Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Koji skup nakaza, njoj fali samo jedna metla ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520979#p520979:2ef0h5oy je napisao(la):
Niko Kažanegra » Чет Мар 01, 2018 1:47 pm[/url]":2ef0h5oy]https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=03&dd=01&nav_id=1364366

I dalje mi nije jasno kako nema kasnjenja ,kada nista nije pocelo na kopnenom delu trase,a dobro znamo da tu imamo 2 velike petlje ,kao i veliki nadvoznjak preko pruge ? Kako oni misle da to sve zavrse za preostalih 20 meseci?

Treba imati na umu da je deonica od mosta Obrenovac do petlje Surčin verovatno najlakša deonica na koridoru 11.
 
Tri moguće trase autoputa od Požege do Boljara - Prostorni plan dela Koridora 11 na ranom javnom uvidu
koridor11_pozega_boljare_020318_tw630.jpg
https://www.ekapija.com/news/2048200/tr ... a-koridora
 
Ova istocna (crvena) verzija je najbolja, bila bi i na nekih 25 km od Novog Pazara, sto ostavlja mogućnost da se posle odradi i brzi put do NP. Sad je jedino pitanje koja je jeftinija i povoljnija za izgradnju, ali to kod nas i nije bitno jer se cena određuje kako kreditorima odgovara. Bez obzira na sve neće ovo početi da se gradi još minimum 5 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521489#p521489:1sr3s2m5 je napisao(la):
Piccolo » Pet Mar 02, 2018 11:53 pm[/url]":1sr3s2m5]Ova istocna (crvena) verzija je najbolja, bila bi i na nekih 25 km od Novog Pazara, sto ostavlja mogućnost da se posle odradi i brzi put do NP. Sad je jedino pitanje koja je jeftinija i povoljnija za izgradnju, ali to kod nas i nije bitno jer se cena određuje kako kreditorima odgovara. Bez obzira na sve neće ovo početi da se gradi još minimum 5 godina.

A gradnja autoputa sve do Novog Pazara je dobra i bitna zbog koga, čega......? :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521499#p521499:3w0o2wu7 je napisao(la):
Propeler » 03 Mar 2018 12:23 am[/url]":3w0o2wu7]

A gradnja autoputa sve do Novog Pazara je dobra i bitna zbog koga, čega......? :bash:

Овде и најобичније ствари треба да се објашњавају појединцима :roll:
Па збоог великог броја грађана Србије који ту живе и који ће коришћењем ауто-пута и између осталог и плаћањем путарине допринети његовој рентабилности и отплати кредита кроз деценије пред нама... :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521970#p521970:3pf83bwi je napisao(la):
ime32 » Ned Mar 04, 2018 4:37 pm[/url]":3pf83bwi]Pohvale za administratora :kk:
Slazem se. Svako ima pravo da kaže mišljenje, ali sve se mnogo manje i manje odnosilo na same puteve,ovako je bolje. Konkretno za ove tri moguće trase, bice zanimljivo videti nekad kad i odluče koja je to zapravo, i objašnjenje zašto je to tako.
 
Pobogu ljudi, skrećemo malo sa teme. Tema se zove: Autoput A2: Beograd- Požega :laugh: . Ne treba previše špekulisati o daljem toku izgradnje. Treba o svim ljudima ovoga sveta voditi brigu, jer svi smo mi isti, pa prioritet ipak dati brojnijim skupinama. Recimo, u centralnoj Bosni, oko Banja Luke živi oko milion ljudi, pa treba i prema tamo graditi autoput, jer svi su ljudi isti, naravno. Zatim treba graditi i tunele ispod Povlena, Proslopa ii Rogačice i povezati brzim magistralnim vezama i Podrinje sa ovim autoputem, jer tu živi više ljudi, nego južno od Užica. Ne treba diskriminisati ljude u Podrinju u odnosu na Novi Pazar, recimo. Posle svega, treba nastaviti i autoput do Novog Pazara. Koji je isto jako važan. Jednoga dana.....
 
