Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Gringo prevideo si da je drzava u ovom projektu kasnila mprvu gradjevinsku dozvolu dala za most Moracica 12 meseci kasnije te se toliko kasnilo u startu iskljucivo greskom drzave. Drugo za sve ostale objekte pa ukljucujuci sve tunele izdavanje GD je bilo jos daleko kasnije. Iz tog razloga ne mogu im naplatiti ni penale, jer kasnjenje nije do Kineza vec od strane drzave!
E uzmi ovo u obzir, pa ces shvatiti da su rezultati daleko impresivniji iako nema govora da ce biti sve zavrseno ni posle godinu dana kasnjenja tj leta 2020!
Moja neka procena je kraj 2020. A videcemo sta ce biti.
@Marlon hvala na pomoci!
@zoranuro hvala na lepim recima. Javi cu se sa detaljnom analizom, ali malo kasnije, uzivam na odmoru!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555897#p555897:yubegr7v je napisao(la):
Gringo » Pon Jul 30, 2018 7:57 pm[/url]":yubegr7v]

Uzeh digitron i sabrah sve dužine, svih tunela i dobih da je ukupna dužina i levih i desnih tunelskih cevi 35.482m. Uz umereni optimizam, oni će to završiti sa kašnjenjm od godinu dana. Tako da umesto 4 godine će tu deonicu otvoriti za 5 godina. Dobija se impresivan rezultat od prosečno 560m gotovog tunela mesečno.

Brančiče ne želim da računam, jer će mi "crći" digitron.

Bolje ne. Ovi ne mogu po ravnici da urade pošteno 40 000 m a da ne pričam o tunelima.
Gledao sam kako rade kad hoće da rade, kad je problem nadiranje podzemnih voda kroz meko tlo jednostavno ili komplikovano dovuku slanu vodu spuste joj temperaturu na -20 provuku je kroz cevi i zalede okolno tlo. Onda sa lakoćom odrade šta treba .
Nekad je skupa tehnologija daleko jeftinija od kašnjenja ovako važnih objekata.

Impresivne brojke kroz CG.

4-1.jpg


3.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555683#p555683:n4cuuplr je napisao(la):
laki72 » 29 Јул 2018 10:08 pm[/url]":n4cuuplr]pregledam malo temu, fotografije svih forumasa, a narocito @Krcan -a
i tek sada mi upade u oči jedan detalj.

na ukrštanju obilaznice sa A2 se bez ikakvog smislenog razloga prave fakticki dve petlje sa dva nadvoznjaka.
Na ovom mestu bi "detelina" bila mnogo adekvatnije, ali i jeftinije rešenje.
jedino opravdanje za ovakvu petlju je ako planiraju da BG obilaznica bude pod naplatom (putarinom), sobzirom da je ceona naplatna rampa na A2 blize obrenovcu.
@Лаки, то је урађено из једноставног и смисленог разлога.

Да би становници Сурчина, Јакова, Бечмена, Бољевца, па и Новог Београда (за почетак док се не уради део аутопута од Јурија Гагарина и Војвођанске) се могли на малој петљи „Сурчин 1“ (такозвана петља „потковица“) укључити на К11. То укључење ће ићи улицом од центра Сурчина, поред пијаце и код ергеле се укључивати на К11. Овај пут од центра Сурчина иначе иде право до савског насипа.

Са петље „Сурчин“ се неће моћи сићи са обилазнице или коридора 11 до Сурчина и ових осталих места које сам навео.

Кад се уради део коридора 11 од Обреновца до Сурчина и ове две петље, за почетак ће и становници Новог Београда и његових насеља Ледине и Бежанијске косе и осталих блокова, користити за уулазак/излазак са/на обилазницу или К11, док се не изгради део аутопута од Сурчина до Новог Београда, односно до Јурија Гагарина и Војвођанске улице, пошто ће ту, као што знаш, бити два крака.

Ово што сам написао сам уцртао и на карту коју је Игор поставио. Зелена линија је правац који сам описао, а зелена звездица је центар Сурчина. Игор је објаснио зашто не може петља облика „детелина“, да се г/ради на обилазници.

 
Значи постојаће директан приступ са К11 ка саобраћајници која води до центра Сурчина. То је добро јер би са за алтернативни прилаз из Сурчина преко постојеће петље на обилазници ка новој петљи и К11 изгубило 5км.
 
