Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovaj most ne može za 18 meseci da se odradi. Ne može ovakav tip mosta sa izlivanjem na licu mesta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556880#p556880:28792tti je napisao(la):
gygy11 » Pet Avg 03, 2018 6:07 pm[/url]":28792tti]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556385#p556385:28792tti je napisao(la):
Ris » 02 Aug 2018 10:01 am[/url]":28792tti]Sremska strana 31. Jul 2018.
qFp9PZY.jpg
Ovo, na ovakvoj lokaciji, iole ozbiljnija firma i iole ozbiljnija drzava kompletira za 18 meseci, mi cemo da se zahvaljujemo kao poslednji pacenici ako bude zavrseno za 3 godine.
Pa uvek moras da kritikujes i ono što ne treba zašto?
Pa ovaj deo do sad ide kako treba što njega kritikujes imas sve ostalo i bio bi u pravu šta god da kažes !
 
Kritikuje i Zorana. I to zadnji put, više neće ponavljati

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ja-opomena

Koridor 11: Kinezima poslednja opomena

Zašto kasne radovi na dve deonice Koridora 11, od Lajkovca do Ljiga i od Obrenovca ka Ubu? Moguć raskid ugovora sa izvođačem - firmom "Šandong". Problem slabo angažovanje radnika


eko-kineyima-poslednja_620x0.jpg



PLAN da se u novembru kompletira deo auto-puta od Obrenovca do Preljine najverovatnije se neće ostvariti, jer je na jednoj deonici, od Lajkovca do Ljiga, završeno tek oko 70 odsto radova, dok je na drugoj, od Obrenovca do Uba, za tri godine obavljeno tek nešto više od pola ugovorenog posla. Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je minulog vikenda obišla radove na jednoj od deonica i uputila oštre kritike izvođaču, kineskoj kompaniji "Šandong". Mihajlovićeva je istakla da je ovoj firmi već data opomena, dok bi sledeći korak mogao biti raskid ugovora za posao na 26,2 kilometra od Obrenovca do Uba.

Pred kineskim izvođačem i Ministarstvom građevinarstva, kao investitorom na ovom projektu, dva su puta - ili će uspeti da se dogovore da "Šandong" angažuje više podizvođača i da ubaci u "petu" brzinu kako bi radove priveo kraju, makar i sa zakašnjenjem ili će morati da se "rastanu". Kineskoj kompaniji slede penali zbog probijanja rokova, pa je pitanje da li će oni biti obračunati po raskidu ugovora ili po okončanju posla.

Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 14 mostova i petlje "Ub". Planirano je i izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijskih propusta, kao i izgradnja osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 kubnih metara betona. Projektovano je i izmeštanje i regulacija 17 vodotoka.

Kako "Novosti" saznaju, do sada su gotovo završeni zemljani radovi, a od devijacije 11 lokalnih puteva završena su tek tri, dok su na dva radovi u toku. Urađena je i regulacija samo sedam vodotoka.

A, iako je do isteka roka izgradnje ostalo još oko tri meseca, još se ne izvode radovi na uređenju putnog pojasa, zaštiti kosina nasipa, ugradnji saobraćajne signalizacije i opreme auto-puta.

Glavne zamerke izvođaču su neorganizovanost i nedovoljno angažovanje radnika i mehanizacije. Kako "Novosti" saznaju, Kinezima se, osim kašnjenja zamera i na kvalitetu onoga što je urađeno, zbog slabe kontrole podizvođača radova. Nekoliko puta su opominjani i zbog kvaliteta betona koji ugrađuju u mostove i ostale objekte prilikom izgradnje auto-puta.

