Postoje mišljenja vrlo ozbiljnh ljudi koji smatraju da zasnivanje razvoja zemlje i rasta BDPa ponajviše na SDI nije najbolji način vodjenja ekonomske politike.
Svakome ko iole nepristrasno posmatra naše društvo a ima dovoljno pameti da i razume šta se dešava, jasno je da razlog zašto se drugi putevi ne započinju nije u studentskim blokadama već u delimično pogrešnoj ekonomskoj politici poslednjih 20 godina.
Ako je prioritet nastavak puta ka Zlatiboru (a svi se slažemo da jeste), makar bilo i do Zlakuse za početak, zašto u poslednjih 6 godina taj put nije započet?
Zašto ništa nije uradjeno na putu ka CG iako su radovi otvoreni?
Zašto je na AP BG-ZR uradjeno svega par stotina metara nasipa a radovi su odavno otvoreni?
Zašto ništa nije uradjeno na putu Vožd Karadjordje?
Zašto nije završem put Kuzmin - Rača?
Zašto su radovi na "smajliju" minimalni iako su radovi odavno otvoreni?
Zašto u Beogradu nije sagradjen nijedan novi most u poslednjih 10 godina?
Zašto i dalje veći deo Beograda nema kanalizaciju iako je pre više od 5 godina obećano drugačije?
....
Sada smo obećana za 2025. zamenili sa 2027. i glavni fokus je na EXPO-u. Kakve blokade i kakvi studenti. To su priče za one koji slepo veruju režimu i koji se plaše da razmišljaju svojom glavom.
I da
@vlad089 razmisli iz kojih zemalja smo do sada imali najviše SDI (možda: Nemačka, Italija...). E onda pronadji u kakvom su stanju njihove ekonomije poslednjih nekoliko godina (konkretno rast BDPa), i koji su to investori bili (% investitora u sektoru automobilskih delova). Onda poveži sa stanjem u njihovom sektoru automobila i sve će ti biti jasno.
Evo recimo iz Zrenjanina se povlači DRÄXLMAIER i 2.000 radnika će izgubiti posao. Da li se povlači zbog studentskih blokada ili zbog pada potražnje njihovih proizvoda?