Da pravi se bukvalno i do maksimalno i 5+1 ali se ta postavka retko koristi jer onda za taj 1 prolaz koriste i Tagisti i Kešisti .StaraMo, da li je izvodljivo da se napravi da prolaz bude 4+2 sa izmenljivim smerom? Gledam ove kućice i kalkulišem, ali nešto nisam siguran, pre će ovo biti 3+3 sa po jednim ENP-om.
Potpuno se slažem, kultura jeste i treba da bude najvažnija. U ovom konkretnom slučaju, možemo imati i naplatnu stanicu sa 10 prolaza, dovoljno je samo nekoliko bahatih vozača da zablokira istu. Uostalom, skoro svako od nas svedoči redovno u svakodnevnom životu kroz primere bahate vožnje, parkiranja, itd itd...Kultura je osnova svega. Kultura sklanjanja u stranu u koloni je neophodna srpskim vozacima. Hitne sluzbe, motociklisti, ili u ovom slucaju, ENP vozaci, mogu da prodju ako vozaci u koloni postuju ovu osnovnu kulturu koja je rasprostranjena u vozacki pismenijim drustvima. Kako na autoputu, tako i u gradu.
Slazem se da treba da postoji, barem, potencijal, za veci protok. Hektar placa u ovoj livadi i jos 4 betonske kucice su nista, meri se promilima u odnosu na ukupnu cenu, a ovaj izlaz ce ostati zauvek za Pozegu i okolna sela, a bar 5-6 godina, ako ne i 10, kao ceona rampa Uzice-Beograd.Naravno, ali ako sad imamo priliku da napravimo da sve klizi i da niko nikoga ne mora da propušta, a imamo je, onda ne treba da se oslanjamo na ostale faktore.
Mala ispravka,neće ostati kao izlaz jer je petlja Gorobilje planirana u nastavku trase oko 500m dalje i ne razumem zašto je odmah nisu uradili.Svakako sva oprema,kabine i nadstrešnica će biti prebačene tamo(kao Koševi npr) ali žali bože para bačenih na naletne stubove,šahtove i instalacije koje se dovlače na privremenu lokaciju umesto na stalnu.Slazem se da treba da postoji, barem, potencijal, za veci protok. Hektar placa u ovoj livadi i jos 4 betonske kucice su nista, meri se promilima u odnosu na ukupnu cenu, a ovaj izlaz ce ostati zauvek za Pozegu i okolna sela, a bar 5-6 godina, ako ne i 10, kao ceona rampa Uzice-Beograd.
O bože, dok skontam, još htedoh da napišem šta će nam onda autoput pošto i on košta xDDDDOsim toga razlog je i kesh, petlje su veoma zahtevne i komplikovane za izvodjenje i kostaju. Samo kazem![]()
To je generalna politika vlasti današnjice. Uostalom, Seljak je pred izumiranjem u ovoj zemlji, dok populacija seljačina buja.Deonica može da poskupi npr 30% od momenta ugovaranja i potpisivanja dok se ne isplati poslednji din. Razlozi se lako nađu. Slična deonica može da bude i 2x skuplja u odnosu na pre 5god... i nikom ništa, teraj dalje... bitno da se gradi... Naplatna rampa, petlja sve to može i iznova ili da se premešta bez problema (iako to košta dodatno, ali sve što dodatno košta na tome neko dodatno i zaradi - logično), ali npr kad treba da se isplati nekom Seljaku (namerno veliko slovo za velike ljude koji su vekovima tu za Srbiju, ranije su mahom plaćali glavom na frontu a u modernije doba dedovinom) za njivu koji din više, e to neće da može - tu nastupa i blokada radova i zastoj i sud i sve moguće i nemoguće ali samo da se ne plati više...