Ništa bolja situacija nije ni na deonici od Lajkovca do Ljiga, jer još nije probijena nijedna tunelska cev u tunelu "Brančići", koji će biti dug oko kilometar. S obzirom na to da tek posle toga slede obimni radovi, posla će na ovoj poziciji biti bar do polovine sledeće godine.

eko-kineyima-poslednja2.jpg


VUČIĆ OBILAZI RADOVE

PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić obići će danas radove na Koridoru 11, na deonici od Surčina do Obrenovca, i izgradnju novog mosta preko Kolubare i Save kod Obrenovca, koji će biti dug oko 1,7 km. Radovi na izgradnji deonice Surčin - Obrenovac, duge 17,6 km, počeli su 1. marta i trebalo bi da bude završena do kraja 2019. godine.

PROBLEM I NA MOSTOVIMA
OSIM na tunelu, ne teče sve po planu ni na mostovima na potezu od Lajkovca do Ljiga. Završena je izgradnja 15 konstrukcija, ali im poslednji pravi najviše problema. Na njemu su obustavljeni radovi, jer je izvođač napravio grešku u tehnologiji prilikom izlivanja betona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556912#p556912:1wotb555 je napisao(la):
Darko78 » 03 Aug 2018 09:55 pm[/url]":1wotb555]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556880#p556880:1wotb555 je napisao(la):
gygy11 » Pet Avg 03, 2018 6:07 pm[/url]":1wotb555]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556385#p556385:1wotb555 je napisao(la):
Ris » 02 Aug 2018 10:01 am[/url]":1wotb555]Sremska strana 31. Jul 2018.
qFp9PZY.jpg
Ovo, na ovakvoj lokaciji, iole ozbiljnija firma i iole ozbiljnija drzava kompletira za 18 meseci, mi cemo da se zahvaljujemo kao poslednji pacenici ako bude zavrseno za 3 godine.
Pa uvek moras da kritikujes i ono što ne treba zašto?
Pa ovaj deo do sad ide kako treba što njega kritikujes imas sve ostalo i bio bi u pravu šta god da kažes !
Pa ne kritikujem gradnju nego pokusavam da nas drzim u koliko-tolikoj realnosti ,jer nas je odusevljavanje notornim stvarima i dovelo dovde. Da smo pre 3-4 godine bili realni i kritikovali katastrofalna kasnjenja , bilo bi mozda danas bolje. Nije svaka kritika kritizerstvo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556914#p556914:1ocbq96d je napisao(la):
Žika » Пет Авг 03, 2018 11:04 pm[/url]":1ocbq96d]Kritikuje i Zorana. I to zadnji put, više neće ponavljati

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ja-opomena

Koridor 11: Kinezima poslednja opomena

Zašto kasne radovi na dve deonice Koridora 11, od Lajkovca do Ljiga i od Obrenovca ka Ubu? Moguć raskid ugovora sa izvođačem - firmom "Šandong". Problem slabo angažovanje radnika


eko-kineyima-poslednja_620x0.jpg



PLAN da se u novembru kompletira deo auto-puta od Obrenovca do Preljine najverovatnije se neće ostvariti, jer je na jednoj deonici, od Lajkovca do Ljiga, završeno tek oko 70 odsto radova, dok je na drugoj, od Obrenovca do Uba, za tri godine obavljeno tek nešto više od pola ugovorenog posla. Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je minulog vikenda obišla radove na jednoj od deonica i uputila oštre kritike izvođaču, kineskoj kompaniji "Šandong". Mihajlovićeva je istakla da je ovoj firmi već data opomena, dok bi sledeći korak mogao biti raskid ugovora za posao na 26,2 kilometra od Obrenovca do Uba.

Pred kineskim izvođačem i Ministarstvom građevinarstva, kao investitorom na ovom projektu, dva su puta - ili će uspeti da se dogovore da "Šandong" angažuje više podizvođača i da ubaci u "petu" brzinu kako bi radove priveo kraju, makar i sa zakašnjenjem ili će morati da se "rastanu". Kineskoj kompaniji slede penali zbog probijanja rokova, pa je pitanje da li će oni biti obračunati po raskidu ugovora ili po okončanju posla.

Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 14 mostova i petlje "Ub". Planirano je i izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijskih propusta, kao i izgradnja osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 kubnih metara betona. Projektovano je i izmeštanje i regulacija 17 vodotoka.

Kako "Novosti" saznaju, do sada su gotovo završeni zemljani radovi, a od devijacije 11 lokalnih puteva završena su tek tri, dok su na dva radovi u toku. Urađena je i regulacija samo sedam vodotoka.

A, iako je do isteka roka izgradnje ostalo još oko tri meseca, još se ne izvode radovi na uređenju putnog pojasa, zaštiti kosina nasipa, ugradnji saobraćajne signalizacije i opreme auto-puta.

Glavne zamerke izvođaču su neorganizovanost i nedovoljno angažovanje radnika i mehanizacije. Kako "Novosti" saznaju, Kinezima se, osim kašnjenja zamera i na kvalitetu onoga što je urađeno, zbog slabe kontrole podizvođača radova. Nekoliko puta su opominjani i zbog kvaliteta betona koji ugrađuju u mostove i ostale objekte prilikom izgradnje auto-puta.

Ništa bolja situacija nije ni na deonici od Lajkovca do Ljiga, jer još nije probijena nijedna tunelska cev u tunelu "Brančići", koji će biti dug oko kilometar. S obzirom na to da tek posle toga slede obimni radovi, posla će na ovoj poziciji biti bar do polovine sledeće godine.

eko-kineyima-poslednja2.jpg


VUČIĆ OBILAZI RADOVE

PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić obići će danas radove na Koridoru 11, na deonici od Surčina do Obrenovca, i izgradnju novog mosta preko Kolubare i Save kod Obrenovca, koji će biti dug oko 1,7 km. Radovi na izgradnji deonice Surčin - Obrenovac, duge 17,6 km, počeli su 1. marta i trebalo bi da bude završena do kraja 2019. godine.

PROBLEM I NA MOSTOVIMA
OSIM na tunelu, ne teče sve po planu ni na mostovima na potezu od Lajkovca do Ljiga. Završena je izgradnja 15 konstrukcija, ali im poslednji pravi najviše problema. Na njemu su obustavljeni radovi, jer je izvođač napravio grešku u tehnologiji prilikom izlivanja betona.


Tekst je od 21.8.2017. nije ovo ništa novo. Moguće da se prevideo.
 
А и нема везе са деоницом на којој је овај Џиџи показивао стручност.. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556387#p556387:1c9d4fkl je napisao(la):
GOJE » 02 Avg 2018, 11:17[/url]"
Inače sam ubeđen da će zbog odluke da se gradi LOS umesto DOS varijante, većina stanovnika Beograda putovati obrenovačkim putem do Ostružnice, pa onda preko Save obilaznicom, pa deonicom Surčin Jakovo, pa opet preko Save...
Kakvo ti je ovo ubeđenje... GOJE :lool:
Pozdrav iz Bariča...
 
Delujemi da ovaj most napreduje brže od druge trake onog na obilaznici, ili mi se samo čini?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556981#p556981:3lvbqrj5 je napisao(la):
Jakovljevic » Sub Avg 04, 2018 9:13 am[/url]":3lvbqrj5]

Tekst je od 21.8.2017. nije ovo ništa novo. Moguće da se prevideo.

Jok, nego da se vratimo malo u prošlost i da vidimo kako idu pretnje i obećanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556905#p556905:3u4utp32 je napisao(la):
geovuk » 03 Aug 2018 09:07 pm[/url]":3u4utp32]Ovaj most ne može za 18 meseci da se odradi. Ne može ovakav tip mosta sa izlivanjem na licu mesta.
Ko je pricao o mostu, komentar je bio na post o tome kako sremska strana napreduje brzo?
 
