Гага
Professional
Свака част @Крцане, укижени плусићћћи
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551019#p551019:1zj55vt2 je napisao(la):StaraMo » Čet Jul 12, 2018 5:25 am[/url]"]Najveća bruka ove države će biti ako Kinezi ovaj most završe pre nego Štrabag Ostružnički..
Samo sto je velika razlika Ostruznicki most jedan pravac autoputa 3 trake .sa vec izgradjenim stubovima u vodi.
Obrenovacki dva pravca sa po tri trake i sve od nule.
Odnosno dva mosta kod Obrenovca u odnosu na jedan (ne celi) kod Ostruznice.
Mislim da je za mene i ako nisam Dejan.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551134#p551134:2j48bylm je napisao(la):razgradjevinar » Čet Jul 12, 2018 1:38 pm[/url]":2j48bylm]znaci dejane sad kad je po recima okrecene zene zavrsen koridor 10 vreme je lagano da u paralelnu stvarnost ubacimo i zapocete radove do pozege. e balago nama sa vama mislecim i verujucim, jel radite vi nesto sem sto mislite i verujete i nadate se?
Ulazak Kineza nije povecao nista kvalitet radova u odnosu na Azere, tek cemo da vidimo da li je to cak i u tom kvalitetu, brzinu takodje nisu povecali jer su Azeri svoju deonicu od 40km zavrsili za 4 godine,Kinezi ove dve deonice od po 25km kasne preko godinu dana, ulazak Kineza je samo povecao cenu kostanja i to drasticno, tako da zaista ne vidim razlog za ovakve hvalospeve i odusevljavanja? Deonica Preljina-Pozega je bezocna pljacka, kao uostalom i Obrenovac_Surcin. Pre par meseci gletovana ministarka je izjvila da Srbija nema 1,2-1,5 milijardi evra za deonicu Pozega-Boljare, a onda su pre neki dan potpisali sa Kinezima kredit za izgradnju 108km pruge kroz ravnu Vojvodinu za 950 miliona evra. Ne znam da li ste znali , ali Kinezi su sprovodili tender u Kini za, ne znam sad tacno, za ovu prugu ili za deonicu Pozega-Preljina, a mi nismo u sopstvenoj zemlji. Mi placamo a oni sprovode tender u Kini? Ludilo mozga.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551124#p551124:ykvyd9wt je napisao(la):Darko78 » 12 Jul 2018 01:04 pm[/url]":ykvyd9wt]Odlicna stvar sto ova kineska firma radi deonicu do Pozege .Gledam slike i tacno da nepoverujes kako sve izgleda .Radovi na mostu fascinantno deluju.
A sad čekamo slike iz tunela i ne mogu da verujem koliko su otegli sa ove dve deonice. Samo se nadam pozitivnom iznenadjenju.
SVAKA ČAST.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551159#p551159:1bl3g0i0 je napisao(la):gygy11 » Čet Jul 12, 2018 3:56 pm[/url]":1bl3g0i0]Ulazak Kineza nije povecao nista kvalitet radova u odnosu na Azere, tek cemo da vidimo da li je to cak i u tom kvalitetu, brzinu takodje nisu povecali jer su Azeri svoju deonicu od 40km zavrsili za 4 godine,Kinezi ove dve deonice od po 25km kasne preko godinu dana, ulazak Kineza je samo povecao cenu kostanja i to drasticno, tako da zaista ne vidim razlog za ovakve hvalospeve i odusevljavanja? Deonica Preljina-Pozega je bezocna pljacka, kao uostalom i Obrenovac_Surcin. Pre par meseci gletovana ministarka je izjvila da Srbija nema 1,2-1,5 milijardi evra za deonicu Pozega-Boljare, a onda su pre neki dan potpisali sa Kinezima kredit za izgradnju 108km pruge kroz ravnu Vojvodinu za 950 miliona evra. Ne znam da li ste znali , ali Kinezi su sprovodili tender u Kini za, ne znam sad tacno, za ovu prugu ili za deonicu Pozega-Preljina, a mi nismo u sopstvenoj zemlji. Mi placamo a oni sprovode tender u Kini? Ludilo mozga.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551124#p551124:1bl3g0i0 je napisao(la):Darko78 » 12 Jul 2018 01:04 pm[/url]":1bl3g0i0]Odlicna stvar sto ova kineska firma radi deonicu do Pozege .Gledam slike i tacno da nepoverujes kako sve izgleda .Radovi na mostu fascinantno deluju.
A sad čekamo slike iz tunela i ne mogu da verujem koliko su otegli sa ove dve deonice. Samo se nadam pozitivnom iznenadjenju.
SVAKA ČAST.
KrCane brate , svaka ti cast na reportazama, ali kako si izracunao da je od 10.maja 2013. do 12.jula 2018 , da ima 45 meseci?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551311#p551311:ia0f4po7 je napisao(la):KrCan » 12 Jul 2018 11:37 pm[/url]":ia0f4po7]TUNEL BRANCIC
10 Maja 2013 tadasnju ministar u vladi Srbije Velja Ilic potpisao je ugovor sa Kineskom kompanijom Sandong high speed group 334 miliona US $vredan ugovor za izgradnju auto puta na deonicama izmedju Ljiga i Lajkovca te Uba i Obrenovca ukupne duzine 50km i 230m sa rokom gradnje 37 meseci!
Danas 12 Jula 2018, dakle 45 meseci kasnije, na vecini trase situaciju ste videli na mojim prethodnim reportazama , a sad cemo uci u tunel gde su i naj obimniji radovi u projektu 37 miliona US $ u predracunu vrednom. Desna tunelska cev /gledano iz pravca Beograda/ probijena je 8 Avgusta 2017, a leva 30 Marta 2018. Duzina tunela je oko 960m po cevi.
Reportazu ce mo zapoceti sa juzne strane u tunel, dakle sa one strane neposredno iza zavrsenog dela auto puta u selu Dici.