Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Gledajući teren, teško da se moglo izbeći kopanje dva tunela, eventualno jedan i to ovaj teži ali to povlači i druge stvari,
dužu trasu i exprop. Možda je moglo nešto da se preusmeri pa malo štrcne od fabrike ako bi dozvolili, to su sad maštanja.
Nisam protiv da ide do Kotromana ali mislim da će se tamo još gore zaglaviti, pitanje je da li uopšte znaju i precizno trasu.
Vamo ka Ivanjici gde je primarna trasa tu bi trebalo dati gas...
 
Првобитна траса је била левом страном реке Бјелице од Ђераћа и онда тунел од 200м па кроз Пилатовачко поље. Дакле без Муњиног тунела од 2,8км.
Некоме моћном из Лучана та траса није одговарала и пут је пребачен за Прилипац. Процењена уштеда првобитне трасе је тада била око 150 милиона евра. Експропијација би била незнатно скупља али уштеда многоструко већа.

Као што можемо видети на сликама из тунела вода се налази на 1-1.5м од поршине газећег слоја и то у условима незапамћене суше. Кад напада киша то ће бити као тунел преко Ламанша. Друго видимо да има и доста одрона да ли ће тунел бити безбедан када се пусти у саобраћај ако материјал кроз који је прокопан није чврст и пун је воде?

На крају ће изгледа бити ”Није коме је намењено него коме је суђено”, пуустће га ипак преко Лучана.
 
Nisam znao da postoji toliko ljubitelja poezije na forumu :sesir::sesir:, e sad kako manje više znamo stanje i skoro u mesec kad se ovde i šta pušta, evo jedog brzog jutarnjeg fristajla:

Za caribrodom od nas mnogi i dalje pate
Molimo Boga slikovnice da se vrate
StaraMo se razume u kućice naplatne
Pazi samo da te Brza Fotografija ne napadne
Алтаир za kašnjenje geopolitiku krivi
Admin mu poručuje da mora da se smiri
Vesić odavno ovu temu prati
Rokove probija mesto da ih krati
Beli labud samo o premijumu priča
Sve oko Zlatibora ume da preuveliča
MiraC retka je dama što na temi piše
Autoput kad završe ima da prodiše
Mogu i dalje ovako rime da slažem
Al odo pekmez na leba da namažem

:bubanj::vops::gobb:
 
Ако стварно Весић прати ову тему , да искористим прилику да поново питам када ће бити спојен Милош Велики са Ибарском магистралом ( тзв обилазница око Лајковца ) и самим тим и Лазаревац добити излаз на Аутопут?
 
U iscekivanju novih vesti sa trase, mali off, ali koristan: Postoje jos dve kamere na AP - kod Obrenovca na novim portalima na prilasku mostu na Savi sa obe strane. Drugar kaze da se i njima mere prosecne brzine u odnosu na naplatnu rampu. . . Inace stigla kazna za voznju od 131 km/h (ogranicenje 120) na AP u blizini Pakovraca (na 126km + 100m iz BG). Znam i kada su slikali (29.3.) sa nadvoznjaka iznad AP, dvojica bez automobila. . . Sad, pitanje: da li su kamere (sa portala na izlascima sa AP) podesene da slikaju prekoracenja trenutne brzine? Npr u Takovu je organicenje 100? Da li je neko imao cestitku? hvala
 
Ако стварно Весић прати ову тему , да искористим прилику да поново питам када ће бити спојен Милош Велики са Ибарском магистралом ( тзв обилазница око Лајковца ) и самим тим и Лазаревац добити излаз на Аутопут?
Kada bude urađen Karađorđe.
 
