Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Btw priča oko Eksproprijacije i onih greda u Gorobilju, je da je pare dobio samo onaj ko je zatezao, tj nije dao da mu mašine udju na posed. Ostali još pare nisu dobili. Pričao sam pre dva dana sa čovekom kome su uzeli deo zemlje za onu obilaznicu Surčin-NBG , on do današnjeg dana nije isplaćen za tu predatu zemlju.
 
Donekle si u pravu, ali čak i da izuzmemo momenat da cena stana zavisi od ponude i potražnje, a ne od vrednosti izvođenja radova, to je opet povećanje od 70%. Pa nek je i skočilo sve za duplo od tad, opet nisu skočile cene za 285% kao za ovaj autoput. 🤣
U BiH, najteza deonica koridora 5C, 21km dogovorena sa Turcima za 361,75 miliona evra, petlja, 2 dvostrana odmorišta, 8 mostova i vijadukata, 2 nadvožnjaka, 15 podvožnjaka i tunel duzine 2200 metara
 
Još jedna mala kritika koju sam uočio je da nova naplatna u Prilipcu ima samo 5 kabina a stara u Pakovraću 6 što automatski znači i gužve.Mnogi koji su išli iz pravca Kraljeva ili Gm,Rudnika, Smedereva itd realno nisu ni izlazili na autoput a sada će i jedni i drugi da se sliju na Prilipac.

Naravno da je privremeno i da imamo Lučane za evakuaciju ali su mogli da se otvore za još jednu.

P.S . Ostavljam mogućnost da im sada treba koridor za kretanje kroz gradilište pa ne kopaju 6 ali ako ostane na 5 neće valjati....Tj bolje da e kao na Moravcu jer tamo većina ima 6 ili 7 kabina.

1000093527.jpg


1000093528.jpg
 
Poslednja izmena:
Verovali ili ne ali čuveni mostić u Tatojevici je završen i saobraćaj se odvija bez ograničenja (ali zato je na jednom mestu nekih 200 m pre njega iz pravca Arilja asfalt ozbiljno ispucao i nazire se krpljenje u skorijoj budućnosti). Nego čudno mi je što još nije počela izgradnja kružnog toka u Gorobilju, neće valjda stvarno tu da bude obična T raskrsnica!?
 
Poslednja izmena:
Ne bih bas uzimao ovo za primer. Na pojedinim delovima useci su isuviše strmi. Čak je jedna deonica morala da se projektuje iznova i umesto useka biće tunel. Pratim izgradnju koridora 5C na drugom forumu i nekako mi se čini da ne dosta delova improvizuje nauštrb kvaliteta. Kao što su recimo useci na delovima gde autoput prati kanjon reke Bosne. Kružni tokovi na petljama, isuviše male petlje, petlje tik pre tunela itd. Možda ne može da se poredi sa deonicom Pakovraće-Prilipac što se tiče terena ali ipak mislim da se kod nas u poslednje vreme autoputevi kvalitetnije grade.
 
Da li se 28.juna otvara cijela dionica od Pakovraće do Požege (odnosno odgovarajuće petlje) ili slijedi samo svečano otvaranje tunela?
 
Vrh