Uzeh digitron i sabrah sve dužine, svih tunela i dobih da je ukupna dužina i levih i desnih tunelskih cevi 35.482m. Uz umereni optimizam, oni će to završiti sa kašnjenjm od godinu dana. Tako da umesto 4 godine će tu deonicu otvoriti za 5 godina. Dobija se impresivan rezultat od prosečno 560m gotovog tunela mesečno.

Brančiče ne želim da računam, jer će mi "crći" digitron.
[/quote]

Kao što je napisao KrCan država je kasnila sa izdavanjem građevinskih dozvola i ostale dokumentacije tako da je ovo što je do sada urađeno, urađeno za 2 godine i 2-3 mjeseca. Evo kada su izdate prve građevinske dozvole http://www.vijesti.me/vijesti/izdata-gr ... nik-885881 http://www.vijesti.me/vijesti/izdata-do ... utu-887290

Interesanto je uporediti cijenu izgradnje ove dionice od 41 km (809.6 miliona eura) koja ima 35.482 metara dužine tunela, 12.200 metara dužine mostova i 34 km dužine otvorene trase računajući obje trake sa cijenom izgradnje tunela Sozina od 70 miliona eura (jedna cijev dužine 4.189 metara). Dakle, Sozina je koštala 16 710 eura po metru, a na osnovu podataka sa sajta Bemax-a vezanih za tunele koji oni rade dolazi se do podataka da metar tunela ne košta preko 7 000 eura (nisam siguran da li u ovu cijenu ulazi i EM opremanje tunela). -----> https://www.bemax.me/me/projekti/autoput-bar-boljare
 
Strah me je da tu informaciju pustim u javnost! Prema informacijama sa kojima ja raspolazem mislim da se na izgradnji Brancica trenutno trosi 68 milion US $!
Dakle do krajaizgradnje ta cifra ce biti znatno veca!
Da ponovim radi se o dve cevi duzine po cirka 960m,
Pa vi sad uporedite...
Ne drzi te me 100% za rec, ali vrlo brzo cu biti siguran!
Druga porazavajuca informacija je da ono parcence koje fizicki odvaja davno izgradjeni deo Ub Lajkovac i deo u gradnj od Lajkovca ka Ljigu nije ni u ovih mesec dana taknuto! Licno sam proverio i dobio informaciju da je doslo do spora izmedju izvodjaca starih i novih!!!
Navodno stari izvodjaci trebali su jos dodatno da nanesu materijala, pa sad ovi nece to dzaba da rade i to tako stoju u nedogled!!! Da poludis...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556115#p556115:1ixwtq6o je napisao(la):
KrCan » 31 Jul 2018 08:38 pm[/url]":1ixwtq6o]Strah me je da tu informaciju pustim u javnost! Prema informacijama sa kojima ja raspolazem mislim da se na izgradnji Brancica trenutno trosi 68 milion US $!
Dakle do krajaizgradnje ta cifra ce biti znatno veca!
Da ponovim radi se o dve cevi duzine po cirka 960m,
Pa vi sad uporedite...
Ne drzi te me 100% za rec, ali vrlo brzo cu biti siguran!
Druga porazavajuca informacija je da ono parcence koje fizicki odvaja davno izgradjeni deo Ub Lajkovac i deo u gradnj od Lajkovca ka Ljigu nije ni u ovih mesec dana taknuto! Licno sam proverio i dobio informaciju da je doslo do spora izmedju izvodjaca starih i novih!!!
Navodno stari izvodjaci trebali su jos dodatno da nanesu materijala, pa sad ovi nece to dzaba da rade i to tako stoju u nedogled!!! Da poludis...
Jesi siguran da si dobro razumeo tog sto ti je dao informaciju? Da je do sada na izgradnji tunela Brancic potroseno 68 miliona $? Pre koju nedelju u jednom izvestaju iz tunela sagovornik novinara je izjavio da je predracunska cifra za gradnju tunela bila 38 miliona$. Ako ovo bude kostalo preko 70 miliona $, bice skuplje od jedne cevi tunela Sozina od 4.200m i svim prikljucnim saobracajnicama tunelu plus kilometri saobracajnica od i ka ne secam se vec kojih mesta,a u pitanju su kilometri.
Masala!Obrnuli su igricu.
 
Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:2poff7jd je napisao(la):
bobcha78 » 01 Aug 2018 08:35 pm[/url]":2poff7jd]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može
Ma vazi, tako su pricali i za trenutne tunele sto se buse kroz Crnu Goru, pa na kraju ispalo da i nije bas tamo materijal svugde tako idealan. 35.000 $ po metru je za sada Brancic , u zlato da mu optoce svodove pa je previse.
 
