Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I ja mislim da će se posle otvaranja deonice ozbiljno rasteretiti magistrala preko Ovčar Banje pa ćemo imati neku alternativu a ne kao do sada.
Kad smo kod tunela:
Screenshot_20250510_121809_edit_328000708691178.jpg
 
jbg, toliko su ovo razvukli da stvarno svasta pisemo
zamisli da je sve ovo bilo gotovo pre 3 godine, bez preteranog razvlacenja (eto im 1 godina za koronu i sto su id*** i lenji), gluposti, malverzacija, laganja, barosnisanja, gaslajtovanja... i da sad pricamo o nekim mostovima koji se rade ka Mackatu, da li je bolje da su na nekom drugom mestu, kako je spojeno u preljini i za koliko se od Pozege stize do Krusevca i da li misle da od Pozege puste nesto do Loznice
ovako, stigosmo i do verbalnog delikta tviterasa, jer vlast ne ume da ovo zavrsi ali tim stvarima se vrlo expeditivno bavi - sta vam to govori o vlasti i drzavi u kojoj zivimo?
ni jedan projekat na vreme, ni jedna cena nije fiksna, ni jedan teneder nije odrzan (osim za nesrecni BPP), niko ni zasta nije ogovarao, ali hapse se ljudi za verbalni delikt u 2025!!!
 
Da li postoji opasnost, da vozila iz pravca Beograda, ostanu u tunelu zbog propustnosti naplatne rampe Prilipac? U obzir uzimam, da će se deo od tunela do naplatne rampe, obavljati jednom trakom. Bili smo svedoci kilometarskih kolona na isključenju u Pakovraću.
 
Da li postoji opasnost, da vozila iz pravca Beograda, ostanu u tunelu zbog propustnosti naplatne rampe Prilipac? U obzir uzimam, da će se deo od tunela do naplatne rampe, obavljati jednom trakom. Bili smo svedoci kilometarskih kolona na isključenju u Pakovraću.
Već sam komentarisao to i kolona bi lako mogla dostići tunel utoliko pre jer na sadašnji put nisu izlazili većina ljudi koja praznicima ka Zlatiboru ide preko Rudnika ili od Kraljeva, Kruševca,Kragujevca.... Jednostavno svi oni su išli kroz Čačak jer ko bi normalan izašao na autoput da se vozi 5km a onda da stoji pola sata u koloni od 5km.

Sada kada je to ozbiljnija deonica Rudničani(Smederevo ,Požarevac),Istočna Srbija a i Kragujevčani će preko Takova ili kao Kraljevčani i Kruševljani preko Moravca i eto ih očas posla u Gorobiljskoj koloni na mostu pa i do tunela.

Ovde na Gorobiljsloj rampi i dalje vidim 5 kabina a na Pakovraču ih ima 6.


Jedina uteha je ta što se preko info displeja saobraćaj sada može efikasno usmeriti na Pakovraće i Lučane ako budu pratili stanje na putevima i tako dozirati kolona.

Ne treaba smetniti sa uma i zmiju koja će se formirati do Požeške petlje i uključenje svih tih vozila na magistralu na Požeško/Ariiljskoj petlji ali ako Policija tih dana bude asistirala i povremno da prednost pravcu iz Arilja možde tih nekoliko špiceva godišnje prodje bez stresa.
 
Poslednja izmena:
Iz ugla krajnjeg korisnika, bolje je svakako imati deonicu pa i sa jednom tunelskom cevi, svakako kvalitetnija varijanta nego magistrala preko Ovčar Banje koja je zagušena mogu slobodno reći već decenijama i veoma mučna za vožnju.
Ljudi će svakako imati alternativu, oni ka Arilju/Ivanjici mogu birati, ići autoputem ili se isključivati u Lučanima ili ko ne žuri može kao i do sada lagano preko Ovčar Banje.
Oni drugi ka Požegi, Užicu ili Zlatiboru sada će imati 2 opcije (do sada su morali preko Pakovraća i Ovčar Banje).
Nije ostalo još puno, brojimo sitno...
Baš me zanima kako će uklopiti kružni tok na spoju sa magistralom Arilje - Požega.
 
@boocky samo da ti odgovorim i necu vise uskakati.
Ono sto sam napisala, mislim da ce se brze stizati od Pakovrace, narocito ako se bude islo u periodu kada je veca guzva, bez plana.
Voznja kroz Klisuru je naporna, ali uz manje saobracaja je lakse, a iskreno ja toliko ne verujem nasim sistemima provere sigunosti u tunelima da ce sada naprasno uspeti da jednu cev odrzavaju odlicnom. Ali necu da sirim paniku, sve ce biti ok,.

Ono iskljucenje za ap sa puta za Arilje skrece na jedan mostic, ali toliko deluje uzak, kao da je za jednu traku, nw znam kako, a mislim da je to ta veza, nwma druga, ali videcemo.

