo da se snimi, neka veca promena, pa se nadam sledecem snimku iz kola na autoputu posle pustanja :) A do tada ce Krcan, Plecko, Niko I drugi nadam se da obavesravaju o zavrsetku radova na preostalim tackama :)
 
Morao sam stedeti bateruju u daljinskom, a duzina cele deonice poprilicna, 60km, pa sam odabrao 15tak tacaka, otprilike ravnomerno udaljenih. Ali nadam se da ces ti uskoro snimiti taj most :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582248#p582248:25vcklwv je napisao(la):
Earthmoving » Ned Nov 18, 2018 4:05 pm[/url]":25vcklwv]Hvala :) Pa da, autoput nije sam za sebe, ima neku svrhu I negde vozi, pa je meni logicno povezati njegovu svrsishodnost (turizam, ugostiteljstvo, trgovinu, energetiku, industriju, ravnomerni razvoj...) u prici sa njim.
Po meni je Politolos u pravu. Jer u pitanju su sasvim dva razlicita, nezavisna ugovora, prvi Ub-Lajkovac I drugi Obrenovac-Ub I Lajkovac-Ljig. Ok, deonica iz prvog ugovora je bila iz njive u njivu I kratka, pa ima logike sto nije posebno pustena, ali druge dve deonice imaju I ulaze I izlaze na petljama, relativno su dugacke (po 20-25km, zavisno sa ili bez tunela), pa formalno-pravno gledano njihovo pustanje ne bi trebalo da ima veze sa popravkom I pustanjem Ub-Lajkovac. Ali naravno, odvojeno pustanje ne verujem da ce se desiti :)
Da tacno Miro, otprilike u ovo doba prosle godine sam napravio detaljnu foto reportazu I isto rekao da se nadam da je poslednja pre pustanja. Ali ne mogu ja tolko puno da pogadjam kolko oni mogu sporo da rade ;) Ipak, ovde mislim da nema sta vise novo da se snimi, neka veca promena, pa se nadam sledecem snimku iz kola na autoputu posle pustanja :) A do tada ce Krcan, Plecko, Niko I drugi nadam se da obavesravaju o zavrsetku radova na preostalim tackama :)

Hvala na dobrošlici. Hvala i na mišljenjima Darko78, Krcan i Earthmoving.

Slažem se Krcanom vezano za kompleksnost preusmeravanja saobraćaja sa autoputa na lokalni put što iz razloga bezbednosti, što zbog putne infrastrukture, ali sa druge strane brojnost vozila u zimskom periodu tj. smanjen saobraćaj baš ide u prilog puštanju deonica koje su pred završetkom.

Mislim da u situaciji u kojoj smo sada čekanje od pola godine ili više zbog jednog dela puta i tunela bi bilo potpuni promašaj ukoliko se ne pusti gotovo 50 km autoputa uz odedjena preusmerenja.
 
Slabe su šanse z to,a pogotovo što nije sve komplet urađeno ostalo,vidiš i sam da ovi sto poznaju radove <smatraju> da moze biti gotovo do Nove godine,ali u suštini ima još posla i mnogo zavisi od vremena. A i da ne pominjem i tunel kao još jednu kritičnu tačku.

A inace,i od mene imaš dobrodošlicu i nadam se da ces biti aktivan :sesir:
 
Ja bih zaboravio ideju o skorom pustanju, a vi kako hocete

Ljudi, napolju pada sneg. Juce je u podne temperatura oko Ljiga bila 5-6℃. Nocu je mraz.

Moze se svasta, al to "svasta" ne znaci da je to dobro.
Imali smo rano i toplo prolece, leto i dug topao i suv period sve do pre par dana.
Vecina tog perioda nije iskoriscena i nije se radilo punom parom ossim u tunelu.

Vec je sramotno koriscenje devijacije u ljigu. Koliko dugo? Pri tom, sada vec dug period je i ta devijacija dodatno usporena naizmenicnim propustanjem.
Zasto, kada se nedeljama nista ne radi?
Da se najmanjim (kucnim) gradjevinskim kolicima navozio materijal, te da se sabijao panjem u koji su zakovane dve letve kao rukohvat (nekadasnji prirucni alat za sabijanje rastresitog materijala), za dva meseca bi rampa ka mostu iznad autoputa bila zavrsena.

I zaista, pored svih pizdarija koje vidimo na terenu, mogu da progutam jos jedno odlaganje zavrsetka i otvaranja ovih 50-tak km A2 autoputa.
Ali izivljavanje i svakodnevno maltretiranje hiljada putnika koli prolaze kroz Ljig, mi stvarno nije jasno, niti imam toleranciju za takvo ponasanje.

Uostalom, setite se za koliko je uradjen nadvoznjak magistrale iznad autoputa na deonici koju su radili azeri. Dal je to trajalo ovoliko dugo?
Ne, ni priblizno.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Sve si u pravu Laki sad kad vidimo da je gotovo skoro sve ne smeta mi toliko probijanje roka (po ko zna koji put) ali ova bruka oko nadvoznjaka nema nikakvo razumno objasnjenje.
 
Taj nadvožnjak u Dićima je otvoren mnogo pre otvaranja onih 40km autoputa. Ne mogu da se setim koliko, ali minimum pola godine. Tako, ako je suditi po tome, nece ovo biti otvoreno do leta 2019.
 
Vrh