Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

milanche":3h1mh7lh je napisao(la):
Te busotine za uzimanje uzoraka terena se rade za potrebe izrade projekta. A narucilac projekta je Republika Srbija a projekat je radio CIP ako se ne varam.

Ako se projekat uradi po pogresnim parametrima jer nisu uzeli uzorke za svih 30 mesta i izvodjac naidje na drugaciju geologiju koja zahteva drugaciji pristup, ili saniranje klizista koje nije uneto, na ptimer, onda naravno da se i cena povecava i rokovi pomeraju, a u tom slucaju nije krivica izvodjaca vec Republike Srbije kao narucioca posla tj projekta i projektantske kuce u ovom slucaju isto drzavne komoanije CIP.

Poenta je da se mora ustanoviti ko je traljavo i neodgovorno uradio svoj deo posla i da za to mora snositi posledice :oops: ! Ne da pricaju bajke... Poslednjeg kog krivim je onaj nesrecnik pod zemljom u onim uslovima sto busi za sitne pare...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557399#p557399:14edop2r je napisao(la):
KrCan » 06 Avg 2018, 01:01[/url]":14edop2r]! Ranije sam vec rekao u onoj reportazi iz samog tunela da je umesto tridesetak potrebnih busotina na pripremama projektne dokumentacije, uradjeno samo dve busotine! I brojem samo 2! Naravno da se raspolagalo sa nedovoljno podataka o geologiji u tom delu i naravno da su se javili problemi i poskupljenje i to drasticno! I naravno da je produzena gradnja i rokovi i to drasticno! Izvinite gospodo to moze zato sto u ovoj zemlji niko ne odgovara za ono sto ugovori!
Znači da je neko uzeo pare u džep, država plati za bušenje 30bušotina a "oni" izbuše tri rupe i kažu da je teren u redu, a posle se ispostavi da teren nije dobar, onda taj geolog treba da ide u zatvor, jel tako... Ali ovde još niko nije otišao u zatvor zbog autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557421#p557421:wz98pkjt je napisao(la):
KrCan » Pon Avg 06, 2018 7:42 am[/url]":wz98pkjt]
milanche":wz98pkjt je napisao(la):
Te busotine za uzimanje uzoraka terena se rade za potrebe izrade projekta. A narucilac projekta je Republika Srbija a projekat je radio CIP ako se ne varam.

Ako se projekat uradi po pogresnim parametrima jer nisu uzeli uzorke za svih 30 mesta i izvodjac naidje na drugaciju geologiju koja zahteva drugaciji pristup, ili saniranje klizista koje nije uneto, na ptimer, onda naravno da se i cena povecava i rokovi pomeraju, a u tom slucaju nije krivica izvodjaca vec Republike Srbije kao narucioca posla tj projekta i projektantske kuce u ovom slucaju isto drzavne komoanije CIP.

Poenta je da se mora ustanoviti ko je traljavo i neodgovorno uradio svoj deo posla i da za to mora snositi posledice :oops: ! Ne da pricaju bajke... Poslednjeg kog krivim je onaj nesrecnik pod zemljom u onim uslovima sto busi za sitne pare...
Čini mi se da je neko rekao da se zna i ko je tako traljavo odradio projekat ( ne znam služi li me sećanje da se čak govorilo u ženskom rodu) i da ne da nije bilo kazni, nego ta osoba sasvim normalno nastavlja sa poslom i dan danas. Ali tada,ovde,se povela i priča da se stručni ljudi moraju i platiti pošteno da se posao uradi kvalitetno,mada po meni stručna osoba neće staviti svoj potpis na nešto što nije dovoljno precizno odradjeno i sebe degradirati za bilo koji novac.
Ali dobro,tako razmišljam ja,a opet demantovana sam jer Itekako vidim mnoge radove koji se odrade loše,razvuku se u nedogled.... Svi smo toga svesni,a tako je jer niko ne odgovara na kraju,kao što ste lepo rekli
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557421#p557421:2x87cd3w je napisao(la):
KrCan » 06 Avg 2018, 07:42[/url]":2x87cd3w]
milanche":2x87cd3w je napisao(la):
Te busotine za uzimanje uzoraka terena se rade za potrebe izrade projekta. A narucilac projekta je Republika Srbija a projekat je radio CIP ako se ne varam.

Ako se projekat uradi po pogresnim parametrima jer nisu uzeli uzorke za svih 30 mesta i izvodjac naidje na drugaciju geologiju koja zahteva drugaciji pristup, ili saniranje klizista koje nije uneto, na ptimer, onda naravno da se i cena povecava i rokovi pomeraju, a u tom slucaju nije krivica izvodjaca vec Republike Srbije kao narucioca posla tj projekta i projektantske kuce u ovom slucaju isto drzavne komoanije CIP.

