Veliki Vracar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2009.
- Poruke
- 1.807
- Pohvaljen
- 4.043
Стручност пре свега :roll:
Pa uvek moras da kritikujes i ono što ne treba zašto?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556880#p556880:28792tti je napisao(la):gygy11 » Pet Avg 03, 2018 6:07 pm[/url]":28792tti]Ovo, na ovakvoj lokaciji, iole ozbiljnija firma i iole ozbiljnija drzava kompletira za 18 meseci, mi cemo da se zahvaljujemo kao poslednji pacenici ako bude zavrseno za 3 godine.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556385#p556385:28792tti je napisao(la):Ris » 02 Aug 2018 10:01 am[/url]":28792tti]Sremska strana 31. Jul 2018.
Koridor 11: Kinezima poslednja opomena
Zašto kasne radovi na dve deonice Koridora 11, od Lajkovca do Ljiga i od Obrenovca ka Ubu? Moguć raskid ugovora sa izvođačem - firmom "Šandong". Problem slabo angažovanje radnika
PLAN da se u novembru kompletira deo auto-puta od Obrenovca do Preljine najverovatnije se neće ostvariti, jer je na jednoj deonici, od Lajkovca do Ljiga, završeno tek oko 70 odsto radova, dok je na drugoj, od Obrenovca do Uba, za tri godine obavljeno tek nešto više od pola ugovorenog posla. Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je minulog vikenda obišla radove na jednoj od deonica i uputila oštre kritike izvođaču, kineskoj kompaniji "Šandong". Mihajlovićeva je istakla da je ovoj firmi već data opomena, dok bi sledeći korak mogao biti raskid ugovora za posao na 26,2 kilometra od Obrenovca do Uba.
Pred kineskim izvođačem i Ministarstvom građevinarstva, kao investitorom na ovom projektu, dva su puta - ili će uspeti da se dogovore da "Šandong" angažuje više podizvođača i da ubaci u "petu" brzinu kako bi radove priveo kraju, makar i sa zakašnjenjem ili će morati da se "rastanu". Kineskoj kompaniji slede penali zbog probijanja rokova, pa je pitanje da li će oni biti obračunati po raskidu ugovora ili po okončanju posla.
Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 14 mostova i petlje "Ub". Planirano je i izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijskih propusta, kao i izgradnja osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 kubnih metara betona. Projektovano je i izmeštanje i regulacija 17 vodotoka.
Kako "Novosti" saznaju, do sada su gotovo završeni zemljani radovi, a od devijacije 11 lokalnih puteva završena su tek tri, dok su na dva radovi u toku. Urađena je i regulacija samo sedam vodotoka.
A, iako je do isteka roka izgradnje ostalo još oko tri meseca, još se ne izvode radovi na uređenju putnog pojasa, zaštiti kosina nasipa, ugradnji saobraćajne signalizacije i opreme auto-puta.
Glavne zamerke izvođaču su neorganizovanost i nedovoljno angažovanje radnika i mehanizacije. Kako "Novosti" saznaju, Kinezima se, osim kašnjenja zamera i na kvalitetu onoga što je urađeno, zbog slabe kontrole podizvođača radova. Nekoliko puta su opominjani i zbog kvaliteta betona koji ugrađuju u mostove i ostale objekte prilikom izgradnje auto-puta.
Ništa bolja situacija nije ni na deonici od Lajkovca do Ljiga, jer još nije probijena nijedna tunelska cev u tunelu "Brančići", koji će biti dug oko kilometar. S obzirom na to da tek posle toga slede obimni radovi, posla će na ovoj poziciji biti bar do polovine sledeće godine.
VUČIĆ OBILAZI RADOVE
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić obići će danas radove na Koridoru 11, na deonici od Surčina do Obrenovca, i izgradnju novog mosta preko Kolubare i Save kod Obrenovca, koji će biti dug oko 1,7 km. Radovi na izgradnji deonice Surčin - Obrenovac, duge 17,6 km, počeli su 1. marta i trebalo bi da bude završena do kraja 2019. godine.
