Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A da li je neko probao ovakvu neku varijantu (preko Kušića ili Duge Poljane, Sjenice, Berana itd) i kakav je put?

Pogledajte prilog 237991

Od Sjenice do granice je nov asfalt i prosle godine je potpuno sredjen i renoviran put, ali ne mozes da predjes granicu jedino ako ne zivis u Sjenici ili Bijelo Polju. Samo je njima dozvoljeno da predju jer ovo nije zvanican granicni prelaz. Ima samo rampa kod manastira Kumanica. Znam nekoliko njih koji su probali da predju , ali su vraceni pa si isli na Sjenicu pa na Novu Varos. Inace put od Javora do Kumanice je odlican i za uzivanje u voznji.

Ova trasa na karti nije preko Kumanice već je preko šumskih puteva na kojima ni ne postoji granični prelaz. Tako da bez terenskog vozila i specijalne dozvole za prelazak državne granice nije baš preporučljivo. :cool:


Ilustracija:

Screenshot (139).png
 
Od Sjenice do granice je nov asfalt i prosle godine je potpuno sredjen i renoviran put, ali ne mozes da predjes granicu jedino ako ne zivis u Sjenici ili Bijelo Polju. Samo je njima dozvoljeno da predju jer ovo nije zvanican granicni prelaz. Ima samo rampa kod manastira Kumanica. Znam nekoliko njih koji su probali da predju , ali su vraceni pa si isli na Sjenicu pa na Novu Varos. Inace put od Javora do Kumanice je odlican i za uzivanje u voznji.
Pratio sam izgradnju tog puta cak je i Alvirovic u SAT imao reportažu o njemu. Prosto mi je zao sto nemozemo mi sa strane proci i zasto se ne pokrene neki postupak da to bude Legalni granicni prelaz. Kada se bude pustio AP do Pozege moglo bi se za Bijelo Polje i Cg na Ivanjicu, Sjenicu Kumanica i tu je vec granica sa Cg. Kamiona nebi na tom putu bilo jel nebi mogli ispod zeleznice pruge da prodaju.
 
Ova trasa na karti nije preko Kumanice već je preko šumskih puteva na kojima ni ne postoji granični prelaz. Tako da bez terenskog vozila i specijalne dozvole za prelazak državne granice nije baš preporučljivo. :cool:


Ilustracija:

Pogledajte prilog 238013
Ova na slici jeste a evo link na googlu mapi kuda ide glavni put i prosle godine sam prosao ovuda iz "cast" kao sto je rekao

ivchonny na prethodnom postu. :)

https://www.google.com/maps/dir/Mon...try=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUxMS4wIKXMDSoASAFQAw==
A evo i link sa youtuba gde je motorista iz BP snimio celu rutu posle asfaltiranja i rekonstrukcije puta.
 
Ova na slici jeste a evo link na googlu mapi kuda ide glavni put i prosle godine sam prosao ovuda iz "cast" kao sto je rekao

ivchonny na prethodnom postu. :)

https://www.google.com/maps/dir/Monastery+Kumanica,+Врбница/Сјеница/@43.1557428,19.78111,798m/data=!3m1!1e3!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x1352b1c64e9e917d:0xc214a7dc0802a748!2m2!1d19.7814591!2d43.1557025!1m5!1m1!1s0x4757de16791c62d9:0xfd17808eb8a8110b!2m2!1d20.0060475!2d43.2722034?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUxMS4wIKXMDSoASAFQAw==
A evo i link sa youtuba gde je motorista iz BP snimio celu rutu posle asfaltiranja i rekonstrukcije puta.
Prošao sam taj granični prelaz kod Kumanice, uz molbe i "čast" :D DObar je put zaista.
 
То не знам, не слушам алтернативне метаљце. :bubanj:

Али, рецимо да је:
- Просечна брзина на црногорској страни најчешће око 20км/х, јер се ради о путићима кроз засеоке.
- Полиција и царина у контејнерима, благо шокирана кад им неко уопште наиђе.
- Пут кроз "ничију земљу" дугачак 5 или 8 километара (заборавих), у виду макадама кроз густу шуму, то је онако баш алтернативно.
- Читава та авантура траје неколико сати више, у односу на регуларне путеве.

Но, награда је следећа:
1747209198287.png
 
@ivchonny

Što se tiče graničnog prelaza Godovo Vuča, sada je trenutno mnogo bolja situacija od one koja je @GOJE napisao i odlična je alternativa kada su gužve u odnosu na Špiljane / Dračenovac.

Kada sam išao prvi put prošle godine u julu rađen je bio put od izlaska iz Tutina sve do Graničnog prelaza Godovo u dužini od 5 kilometara i tada je put bio u vidu makadama i nije bilo preporučljivo. . Takođe makadam je bio između graničnih prelaza Godovo I Vuča u dužini od 3 i po kilometara. Činjenica jeste da umesto kolone od 1 kilometar na Spiljanjma, na obe granice nije bilo nikoga iako je bila subota ujutru i smena turista.

Međutim drugi put kada sam išao početkom januara ove godine iz pravca Crne Gore situacija se promenila drastično na bolje. Sada je ostalo samo 3.5 kilometara širokog makadama koji je relativno dobar u Medjuzoni dok je deo između Srpskog graničnog prelaza i Tutina potpuno asfaltiran u dužini od 5 kilometara.

Inače nakon graničnog prelaza i ulaza u Crnu Goru kreće odmah asfalt bez rupa. 500 metara kasnije dolazi se do raskrsnice gde se može nastaviti pravo glavnim putem koji je srednje širine sa izuzetno dosta krivina ali bez rupa preko Biševa I Bijele Crkve I do Rožaja ostaje 28 kilometara.

