Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Zdravo svima, pitanje za poznavaoce zlatiborko-moravickog okruga.

Da li je nakon otvaranja autopota do Gorobilja, putnicima koji idu put Prijepolja i Crne Gore, dobra alternativa za zaobilazenje magistrale preko Uzica i Zlatibora i guzve oko iste koriscenje puta Arilje - Ivanjica - Kokin brod preko Prilika i Jasenova?

Pogledajte prilog 237970

Gugl kaze da je taj put kraci 2 kilometra ali se putuje duze nekih 17 minuta, sto u momentima vecih guzvi verovatno moze iznostiti znatno manje. Doduse po mapi vidim dosta serpentina i krivina, ali bitnije je da li je asfalt dobar i sirok i da nema rupa. Pretpostvljam da su priroda i pejzazi izuzetni.
Ovaj put je dobar samo ako želiš da gledaš prirodne lepote našeg kraja, a za bezbednu vožnju nikako nije. Na putu od Prilika do Kokinog Broda, možeš sresti šumske traktore, kamione sa građom, ne registrovana vozila itd itd. Najbliža policijska stanica je Ivanjica ili Nova Varoš, pa onda zamisli kako se naš narod ponaša kada nema kontrole ili je ona slaba.
 
Trenutno do Ivanjice ima jako puno radova i ne znam kada se to zavrsava.
Put mozda ima manje guzve ali je naporan za voznju, nije neka alternativa, narocito ako niste navikli da vozite u ovakvim krajevima

@planik Snimak je odlican, mene nervira ono "penzije su sada najvise, izgradjeno je najvise..."
Po ovome do 2018.se jasno vidi da npr tokom 90tih uradjeno 50km, kriva je i drzava ali bilo je i raspad zemlje, sankcije, bombardovanje...

Od 2000-2012.prvo su morali da rade na ekonomiji, uveli PDV, sredili druge stvari,

a izgrađeno od 2012 do 2016 su radovi koji su u velikoj meri bili zapoceti sa prethodnom vlasti, finansirani i gotovo zavrseni.

Zato za poredjenje je mnogo bolje ko moze da izvuce konkretne podatke za sve deonice, ko je dogovorio, ko je zavrsio pa za neko poredjenje, mada meni nema ni potrebe.
 
Zdravo svima, pitanje za poznavaoce zlatiborko-moravickog okruga.

Da li je nakon otvaranja autopota do Gorobilja, putnicima koji idu put Prijepolja i Crne Gore, dobra alternativa za zaobilazenje magistrale preko Uzica i Zlatibora i guzve oko iste koriscenje puta Arilje - Ivanjica - Kokin brod preko Prilika i Jasenova?

Pogledajte prilog 237970

Gugl kaze da je taj put kraci 2 kilometra ali se putuje duze nekih 17 minuta, sto u momentima vecih guzvi verovatno moze iznostiti znatno manje. Doduse po mapi vidim dosta serpentina i krivina, ali bitnije je da li je asfalt dobar i sirok i da nema rupa. Pretpostvljam da su priroda i pejzazi izuzetni.
Do Prilika je dobar, mada se trenutno izvode radovi na rekonstrukciji puta Arilje Ivanjica uz postavljene semafore.
Od Prilika ka Jasenovu put je ok, ima rupa ali put nije opterećen kao na deonici ka Zlatiboru. Dalje ka Kokinom Brodu ima dosta krivina, asfalt je star i neravan ali nije katastrofa.
Neko je na forumu detaljno opisao ovaj put pa možeš potražiti više detalja. Mislim da ovaj put može biti dobra alternativa, no doduše zavisi dosta kakav si vozač i kakvu vožnju preferiraš.
@Gomago, malo preteruješ, policija je veoma često na tom potezu, često patrolira u Prilikama, zato nemoj širiti baš dezinformacije. Put nije ni približnog kvaliteta kao do Užica ali je skoro prazan, gotovo neopterećen. Jedini problem su ovi radovi i semafori.
 
Zdravo svima, pitanje za poznavaoce zlatiborko-moravickog okruga.

Da li je nakon otvaranja autopota do Gorobilja, putnicima koji idu put Prijepolja i Crne Gore, dobra alternativa za zaobilazenje magistrale preko Uzica i Zlatibora i guzve oko iste koriscenje puta Arilje - Ivanjica - Kokin brod preko Prilika i Jasenova?

Pogledajte prilog 237970

Gugl kaze da je taj put kraci 2 kilometra ali se putuje duze nekih 17 minuta, sto u momentima vecih guzvi verovatno moze iznostiti znatno manje. Doduse po mapi vidim dosta serpentina i krivina, ali bitnije je da li je asfalt dobar i sirok i da nema rupa. Pretpostvljam da su priroda i pejzazi izuzetni.