Sjajno - za mene je sremska strana baš pozitivno iznenađenje. Odličan tempo na toj strani, a očajan na deonici ka Ljigu su izgleda dobro koordinisani, pa se možda i poklopi simultano otvaranje cele deonice Surčin - Dići u jednom cugu.

Inače sam ubeđen da će zbog odluke da se gradi LOS umesto DOS varijante, većina stanovnika Beograda putovati obrenovačkim putem do Ostružnice, pa onda preko Save obilaznicom, pa deonicom Surčin Jakovo, pa opet preko Save...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556330#p556330:2mfwefdd je napisao(la):
gygy11 » Sre Avg 01, 2018 9:45 pm[/url]":2mfwefdd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556328#p556328:2mfwefdd je napisao(la):
bobcha78 » 01 Aug 2018 08:35 pm[/url]":2mfwefdd]Sozina stene - čvrst i stabilan materija
Brančić blato - gore ne može
Ma vazi, tako su pricali i za trenutne tunele sto se buse kroz Crnu Goru, pa na kraju ispalo da i nije bas tamo materijal svugde tako idealan. 35.000 $ po metru je za sada Brancic , u zlato da mu optoce svodove pa je previse.
Ja ti samo kažem da je ogromna razlika.

Ako ti kopaš a materijal ti pada na glavu, napredak ti je nikakav na dnevnom nivou.

Stenu kad kopaš i probijaš ona stoji iznad glave, lagano napraviš oplatu, stavljaš gvožđe i betonsku ispunu.
A šta ćeš kada ti non stop pada blato? Rešićeš i taj problem ali će da te košta i mnogo sporije ići.

Da bi shvatio, uzmi napravi jednu gomilu suvog peska i probaj kroz to da napraviš rupu od pola cola, i kada napraviš rupu da možeš kroz nju da pogledaš onda si dobar posao uradio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555741#p555741:3qc7akwq je napisao(la):
KrCan » Pon Jul 30, 2018 8:18 am[/url]":3qc7akwq]@Gringo ne brini "skodilak" ce sluziti do sredine Septembra. Jos ce on da sluzi! :laugh:
@caribrode, ako ko kome treba biti zahvalan, onda smo svi mi, pa i ja sam mnogo vise zahvalni tebi licno. Ako je iko primer i uzor, onda si to ti :sesir: ! Na zalost ja sam limitiran na samo dva tri meseca godisnjeg odmora na ovinm prostorima, a i nisam gradjevinac. Doduse jesam se potrudio i nadam se jos cu za ovih pet sest nedelja dok sam tu. Trenutno sam krenuo sa splavarenja na Tari niz Drinu... pa redom, kamengradi, drvengradi, planina Tara i Zlatibor... Podrinje i sva etno sela po Sumadiji...zaista uzivam sa najmilijima po predivnim predelima i steta sto nema neka sekcija o razvoju turizma.
Bice jos koja reportaza u svakom slucaju pre kraja odmora... Nadam se da su sve ove fotke doprinele da razjasne detalje isto kao i meni Caribrodove, pa znam svaku i kosinu i krivinu, zahvaljujuci tom doprinosu.
Do tad pozdrav... :vops:

Sorry za offtopic.

Posto ja planiram da sredinom Avgusta idem na Taru, zanimalo me je koji je najbolji put da se ode do tamo. Mislim iz Beograda da se krene, koji je najbolji put sto ste tice ustede vremena. Da li vredi voziti se autoputem Ljig - Preljina na putu do Tare? Ne znam za onaj Obrenovacki put, ali mi nekako deluje da je pun krivina, preko google mapsa pokazuju se 3 opcije, sve su vremenski manje vise iste.
 
Pre mesec dana sam išao na Taru.

Pravi odgovor zavisi od više stvari. I ja sam se do poslednjeg trenutka razmišljao između tog puta i Debelog Brda i na kraju ipak izabrao ovo drugo.
Zavisi i čime ideš. Tuda svakako ne bih išao nekim baš slabim autom, a kočnice moraju da ti budu u odličnom stanju. Taj put je najbliži i omogućava dosta lepih usputnih stajanja: novo jezero Stubo-Rovni, Povlen, Rogačica, Drina...