Propeler":1xtfmtox je napisao(la):
Pobogu ljudi, skrećemo malo sa teme. Tema se zove: Autoput A2: Beograd- Požega . Ne treba previše špekulisati o daljem toku izgradnje. Treba o svim ljudima ovoga sveta voditi brigu, jer svi smo mi isti, pa prioritet ipak dati brojnijim skupinama. Recimo, u centralnoj Bosni, oko Banja Luke živi oko milion ljudi, pa treba i prema tamo graditi autoput, jer svi su ljudi isti, naravno. Zatim treba graditi i tunele ispod Povlena, Proslopa ii Rogačice i povezati brzim magistralnim vezama i Podrinje sa ovim autoputem, jer tu živi više ljudi, nego južno od Užica. Ne treba diskriminisati ljude u Podrinju u odnosu na Novi Pazar, recimo. Posle svega, treba nastaviti i autoput do Novog Pazara. Koji je isto jako važan. Jednoga dana.....
Treba nastaviti autoput ka Boljarima što pre. A ti kopaj...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Na Kopaonik biznis forumu je tip iz Energoprojekta kratko rekao i o K11 koji grade , ukratko, tunel kasni jer je projekat bio los, naime , prikazivao je da je procenat loseg (mekanog) materijala zemljista bio 30% a stenovitop 70% , a na terenu se ispostavilo da je stvar obrnuta 70% mekanog i 30% tvrdog.
Takodje rokove koje je rekao su , treci kvartal za deonice van tunela , dakle negde septembar ove godine i cetvrti kvartal za zavrsetak tunela , dakle krajem ove godine.
Evo video od 1:10 min
https://www.youtube.com/watch?v=xLACWLwVgFI
 
Hvala gygy. U koji "kvartal" spada rekonstrukcija onog glinenog dela? To ne može do septembra biti gotovo, valjda? A opet - sve mimo tunela(bez dela za rekonstrukciju) je neverovatno da im treba do septembra( jul-septembar) vremena?! ne znam sta bih rekla.
 
Stara izreka kaze:
Srpljen = spasen :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
strpljen=spašen je isto što i

ĆUTI i TRPI (budi pokoran i netalasaj)
Dokle više braćo i sestre. Ima li u ovoj zemlji beskičmenjaka i poltrona neko UGLEDAN da digne glas i kaže nešto u ime nas koji ne možemo da trpimo laž,varanje i prodavanje magle.
AutoPut LJIg -Obrenovac je trebao da bude pušten u novembru2017 i tačka .
KO je kriv za ljude koji ginu na Ibarskoj ,za pare koje se troše od siromašnog naroda za kvalitet izvedenih radova. Ima li Penala ,krivičnih prijava, razumnih ,iskrenih i istinitih obrazloženja političara?!
Mi,slobodoumni, koji smo ostali i koima život prolazi čekajući da ovo postane normalno mesto za življenje nemamo više strpljenja, a ni vremena za gubljenje, nećemo ćutati da bi spasli svoju decu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522870#p522870:2ttg6lr3 je napisao(la):
nidzo-ni » 07 Mar 2018 03:56 pm[/url]":2ttg6lr3]strpljen=spašen je isto što i

ĆUTI i TRPI (budi pokoran i netalasaj)
Dokle više braćo i sestre. Ima li u ovoj zemlji beskičmenjaka i poltrona neko UGLEDAN da digne glas i kaže nešto u ime nas koji ne možemo da trpimo laž,varanje i prodavanje magle.
AutoPut LJIg -Obrenovac je trebao da bude pušten u novembru2017 i tačka .
KO je kriv za ljude koji ginu na Ibarskoj ,za pare koje se troše od siromašnog naroda za kvalitet izvedenih radova. Ima li Penala ,krivičnih prijava, razumnih ,iskrenih i istinitih obrazloženja političara?!
Mi,slobodoumni, koji smo ostali i koima život prolazi čekajući da ovo postane normalno mesto za življenje nemamo više strpljenja, a ni vremena za gubljenje, nećemo ćutati da bi spasli svoju decu...
Ja ovde doziveo satanizaciju sto sam se drao ko magarac citavu proslu godinu da ovo kasni jezivo.
Vise mi glupo to da pisem, ljudi se mire sa javaslukom i nemarom i sto je jos gore, sa klasicnom pljackom.
 