PROBLEM I NA MOSTOVIMA
OSIM na tunelu, ne teče sve po planu ni na mostovima na potezu od Lajkovca do Ljiga. Završena je izgradnja 15 konstrukcija, ali im poslednji pravi najviše problema. Na njemu su obustavljeni radovi, jer je izvođač napravio grešku u tehnologiji prilikom izlivanja betona.
Pa ne kritikujem gradnju nego pokusavam da nas drzim u koliko-tolikoj realnosti ,jer nas je odusevljavanje notornim stvarima i dovelo dovde. Da smo pre 3-4 godine bili realni i kritikovali katastrofalna kasnjenja , bilo bi mozda danas bolje. Nije svaka kritika kritizerstvo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556912#p556912:1wotb555 je napisao(la):Darko78 » 03 Aug 2018 09:55 pm[/url]":1wotb555]Pa uvek moras da kritikujes i ono što ne treba zašto?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556880#p556880:1wotb555 je napisao(la):gygy11 » Pet Avg 03, 2018 6:07 pm[/url]":1wotb555]Ovo, na ovakvoj lokaciji, iole ozbiljnija firma i iole ozbiljnija drzava kompletira za 18 meseci, mi cemo da se zahvaljujemo kao poslednji pacenici ako bude zavrseno za 3 godine.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556385#p556385:1wotb555 je napisao(la):Ris » 02 Aug 2018 10:01 am[/url]":1wotb555]Sremska strana 31. Jul 2018.
Pa ovaj deo do sad ide kako treba što njega kritikujes imas sve ostalo i bio bi u pravu šta god da kažes !
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556914#p556914:1ocbq96d je napisao(la):Žika » Пет Авг 03, 2018 11:04 pm[/url]":1ocbq96d]Kritikuje i Zorana. I to zadnji put, više neće ponavljati
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ja-opomena
Koridor 11: Kinezima poslednja opomena
Zašto kasne radovi na dve deonice Koridora 11, od Lajkovca do Ljiga i od Obrenovca ka Ubu? Moguć raskid ugovora sa izvođačem - firmom "Šandong". Problem slabo angažovanje radnika
PLAN da se u novembru kompletira deo auto-puta od Obrenovca do Preljine najverovatnije se neće ostvariti, jer je na jednoj deonici, od Lajkovca do Ljiga, završeno tek oko 70 odsto radova, dok je na drugoj, od Obrenovca do Uba, za tri godine obavljeno tek nešto više od pola ugovorenog posla. Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je minulog vikenda obišla radove na jednoj od deonica i uputila oštre kritike izvođaču, kineskoj kompaniji "Šandong". Mihajlovićeva je istakla da je ovoj firmi već data opomena, dok bi sledeći korak mogao biti raskid ugovora za posao na 26,2 kilometra od Obrenovca do Uba.
Pred kineskim izvođačem i Ministarstvom građevinarstva, kao investitorom na ovom projektu, dva su puta - ili će uspeti da se dogovore da "Šandong" angažuje više podizvođača i da ubaci u "petu" brzinu kako bi radove priveo kraju, makar i sa zakašnjenjem ili će morati da se "rastanu". Kineskoj kompaniji slede penali zbog probijanja rokova, pa je pitanje da li će oni biti obračunati po raskidu ugovora ili po okončanju posla.
Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 14 mostova i petlje "Ub". Planirano je i izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijskih propusta, kao i izgradnja osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 kubnih metara betona. Projektovano je i izmeštanje i regulacija 17 vodotoka.
Kako "Novosti" saznaju, do sada su gotovo završeni zemljani radovi, a od devijacije 11 lokalnih puteva završena su tek tri, dok su na dva radovi u toku. Urađena je i regulacija samo sedam vodotoka.
A, iako je do isteka roka izgradnje ostalo još oko tri meseca, još se ne izvode radovi na uređenju putnog pojasa, zaštiti kosina nasipa, ugradnji saobraćajne signalizacije i opreme auto-puta.
Glavne zamerke izvođaču su neorganizovanost i nedovoljno angažovanje radnika i mehanizacije. Kako "Novosti" saznaju, Kinezima se, osim kašnjenja zamera i na kvalitetu onoga što je urađeno, zbog slabe kontrole podizvođača radova. Nekoliko puta su opominjani i zbog kvaliteta betona koji ugrađuju u mostove i ostale objekte prilikom izgradnje auto-puta.
