Niko Kažanegra
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.08.2017.
- Poruke
- 1.238
- Pohvaljen
- 2.546
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1364366
I dalje mi nije jasno kako nema kasnjenja ,kada nista nije pocelo na kopnenom delu trase,a dobro znamo da tu imamo 2 velike petlje ,kao i veliki nadvoznjak preko pruge ? Kako oni misle da to sve zavrse za preostalih 20 meseci?
I dalje mi nije jasno kako nema kasnjenja ,kada nista nije pocelo na kopnenom delu trase,a dobro znamo da tu imamo 2 velike petlje ,kao i veliki nadvoznjak preko pruge ? Kako oni misle da to sve zavrse za preostalih 20 meseci?

. Ne treba previše špekulisati o daljem toku izgradnje. Treba o svim ljudima ovoga sveta voditi brigu, jer svi smo mi isti, pa prioritet ipak dati brojnijim skupinama. Recimo, u centralnoj Bosni, oko Banja Luke živi oko milion ljudi, pa treba i prema tamo graditi autoput, jer svi su ljudi isti, naravno. Zatim treba graditi i tunele ispod Povlena, Proslopa ii Rogačice i povezati brzim magistralnim vezama i Podrinje sa ovim autoputem, jer tu živi više ljudi, nego južno od Užica. Ne treba diskriminisati ljude u Podrinju u odnosu na Novi Pazar, recimo. Posle svega, treba nastaviti i autoput do Novog Pazara. Koji je isto jako važan. Jednoga dana.....