U iscekivanju novih vesti sa trase, mali off, ali koristan: Postoje jos dve kamere na AP - kod Obrenovca na novim portalima na prilasku mostu na Savi sa obe strane. Drugar kaze da se i njima mere prosecne brzine u odnosu na naplatnu rampu. . . Inace stigla kazna za voznju od 131 km/h (ogranicenje 120) na AP u blizini Pakovraca (na 126km + 100m iz BG). Znam i kada su slikali (29.3.) sa nadvoznjaka iznad AP, dvojica bez automobila. . . Sad, pitanje: da li su kamere (sa portala na izlascima sa AP) podesene da slikaju prekoracenja trenutne brzine? Npr u Takovu je organicenje 100? Da li je neko imao cestitku? hvala
Ako je ovo stvarno dovde došlo, mislim da je vrijeme da se ova zemlja napušta, jer ovo već prelazi u opresiju...
 
U iscekivanju novih vesti sa trase, mali off, ali koristan: Postoje jos dve kamere na AP - kod Obrenovca na novim portalima na prilasku mostu na Savi sa obe strane. Drugar kaze da se i njima mere prosecne brzine u odnosu na naplatnu rampu. . . Inace stigla kazna za voznju od 131 km/h (ogranicenje 120) na AP u blizini Pakovraca (na 126km + 100m iz BG). Znam i kada su slikali (29.3.) sa nadvoznjaka iznad AP, dvojica bez automobila. . . Sad, pitanje: da li su kamere (sa portala na izlascima sa AP) podesene da slikaju prekoracenja trenutne brzine? Npr u Takovu je organicenje 100? Da li je neko imao cestitku? hvala
Нема мерења просечне брзине на деоницама које нису у систему наплате путарине.
 
Juče sam putovao ka Bg, nisam siguran šta je, možda su i uređaji za brojanje saobraćaja. Postavljeni su iza velikih portalnih displeja i kao da snimaju vozila otpozadi.
 
Najnoviji snimci sa Sentinela, 12.09.2024.
1726154585549.png

1726154637751.png
 
Dodatak: Tokom izjasvanja da sam upavljao vozilom i kretao se 131, gde je dovoljeno 120 na AP, u Cacku, policajka kaze imaju toleranciju do 10 km, a za prosecnu brzinu na AP bilo do skoro 10 , a sada je 20. Za strance je ostalo do 10 tolerancija. Takodje potvrdila je da kamere ne mere trenutnu brzinu na portalima vec samo prosecnu . . . E sad da li je verovati !?
Нема мерења просечне брзине на деоницама које нису у систему наплате путарине.
 
Nema šta policija da toleriše, filter kome ide kazna se pravi u Putevima Srbije.

S tehničke strane gledano, na deonici gde je 130 kmh ograničenje, sve preko 135 se automatski šalje Putevima Srbije. Na deonici gde je 110kmh, sve iznad 114 se prosleđuje. Ono što Putevi Srbije dalje pošalju policiji, policija mora po zakonu da obradi i prosledi kaznu. Dakle, Putevi Srbije u dogovoru sa vlastima mogu da drže prag tolerancije gore dole i čak i filtriraju tablice.

Nedoumica, bar za mene, je bila da li na celoj trasi autoputa se uzima ograničenje od 130km. Nažalost ne, gleda se prosek ograničenja po deonicama. Znači ako je na jednoj deonici između dve naplatne ograničenje konstantno 100kmh a ja idem 130kmh, dobijam vrlo verovatno kaznu.
 
Znači ako je na jednoj deonici između dve naplatne ograničenje konstantno 100kmh a ja idem 130kmh, dobijam vrlo verovatno kaznu.

Mislim da nije tako, podešeno je kao da je na svakoj deonici ograničenje 130km/h i na delovima gde su tuneli i gde je ograničenje ispod 130km/h. Pa tako ako vozimo celom dužinom AP-a 130km/h neće doći kazna, ali ako na nekoj deonici budemo vozili preko doćiće samo za tu deonicu. Ovaj sistem je napravljen zbog nedostatka starog sistema kada se merila prosečna brzina između 2 naplatne rampe gde su nesavesni vozači vozili većim delom puta npr. 160km/h, svrate na pumpu popiju kaficu i tako izjednače vreme sa onim koji je vozio 130km/h celom dužinom puta. Sada je to nemoguće jer se pravi prekršaj barem na jednoj deonici.
 
