Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582169#p582169:3k8wyvzd je napisao(la):
Earthmoving » Sun Nov 18, 2018 10:35 am[/url]":3k8wyvzd]Pa evo ja cu ti odgovoriti Geovuk, dubine iskopa na glinenoj deonici su trenutno razlicite ali najdublje sto sam ovde video je otprilike do visine buldozera ili nesto vise, znaci 3,5-4 m.

Danas osvanula reportaža o tome na sajtu Blica, 7 slika. Jedina vredna pažnje je ova:




Link: https://www.blic.rs/biznis/privreda-i-f ... ka/cvqgncx
 
Hajde da se ne lažemo. Ovo neće pre proleća.
 
Moze li neko strucniji da pojasni sta moze da se radi po ovakvom vremenu. Pretpostavljam da tunel moze, ali ostalo?!
Ja onako laicki zakljucujem da je kraj godine bio juce sa padom prvog snega, i da ozbiljniji radovi krecu tek od marta.
Zato je kasno prolece 2019. (maj/jun) najoptimisticnija varijanta za otvaranje sa jednom tunelskom cevi, a za komplet deonicu kraj 2019.
 
Mislim da moze dosta da se radi. Tunel moze da se radi, podloga i tampon moze da se radi (posebno vece kamenje ispod kao sto se sada radi na popravci Ub-Lajkovac gde na snimku vidimo buldozer kako ravna goimle kamenja koje su kamioni istovarili), mogu se stavljaju folije ako treba protiv prolaska kise izmedju slojeva, zastitne ograde i bukobrani mogu da se stavljaju (vidimo da fale jos neke u Brancicu), putokazi, cak i zavrsni habajuci sloj moze ako temperatura nije preniska. Vlaznost u tamponu (dok se od kise skroz ne osusi) je problematicna kada se stavlja prvi sloj asfalta - binder (na srpskom - vezujuci) jer se onda to dvoje nece dobro vezati, pa se stoga meri da podloga bude odredjene suvoće kada se to radi. Ukratko, mislim da radovi nece stati (sem mozda 2 sedmice praznika oko Nove Godine) sad u poznu jesen pa cak ni veci deo zime, ali ce se zbog ovih stvari koje ne mogu da se rade (zbog vlaznosti i temperature) intenzitet tokom zime smanjiti na recimo 70-80% punog intenziteta. Videli smo to proslih godina posebno na jugu i istoku K10, Aktor je Bancarevo-Crvena Reka radio cak i zimi u teskom blatu, kao i Integral deo oko Mominog kamena ali i drugi sto se jasno vidi sa mojih snimaka koje sam napravio i na juznom i na istocnom kraku pocetkom februara kada su sneg i blato bili na tim deonicama.
https://www.youtube.com/watch?v=OnG3MQYh6oQ&t=618s
https://www.youtube.com/watch?v=VdPYVOeoztI&t=64s
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582214#p582214:xn5cugtf je napisao(la):
geovuk » Ned Nov 18, 2018 1:10 pm[/url]":xn5cugtf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582169#p582169:xn5cugtf je napisao(la):
Earthmoving » Ned Nov 18, 2018 9:35 am[/url]":xn5cugtf]Pa evo ja cu ti odgovoriti Geovuk, dubine iskopa na glinenoj deonici su trenutno razlicite ali najdublje sto sam ovde video je otprilike do visine buldozera ili nesto vise, znaci 3,5-4 m.

Mislio sam dokle su stigli sa nabijanjem kamena. Negde mi deluje da nema još mnogo, a negde da ima. Važno je da su skinuli glinu dok je bilo suvo vreme. Kamen može sad neprekidno da ugrađuju bez obzira na vreme. Treba im i možda nedelju dana suvog vremena za asfalt.
JoeBg i ja se to pitam,a ovo je jedini post koji kaže nešto više o tome <šta kad padne sneg i i kiša >. Moram samo reci da se prošle godine u ovo vreme odustalo od radova iako je bilo lepo vreme,sad se nešto radi / radilo. Mada,sam mišljenja kao i vi - ako se da novi rok onda do juna ništa neće biti.
Iskreno,a ne razmišljamo o tome puno ( barem ne ja) mnogo je bitnije da do Surcina bude do januara 2020...jer ovo je vise glupo i pratiti i očekivati,imali su godinu dana i opet ima radova na asfaltu koji nije odrađen. A opet do Surcina će biti prava ušteda u vremenu,valjda..
Oni se tako " bacaju" sa rokovima, za po godinu dana pomeraju šta je još jedna godina za njih... Ja kad sam u septembru čula iste reči ministar.Mihajlovic " treba ubrzati radove da bi se sve stiglo..." Sve mi je jasno bilo. A i tunel- probijena cev u avgustu prose godine, 8 mes od kad je probijena druga cev....imali su vremena za sve,ovo je vise žalosno,možda nadvožnjak za novu ibarsku je najmanji pokazatelj sporosti.
 
