Earthmoving
Expert
Da, dobro ste primetili da rok izgradnje Čačak-Preljina 36 meseci ne uključuje izradu projekta. To deluje kao da treba da se radi novi projekat. Ipak mislim da niko ovde ni nije očekivao da Čačak-Požega krene da se radi pre proleća tj. za oko 5 meseci. A do tad valjda mogu nešto i da urade sa novim projektom. Imaju i stari projekat od pre, kolko, 10tak godina, pa možda i njega malo mogu da iskoriste da ne rade od nule. Nadam se da mogu taj deo posla da završe do proleća, pa da tad krene konkretna na terenu gradnja sa mašinama.
Ispod je stari projekat Čačak-Požega. Na njemu se vidi da je most preko Moravice kod Požege ipak planiran, tj. da bi autoput trebao da se završi tik posle mosta na ukrštanju sa lokalnim putom Požega-Ivanjica. Verujem da se to neće menjati čak i ako rade novi projekat.
I na drugoj slici je otprilike uspon od Čačka (tj. zapadne petlje Čačak - Pakovraće) ka Ovčaru. Ovaj deo itekako poskupljuje ovu deonicu, vidi se kolko je velika visinska razlika između dna i vrha uspona.
Ispod je stari projekat Čačak-Požega. Na njemu se vidi da je most preko Moravice kod Požege ipak planiran, tj. da bi autoput trebao da se završi tik posle mosta na ukrštanju sa lokalnim putom Požega-Ivanjica. Verujem da se to neće menjati čak i ako rade novi projekat.
I na drugoj slici je otprilike uspon od Čačka (tj. zapadne petlje Čačak - Pakovraće) ka Ovčaru. Ovaj deo itekako poskupljuje ovu deonicu, vidi se kolko je velika visinska razlika između dna i vrha uspona.