Ovim putem se stiže za oko dva i po sata ako je put suv i nema mnogo saobraćaja. Mana je što se penješ na dve planine - prvo Povlen a onda i Taru i to utiče dosta na potrošnju goriva.

"Koridor 11" je bezbedniji ali dosta duži. Ovim putem ćeš morati kroz centar Čačka i Užica, doku drugoj varijanti ideš samo kroz centar Valjeva.

Kad se autoput završi do Požege postaće konkurentniji, iako ide dosta okolo.

Što se tiče samog izlaska iz BG tu je stanje promenljivo. Sad su neki radovi napopravci puta od Lajkovca do Valjeva, pa je možda bolja ta varijanta Obrenovac-Ub-Slovac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556428#p556428:1qma2gdq je napisao(la):
tragac » Thu Aug 02, 2018 2:03 pm[/url]":1qma2gdq]
Što se tiče samog izlaska iz BG tu je stanje promenljivo. Sad su neki radovi napopravci puta od Lajkovca do Valjeva, pa je možda bolja ta varijanta Obrenovac-Ub-Slovac.

Pre mesec dana vraćao se sa Zlatibora.
Od Požege do Čačaka ima dva mesta gde se naizmenično, regulisano semaforom, propuštaju vozila, sa dugim čekanjem, plus radovi u Čačku sa sličnom regulacijom. Tako da gornji predlog nije loš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556387#p556387:2vl36bdj je napisao(la):
GOJE » 02 Aug 2018 10:17 am[/url]":2vl36bdj]
Inače sam ubeđen da će zbog odluke da se gradi LOS umesto DOS varijante, većina stanovnika Beograda putovati obrenovačkim putem do Ostružnice, pa onda preko Save obilaznicom, pa deonicom Surčin Jakovo, pa opet preko Save...

Па како другачије. Можда ће неко до Добановаца па обилазницом до Сурчина. Том неком будућом саобраћајницом поред Ледина ће Новобеограђани. Источни Београд (најзапостављенији већ децениј(у)ама :bash: ) где и сам живим, ће до Бубањ потока па обилазницом, кад буде завршена, до Сурчина па на К11.
Два пута преко Саве :cry: . Али два пут` је два пут` што рече... :wink: :mrgreen:
 
Samo banda neukih ljudi je mogla da dozvoli da se ne izgradii deonica u ovom cugu od Ljiga do Pakovrace i tako za dodatnih 20-30 min skrati put koji sada ide kroz Cacak. Samo banda neukih ljudi je mogla da dozvoli da se ne izgradi makar 2+ 2 magistrala od Zarkova preko praznog i brisanog prostora kroz Lipovacke sume , obilaskom Meljaka preko Drazevca i spoji na autoput postojeci.
Muka mi je od nestrucnih parazita koji nikom ne podnose racune. Muka mi je od imbecilnih izjava ministara i nadleznih. Muka mi je od novinara koji ne smeju da postave pitanje godinama , konkretno jedno pitanje MAJKU VAM VAŠU DA LI STE VI NORMALNI I LUDI DA OVAKO ZAje*******AVATE NAROD I UNISTAVATE SRBIJU SVOJOM NESTRUCNOSCU I NEBRIGOM ????????
 
