Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Сем тог неког магичног датума, практично везе нема.

Не постоји теоријска шанса да заврше аутопут до Мачката до краја 2027. године. Иако 3 године делују заиста много, гледајући трасу аутопута, број тунела и њихову величину, то би можда и било могуће ако би све кренули да раде одједном.
 
Par slika dok se ne uploduje video.

DJI_20241208114022_0034_D.JPG

DJI_20241208114052_0036_D.JPG
DJI_20241208114129_0037_D.JPG
DJI_20241208114221_0039_D.JPG
 
Evo i snimka, mozda i poslednji u ovoj godini. Pozeska magla se na vreme digla da odem da snimim ovu deonicu, al ni to nije pomoglo da snimim celu deonicu :(
Krenuo sam rutom kojom obicno idem kad sam dosao do prve tacke video sam da su srusili pomocni mostic preko Moravice, pa sam morao da se vratim nazad i da idem na drugu stranu, onda sam krenuo tom drugom stranom i na pola puta sam naisao na kamion kran koji mi je poprecio put, kamioni i veca mehanizacija su mogli da obidju taj kamion al ja sa autom nisam :( tako da sam se opet morao da se vracam nazad, i onda sam izbio na brdo odakle sam mogao da snimim dobar deo deonice.
Kuda sam proterao auto, da me je rodjeni otac pitao da odemo do sela gde je put 10puta bolji pitao bih ga da li je lud.


Samo delic auta kakav je bio posle snimanja
IMG_5944.jpg
IMG_5945.jpg
 
Evo i snimka, mozda i poslednji u ovoj godini. Pozeska magla se na vreme digla da odem da snimim ovu deonicu, al ni to nije pomoglo da snimim celu deonicu :(
Krenuo sam rutom kojom obicno idem kad sam dosao do prve tacke video sam da su srusili pomocni mostic preko Moravice, pa sam morao da se vratim nazad i da idem na drugu stranu, onda sam krenuo tom drugom stranom i na pola puta sam naisao na kamion kran koji mi je poprecio put, kamioni i veca mehanizacija su mogli da obidju taj kamion al ja sa autom nisam :( tako da sam se opet morao da se vracam nazad, i onda sam izbio na brdo odakle sam mogao da snimim dobar deo deonice.
Kuda sam proterao auto, da me je rodjeni otac pitao da odemo do sela gde je put 10puta bolji pitao bih ga da li je lud.


veliko H V A L A na svim snimcima i izvestavanjima sa terena
 
Лаз је пробијен марта 2023-е. Још увек није до краја опремљен. Значи треба им више од годину и по за опремање. Муњино брдо још није пробијено ( једна цев ). Ко год верује да може бити опремљено за 6 месеци није оптимиста него утописта можемо га звати Шарл Фурије или Сен Симон.
 
Лаз је пробијен марта 2023-е. Још увек није до краја опремљен. Значи треба им више од годину и по за опремање. Муњино брдо још није пробијено ( једна цев ). Ко год верује да може бити опремљено за 6 месеци није оптимиста него утописта можемо га звати Шарл Фурије или Сен Симон.

Veruju da će biti opremljen za 6 meseci? AV je rekao početkom 2021ve, da će cela deonica biti gotova do kraja godine! Ali zamislite tu besramnu laž, ja se sećam sa kakvom strašću je izgovarao te reči.Bukvalno bolje idi kod Milana tarota, pouzdanije informacije ćeš dobiti
 
Нема ништа од отварања до краја године дела до Лучана, очигледно лагано раде - не журе и кључна ствар није ни почета напалатна рампа Лучани. Можда у наредних 7-8 месеци среде пут до магистрале код тунела па опет парцијално отворе, јер Муњино брдо неће бити до Видовдана следеће године. Биће добро ако буде и до Никољдана следеће године! Ово све катастрофално касни нажалост....
 
Hvala za snimke....
ne znam samo da ne puste do LU do leta, tj pred sezonu, ali ja tipujem na Sv Nikolu, tj Nikoljdan 2025.celu deonicu

Nije Munja kompletno prokopan, a Vidovdan je za 6mes.... Secam se da su neki rekli da opremanje moze biti i za 3mes i za 9mes, a znamo sta je verovatnije....
Nadala sam se da ce probiti i drugu cev do sada, nisu jel da?

Otvorene delove ce sada znacajno usporiti i ocekujem od 1.1 do 1.3 i potpuno obustave zbog praznika i Kineske Nove godine.
Srecom, tunele mogu cak i brze da rade, kopaju i opremaju.
Mozda da sad probiju drugu cev pa da se nadamo 6mes za tunel i otprilike 2-3mes tokom proleca za otvorene delove, ali su iznenadjenja takve vrste bas retka.

Kakve smo srece probice i Nikoljdan 2025.....
Vec 2g ulazim na forum sa nadom da cu videti poruku od @StaraMo sa slikom sa terena, ali cemo jos cekati.
 
Tako je AV govorio i za Brancic , a cini mi se da je bio i veci raskorak u vremenu probijanja cevi pa to nije moglo, verov ima veze i sa opremanjem i sa bezbednoscu. Mislim da, ako je razlika od 5-6mes da nece tu varijantu ni razmatrati, narocito posle ovog u Novom Sadu.
Da budemo posteni, do Vidovdana je 6 meseci, ali su 2 zimska, a to ne odgovara radovima na trasi.
Ja navijam za to da puste jednu cev pa da se dodje do Pz, nego da se izadje u LU jer koliko mi se cini i da rese puteve u samom mestu, ukljucenje na magistralu je.......
jedino da naprave kruzni tok +policija ali opet mislim da je gora opcija za toliki saobracaj i ljude koji ne poznaju puteve
 
I sada kada su radovi na održavanju u postojećim tunelima na autoputevima u Srbiji, saobraćaj funkcioniše kroz jednu cev, tako da to nije problem.
Najveća problematika su da tako kažem, protiv požarni uslovi, odnosno sistemi evakuacije u slučaju nezgode. S'obzirom da će druga cev biti probijena i da pretpostavimo ostanu samo radovi na opremanju, postoji mogućnost da se pronađe način da se zadovolje neophodni uslovi za puštanje saobraćaja.
 
Sa sigurnosne tačke gledišta puštanje samo jedne cevi dok se druga gradi je jedno veliko ne. Mada, ipak je ovo zemlja Srbija. Moguće je da se saobraćaj pusti samo za putnička vozila. Svakako je manji rizik ako se zabrani kamionima i cisternama da prolaze kroz tunel.
 
Vrh