Da vam gisterija ne zamagljuje vizije, prepoznali bi da se
"Stpljen - spasen" odnosi na vase (nase) dusevno stanje i mir, a ne na amnestiju odgovornih.

Od histerisanja i nerviranja svakom od nas moze biti samo gore, a nikakvog boljitka nema.
Dakle, udjite u politiku, pisite tuzilastvu, skupljajte peticije za ostavke strumfete (ili nekog drugog) al nemojte milioniti put kao Kalimero ponavljati "nepravda, nepravda" ... ;)

Dal sam se ja pomirio sa kasnjenjem, kako kazu do nove godine, a meni to odmah znaci "do sledeceg proleca" u najboljem slucaju?
Pa jesam, jer ja sam ne mogu nista od toga da promenim. Ne mogu ja da zavrsavam put, ne mogu ja da kaznjavam neodgovorne koji su uzrokovali kasnjenja, dakle opcija mi je da to prihvati i strpljivo cekam, ili da sw nerviram, cuoam kosu, krsim ruke...
I opet moram da cekam :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Izgleda da Zorani dele ministarstvo , infrastrukturu preuzima Vesić ( današnja štapma ).
 
Hvala Darko na info. , dok oni sad to podele, pa dok se on uhoda, dok još naobecava....
U pravu je Laki, ne treba se vise nadati ničemu, pa kad otvore jupiii. Sviđa mi se ova tema na forumu ,diskutovanje o radovima, pa sam se nadala da od maja krene gradnja ovog do Pozege, pa da o tome pišemo komentarisemo zarad našeg mentalnog zdravlja, ali ni toga nema ni u najavi tako da ostaje samo da se pitamo "dokle ovaj javasluk vise..."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522870#p522870:355pela1 je napisao(la):
nidzo-ni » 07 Mar 2018 03:56 pm[/url]":355pela1]strpljen=spašen je isto što i

ĆUTI i TRPI (budi pokoran i netalasaj)
Dokle više braćo i sestre. Ima li u ovoj zemlji beskičmenjaka i poltrona neko UGLEDAN da digne glas i kaže nešto u ime nas koji ne možemo da trpimo laž,varanje i prodavanje magle.
AutoPut LJIg -Obrenovac je trebao da bude pušten u novembru2017 i tačka .
KO je kriv za ljude koji ginu na Ibarskoj ,za pare koje se troše od siromašnog naroda za kvalitet izvedenih radova. Ima li Penala ,krivičnih prijava, razumnih ,iskrenih i istinitih obrazloženja političara?!
Mi,slobodoumni, koji smo ostali i koima život prolazi čekajući da ovo postane normalno mesto za življenje nemamo više strpljenja, a ni vremena za gubljenje, nećemo ćutati da bi spasli svoju decu...

Za ljude koje ginu na Ibarskoj su krivi vozaci koji su ih ubili nepoštujući propise i ne vozeću u skladu sa uslovima na put. Isto vazi i za ljude koji ginu na postojecim i koji ce ginuti na novom autoputu. Put ma kako bio loš i preopterecen ne ubija.
Slobodoumni ljudi Srbije se prebrojavaju i dokazuju na izborima koje smo i nedavno imali.
 
Ubija put samo tako, jedino što sudska praksa to ne priznaje.
Ibarska nema kapacitet za toliki broj vozila kao ni naselja kroz koja isti prolazi.
 
Како вам се не укува мозак од толико демагогије... :roll:
 
:kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522768#p522768:3dsykicf je napisao(la):
MiraC » Wed Mar 07, 2018 8:32 am[/url]":3dsykicf]Hvala gygy. U koji "kvartal" spada rekonstrukcija onog glinenog dela? To ne može do septembra biti gotovo, valjda? A opet - sve mimo tunela(bez dela za rekonstrukciju) je neverovatno da im treba do septembra( jul-septembar) vremena?! ne znam sta bih rekla.

Tamo su nešto već krpili, mislim da ta deonica i nije toliki problem i može da se u hodu popravlja gde treba i pod saobraćajem (tj. da po potrebi zatvaraju jednu traku).Država izgubi čistih par miliona evra od naplate putarine zbog ovih kašnjenja, za takvu štetu po budžet treba da se odgovara.
 
Vrh