Ništa bolja situacija nije ni na deonici od Lajkovca do Ljiga, jer još nije probijena nijedna tunelska cev u tunelu "Brančići", koji će biti dug oko kilometar. S obzirom na to da tek posle toga slede obimni radovi, posla će na ovoj poziciji biti bar do polovine sledeće godine.
VUČIĆ OBILAZI RADOVE
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić obići će danas radove na Koridoru 11, na deonici od Surčina do Obrenovca, i izgradnju novog mosta preko Kolubare i Save kod Obrenovca, koji će biti dug oko 1,7 km. Radovi na izgradnji deonice Surčin - Obrenovac, duge 17,6 km, počeli su 1. marta i trebalo bi da bude završena do kraja 2019. godine.
PROBLEM I NA MOSTOVIMA
OSIM na tunelu, ne teče sve po planu ni na mostovima na potezu od Lajkovca do Ljiga. Završena je izgradnja 15 konstrukcija, ali im poslednji pravi najviše problema. Na njemu su obustavljeni radovi, jer je izvođač napravio grešku u tehnologiji prilikom izlivanja betona.
Kakvo ti je ovo ubeđenje... GOJE :lool:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556387#p556387:1c9d4fkl je napisao(la):GOJE » 02 Avg 2018, 11:17[/url]"
Inače sam ubeđen da će zbog odluke da se gradi LOS umesto DOS varijante, većina stanovnika Beograda putovati obrenovačkim putem do Ostružnice, pa onda preko Save obilaznicom, pa deonicom Surčin Jakovo, pa opet preko Save...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556981#p556981:3lvbqrj5 je napisao(la):Jakovljevic » Sub Avg 04, 2018 9:13 am[/url]":3lvbqrj5]
Tekst je od 21.8.2017. nije ovo ništa novo. Moguće da se prevideo.
Ko je pricao o mostu, komentar je bio na post o tome kako sremska strana napreduje brzo?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556905#p556905:3u4utp32 je napisao(la):geovuk » 03 Aug 2018 09:07 pm[/url]":3u4utp32]Ovaj most ne može za 18 meseci da se odradi. Ne može ovakav tip mosta sa izlivanjem na licu mesta.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:1ihmkne4 je napisao(la):bobcha78 » Sre Avg 01, 2018 10:35 pm[/url]":1ihmkne4]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557140#p557140:3memq9ra je napisao(la):gygy11 » Sub Avg 04, 2018 10:27 pm[/url]":3memq9ra]Ko je pricao o mostu, komentar je bio na post o tome kako sremska strana napreduje brzo?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556905#p556905:3memq9ra je napisao(la):geovuk » 03 Aug 2018 09:07 pm[/url]":3memq9ra]Ovaj most ne može za 18 meseci da se odradi. Ne može ovakav tip mosta sa izlivanjem na licu mesta.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557144#p557144:2gddxc9q je napisao(la):Gringo » Sub Avg 04, 2018 10:34 pm[/url]":2gddxc9q][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:2gddxc9q je napisao(la):bobcha78 » Sre Avg 01, 2018 10:35 pm[/url]":2gddxc9q]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može
Ne brani neodbranjivo. "Niko nema šta Brančić imade..". Tu se bratija dobro zaigrala i nafatirala i to još traje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557349#p557349:e14b3zqq je napisao(la):bobcha78 » Ned Avg 05, 2018 9:23 pm[/url]":e14b3zqq][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557144#p557144:e14b3zqq je napisao(la):Gringo » Sub Avg 04, 2018 10:34 pm[/url]":e14b3zqq][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:e14b3zqq je napisao(la):bobcha78 » Sre Avg 01, 2018 10:35 pm[/url]":e14b3zqq]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može
Ne brani neodbranjivo. "Niko nema šta Brančić imade..". Tu se bratija dobro zaigrala i nafatirala i to još traje.
Ne branim ja ništa, činjenice su činjenice.
Da bi shvatio šta ti pričam, da sam sebe citiram, uzmi napravi jednu gomilu suvog peska i probaj kroz to da napraviš rupu od pola cola, i kada napraviš rupu da možeš kroz nju da pogledaš onda si dobar posao uradio.