Isao ovuda posle 1. maja kada sam se vracao iz Prijepolja, da bih zaobisao haos oko povratka sa Zlatibora.

Put je los na prvoj deonici od Kokinog Broda pa narednih jedno pola sata voznje. Posle toga je solidan, ali ima da se vozi i vozi dok se ne stigne do Cacka... :)

Nisam bio unedjen na kraju da je bilo pametno da zaobidjem Zlatibor ali sta znam, mozda bolje nego da sam stajao u kolini i mileo. Vremenski mislim da nisam nesto puno ustedeo.
 
@boocky a iskreno ja toliko ne verujem nasim sistemima provere sigunosti u tunelima da ce sada naprasno uspeti da jednu cev odrzavaju odlicnom. Ali necu da sirim paniku, sve ce biti ok,.
Miro ne brini se ništa, mnogo je dugih jednocevnih tunela po evropi starijih od 50 godina koji su bili bezbedni i prilikom puštanja u nekom trenutku prošlog veka, moderna led rasveta automobila i tunela, signalizacija i bezbednosni sistemi su neuporedivi nekad i sad. Drugo nemaju šta da održavaju jer je to sve novo, ne bi trebalo da bude nekog većeg remonta i održavanja godinama. Brzo će biti puštena i druga cev.. neki strah i ako postoji je meni logičniji da bude od urušavanja jer se desilo na primarnoj podgradi, ali nadam se baš zbog toga da je to sve urađeno, obezbeđeno i izvedeno kako treba.
 
Poslednja izmena:
Zdravo svima, pitanje za poznavaoce zlatiborko-moravickog okruga.

Da li je nakon otvaranja autopota do Gorobilja, putnicima koji idu put Prijepolja i Crne Gore, dobra alternativa za zaobilazenje magistrale preko Uzica i Zlatibora i guzve oko iste koriscenje puta Arilje - Ivanjica - Kokin brod preko Prilika i Jasenova?

Pogledajte prilog 237970

Gugl kaze da je taj put kraci 2 kilometra ali se putuje duze nekih 17 minuta, sto u momentima vecih guzvi verovatno moze iznostiti znatno manje. Doduse po mapi vidim dosta serpentina i krivina, ali bitnije je da li je asfalt dobar i sirok i da nema rupa. Pretpostvljam da su priroda i pejzazi izuzetni.
Ja sam jednom išao ovim srednium putem Zlatibor - Sevojno. Bio neki težak sudar kod kameloma iznad Užica i kolona je bukvalno stajala do Zlatibora. Taj put je sličan ovom što reče Gomago. Pogotovu je naporan deo kada se spuštaš / pelješ od Zlakuse (Sevojna).
Kako imam vikendicu na Zlatiboru, i deo familije mi je odalte, i ja razmišljam koje sve rute i kako, pošto često dolazim.
Što reče Mira, biće haos na delu između Gorobilja i Požege. I sad ume da se čeka na uključenje na magistralu. Moje mišljenje je da će biti lakše izaći kod Čačka pa kroz klisuru kada su udarni termini.
Ima jedan put Zlatibor - Sirogojno - Artilje, ali mislim da je to samo alternativa u slučaju da je sve od Zlatibora do Požege krkljanac.
Tj ima dosta alternativa, samo to su lokalni putevi (na Zlatiboru još su i ok pod asfaltom bez rupa) sa dosta krivina i serpentina, i pitanje je da li je lakše ići njima ili u koloni.
Dok je još bila samo Preljina, jednom sam išao na Divčibare pa sam čekao poprilično da uključum na magistralu kod Požege, a jednom sam išao na Takovo.
Ja sada uglavnom krećem oko 21-22h na put, i stignem bez problema za 2,5 - 3h i tako preskočim haos.
Od trenutne situacije na dan puta će zavisiti šta je bolje i isplativije. treba znati alternative i aktivno pratiti gužvu na navigaciji pa tokom vožnje donositi odluku.
 
Trenutno do Ivanjice ima jako puno radova i ne znam kada se to zavrsava.
Put mozda ima manje guzve ali je naporan za voznju, nije neka alternativa, narocito ako niste navikli da vozite u ovakvim krajevima

@planik Snimak je odlican, mene nervira ono "penzije su sada najvise, izgradjeno je najvise..."
Po ovome do 2018.se jasno vidi da npr tokom 90tih uradjeno 50km, kriva je i drzava ali bilo je i raspad zemlje, sankcije, bombardovanje...

