Ja sam iz Gornjeg Milanovca, a dugo vec zivim u Beogradu. Poznajem puno "Beograjdana koji vikendom idu kuci" koji sve redje idu na put, ne toliko zbog duzine putovanja, nego zbog bezbednosti, odnosno nebezbednosti. Svaki put Ibarskom desi se po neki blazi incident, a svaki drugi-treci se desi i neki krupniji, kada shvatim koliko smo nebezbedni na tom putu. Svi cekaju da se zavrsi autoput, da bi pre svega bezbednije stigli, a spicevi ce biti vikendom. Vremenski (do Obrenovca i sa prekidom u Ljigu) bice isto, ali verujemo u puno vecu bezbednost i uzivanje u putu, umesto konstantnog stresa. Tako da puno nas jedva ceka da se zavrsi autoput, pa da cesce putujemo na tu stranu i tada ce se malo uvecati saobracaj u odnosu na trenutni magistralom. Ljig nas nece puno pokolebati, jer verujemo da ce policija regulisati saobracaj na semaforu. A intenzitet saobracaja se nece drasticno promeniti i nece nikad dostici Nis-Beograd i Beograd-Zagreb, jer Obrenovac i Preljina ne mogu primiti veliki saobracaj, pa cak i kad se spoji Obrenovac sa autoputem BG-ZG i kada se preljina spoji sa CG, nece to biti guzva kakva je kada zapadnjaci krenu na more ka Grckoj i za katolicki Bozic.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464301#p464301:3hve0u24 je napisao(la):dobri_samaricanin » Pet Jul 07, 2017 11:12 pm[/url]":3hve0u24]da razjasnim, mislio sam, i mislim i dalje da izgradnjom AP neće se privući dodatni saobraćaj kroz ljig.
razlog je što sam siguran da je 99% ljudi koji idu sa jugozapada na sever je i do sada išlo ibarskom.
retko ko da je išao alternativom požega-valjevo jer taj pravac iako kraći je bio zaboravljen od putara i u katastrofalnom stanju.
preko kragujevca da se ide, mnogo je duže i sporije.
jedina prava alternativa je bila rudnik-topola-mladenovac.
ali ona i dalje ostaje odlična alternativa zbog rekonstrukcije i izmeštanja naplatne rampe bubanj potok koja je usporavala tu varijantu.
dakle mislim da će kroz centar ljiga do puštanja u rad tunela kroz ljig proći jednak broj vozila kao i do sada.
...
slažem se.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464362#p464362:2siwtmze je napisao(la):laki72 » Sub Jul 08, 2017 3:06 pm[/url]":2siwtmze]Da, ali se mora uzeti u obzir i to da Hrvatska "posredno" inkasira u budzet znacajnije veca sredstva od turizma zahvaljujuci brzoj i kvalitetnoj saobracajnoj vezi sa Jadranom.
Na to im se 'skockalo' i teroristicki napadi i puc u Turskoj, 'gradjanski' sukobi u Egiptu i Tunisu.
Sve to u kombinaciji sa dobrim putevima je znacajno podiglo prihode od turizma u HR, pa ako su sada u problemu, ne znam sta ocekuju u narednom periodu, kada se trziste turizma vrati u ravnotezu...
Bojim se da su im neki drugi pravci i projekti pojeli vise love od 'dalmatine'.
Tu prvenstveno mislim na "slavoniku", kao i "istarski Y", kao i insistiranje da nastave sa izgradnjom mosta za Peljesac. Da, to je sad deo EU love, ali bez obzira...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Premijer [Crne Gore] je saopštio da Vlada već u ovom trenutku radi na stvaranju pretpostavki za nastavak gradnje auto-puta od Mateševa do granice sa Srbijom.
Direktor CRBC-a je kazao da je njegova kompanija dogovorila sa vlastima u Srbiji izgradnju auto-puta do granice sa Crnom Gorom, kako bi se spojio sa trasom koja na teritoriji Crne Gore treba da ide do Boljara. Istakao je važnost ovog projekta ne samo za Crnu Goru i Srbiju, već i za ceo region Zapadnog Balkana.
https://www.cdm.me/ekonomija/projekat-a ... deni-pola/Najzahtjevniji i najimpozantniji objekat na ovoj dionici auto-puta jeste most Moračica (visina trećeg stuba 161 metar, dužina mosta 960 metara i širina 23,4 metra) koji se gradi u tri smjene. Trenutno se radi na svih pet stubova, od čega su tri najveća i najzahtjevnija izgrađena više od pola ukupne visine.
ne slažem se.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464524#p464524:1oz5reyt je napisao(la):Пантограф » Ned Jul 09, 2017 5:06 pm[/url]":1oz5reyt]Наравно да су звучне баријере приоритет, јер оне утичу на здравље становништва.
Комплетна мрежа кинеских аутопутева од 131.000 км направљена је са звучним баријерама.
И - помало не могу да верујем шта читам о хрватским аутопутевима: 60% туриста на хрватску обалу долази аутомобилом; да нису изградили аутопутеве, плата би им у просеку била нижа бар за 150 евра. То им је најпаметније задуживање у повести.
bobcha78":1apjn0yo je napisao(la):@Gygy11 a najlepše od svega što ti ne možeš ništa da promeniš, samo da peniš ovde po ovom forumu. Mnogo se uzbuđuješ za nešto što nisu tvoje pare.
Velja Ilić čuveni izvor...
Ja te zamolih pre izvesnog vremena da zaobiđeš komentare mojih postova , jednostavna molba.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464969#p464969:mlc2ygt1 je napisao(la):bobcha78 » 12 Jul 2017 12:41 am[/url]":mlc2ygt1]U pitanju je kredit, koji će država da otplati.
Sad ćeš ti meni da kažeš kako je to porez od građana. Verovatno si u pravu, ali biće tu i neke zarade od tog puta. Znači da će put izgradnjom sam sebe isplatiti od prihoda od putarine.
A to što on misli da je sve pljačka, što se danas radi, to je njegov problem. Mnogi ljudi su mu skrenuli na pažnju da je sa razlogom ta cena za obe deonice, ali ne, on sve zna bolje od svih. Sad ako on nije zadovoljan svim što se ovde u Srbiji radi, i u šta država ulaže novac, ne mora da plaća porez