Mene najvise brine sam put do petlje u slucaju npr nekih zastoja, ali i petlja gradska pz i uljucenje na nju.
Ima i alternativa na Prijanovice, ali ne citaju mnogi forum nego prate navigaciju pa i ne znaju za solucije, ali o tom potom.
 
Da li postoji opasnost, da vozila iz pravca Beograda, ostanu u tunelu zbog propustnosti naplatne rampe Prilipac? U obzir uzimam, da će se deo od tunela do naplatne rampe, obavljati jednom trakom. Bili smo svedoci kilometarskih kolona na isključenju u Pakovraću.
Могу да затварају тунел по потреби када се створи застој као на А4 што раде кад је гужва на граници.
 
Obrasa` Igor dosta off-topica (ko sto je i trebao) pa me nekako zavrsih na prvoj strani
samo da se podsetimo - 13 godina 148km
*Obrenovac - Cacak je bilo zavrseno projektovane i finansiranje u trenutku promene vlasti
Presek stanja na izgradnji Koridora 11, na dan 10.06.2018

Surčin - Obrenovac (17,6km) -planiran završetak Nov. 2019

Most preko Save (1,6km) i Kolubare u izgradnji, stubovi mosta pobodeni od strane Obrenovca do Save, kao i od surčinske strane ka Savi. Trenutno se rade stubovi mostova u Savi.
Nepoznat status radova na čvoru Obrenovac, čvoru Surčin i naplatnoj rampi Jakovo.
Po svim izveštajima nema kašnjenja

Obrenovac - Ub (26,2km) -planiran završetak Nov. 2018
14 mostova/nadvožnjaka urađeno, Petlja Ub urađena. Radi se na asfaltiranju i uređenju. Izgleda da nema iznenađenja. Ovo bi moglo da bude brzo završeno. Koja je kritična aktivnost?

Ub - Lajkovac (12,5km) - završeno u Nov. 2014 nije puštena u saobraćaj
Popravke asfalta u toku. Put nikad korišćen.

Lajkovac - Ljig (Dići) (24km) - poslednji zvanični rok je Nov. 2018
Svih 16 mostova/nadvožnjaka urađeno, ali nisu sve pristupne rampe. Petlja Lajkovac urađena, povezuje se pristupnim rampama. Tunel Brančič (950m) probijen, u toku je opremanje tunela. Asfaltiranje trasa u toku. Kritično za otvaranje trase je samo završetak tunela.

Ljig (Dići) - Preljina (40km) - puštena deonica 2016
Petlja Takovo nije u upotrebi. Trasa Petlja Takovo - Gornji Milanovac u dužini 4,6km planirana da se radi 2019.

Preljina - Požega (31km). Početak planiran krajem 2018, rok zavrsetka kraj 2021 godine, u taj period nije ukljuceno projektovanje.
Preljina - Prijevor (8,3km)
Prijevor - Lučani (15,5km sa 20 mostova + tunel Laz od 1750m)
Lučani - Požega (7km sa 3 mosta + tunel 2040m)
Nema podataka o započetoj eksproprijacija i rašćišćavanju terena. Ugovor sa kinezima (CCCC (China Communications Construction Company Ltd.) u dec. 2017. Postoji neki projekat CIP-a, pitanje da li će Kinezi raditi po njemu.

Požega - Kotroman / granica BIH (60km)
Finansiraće kao Turci, projektuje Cip
Status: Samo bajke o skorom početku.

Požega - Boljare / granica CG (107km)
Mozganje koju od tri trase odabrati traje od mar. 2018. Verovatno rade Kinezi (CCCC)
Status: Samo bajke o skorom početku.
 

Prilozi

  • 1747075853955.png
    1747075853955.png
    570,9 KB · Pregleda: 85
Могу да затварају тунел по потреби када се створи застој као на А4 што раде кад је гужва на граници.
Rizično... Seti se one kolone idiota koja se okrenula i počela da vozi u suprotnom smeru kad su im zatvorili tunel na Milošu Velikom. Divlji narod.
 
Zdravo svima, pitanje za poznavaoce zlatiborko-moravickog okruga.

Da li je nakon otvaranja autopota do Gorobilja, putnicima koji idu put Prijepolja i Crne Gore, dobra alternativa za zaobilazenje magistrale preko Uzica i Zlatibora i guzve oko iste koriscenje puta Arilje - Ivanjica - Kokin brod preko Prilika i Jasenova?

Screenshot 2025-05-13 at 09.28.37.png


Gugl kaze da je taj put kraci 2 kilometra ali se putuje duze nekih 17 minuta, sto u momentima vecih guzvi verovatno moze iznostiti znatno manje. Doduse po mapi vidim dosta serpentina i krivina, ali bitnije je da li je asfalt dobar i sirok i da nema rupa. Pretpostvljam da su priroda i pejzazi izuzetni.
 
Vrh