biciklista":lzpvx9je je napisao(la):
Samo banda neukih ljudi je mogla da dozvoli da se ne izgradii deonica u ovom cugu od Ljiga do Pakovrace i tako za dodatnih 20-30 min skrati put koji sada ide kroz Cacak. Samo banda neukih ljudi je mogla da dozvoli da se ne izgradi makar 2+ 2 magistrala od Zarkova preko praznog i brisanog prostora kroz Lipovacke sume , obilaskom Meljaka preko Drazevca i spoji na autoput postojeci.
Muka mi je od nestrucnih parazita koji nikom ne podnose racune. Muka mi je od imbecilnih izjava ministara i nadleznih. Muka mi je od novinara koji ne smeju da postave pitanje godinama , konkretno jedno pitanje MAJKU VAM VAŠU DA LI STE VI NORMALNI I LUDI DA OVAKO zaj****** NAROD I UNISTAVATE SRBIJU SVOJOM NESTRUCNOSCU I NEBRIGOM ????????
Svaka ti kao Njegoševa, a posebno ova za spajanje Ibarske sa AP-om preko Draževca.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556486#p556486:2c5i7puk je napisao(la):
biciklista » Čet Avg 02, 2018 4:18 pm[/url]":2c5i7puk]Samo banda neukih ljudi je mogla da dozvoli da se ne izgradii deonica u ovom cugu od Ljiga do Pakovrace i tako za dodatnih 20-30 min skrati put koji sada ide kroz Cacak. Samo banda neukih ljudi je mogla da dozvoli da se ne izgradi makar 2+ 2 magistrala od Zarkova preko praznog i brisanog prostora kroz Lipovacke sume , obilaskom Meljaka preko Drazevca i spoji na autoput postojeci.
Muka mi je od nestrucnih parazita koji nikom ne podnose racune. Muka mi je od imbecilnih izjava ministara i nadleznih. Muka mi je od novinara koji ne smeju da postave pitanje godinama , konkretno jedno pitanje MAJKU VAM VAŠU DA LI STE VI NORMALNI I LUDI DA OVAKO zaj****** NAROD I UNISTAVATE SRBIJU SVOJOM NESTRUCNOSCU I NEBRIGOM ????????
Zq Pakovrace si apsolutno u pravu. Trebali su oni to da odrade,tu bude uključenje ,bilo bi mnogo lakše i posle dalje polako,do Pz imaju da rade i rade... Ali neee svake godine ćete uživati u zastojima prvo u Preljini na naplatnoj rampi, čak i da imate ENP ništa vam ne pomaže jer nema svoju traku dok se ne dodje maltene do naplatne rampe,potom kroz Ča i Ovčar Banju naravno uvek neki radovi. Zašto bi radili sanacije puta u aprilu i maju kad mogu u jeku sezone jul i avgust... I tako....
 
LOS varijanta je izabrana samo iz razloga jer je mafija imala zemlju koji je kupila da bi bila eksproprirana. Kakva klizišta, kakve p....m... Šta, to klizište je široko 30 km pa ga nisu mogli zaobići? Neopevana glupost.
 
posle isprobavanja raznih puteva do tare, definitivno najbrzi i najlaksi, a po meni i najlepsi put je preko debelog brda, lepo izbegnes ibarsku (vecinu) da ne izgines, a ne kruzis oko pola srbije zbog par kilometara autoputa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556519#p556519:1r2l8o1d je napisao(la):
ivchonny » 02 Aug 2018 06:19 pm[/url]":1r2l8o1d]
Svaka ti kao Njegoševa,
Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Његош није ни псовао ни падао у хистерију ни у много горој ситуацији... :laugh:

А што се тиче Паковраће, тада кад је Тадић са Азерима уговарао деоницу Љиг-Прељина није се још ни знало којом ће варијантом даље пут ка југу ни куда ће тачно проћи, није постојао ни пројекат, тек су га недавно довршили, зато опуштено... :roll:
 
Veliki Vracar":32db2t5l je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556519#p556519 je napisao(la):
ivchonny » 02 Aug 2018 06:19 pm[/url]":32db2t5l]
Svaka ti kao Njegoševa,
Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Његош није ни псовао ни падао у хистерију ни у много горој ситуацији...

А што се тиче Паковраће, тада кад је Тадић са Азерима уговарао деоницу Љиг-Прељина није се још ни знало којом ће варијантом даље пут ка југу ни куда ће тачно проћи, није постојао ни пројекат, тек су га недавно довршили, зато опуштено... :roll:
Za Njegoša se slažem (preterah ga), ali za projekat i ne. Sever-Jug Autoput doo (Alpina-Porr JV) je već dosta po tom pitanju bio uradio i država Srbija je na kraju svu tu projektnu dokumentaciju morala da otkupi. A siguran sam da je ista obuhvatala sve odo Požege. Naravno, do otkupa te dokumentacije je došlo prinudnim putem negde 2014-e ili 2015-e, i uključivala je snimak cele trase, tunele, mostove itd. Nekih svega 24 kutija. Sada to čami u nekom arhivu Štrumpfetinog ministaratva. Ali, aman, imamo mi para da napravimo još jedan projekat.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556385#p556385:3mj8zjyh je napisao(la):
Ris » 02 Aug 2018 10:01 am[/url]":3mj8zjyh]Sremska strana 31. Jul 2018.
qFp9PZY.jpg
Ovo, na ovakvoj lokaciji, iole ozbiljnija firma i iole ozbiljnija drzava kompletira za 18 meseci, mi cemo da se zahvaljujemo kao poslednji pacenici ako bude zavrseno za 3 godine.
 
Vrh