Od 2000-2012.prvo su morali da rade na ekonomiji, uveli PDV, sredili druge stvari,

a izgrađeno od 2012 do 2016 su radovi koji su u velikoj meri bili zapoceti sa prethodnom vlasti, finansirani i gotovo zavrseni.

Zato za poredjenje je mnogo bolje ko moze da izvuce konkretne podatke za sve deonice, ko je dogovorio, ko je zavrsio pa za neko poredjenje, mada meni nema ni potrebe.
Ma sve jasno, i to što si navela za penzije je razumljivo, ali to ima svoju ciljnu grupu.
Svi oni bi morali da rade u našem interesu, a iskreno zar je bitno ko je počeo, a ko je završio. Jednostavno neki državni prioriteti bi trebalo da budu iznad političkih stranaka.
Večito neka polemika, a džaba ovi počeli ako su loše projektovali i loše pripremili regulativu, i džaba ovi završili ako to nije kvalitetno, na vreme i za razuman novac.
Jer obrni okreni mi to na kraju svi platimo, što kroz novac, što kroz život, što kroz vreme...a političari oni teraju svoju mantru, kako ovde tako i bilo gde u svetu.
 
Nego, pre nove godine su, ako se dobro sećam, počeli da rade deo oko Čajetine onaj deo sa tri trake.
Da li se tu nešto dešava ili su to tako ostavili u trenutku kada je počelo loše vreme i nisu se više vraćali?
Ništa se za sade ne dešava. Jedino šta je urađeno od prošle godine, je to da su pojačali horizontalnu signalizaciju.
Fali izgleda novca. Tu deonicu rade Putevi AD Užice.
 
Od mosta preko Z. Morave, a prije isključenja za naplatnu rampu Pakovraće pa do nadvožnjaka kod Požege gdje se uključuje iz Požege na put prema Užicu prema Google Maps ima 26,6 km odnosno oko 24 minuta vožnje. Od budućeg uključenja sa auto-puta na put Požega-Arilje pa do ovog istog gore nadvožnjaka ima 5,1 km odnosno 7 minuta po mapama. Dužina puta koji će se otvoriti je 19,5 km odnosno oko 10 minuta vožnje. Prema ovim, kažem grubim podacima, stizaće se do 10ak minuta brže. Pakovraće će ostati odlična alternativa kada su gužve oko praznika. Najviše sam osjetio kad su otvorili Preljinu-Pakovraće jer na 10 km ja mislim da se sigurno 20 minuta brže dolazi. Kakva su vaša iskustva i da li mislite da ova "računica" pije vode?
 
Od mosta preko Z. Morave, a prije isključenja za naplatnu rampu Pakovraće pa do nadvožnjaka kod Požege gdje se uključuje iz Požege na put prema Užicu prema Google Maps ima 26,6 km odnosno oko 24 minuta vožnje. Od budućeg uključenja sa auto-puta na put Požega-Arilje pa do ovog istog gore nadvožnjaka ima 5,1 km odnosno 7 minuta po mapama. Dužina puta koji će se otvoriti je 19,5 km odnosno oko 10 minuta vožnje. Prema ovim, kažem grubim podacima, stizaće se do 10ak minuta brže. Pakovraće će ostati odlična alternativa kada su gužve oko praznika. Najviše sam osjetio kad su otvorili Preljinu-Pakovraće jer na 10 km ja mislim da se sigurno 20 minuta brže dolazi. Kakva su vaša iskustva i da li mislite da ova "računica" pije vode?
Najveći problem će biti uključenje na Ariljskoj rampi. Vozila iz pravca Užica će dolaziti na raskrsnicu, gde prvenstvo prolaza ima pravac i Arilja. Kod Smiljanić komerca je bilo porebno napraviti kružni tok. Prostora ima, samo da li će nadležni doći do istog zaključka ili imaju bolju ideju, videćemo.
Nešto se mora uraditi, jer spajanje AP sa magistralom Ča-Ue, je daleko bar par godina.
 
A da li je neko probao ovakvu neku varijantu (preko Kušića ili Duge Poljane, Sjenice, Berana itd) i kakav je put?

1747141652878.png
 
@ivchonny Mozes i preko Sjenice do CG, samo da znas da se sprema rehabilitacija puta Ivanjica Sjenica (treba da pocnu bukvalno ovih dana). Deo od Javora ka Sjenici nekih 20 km je sredjen u full-u i pravo je uzivanje za voznju. Za put od Sjenica do granice nisam siguran, mislim da ces naci na ovoj temi vise detalja ako me secanje dobro sluzi.
 