Ispravite me ako grešim, ali sremska strana će i biti završena za tih 18 meseci. Počeli su je kasnije u odnosu na most da bi sve bilo gotovo u isto vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:1ihmkne4 je napisao(la):
bobcha78 » Sre Avg 01, 2018 10:35 pm[/url]":1ihmkne4]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može

Ne brani neodbranjivo. "Niko nema šta Brančić imade..". Tu se bratija dobro zaigrala i nafatirala i to još traje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557140#p557140:3memq9ra je napisao(la):
gygy11 » Sub Avg 04, 2018 10:27 pm[/url]":3memq9ra]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556905#p556905:3memq9ra je napisao(la):
geovuk » 03 Aug 2018 09:07 pm[/url]":3memq9ra]Ovaj most ne može za 18 meseci da se odradi. Ne može ovakav tip mosta sa izlivanjem na licu mesta.
Ko je pricao o mostu, komentar je bio na post o tome kako sremska strana napreduje brzo?


Pomenuta je cela deonica, ali ajde neka bude. I da se odnosi samo ne sremsku stranu koja je logika da se završi za 18 meseci kad ne može da se koristi dok se most ne uradi. Kasnije su krenuli negi most, alu i pored skepticizma radovi idu sasvim ok. Tu će biti problem petlja ukrštanje k10 i k11. Ima tu dosta posla, a kasno su počeli. Tek su odradili šipove, a ima dosta stubova. Na reportaži smo mogli da vidimo da će se raditi montažni sistem sa prefabrikovanim gredama. To ume da potraje ali je izvodljivo da sve završe u zadatom roku.
 
Pozdrav svima. Dugo me nije bilo jer ne znam ni sta bih napisala. Razocarenje totalno.
 
Pozdrav i tebi.

Na jednoj drugoj temi StaraMo je lepo napisao - "Ako hoces da padnes u depresiju samo prati gradjevinske forume i na dobrom si putu.."

Ne trošite uzalud živce, i ostale sopstvene resurse, na praćenje ovih građevinskih maratona.

Ajd i nešto pozitivno - jest da pratim ovu temu svakodnevno ali nekako mi je promakao napredak radova na sremskoj strani.
Videh da se radi petlja kod obilaznice, ali mi je tek u Petak postovani sat.snimak ukazao da je dobro napadnuta cela trasa do Save.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557144#p557144:2gddxc9q je napisao(la):
Gringo » Sub Avg 04, 2018 10:34 pm[/url]":2gddxc9q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:2gddxc9q je napisao(la):
bobcha78 » Sre Avg 01, 2018 10:35 pm[/url]":2gddxc9q]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može

Ne brani neodbranjivo. "Niko nema šta Brančić imade..". Tu se bratija dobro zaigrala i nafatirala i to još traje.

Ne branim ja ništa, činjenice su činjenice.

Da bi shvatio šta ti pričam, da sam sebe citiram, uzmi napravi jednu gomilu suvog peska i probaj kroz to da napraviš rupu od pola cola, i kada napraviš rupu da možeš kroz nju da pogledaš onda si dobar posao uradio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557349#p557349:e14b3zqq je napisao(la):
bobcha78 » Ned Avg 05, 2018 9:23 pm[/url]":e14b3zqq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557144#p557144:e14b3zqq je napisao(la):
Gringo » Sub Avg 04, 2018 10:34 pm[/url]":e14b3zqq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:e14b3zqq je napisao(la):
bobcha78 » Sre Avg 01, 2018 10:35 pm[/url]":e14b3zqq]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može

Ne brani neodbranjivo. "Niko nema šta Brančić imade..". Tu se bratija dobro zaigrala i nafatirala i to još traje.

Ne branim ja ništa, činjenice su činjenice.

Da bi shvatio šta ti pričam, da sam sebe citiram, uzmi napravi jednu gomilu suvog peska i probaj kroz to da napraviš rupu od pola cola, i kada napraviš rupu da možeš kroz nju da pogledaš onda si dobar posao uradio.

