Tako je ali to opet nije prosecna brzina, ako vozis po GPS-u 130, prosecna brzina ti je oko 120, vrlo verovatno i manje... Jer imas dosta usporenja zbog sporijih vozila, naplatnih stanica, tunela itd itd.
Policajka u Cacku tokom izjasnjavanja ko je upravljao vozilom . . .Koja policajka to kaze ? @SrdjanB
Logicno je makar do Mačkata, pa i brzi put, jeftiniji je....i AV je rekao da je Pz-Zl apsolutni prioritet zbog sadasnjeg i buduceg haosa, ali nece to skoro.Da li od vas još neko misli da bi bilo dobro da država ima veći prioritet da se nastavak auto puta nastavi ka Sarajevu, da se uradi deonica do Zlatibora, a onda nakon toga da nastave ka Boljarama.
Jer taj ka Boljarama, kada se ide ka CG, nije preterano koristan dok se ne stigne do same granice skoro.
Ovaj deo do Zlatibora, em što se pravi do Zlatibora auto put koji je jako prometan, em se odatle nastavlja magistralni put do CG, tako da svima koji idu za CG će daleko više da koristi nego da se uradi deonica do recimo Ivanjice.
Btw znam da od ovog nema ništa, sve je već odlučeno, ali eto, samo pitam za mišljenje
Zato, vozite pazljivo jer ce nam ovako biti narednih godina
У последњих неколико година када идем или се враћам из Ужица или Златибора за БГ, а радим то углавном викендом, све до Паковраћа 90%+ времена возим у колони и претицање је потпуно изгубило сврху. Јако тешко је претећи целу колону, а ако и успеш ниси ништа добио јер ћеш јако брзо сустићи нову. Понекад видим неке, навалили да претичу и раде то и по пуној, ризикујући, а кад дођем до кружног тока кад се тамо створи гужва или рампе видим да су те самоубице свега 10-ак места испред мене, те нису уштедели ни 2 минута.Pa malo je i do puta, ovaj put je realno preopterećen, uska grla na više mesta. Duže se putuje, opada koncentracija, vozači postaju nervozni itd. Prošle sedmice sam putovao, kontam neće biti gužve, nije vikend, nije ponedeljak, prošli odmori. Biram vreme, da ne vozim u periodu kada se ljudi vraćaju/idu na posao, opet gužva i gužva, od Bele Zemlje do Pakovraća sam bio u koloni, meni neverovatno ali nisam imao jednu jedinu situaciju gde bi preticanje bilo bezbedno. Nema više špiceva, nema pravila za gužve.
У последњих неколико година када идем или се враћам из Ужица или Златибора, а радим то углавном викендом, све до Паковраћа 90%+ времена возим у колони и претицање је потпуно изгубило сврху. Јако тешко је претећи целу колону, а ако и успеш ниси ништа добио јер ћеш јако брзо сустићи нову. Понекад видим неке, навалили да претичу и раде то и по пуној, ризикујући, а кад дођем до кружног тока кад се тамо створи гужва или рампе видим да су те самоубице свега 10-ак места испред мене, те нису уштедели ни 2 минута.
Donekle se slažem sa Vama. Ovu deonicu, na žalost, prođem svaki dan bar po 3 puta, pa ću napisati par zamerki.Prolazim tuda baš često. Ok, neke stvari jesu loše urađene i jeste se obrušio taj deo kog ne mogu mesecima da srede i koji baš i nije adekvatno obeležen,i da, nema svetla u tunelu (u kome realno pre rekonstrukcije decenijama još od izgradnje i nije bilo svetala)...
Jeziva deonica - ali ISKLJUČIVO zbog - LJUDI! Voze ko kamikaze! Nasilje na sve strane! Ne poštuje se ništa, ne vodi se računa, ko je brzi ko je jači, vozi se jako glupo bez mozga, pretiče gde ne treba... I to bespotrebno sasvim jer se vremenski ne uštedi bukvalno ništa... A deonica je prilično zahtevna.
Panduri pak, sa druge strane, ne čine ništa da to spreče, oni se uštekaju samo na mestima gde je ograničenje 50km/h i gde imaju lak ulov (i to uvek na istim mestima da su totalno predvidivi!)... a tamo gde treba ih nema!!! Letos čak šta više me je kod Borove glave isekao PANDUR koji je iz suprotnog pravca u nepreglednoj krivini preticao preko pune linije!!! Jedva sam ga izbegao! Valjda čovek misli ako ima rotaciju da mu smrt ne može ništa!!
...tako da ja ne bih krivio stanje puta (koje svakako nije sjajno) za ono što homo-debilusi rade!
to su ti što se nerviraju što vozim 45 u gradu a on bi hteo 61km/h pa se iznervira pa te pretekne, a na sledećem semaforu čeka ispred tebe... Uštedeo čitave 3 sekundeда су те самоубице свега 10-ак места испред мене, те нису уштедели ни 2 минута.
Све се слажем али када 20км готово да нема испрекидане линије праг између буд*ле и "небуда*ле" се помера и све више њих прелази у овај први табор. Овакве мере бесмисленог укидања испрекидане линије тамо где некад може да се претиче често имају контраефекта.Nekada je bilo preticanje na pravcima pored Zlatiborca kao i pre Sekulića pumpe, odnosno belplasta. Nije mi jasno zašto su tu sada zabranili preticanje. Neka samo jedno vozilo ide ispod 50 km na sat nastaje besmislena kolona, jer osim bu**** niko neće da pretiče na punoj liniji. Često bude nepodnošljivo.
@markovicii me preduhitri, ali nema veze od viška ne boli glava.
Потпуно се слажем, управо је тако. мени је пресмешно (или боље рећи ПРЕСТРАШНО) што ја обично на наплатној рампи прођем и пре камиказе који ме је претекао пре 15 минута јер имам таг а он чега да узме картицуУ последњих неколико година када идем или се враћам из Ужица или Златибора за БГ, а радим то углавном викендом, све до Паковраћа 90%+ времена возим у колони и претицање је потпуно изгубило сврху. Јако тешко је претећи целу колону, а ако и успеш ниси ништа добио јер ћеш јако брзо сустићи нову. Понекад видим неке, навалили да претичу и раде то и по пуној, ризикујући, а кад дођем до кружног тока кад се тамо створи гужва или рампе видим да су те самоубице свега 10-ак места испред мене, те нису уштедели ни 2 минута.
Po meni resenje bi bilo postaviti kamere koje slikaju i lepo salju cestitke na adresu. Postaviti na nakriticnije deonice, plus pojacati kontrole i presretace. Pa ko zeli da divlja, neka divlja...
Sve ovo gore napisano vazi za svaki put, divljanje i malo brza voznja nista u sustini ne donosi, osim sto povecava rizik po sve ljude (posebno ako nije autoput u pitanju).