Od mosta preko Z. Morave, a prije isključenja za naplatnu rampu Pakovraće pa do nadvožnjaka kod Požege gdje se uključuje iz Požege na put prema Užicu prema Google Maps ima 26,6 km odnosno oko 24 minuta vožnje. Od budućeg uključenja sa auto-puta na put Požega-Arilje pa do ovog istog gore nadvožnjaka ima 5,1 km odnosno 7 minuta po mapama. Dužina puta koji će se otvoriti je 19,5 km odnosno oko 10 minuta vožnje. Prema ovim, kažem grubim podacima, stizaće se do 10ak minuta brže. Pakovraće će ostati odlična alternativa kada su gužve oko praznika. Najviše sam osjetio kad su otvorili Preljinu-Pakovraće jer na 10 km ja mislim da se sigurno 20 minuta brže dolazi. Kakva su vaša iskustva i da li mislite da ova "računica" pije vode?
Po meni će biti ušteda 10-15min.
Ako si izađe u Pakovraću, ide odmah magistrala brzinom 60-80 km/h, sve zavisi od gužve.
U Lučanima treba proći zaseoke Lučana, dokopati se magistrale, ima onaj uzak most, pa uključenje na magistralu koje je baš rizično (krivina + tunel).
A kod požege, autoput 130 km/h pa kroz naselje 50-60 km/h do Ariljske rampe, pa uključenje...
 
A da li je neko probao ovakvu neku varijantu (preko Kušića ili Duge Poljane, Sjenice, Berana itd) i kakav je put?

Pogledajte prilog 237991
Od Sjenice do granice je nov asfalt i prosle godine je potpuno sredjen i renoviran put, ali ne mozes da predjes granicu jedino ako ne zivis u Sjenici ili Bijelo Polju. Samo je njima dozvoljeno da predju jer ovo nije zvanican granicni prelaz. Ima samo rampa kod manastira Kumanica. Znam nekoliko njih koji su probali da predju , ali su vraceni pa si isli na Sjenicu pa na Novu Varos. Inace put od Javora do Kumanice je odlican i za uzivanje u voznji.
 
@ivchonny Mozes i preko Sjenice do CG, samo da znas da se sprema rehabilitacija puta Ivanjica Sjenica (treba da pocnu bukvalno ovih dana). Deo od Javora ka Sjenici nekih 20 km je sredjen u full-u i pravo je uzivanje za voznju. Za put od Sjenica do granice nisam siguran, mislim da ces naci na ovoj temi vise detalja ako me secanje dobro sluzi.
Hvala puno @boocky . Pogledaću temu.

Od Sjenice do granice je nov asfalt i prosle godine je potpuno sredjen i renoviran put, ali ne mozes da predjes granicu jedino ako ne zivis u Sjenici ili Bijelo Polju. Samo je njima dozvoljeno da predju jer ovo nije zvanican granicni prelaz. Ima samo rampa kod manastira Kumanica. Znam nekoliko njih koji su probali da predju , ali su vraceni pa si isli na Sjenicu pa na Novu Varos. Inace put od Javora do Kumanice je odlican i za uzivanje u voznji.
Tim putem sam prošao sa kolegom, i prošli smo i granicu uz ljubazne molbe i "čast". Mislio sam da ima nešto jugoistočno za prelaz, ali sad vidim da su to neki lokalni putevi.
 
Danas sam čuo da između Arilja i Ivanjice trenutno ima čak sedam semafora, ne znam da li je tačno ali taj put ovog leta definitivno treba izbegavati. Ako hoćete ka Ivanjici preporučujem put preko Guče i Kotraže, pogotovo kad se otvori autoput sa petlje Lučani će se ovuda do IC stizati relativno brzo i udobno.
 
Isao ovuda posle 1. maja kada sam se vracao iz Prijepolja, da bih zaobisao haos oko povratka sa Zlatibora.

Put je los na prvoj deonici od Kokinog Broda pa narednih jedno pola sata voznje. Posle toga je solidan, ali ima da se vozi i vozi dok se ne stigne do Cacka... :)

Nisam bio unedjen na kraju da je bilo pametno da zaobidjem Zlatibor ali sta znam, mozda bolje nego da sam stajao u kolini i mileo. Vremenski mislim da nisam nesto puno ustedeo.
Да, али си рачунао до Чачка, изтачунај сад до Горобиља.
 
@joksim Evo imas i snimak, doduse malo stariji ali videces kakav je put u pitanju. Mislim da se put nije puno promenio od tada :D


Prošao sam prošlog Oktobra deonicu Prilike-K.Brod preko Jasenova i nemam zamerki.
Saobraćaj nikakav, rupa nema. Na nekim deonicama, posle Jasenova prema K.B., nov asfalt.
Vožnja za opuštanje.
 
Vrh