Poenta je da se mora ustanoviti ko je traljavo i neodgovorno uradio svoj deo posla i da za to mora snositi posledice :oops: ! Ne da pricaju bajke... Poslednjeg kog krivim je onaj nesrecnik pod zemljom u onim uslovima sto busi za sitne pare...

To se potpuno slazem.

Odgovornost zavisi od toga kako je projektovanje ugovoreno. Da li je CIP-u dato da on odradi sve ukljucujuci i probne busotine ili je poseban tender bio za ispitivanje tla a poseban za projektovanje. Ako je ovo prvo onda kompletnu krivicu snosi CIP, ali ako je drugo onda odgovornost snosi onaj ko je te busotine radio i naravno odgovorni oni su zaduzeni za kontrolu u ime investitora tj Republike Srbije.

Odgovornost je nazalost izumrela rec u srpskom jeziku.
 
Da li ima sanse da se otvori deonica Obrenovac-Ljig do kraja godine?
 
Rok je bio prolece 2017 :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
 
Mašite celo brdo. To se tako uglavnom i radi. Klasika sa svim objektima od državnog značaja (i niže).
Neko uradi traljavo projekat, na tenderu posao dobije njihov traljav izvođač koji rokne nenormalnu damping cenu koju neće ni jedan pošten izvođač da stavi. Kreće se dalje, navodno nije ovo ucrtano nije ono ovo mora da se izmeni i samo se slaže sloj po sloj dodatnih troškova. Na kraju se dođe do cifre koja je višestruko veća i od najgore ponude. Svi srećni samo narod pati.

Samo saberite putarinu koja nije naplaćena za svo vreme kašnjenja. Ako se zna da patrljak od 20 minuta AP ima dnevno u proseku oko 7000 vozila može se pretpostaviti koliki je gubitak države/društva samo od nenaplaćenih putarina. Da ne pričam i hororu na ibarskoj koji bi se izbegao.
 
Ministarka otkazala obilazak, hitan sastanak s Vučićem

Beograd -- Ministarka gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović otkazala je danas obilazak radova na deonici Koridora 11 zbog državničkih obaveza.
Izvor: Beta ponedeljak, 6.08.2018. | 12:11
Podeli

To je potvrđeno agenciji Beta u tom ministarstvu.

Kako prenosi N1, Mihajlović je otkazala prisustvo tom događaju jer je hitno pozvana na sastanak sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem.

Danas je bilo planirano da ministarka obidje deonicu puta Obrenovac-Ub, a potom i Lajkovac-Ljig. Na obe deonice je završeno 80 odsto radova, dok je završetak radova planiran za 25. decembar 2018.

Trenutno se na obe deonice radi završni sloj. Obe deonice su duge oko 25 kilometara. Glavni izvodjač radova je kineska kompanija Sang Dong Hajspid, a za Lajkovac-Ljig glavni podizvodjač je Energoprojekt.

izvor: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=08&dd=06&nav_id=1427532

значи тренутни рок је 25.12 ове године.
 
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... content=80%%20radova%20zavr%9Aeno,%20ovo%20je%20rok%20za%20102km%20auto-puta

80% radova završeno, ovo je rok za 102km auto-puta
Obrenovac -- Na deonicama Koridora 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga završeno je oko 80 odsto svih radova i asfaltirano više od 60 odsto budućeg autoputa.

IZVOR: TANJUG PONEDELJAK, 6.08.2018. | 11:53
Podeli
Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock
Rok za njihov završetak je 25. decembar.

Sa zavaršetkom tih deonica na Koridoru 11 će biti povezano ukupno 102 kilometra autoputa od Obrenovca do Preljine kod Čačka.

Na deonicama Obrenovac - Ub i Lajkovac - Ljig trenutno se postavlja završni habajući sloj asfalta i prave kanali za odvonjavanje i separatori.

Na deonici Obrenovac - Ub, koja je duga 26 kilometara, asfaltirno je više od 60 odsto budućeg autoputa, a radove izvodi kineska Sandong haj spid grupa, koja je glavni izvođač radova na obe deonice.

Na drugoj deonici, od Lajkovca do Ljiga dugoj 24 km, asfaltirno je 73 odsto trase autoputa, a radove izvodi domaći podizvodjač Energoprojekt.

Radovi na izgradnji te dve deonice se finansiraju uz pomoć kredita kineske Eksim banke u vrednosti od 300,37 milion dolara, a iz budžeta Srbije je izdvojeno 33,7 miliona dolara.

Do kraja godine će tako u saobraćaju biti dve deonice Koridora 11, od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do LJiga u dužini od ukupno 50 km i ranije izgadjena deonica Ub - Lajkovac u dužini od 12 km, kao i ranije otovren autoputa Ljig - Preljina duga 40 km, što je ukupno 102 km.