Druga varijanta je da se skrene levo i ide preko Malindubrave, Pripeća, Baća do Rožaja. U toj varijanti se ide 9 kilometara poprilično uzanim putem do Baća koji je stvarno dobrog kvaliteta i nakon toga se izlazi na glavni put Ribariće - Rožaje gde se skreće desno I nakon 14 kilometara se stiže u Rožaje.

Kada nema snega ove varijante su dobre sa tim što je preko Biševa celo vreme srednje širine put, 5 kilometara duži, vremenski 10ak minuta duži i ima mnogo više krivina, dok preko Baća je prvi deo mnogo uži i strmiji put i ima krivina ali manje nego preko Biševa, a posle Baća je široka magistrala sa srednjim krivinama I stiže se 1tak minuta brže.

Sa druge strane zimi je preporučljivo da se ide preko Biševa I Bijele Crkve jer se taj put čisti mnogo bolje i širi je.
Ja sam sticajem okolnosti išao putem preko Baća u Januaru kada je bio sneg i prošao bez većih problema iako je auto nekoliko puta krenuo da proklizava malo nevezano od toga što je u pitanju 4x4 vozilo, što je put delovao očišćeno I što sneg nije padao 7 dana pre toga.

Vremenski je od Novog Pazara do Rožaja duže preko Vuče 30 - 45 minuta u startu sa tim da su mnogo manje gužve na granici. Ono što je isto dobro da se napomene jeste to da granicu mogu da prelaze i EU državljani sa ličnom kartom ili pasošem kako žele, nije samo za Srpske i Crnogorske državljane namenjeno. Kontejneri se nalaze na obe granice, nekad vozač izlazi napolje i nosi dokumenta carinicima koji sede unutra, dok nekad carinik uzima I vraća.
 
@Stefan Mar hvala puno za opis! Ovo je fenomenalno.

Razmatram ovaj put kada se budem vraćao s mora 29. juna da dođem do Gorobilja tim pravcem i da se uključim na auto-put, pod uslovom da ga puste do tog dana, kako najavljuju. A i svakako da vidim nešto novo.
 
@vlasta
Put Tutin - Karajukiča Bunari je poprilično dobar i srednje širine. Jedino na izlazu iz Tutina i prvih par kilometara je lošijeg kvaliteta put, nakon toga je cela dužina izuzetno dobar kvalitet.

Put Karajukiča! Bunari - Duga poljana je normalne širine i bez mnogo širine. Put je asfaltiran 2020 godine tako da je i dalje u relativno dobrom stanju.

Put Karajukiča Bunari - Sjenica preko Buđeva I Raždaginje je u dobrom stanju, srednje širine.

Putem Rasno - Novi Pazar za sada nije preporučljivo da se ide, pre svega na deonici Rasno - Aliveroviće - Bačica gde je poprilično uzan put i nije baš kvalitetan. U planu je da se uradi novi put, ali kuda će ići i kada će biti urađen taj novi put ne znam. Od Bačica do Novog Pazara put normalne širine a kvalitet puta zavisi od lokacije do lokacije. Od manastira Sopočani put je još kvalitetniji.

Pejzaži kroz koje se prolazi kada se ide ovim putevima su prelepi. Zimi nije baš preporučljivo da se ide i istražuju ovi putevi zbog velikih smetova koji se brzo stvore i samim tim rizikujete da ostanete zaglavljeni.
 
Hcvala puno na informacijama. Ako sam dobro razumeo, sasvim je ok od Gorobilja ići sledećim putem: Ivanjica - Kumanica - Duga Poljana - Karajukića Bunari - Tutin - prelaz Godovo/Vuča - Bać - Rožaje - Berane - Kolašin - autoput ka Podgorici?
 
Izasao novi Vladov snimak:


1747390244401.png
Jedno zapazanje, na spoju sa magistralom Arilje Pozega prosiruje se put, meni lici da ce kruzni tok imati posebne trake za ukljucenje/iskljucenje tako da ljudi ne moraju da ulaze u kruznu raskrsnicu i usporavaju saobracaj. Kako mi deluje, izgleda ce betonski radovi na naplatnoj stanici u Gorobilju biti zavrseni do kraja maja (optimisticna procena). Nista nam ne preostaje nego da cekamo jos mesec i po...
 
@vlasta
Put Tutin - Karajukiča Bunari je poprilično dobar i srednje širine. Jedino na izlazu iz Tutina i prvih par kilometara je lošijeg kvaliteta put, nakon toga je cela dužina izuzetno dobar kvalitet.
.........
E ovo sam čekao - informacije iz prve ruke. Hvala ti puno!
Uskoro idem dole pa ću nastaviti obilazak i tog dela jugozapadne Srbije.
Sve je tamo prelepo i jedva čekam odlazak.
A na kraju - sjenički ćevapi.

:sesir:
 
Poslednja izmena:
Izasao novi Vladov snimak:


Pogledajte prilog 238276Jedno zapazanje, na spoju sa magistralom Arilje Pozega prosiruje se put, meni lici da ce kruzni tok imati posebne trake za ukljucenje/iskljucenje tako da ljudi ne moraju da ulaze u kruznu raskrsnicu i usporavaju saobracaj. Kako mi deluje, izgleda ce betonski radovi na naplatnoj stanici u Gorobilju biti zavrseni do kraja maja (optimisticna procena). Nista nam ne preostaje nego da cekamo jos mesec i po...
Jel misliš da će ceo kružni tok da se smesti sa ove strane gde je uključenje, tj. gde ovo sada nasipaju ?

Meni deluje tako, jer sa suprotne strane samo zelenilo, nije ništa ni taknuto u smislu radova...(pitanje je verovatno i vlasništva te zemlje i eksproprijacije)
 
Vrh