Nisu činjenice nego bedni izgovori. Ko zna taj ćuti i uradi posao, ko nezna ili radi nešto nečasno taj se vadi na izgovore. Nema opravdanja za kašnjenje i astronomske cene. A ti ako i dalje želis da se igraš u pesku, samo nastavi sa igranjem, tunelski poslovi nisu dečija igra. U Crnoj Gori, na trasi autoputa koji se radi, je izgrađen tunel Jabučki Krš u mnogo težem materijalu nego što je onaj na Brančiću ali o tome nije bilo velike priče i kuknjave, zavrnuli ljudi rukave i napravili tunel, koji su ugovorili. Kraj.
 
Odakle vama te informacije da upoređujete koji tunel je imao lošiji materijal. U tom delu CG čisto sumnjam da može da bude lošija geologija ali ne mogu da tvrdim jer nemam informacije.
Inače nije ista situacija kad očekujete određeni materijal pa u toku radova naiđete na nešto dosta drugačije i situacija kad znate šta vas očekuje i ukalkulišete sve troškove. Niste pripremili odgovarajuću opremu i imate dosta veću potrošnju materijala, drugačiji način izrade i naravno izvođenje traje dosta duže.
 
Ovde se mora rascistiti sa jednom stvari, a to je da ne sme biti nikakvih opravsanja za kasnjenje van ugovorenih rokova u ugovorima! Prvenstveni razlog za vremensko , a i finansijsko obilato prekoracenje ugovorenog je los pristup poslu! Ranije sam vec rekao u onoj reportazi iz samog tunela da je umesto tridesetak potrebnih busotina na pripremama projektne dokumentacije, uradjeno samo dve busotine! I brojem samo 2! Naravno da se raspolagalo sa nedovoljno podataka o geologiji u tom delu i naravno da su se javili problemi i poskupljenje i to drasticno! I naravno da je produzena gradnja i rokovi i to drasticno! Izvinite gospodo to moze zato sto u ovoj zemlji niko ne odgovara za ono sto ugovori! Pa nemoj te mi reci da je u St Petersburgu bilo lakse kad su probijali tunele /za metro/ u delti Neve ispod nivoa mora u totalnoj mocvari! I to sve sa tehnologijom od pre 100 godina! Ko je bio tamo zna o cemu pricam!
Na deonici u Crnoj Gori prvih 6 tunela, zavrsno sa Vjeternikom su u cistom krecnjaku ili "krsu" narodski receno! 3 i 4 deonica prema Matesevu sadrze ukupno 10 tunela! Sve sam ih obisao licno. Tu nema jednog kamencica ni u jednom, uglavnom laporac, ilovaca i pescar, gotovo identicno ili veoma slicno Brancicu u svih deset! Ali braca Kinezi ne da rade, ljudi oni grizu!
Na svakoj tacki rade non stop iako im je izdavanje gradjevinskih dozvola kasnilo preko godinu dana! Jedan banalan primer na svaki kilometar je bar jedan radnik koji cisti put od kamiona i drugih masina koje prolaze magistralom i trasom! Mozete misliti kako rade u tunelima u tri smene! Isti intenzitet sam doduse video i u Srbiji, ali samo na mostu preko Save i to valjda sto ga rade samo Kinezi!
 
Te busotine za uzimanje uzoraka terena se rade za potrebe izrade projekta. A narucilac projekta je Republika Srbija a projekat je radio CIP ako se ne varam.

Ako se projekat uradi po pogresnim parametrima jer nisu uzeli uzorke za svih 30 mesta i izvodjac naidje na drugaciju geologiju koja zahteva drugaciji pristup, ili saniranje klizista koje nije uneto, na ptimer, onda naravno da se i cena povecava i rokovi pomeraju, a u tom slucaju nije krivica izvodjaca vec Republike Srbije kao narucioca posla tj projekta i projektantske kuce u ovom slucaju isto drzavne komoanije CIP.
 
Vrh