Potpredsednica vlade i ministarka građevine Zorana Mihajlović je rekla da će 1. marta početi i radovi na sledećoj deonici Koridora 11, od Preljine do Požege.

"Izgradnja će trajati oko dve godine, tako da 2021. možemo imati autoput sve do Požege", navela je Mihajlović.

Do kraja 2019. godine treba da bude završena i deonica Koridora 11 od Surčina do Obrenovca, koju isto grade Kinezi.

Mihajlović kaže da je još rano da se govori rokovima za nastavak gradnje tog autoputa od Požege do Boljara odnosno granice sa Crnom Gorom, pošto je u pitanju velika investicija vredna izmedju 1,2 do 1,7 miliona evra.
 
Čekajte,da li ja dobro čitam "2 g za gradnju dela do Pz".....pa ona to onako usput izmišlja,dal joj iko veruje više.....a volela bih da nas sve demantuje
A što se tiče roka do kraja godine dela do Obrenovca....videćemo,mada meni ovo izgleda kao preslikano od prošle godine i obećanja i rokovi....a ništa realno nije bilo ostvarivo,tek smo kasnije shvatili
 
I ja mislim da je otvaranje deonice od Obrenovca do Dića (osim Brančiča) moguće ove godine, ako se hoće. Međutim, sve mi nešto ide kroz glavu da se neće. Kao da čuvaju ovu deonicu za neko zamagljivanje, tipa "potpisano je, ali imamo mnogo bolju vest, otvorili smo odlično ukorićeni autoput, a narodu nikad ugoditi"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557541#p557541:8gnv5uww je napisao(la):
Gringo » 06 Aug 2018 03:16 pm[/url]":8gnv5uww]I ja mislim da je otvaranje deonice od Obrenovca do Dića (osim Brančiča) moguće ove godine, ako se hoće. Međutim, sve mi nešto ide kroz glavu da se neće. Kao da čuvaju ovu deonicu za neko zamagljivanje, tipa "potpisano je, ali imamo mnogo bolju vest, otvorili smo odlično ukorićeni autoput, a narodu nikad ugoditi"
po logici datuma koji je stavljen , a to je 15. decembar, reklo bi se da je to njihov rok za zavrsetak tunela. E sad, ovo na zemlji je vrlo moguce zavrsiti za 3 -3,5 meseca i to nije sporno, pitanje je kako ce vlast odluciti kada im je politicki najlukrativnije da izvrse otvaranje, da li zima ili prolece, a to mi ovde zaista ne mozemo da znamo. ono sto je ocigledno, sve moze , i to bez negod sprrinta da se zavrsi do kraja godine, osim sto se ogradjujem od tunela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557526#p557526:2smh3fcd je napisao(la):
zoranuro » Pon Avg 06, 2018 2:52 pm[/url]":2smh3fcd]Molim vas da mi neko objasni kako ce se spajati stubovi na mostu Moracica i dali je to spajanje pocelo i kad se ocekuje da se most spoji.

Počelo je spajanje. Ono se vrši simetričnim betoniranjem sa obe strane stuba.
Tako se betoniraju i glavni, najveći rasponi na mostu preko Save na k11.
 
Šta reći za izjave kako će se deonica autoputa Preljina-Požega (od 31 km,sa 5.5 km tunela i slično toliko mostova i konstrukcija ) uraditi za 24 meseca?
Najiskrenije dvoumim se : Da li je u pitanju BUDALAŠTINA ili POKVARENOST ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557600#p557600:2abe0yjm je napisao(la):
Dule032 » 06 Aug 2018 09:30 pm[/url]":2abe0yjm]Šta reći za izjave kako će se deonica autoputa Preljina-Požega (od 31 km,sa 5.5 km tunela i slično toliko mostova i konstrukcija ) uraditi za 24 meseca?
Najiskrenije dvoumim se : Da li je u pitanju BUDALAŠTINA ili POKVARENOST ?
I jedo i drugo.
 
KrCan oštro ali u pravu.
Na kraju biće to jedan zanimljiv koridor.
 
Pa očigledno tu će samo da se pokrpe rupe i ništa više, a ministarka razotkrila još jednom svoju prethodnu laž.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557993#p557993:y1mbpt9w je napisao(la):
varos kapija » Sre Avg 08, 2018 1:01 pm[/url]":y1mbpt9w]
Sanacija deonice Ub-Lajkovac do kraja novembra
https://www.ekapija.com/news/2217838/sa ... a-novembra
I dalje tvrdi do kraja godine gotov ovaj deo “sve je po planu” ...dal da verujemo ili ne? Mislim ,deo bez tunela je moguć sigurno,ali tunel?.. a prošle god su se radovi razvlačili da bi se makar jedna tunelska cev uradila. A koliko je to moguće to je pitanje.
 
Vrh