Mihajlovicka jutros ; još se nadam da možemo stići da pustimo do nove godine 103km.......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582422#p582422:2oj1g0m1 je napisao(la):
Darko78 » Pon Nov 19, 2018 10:31 am[/url]":2oj1g0m1]Mihajlovicka jutros ; još se nadam da možemo stići da pustimo do nove godine 103km.......
A da li je i dalje jedina kočnica glineni deo,šta je rekla?. Ono što ide na ruku,neće biti ovako vreme i u decembru po najavi,pa će biti vremena ako im malo fali
 
A koji je problem sa nadvoznjakom? Mislim, svi smo videli da je gotov, a ne otvara se.
Ima li neko razumno objasnjenje?
 
Vlasto, da, ako pogledamo na toj slici dubinu iskopa i visine kamiona, masina, kola... deluje da ovde dubina jeste oko 3-4 metra.
Miro, pre dva dana kad sam snimao je bilo bas bas dosta masina i radova, prilicno dobro se trenutno radi. Mnogo vise nego u martu ove godine. Ali interesantno je da cak i 7og januara za Bozic ove godine kada je bio praznik i gotovo niko nije radio je bilo radnika na nekim tackama kada sam snimao, konkretno se secam oko mosta preko pruge kod Piromana da je bilo radnika i par masina. I ne samo to, ja sam pokusao da udjem na autoput, da iz kola snimim celu trasu ali su kapije autoputa kod Bariča bile zatvorene pa nisam mogao tuda na početku da uđem. Pokušao sam sledeći ulaz gde sam se zaglavio kolima u blatu ali je naišao radnik sa kamionom koji me je izvukao. Proverili smo zajedno - i taj ulaz je bio zatvoren. Onda me je on sproveo do sledeceg kod Piromana gde je nastavio da radi sa kolegama a ja sam se popeo kolima privremenim usponom iza mosta u smeru ka Ubu (koga sad vise nema na snimku) i snimio sve do Uba. Zatim sam kod Bogovađe ponovo ušao i snimio iz kola sve nazad do petlje Lajkovac i napred do Ljiga. Kada sam se vratio snimio sam i deo pre mosta kod Piromana, tj od Obrenovca do tog mosta. Zanimljivo je da je i tada sve navedeno kolima (sem tog mosta i deonice Ub-Lajkovac koja je bila ogradjena barijerama nakon sto se onaj covek kolima zakucao i poginuo na kraju te deonice) moglo proci kolima i u januaru je delovalo da ce to biti vrlo brzo gotovo, ok sem dela u i oko tunela. Ali proslo je cak 10 meseci od toga i jos uvek nije gotovo, jos uvek smo mogli videti na snimku da masine ponesto jos tu rade. Ja nemam drugog objasnjenja sem da su stedeli troskove pa su angazovali manje masina ili su kalkulisali jer su znali da ce za tunel trebati mnogo vise vremena pa su mislili u fazonu ako ce za tunel trebati jos godina sto ovde da zurimo i angazujemo vise masina i imamo vece troskove kad mozemo lagano da radimo sa manjim brojem dok se tunel ne privede kraju.
 
Procito sam u blicu Miro nisam gledao valjda je bila na RTS-u
 
Bravo Earthmoving,baš tako!. Jasno je meni da je tu mozda 15-30 dana posla,ali ne možeš da očekuješ da u novembru imaš svih 30 dana lepih. Iskreno ni u julu ne možeš tome da se nadas.... Sto ti rece kad si se ponovo aktivirao na forumu " pustice ili za mesec ili za 4-5 više je glupo pričati o dinamici rada kad je to pri kraju ".

Joe Bg,ako misliš za novu ibarsku - fali malo asfalta i to je to,ali je gotov. Da se drugačije radi ( brže) ja bih rekla da prosto će sve zajedno pustiti i AP i novu ibarsku,ali ovde je nekad @Pancevac pričao da se petlja u Ljigu ne može skroz završiti dok se ne preusmeri saobraćaj na novu trasu... Verov je reč o radovima na onom nadvoznjaku koji je suprotno od brda,koji je sklop AP petlje.... Ne znam.

Darko,čitala sam ništa novo nije rekla ,kao papagaj je.
 