s obzirom da i ja redovno koristim ovaj AP (7-8 vikenda ovog leta), mogu da vam prenesem moje iskustvo
ako vozite 130 do Ljiga, Ljig-preljina 125 (sve po satu), oko Cacka 130, i pred tunele ostajete u desnoj traci (uglavno sporije jer se ljudi uglavnom trude da postoju glupa ali postojeca ogranicenja) nemate sta da brinete
naravno, isti slucaj u povratku
 
Razmišljam sada, da će kad se pusti ovaj novi segment auto puta na ovom mestu kod postojeće petlje Požega biti problematično i stvaraće se gužve, jer će se ukrštati tokovi onih koji iz pravca Užica idu ka auto-putu (crvena strelica) i oni koji ka Užicu (i Požezi) idu sa auto puta (plava strelica)...

Da li je neko o tome razmišljao i predvideo ovde kružni tok?

Untitled.png
 
Mislim da dosta zabune dolazi od toga sto dosta ljudi NE zna sta je prosecna brzina jer misli da se meri trenutna. Kao i sto dosta ljudi NE zna ili ne razume da je brzina na km satu niza od realne brzine koju izmeri radar... Sto znaci ako vozimo 100km/h po satu, najcesce se krecemo brzinom ~95 km/h. Znaci km sat "laze" i to po nekim podacima od 2-3, pa cak do 10%. Kad uzmemo u obzir i da radari imaju mogucnost greske, doduse mnogo manju onda dolazimo do toga da se ljudi frljaju brojevima kao da su apsolutni. A nisu realno
 
Razmišljam sada, da će kad se pusti ovaj novi segment auto puta na ovom mestu kod postojeće petlje Požega biti problematično i stvaraće se gužve, jer će se ukrštati tokovi onih koji iz pravca Užica idu ka auto-putu (crvena strelica) i oni koji ka Užicu (i Požezi) idu sa auto puta (plava strelica)...

Da li je neko o tome razmišljao i predvideo ovde kružni tok?

Pogledajte prilog 211588

Biće tu ozbiljnih problema kada krenu gužve, siguran sam da će Pakovraće biti mnogo bolja opcija nego Požega u tim situacijama.
 
Neće baš mnogo pomoći, zato što će se stvoriti čep na tom mestu i kolona će se produžiti skroz preko petlje ka Užicu pa nećeš ni moći da je izbegneš kako bi nastavio ka Ovčarsko-Kablarskoj klisuri.

Običan kružni tok na tom mestu baš poput tog u Pakovraćama bi ublažio problem... ali to treba odmah da se uradi, dok još uvek nema gužve na tom mestu... jer ako se čeka da se auto-put otvori džabe smo krečili...
 
Neće baš mnogo pomoći, zato što će se stvoriti čep na tom mestu i kolona da se poduži skroz preko petlje ka Užicu pa nećeš ni moći da je izbegneš kako bi produžio ka Ovčarsko-Kablarskoj klisuri.

Običan kružni tok na tom mestu baš poput tog u Pakovraćama bi ublažio problem...

Ali iz pravca Beograda verovatno hoće.
 
Mislim da dosta zabune dolazi od toga sto dosta ljudi NE zna sta je prosecna brzina jer misli da se meri trenutna. Kao i sto dosta ljudi NE zna ili ne razume da je brzina na km satu niza od realne brzine koju izmeri radar... Sto znaci ako vozimo 100km/h po satu, najcesce se krecemo brzinom ~95 km/h. Znaci km sat "laze" i to po nekim podacima od 2-3, pa cak do 10%. Kad uzmemo u obzir i da radari imaju mogucnost greske, doduse mnogo manju onda dolazimo do toga da se ljudi frljaju brojevima kao da su apsolutni. A nisu realno
Do ovog leta sam vozio 130 po GPS od BG fo CA i hvala bogu nisu stizale kazne. Deo od Ljiga u proseku preko 120km/h i nisu stizale kazne. Onda sam cuo od druvara da imaju 10kmh toleranciju i zadnjih mesec dana sam isao bar 5 puta 140kmph (po navigaciji), za sada nije stigla kazna.
 
Vrh