Pa ja se iskreno nadam da su odradili potrebna istrazivanja na celoj deonici i da su tako ustanovili da je problematicno samo ovih 2,7km jer bi bilo sokantno (ako uopste postoji bilo sta sokantno u Srbiji) da se kasnije otkrije da mora da se rekonstruise jos ne znam ni ja koliko kilometara te deonice.
 
Opasno sr zakuvalo na N1 Mrkonjic bio jutros pola sata ne bira reči o Zorani ...nek neko prebaci link vec je izaslo dobra emisija.
Zato je i Zorana bila na RTS-u.
 
U to vreme (2013 god) direktor Koridora Srbije bese Dmitar Đurović, sef projekta zadužen za gradnju Koridora 11 u preduzeću Koridori Srbije Ivan Pavlović . Mrkonjic ministar za saobracaj kao i da je ministar građevinarstva i urbanizma Velimir Ilić zadužen za gradnju Koridora 11 a pretsedniik Sbije bese Tomislav Nikolic. Deonicu puta Ub Lajkovac su izgradili "Putevi Užice" i "Planum" Radovi na deonici puta od Uba do Lajkovca su zvanično počeli krajem jula 2010. godine, ali su bili usporeni zbog prestanka rada Nibens grupe, s obzirom da je na čelu domaćeg konzorcijuma za taj posao bila angažovana firma PZP Beograd iz sastava Nibens grupacije
Da je ovo neka drzava (sto naravno nije) ova ekipa bi odavno sedela u zatvoru.

Za koga je spevana ova bljuvotina od pesme ?
edit: ne preporucujem slusanje jer je debilozna mada pominje blato i ostalo :mrgreen:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GEe9QZ3mH5A[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582456#p582456:2w0dzrgc je napisao(la):
trialin » Pon Nov 19, 2018 12:50 pm[/url]":2w0dzrgc]Ima li negde mapa ove deonice?

Mihajlović: U 2019. izgradnja deonice Novi Beograd-Surčin

http://rs.n1info.com/a430324/Biznis/Mih ... urcin.html
У том чланку каже да је рок за изградњу деонице Сурчин - Обреновац крај 2020 и почетак 2021 године. НЕТАЧНО...
Рок је крај 2019 године !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582456#p582456:172bsf6b je napisao(la):
trialin » Pon Nov 19, 2018 12:50 pm[/url]":172bsf6b]Ima li negde mapa ove deonice?

Na strani 123 na ovoj temi imas par postova u vezi toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582456#p582456:1au16eub je napisao(la):
trialin » Pon Nov 19, 2018 11:50 am[/url]":1au16eub]Ima li negde mapa ove deonice?
Mislis Surcin-Obrenovac?
Na N1-ovom YouTube kanalu zabranjeno komentarisanje. Imitiraju Severnu Koreju ili sta? Sa takvim pristupom, prezivecu i bez da ih gledam...
 
Nemoj tako Earth oni su ogledalo demokratije i primer nezavisnih medija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582458#p582458:32xdhzl5 je napisao(la):
tzoran1 » Pon Nov 19, 2018 11:57 am[/url]":32xdhzl5]evo linka

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AcIsfZxmT5o[/youtube]
Pa čekajte ljudi,ja gledam i ne verujem.... Sta je sad, on kaže da * nigde nije utvrđeno busenjem da ima gline*?! To da nije put održavan to je bilo jasno i na onim snimcima nekad... Nisam najbolje razumela ,trebalo je spojiti Ub i Valjevo ,šta reče... Zaista to nisam znala ,ali su ljudi mogli godinama da lakše prolaze...
Meni je samo vise muka kad god ovi političari počnu da potenciraju jednu temu,odmah je jasno da iza guraju 100 gorih stvari,a nikom nista.
Sta ona više priča,godinu dana pišu prijave-napisi više i predaj tužilaštvu i završi.
Ko će za tunel da odgovara?! Što i za to nije prijave podnela? Nego 95% ljudi veruje ovim pričama,a istina je negde izmedju. A onaj što je eventualno zaradio nikad neće ni odgovarati
I sto rece Darko,do Pozege niko više put ni ne pominje.
 
Ovo za spajanje sa Ubom je u pravu 100%.
Nastavak za Požegu spomenu Zorana pre neki dan ali nema vise marta nego " sledece god." ili je lapsus ili nešto tu ne štima .A tunel niko ne spominje kao da je gotov ili jednostavno ne znaju.
 
meni je nelogicna ova mrkonjiceva prica. put koji nije koriscen posle tri godine se raspao zbog neodrzavana, nepokosene trave visoke metar i vlage. da li on to prodaje pricu da su kamioni trebali da ga "utabaju" svojim saobracajem preko njega... ?

to se mrko radi sa ovakvom masinom u toku izgradnje :)
 
Vrh